در مطلب قبلی یک سری پیشنهادها داده شد در صورت ادامه این وضع شرارت و اهریمنی محور امپرالیسم غربی، اما اولویت اول همان بندهای نخستین بویزه بند اول است، شخصا به آخوندها و اخوندیست‌های بی‌غیرت و وبی‌وطن ج.ا امید ندارم، بیوژه دیگر اذهان و تن لش نجاستشان به حرام خوری هم عادت کرده، آخوند در طول تریخ بهب ی‌غیرتی و شامورتی باز یو کذابی مشهور استف متاسفانه ایران در دستان جماعت حرام لقمه بی‌غیرت وطن فروش اخوند و نفوذی‌های اجنبی افتاده، آخرین امید مردم نیروهای مسلح هستند، اگر یک جو عرق ملی و شرافت و بویزه در بدنه نیروهای مسلح ایران است جلوی ادامه خیانت عوامل داخلی ج.ا را بگیرند.

حرام لقمگان غربی از اتحادیه اروپا و امریکا تا اسرائیل و تندورهای سلفی سعودی و نژادپرست پان قومی، عزمشان جمع کردند برای نابودی ایران.

چه جان‌های جوانان مردم ایران برای پاسداشت تمامیت ارضی و مرزهای کشورهای عراق و سوریه از دست تجزیه طلبان و تندورهای تروریست اسلام گرا همچون داعش فدا شد!، اما امورز قدرناشناسی از جانب دولت‌ها و حشد الشعبی منشاهده می‌شود! امپرالیسم با رسالنه‌ها مردم کشورهای عراق و سوریه دارد فریب می‌دهد.

خیلی عجیب است ترکیه هنوز بخش‌هایی از خاک سوریه در اشغال دارد و بیشترین ضربه به تمامیت ارضی و نفوس مردم سوریه زده بالاتر از ایران تجارت دارد با سوریه! حقیقتا مردم و مسئولان سوریه عذاب وجدان نمی‌گیرند!

عراقی تحت حکومت صدام ان همه جنایت علیه مردم دخل از شیعه و سنی و کُرد کرد و حتی اقدام به استاده سلاح شیمایی کرد که توسط غریبان مجهز شده بود، حالا ناسپاسی می‌کنند به کشور و ملت ایران.

اما جای بدبختی اینجاست که حکومت بی‌غیرت ج.ا ایران، تمام هم و غمش اعزام زوار به عراق و عربستان است تا میلیاردها یورو پول به جیب این دولت‌ها بریزد که حداقل احترام به تمامیت ارضی و نام خلیج فارس ندارند! و در حال همکاری امپرالیسم علیه ملت و کشور و ملت ایرانند!

بههانه تراشی های مضخک، در حالی که ایران مو به مو برجام اجرا کرد و هم اکنون د رحرکت نمایشی برای ترغیب احیای برجام- درست یا غلط- کمی غنی سازی افازیش دادهف اما بارها اعلام کردذه اماده بازگشت به برجام است، اما مشاهده می‌کنیم حرام لقمگان امپرالیسم غربی با فریب مردم داخل  همکاری اپوزیسیون خائن قصد نابودی موجودیت ایران دارند، خوشبختانه نیروهای مسلح ایران توان خوبی برای پاسخگویی کوبنده برای متجاوزین آماده کرده اند.

در حالی صلح براحتی در دسترس است، امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل و مرتجعین عرب بهانه‌تراشی می‌کنند، اولین راه خنثی‌سازی این توطئه اجرای سریع بندهای نخستین پیشنهاد قبلی است.

افسوس مشتی اقلیت افسون و مغزشویی شده پان‌اسلامی در راس نهادها هستند و تقریبا عاری عرق ملی ایرانی هستند!، وگرنه هرگز این به ظاهر باتلاق مصنوعی گرفتار نبود ایران. براحتی می‌توان از این وضعیت خارج شد، با رجوع به ملت ایران و همبستگی ملی و مبارزه با فساد ناکارامدی.


۱– حکومت ج.ا بایست با قدرت و سریع جلوی نفوذی‌های صهیونی و غربی در نهادها را بگیرد که به اسم اسلام و تشیع اقدامات ضد منافع ملی انجام می‌دهند، از جمله پان‌ها از پان‌سالامی سلفی در پوشیتین شیعه یا پان‌تُرک اللهی و پان‌عرب اللهی و پان‌کُرد و پان‌بلوچ‌الاهی و…

و همچنین جماعت نفوذی داعشی و سلفی (بدتر از صهیونیست) ضد ایرانی تندور خر مقدس (به قول مرتضی مطهری) در نهادها از جمله نهاد ستاد امر معروف و.. بگیرند. این نیورها تصفیه و افراد ساده لوح فریب خودره به سایر بخش‌ها منتقل و مزدوران سلفی و صهیونی نفوذی شناسایی و دستگیر کنند. هشدار چند باره در نهادهای به ظاهر مذهبی ج.ا مملو از نفوذی‌های عامل وهابی سلفی و صهیونی به اسم حامی تشیع و مهدویت دارند ضد منافع ملی و تمامیت ارضی فعالیت می‌کنند و مخبر و جاسوس سرویس‌های جاسوسی و تروریستی اجنبی هستند.

تا نظام ج.ا در مورد اول فوق الذکر کار انجام نداده، اقدامات ذیل بیفایده و حتی به زیان نظام منافع ملی است. تا زمانی وضعیت دمکراسی و حقوق بشر و مصالحه ملی انجام نشود و اکثریت مردم پشت نظام نباشند هیچ کار تلافی جویلانه علیه امپرالیسم غربی نتیجه مطلب نداده و بلکه برعکس نتیجه می‌دهد.

۲– جلوی افزایش بودجه ۱۴۰۲گرفته (به استثنای موارد امنیتی و دفاعی) و بویژه از افزایش بودجه جاری و افزیش مزد کارمندان از بیت المال و کسری بودجه و چاپ پول بدون پشتوانه و خلق نقدینگی توسط سیستم فاسد بانکی- اعم دولتی و خصوصی- را بگیرد، جلویگری کنند، تنها افزیش بودجه کارمندان زیر ۲۰ میلیون تومان به صورت پلکانی حداکثر ۲۰% از محل صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف تامین شود. حتما مبارزه با فساد و رانت و گرانی گرفته شود.

حکومت ج.ا به طور کامل بساط فساد بازار سیاه مانند ارزفروشی غیر رسمی و قاچاق ارز باید بگیرد. همه این خائنان باز سیاه شناسایی و دستگیر و به مجازت سنگین محکوم کنند، اینها خائنان و وطن فروشان ضد ایرانی هستند.

طرح‌هایی ضد تحریمی و خنثی‌سازی تحریم همچون آزادی واردات تمام کالاهای با ار زمنشاء خارجی و همچین کالاهای دست دوم مثلا خودروی دست دوم کم کارکرده زیر ۵ سال و زیر قیمت ۱۰ هزار دلار با گمرکات زیر ۱۰% آزاد شود.

منتهی ابتداء باید در داخل، حاکمیت ج.ا به سرعت مصالحه با مردم داخل اجرا کند، بخش اجرای شریعت اجبرای مربوط به حق الهی جات کنار بگذارد. حماقت‌های گشت ارشادی و ستاد امر به معروفی و این آخوندیسم کنار بگذارد، تا بر تکیه حمایت داخلی از منافع ملی حفاظت کند.

عقلانیت غرب؟!، ایران حمایت عملی کنید با پایان دادن به تحریم‌ها و احیای برجام و ای غرب (امریکا، اتحا …

ای سیاست‌مداران کارکشته غربی، به عقلانیتان رجوع کنید. از هر حیث اکنون بهترین زمان بهره بردن از تمام سیاست‌های گذشت است، ج.ا ایران آماده انعطاف است، فرصت طلایی مصالحه با مردم ایران و حکومت ج.ا از دست ندهید.

در شرایط خاص امروز، بجای حرافی و تبعیت از تندورهای قانون‌شکن در امریکا و اسرائیل، سیگنال‌های مثبت ج.ا دریابید، ایارن مقطعی است که می‌تواند با سیاست بی‌طرفی نقش سازنده در صلج جهانی داشته باشدف ای امریکا و اتحادیه اروپا، از سیسات اعلام بی‌رفی ج.ا ایران استقبال و با کار عملی از جمله کاهش تحریم‌ها و گشودن درهای بازارهای خود و لغو محدودیت‌های بانکی، ایران ترغیب و تشویق کنید، وگرنه با تنها گذاشتن ج.ا ایران در میان چنگال تندروهای شرق‌گرای متوهم، فرصت بزرگ از دست می‌دهید. همین هفته داستان پادمان پایان دهید و احیای برجام بااعلام رسمی شروع کنید.

برای آغاز کار و سیگنال قوی، تمامی اموال بلوک در کره جنوبی و ژاپن و هند و چین آزاد کنید برای موارد تبادل کالاهای غیرنظامی مانند غذا و دارو و کالاهای مصرفی غیرنظامی.

اجازه وام گرفتن از بانک جهانی بدهید برا ی کارها غیرنظمی و سرمایه گذاری در انرژی تا کشاورزی و تولید کاهای مصرفی، از جمله خرید کالاهای غیرنظامی و مواد اولیه کارخانجات چون خودرو و لوازم خانگی و غیره، و با آزادی کامل تبادلات بانکی برای خرید دارو و غذا.

بازار ۹۰ میلیون نفری داخل ایران و بازار پیرامونی ۵۰۰ میلیون نفری که ایراننقش شراه دارد را غنیمت بشمارید. تازه بازهای هند و چین نیز در دست رس بهتر خواهد بود. این شاهراه مفت تقدیم بلوک شرق نکنید.

بهترین حالت برای صلح و تجارت امن جهانی، ایران بی‌طرف است. ایران بی‌طرف ا حیای برجام شدنی است. تحریم انوزای ایران یعنی از دست رفتن فرصت طلایی برای غرب و بقیه جهان و حتی به زیان شرق!

اینها انجام دهید و ایران از دهان تندورهای شرق‌گرا نجات دهید که قصد بلعیدن ایرن دارند و تبدیل به ایران با بدتر زا کره شمالی، ایران در حد محدود کره شمالی نمی‌شود در دستان اهریمینی اینان، تبدیل به هیولایی بدتر می‌شود و تنها با احیای برجام رفع تحریم‌ها این جناح اهریمنی کنار زده می‌شود تویسط نیروای دمکراسی‌خواه اجازه دهید ایران نقش موازنه بازی کند.

از اعلام بی‌طرفی ج.ا ایران منازغات اوکراین استقبال کنید با کار عملی و تشویق مالی و تجاری. این فرصت از دست ندهید.

این گرانی‌ها از ارز تا طلا دارد به جیب تندورهای مافیایی می‌رود، اینها دارند با کارهای مافیایی شیره جان ملت ایران ‌می‌مکنند، این مافایی نفوذی در ج.ا قصذش ضد حقوق بشری و ضد دمکراسی است.

فریب ورشکسته‌های اپوزیسیون قلابی ایرانی خارج‌نشین از جمله جماعت تروریست‌ها و تجزیه‌طلبان نخوردی ای غرب و امریکا و اتحادیه اروپا! زمان اندکی است، با مردم داخل ایران همراه شوید، تا مصالحه ملی ج.ا بامردم دمکراسی خواه انجام شود و تندورهای نفوذی اجنبی در ج.ا کنار بزنند و حکمرانی مدرمی ملی دمکراتیک صلح طلب در ایران مستقر شود.

فریب کینه جویان تندوری اسرائیل نخوردی، تندورهای اسرائیل بزودی توسط اسرائیل به زیر کشیده می‌شوند. تندورهای اسرائیلی اگر بدان‌ها میدان بدهید جنگی ویران‌گر در منطقه راه انداخته و شعله ویران‌گرانش ممکن است جبران جبران ناپذیری به امنیت و موجودیت اسرائیل و کشورهای عربی و حتی اروپا و امریکا بزند، شرط عقلانیت این است که، گره ای با دست باز می‌شود نباید سعی کرد با دندان باز کنید.

از تغییر واحد پول ملی تا مصالحه داخلی و خارجی، گذار مسالمت‌‌آمیز، تغییرات نمادین بُرد-بُرد برای حاکمان فعلی و مخالفان ج.ا بدون هزینه غیر قابل جبران…

مدت‌هاست بحث تغییر واحد پول ملی و حذف چهار صفر مطرح شده، این حدف چهار صفر و تغیییر نمادین نام و نشانگان‌ها از ایدئولوژیک دگم اندیش به ملی، می‌توان سیگنال بزرگتر به جامه داخی و جهانی باشد برای تغییر حاکمیت ایدولوژیک آخرالزمانی مخرب به به ملی‌گرایی، توامان با احترام به سلام تشیع و سایر ادیان و دیگر عقاید، برساختن حکمرانی مردمی حول یک قانون اساسی دمکراتیک و سکولار یعنی جدای دین از سیاست بدون بی‌احترامی به عقاید دین دیگران، پیروان اسلام و تشیع احترامشان حفظ می‌شود، اغللب حاکمان فعلی همچنان حق نقش در چارچوب تحزب دارند، بخش ملی اپوزیسیون هم با عفو عمومی به کشور باز گشته و همه اختلافات از طریق برگزاری دمکراسی انتخاباتی تحزب حل می‌شود.

کشور تمامیت ارضی و یک‌پارچگی اش حفظ، حقوق اقلیت‌ها محفوظ، بدیهیات حقوق بشری مانند حق آزادی سبک زندگی و پوشش تا ازواج آزاد به رسمیت شناخته می‌شود.

ایران تحت عنوان کشور ایران، بدون پیشوند یا پسوند، دارای حکمرانی مردمی دمکراسی بوده و نشان‌های ملی از جمله شیرو خورشید بازگشته به پرچم، با تمام دنیا بر اساس دوستی و تعامل سازنده و هم افزایی اقتصادی و رفع تبعیض و دادن فرصت‌ها برابر زندگی، مبارزه با فاسد و انواع انحصارات و تبعیضات و در چارچوب اقتصاد بازار آزاد رقباتی تحت کنترل و حمایت حاکمیت، جلوی کسری بودجه و دزدی از راه تورم از جیب فرودستان پایان میابد.

پیشنهاد تبدیل نام واحد پول ملی از ریال به “دِرَم” معادل یم “درم” برابر با ده هزار ریال (هزار تومان) است، هر ده هزارم “درم” معادل یک ریال و هر یک هزارم معادل یک تومان” که می‌تواند بعنوان سکه ضرب شود.

Deram

 

ادامه مسئله هسته ای و مانع احیای برجام و صلح در منطقه و جهان، تندورهای غربی (اتحادیه اروپا، امریکا، …

راه حل رفع نگرانی یا سوءتفاهم از جمله تمام اخبار شبیه زیر چند نکته است

۱- برگشت ناقضان برجام به احیای برجام (غرب یعنی اتحادیه اروپا، امریکا) و کنار گذاشتن کارشکنی امثال تندورهای اسرائیل و لابی تندورهای اسرائیلی و امریکا در غرب است

۲- آژانس بین اللملی اتمی به سایسی کاری و تحت نفوذ بودن غرب بیاید بیرون. آزانس ین المللی باید بی‌طرف باشد و نباید عامل امثال تندورهای غربی و اسرائیل باشد

۳- کشورهای موسوم به عربی که به ظاهر با حکومت ج.ا متخاصم هستند و اما در حقیقت با موجودیت کشور و مردم ایران در دشمنی هستند، با دشمنی با کشور و مردم ایران پایان دهند.

قطعا با ملاحظه این سه مورد بالا، شرایط صلح در منطقه و جهان میابد.

اگر واقعا غربیان و کشورهای متخاصم ضد ایرانی امثال اسرائیل و کشورهای موسوم به غربی نگران برنامه هسته ای ایران دارند تنها راه انجام سه گزینه فوق الذکر است. تمام تئوری‌های ئوطئه و اقدامات تنش‌آفرین و ضد بشری مانند تحریم و ادعای کذایی حمله به ایران (که عملا نه حمله ای نخواهد بود چون بیشتر به زیانش خودشان است و هرگز دانش هسته ای ایران از میان نمی‌رود و تنها تندورها در ج.ا تقویت می‌کند، تندورهای مشکوک نفوذی در ج.ا سالهاست دنبال خروج از NPT حتی ساخت اسلحه اتمی هستند، آنها نقوذی‌های اجنبی هستند و حتی بسیاری متقدند نفوذی اسرائیلی هستند که میخواهند با انواع توطئه از گرانی و تورم تا تنش نظام ج.ا ایران به تله ساخت سلاح هسته ای ببرند. بسیاری معتقدند اسرائیل پشت قضیه تندورهای جناح راست ج.ا است و می‌گویند در حقیقت اسرائیل از طرق نفوذی‌هایش می‌خواهد نظام ج.ا تحریک کند به غنی‌سازی بیشتر و ساخت سلاح هسته ای!

سوال اینست چرا اسرائیل و تندورهای غرب میخواهند ایران را وادار به ساخت سلاح هسته ای کنند؟
پاسخ به این سوال بسیار دشوار است، اهداف پیچیده است تندورهای غرب و اسرائیل، این پروزه تنها به ایران ختم نمی‌شود تندورهای غرب می‌خواهند کشورهای نظیر عربستان هم به سلاح هسته مجهز بشوند! این چیز عجیبی است، دلیل چیست؟

چرا تندورهای غربی و اسرائیلی با انواع جنگ‌افروزی و تحریم و آلت دست قرار دادن برخی افراد در آژانش اتمی و سازمان ملل، می‌خواهند کشورهایی نظیر ایران و عربستان و غیره به سمت بمب هسته ای ببرند؟!
چرا وقتی برجام انجام و سازوکار کنترل هسته ای ایران در حال اجرا بود، چرا ترامپ آن را نقض کند و با انواع تحریم، ایران تحریک کنند به افزایش غنی سازی؟!

چرا در حالی ایران سال‌هاست دنبال احیای برجام است، غرب و امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل کارشکنی می‌کنند در احیای برجام؟!

پاسخ به سوال شاید دستان پلید تندورهای غربی و امریکایی و اسرائیلی افشا کند چرا می‌خواهند در جهان جنگ و آوراگی و قحطی باشد.

امثالهم چون دسترسی به منابع طبقه‌بندی اطلاعاتی در هیچ کشوری ندارم، صرفا بر اساس اخبار و شواهد علنی شده، حدسیاتی می‌زنیم، شاید منافع شرکت‌های تسلیحاتی و تجارت کثیف اسلحه است؟!

هر چند نقش بخش تشنگان عقده ای و کینه توز اپوزیسیون خارج‌نشین هم بی تاثیر نیست.

بخش بزرگی اپوزیسیون خارج‌نشین در جنون انتقام از مردم ایران و نسل شرکت کنندگان انقلاب ۵۷ ها به قول خودشان (حتی مردم فریب خورده و جوگیر که امروزه پیشیمان از انقلاب ۵۷ هستند!) و رسیدن به قدرت از هر نوع خیانت از جمله دروغ ‌پردازی تا کارشکنی در رفع تحریم (حتی تحریم کالاهای بشردوستانه) و مخالف با برجام فروگذاری نمی‌کنند! رذالت این بخش اپوزیسیون و خیانت به منافع ملی ایران را امیدوارم بالاخر آزادگان ایرانی و جهان افشا کنند.

یکی دلایل دیگر، نظریه رایج تئوری توطئه ای است که می‌گویند محافل تندوری غربی و امریکا اروپایی و اسرائیلی و برخی جریان نژادپرست موسوم به پان در منطقه، هدفشان بهانه‌تراشی برای تشدید تحریم و ایجاد آشوب و در کشورهایی بزرگ منطقه است و در نهایت نابودی درونی اجتماعی تا تجریه. هدف بحران هسته ای، در نهایت تجزیه و نابودی کشور ایران است. جنایتکاران ضد بشری همیشه در حال برنامه‌ریزی جنگ‌افروزی و بهانه‌تراشی برای تحریم و نقض حقوق بشر به اسم مبارزه با نقض حقوق بشر هستند!
————————————–

 

راه حل رفع نگرانی یا سوءتفاهم از جمله تمام اخبار شبیه زیر چند نکته است

۱- برگشت ناقضان برجام به احیای برجام (غرب یعنی اتحادیه اروپا، امریکا) و کنار گذاشتن کارشکنی امثال تندورهای اسرائیل و لابی تندورهای اسرائیلی و امریکا در غرب است

۲- آژانس بین اللملی اتمی به سایسی کاری و تحت نفوذ بودن غرب بیاید بیرون. آزانس ین المللی باید بی‌طرف باشد و نباید عامل امثال تندورهای غربی و اسرائیل باشد

۳- کشورهای موسوم به عربی که به ظاهر با حکومت ج.ا متخاصم هستند و اما در حقیقت با موجودیت کشور و مردم ایران در دشمنی هستند، با دشمنی با کشور و مردم ایران پایان دهند.

قطعا با ملاحظه این سه مورد بالا، شرایط صلح در منطقه و جهان میابد.

اگر واقعا غربیان و کشورهای متخاصم ضد ایرانی امثال اسرائیل و کشورهای موسوم به غربی نگران برنامه هسته ای ایران دارند تنها راه انجام سه گزینه فوق الذکر است. تمام تئوری‌های ئوطئه و اقدامات تنش‌آفرین و ضد بشری مانند تحریم و ادعای کذایی حمله به ایران (که عملا نه حمله ای نخواهد بود چون بیشتر به زیانش خودشان است و هرگز دانش هسته ای ایران از میان نمی‌رود و تنها تندورها در ج.ا تقویت می‌کند، تندورهای مشکوک نفوذی در ج.ا سالهاست دنبال خروج از NPT حتی ساخت اسلحه اتمی هستند، آنها نقوذی‌های اجنبی هستند و حتی بسیاری متقدند نفوذی اسرائیلی هستند که میخواهند با انواع توطئه از گرانی و تورم تا تنش نظام ج.ا ایران به تله ساخت سلاح هسته ای ببرند. بسیاری معتقدند اسرائیل پشت قضیه تندورهای جناح راست ج.ا است و می‌گویند در حقیقت اسرائیل از طرق نفوذی‌هایش می‌خواهد نظام ج.ا تحریک کند به غنی‌سازی بیشتر و ساخت سلاح هسته ای!

سوال اینست چرا اسرائیل و تندورهای غرب میخواهند ایران را وادار به ساخت سلاح هسته ای کنند؟
پاسخ به این سوال بسیار دشوار است، اهداف پیچیده است تندورهای غرب و اسرائیل، این پروزه تنها به ایران ختم نمی‌شود تندورهای غرب می‌خواهند کشورهای نظیر عربستان هم به سلاح هسته مجهز بشوند! این چیز عجیبی است، دلیل چیست؟

چرا تندورهای غربی و اسرائیلی با انواع جنگ‌افروزی و تحریم و آلت دست قرار دادن برخی افراد در آژانش اتمی و سازمان ملل، می‌خواهند کشورهایی نظیر ایران و عربستان و غیره به سمت بمب هسته ای ببرند؟!
چرا وقتی برجام انجام و سازوکار کنترل هسته ای ایران در حال اجرا بود، چرا ترامپ آن را نقض کند و با انواع تحریم، ایران تحریک کنند به افزایش غنی سازی؟!

چرا در حالی ایران سال‌هاست دنبال احیای برجام است، غرب و امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل کارشکنی می‌کنند در احیای برجام؟!

پاسخ به سوال شاید دستان پلید تندورهای غربی و امریکایی و اسرائیلی افشا کند چرا می‌خواهند در جهان جنگ و آوراگی و قحطی باشد.

امثالهم چون دسترسی به منابع طبقه‌بندی اطلاعاتی در هیچ کشوری ندارم، صرفا بر اساس اخبار و شواهد علنی شده، حدسیاتی می‌زنیم، شاید منافع شرکت‌های تسلیحاتی و تجارت کثیف اسلحه است؟!

هر چند نقش بخش تشنگان عقده ای و کینه توز اپوزیسیون خارج‌نشین هم بی تاثیر نیست.

بخش بزرگی اپوزیسیون خارج‌نشین در جنون انتقام از مردم ایران و نسل شرکت کنندگان انقلاب ۵۷ ها به قول خودشان (حتی مردم فریب خورده و جوگیر که امروزه پیشیمان از انقلاب ۵۷ هستند!) و رسیدن به قدرت از هر نوع خیانت از جمله دروغ ‌پردازی تا کارشکنی در رفع تحریم (حتی تحریم کالاهای بشردوستانه) و مخالف با برجام فروگذاری نمی‌کنند! رذالت این بخش اپوزیسیون و خیانت به منافع ملی ایران را امیدوارم بالاخر آزادگان ایرانی و جهان افشا کنند.

یکی دلایل دیگر، نظریه رایج تئوری توطئه ای است که می‌گویند محافل تندوری غربی و امریکا اروپایی و اسرائیلی و برخی جریان نژادپرست موسوم به پان در منطقه، هدفشان بهانه‌تراشی برای تشدید تحریم و ایجاد آشوب و در کشورهایی بزرگ منطقه است و در نهایت نابودی درونی اجتماعی تا تجریه. هدف بحران هسته ای، در نهایت تجزیه و نابودی کشور ایران است. جنایتکاران ضد بشری همیشه در حال برنامه‌ریزی جنگ‌افروزی و بهانه‌تراشی برای تحریم و نقض حقوق بشر به اسم مبارزه با نقض حقوق بشر هستند!
————————————–
اخبار:
امیرعبداللهیان: آمریکا شجاعت تصمیم‌گیری برای بازگشت به برجام را ندارد

وزیر خارجه ایران به CNN گفت: درباره برجام، یک الی دو موضوع باقیمانده می‌تواند نهایی شود و توافق را جمع‌بندی کنیم اما مقامات آمریکایی به دلیل فشارها و مشکلات داخلی هنوز نمی‌توانند تصمیم شجاعانه برای بازگشت به توافق بگیرند.
—————————————
نماینده آمریکا در سازمان ملل: واشنگتن خیلی خیلی نگران پیشرفت غنی سازی در ایران است/ درحال بررسی چگونگی واکنش به این موضوع هستیم
————————————–
فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه تحولات برنامه هسته‌ای ایران را «بسیار نگران‌کننده» خواند.
————————————–
ادعای گروسی: برای رفع تردیدها درباره برنامه اتمی ایران به دسترسی بیشتری نیاز است
————————————–
انریکه مورا، مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا:
ما همه کانال‌های ارتباطمان را حفظ می‌کنیم اما این کار خیلی سخت شده است. اروپا می‌خواهد که توافق برجام در دستور کار بماند./باشگاه خبرنگاران
————————————–
اسلامی: غنی‌سازی ۸۴ درصدی نداریم؛ آژانس هم تایید کرد
رئیس سازمان انرژی اتمی:
در خصوص ذره ۸۴ درصد که یک نمونه‌برداری از کنار یک شیر در پروسه بود؛ آن ذره که با میکروسکوپ هم دیده نمی‌شود. مهم حجم موادی است که پس از تولید ذخیره می‌شود. موادی را که از پروسه خارج شده بود، مشاهده کردند و دیدند که غنای آن بیش از ۶۰ درصد نیست.
خط تولید ما ۶۰ درصد است. در گزارش‌شان هم آوردند که تولید ما ۶۰ درصد است.
————————————–
اسلامی: در مذاکرات با آژانس در بحث چیدمان سانتریفیوژها انحرافی تایید نشد
رییس سازمان انرژی اتمی:
مواردی از جمله عدم انطباق بیانیه طراحی چیدمان سانتریفیوژها در سطح کارشناسی میان ایران و آژانس بحث و نهایی شد و مشخص شد که انحراف خاصی انجام نگرفته است./ایسنا
————————————–

————————————–

زمینه‌سازهای پیدایش هویت شبه آیینی ایرانوگرایی؟!

 

موضوع این است این بهانه‌تراشی و عدم بستن مسئله پادمانی و احیای برجام، در حالی اکنون بلوک غرب احساس قدرت می‌کند(؟!) و حکومت ج.ا طی سال‌های اخیر مکرر خواهان پایان دادن به اتهامات پادمانی و بستن این قضیه و احیای برجام است، کارشکنی عجیبی در بلوک غرب است! این خیلی عجیب است احیای برجام قضیه غنی‌سازی و سوءتفاهم برطرف می‌کند از راه مسالمت‌آمیز، اما در امریکا و لابی نفوذ تندروهای اسرائیل اصرار دارند به ادامه مسئله‌سازی و تهدید به حمله نظامی! در حالی اساسا نیازی به این کار نیست! این از چه روی است؟ حماقت یا رذالت آنها؟!

استانداردها و رفتارهای دوگانه، حماقت یا رذالت؟ در نهایت به زیان عاملان است

 

اکنون این فرصت هست بلوک غرب راه معقول و بشردوستانه و صلح در مورد قضیه هسته ای بگیرد، این قضیه به مسائل دیگر گره نزند و بجای تهدیدهای بیهوده، قضیه فیصله دهد. خودشان می‌دانند هرگونه حمله نظامی به ایران، با واکنش سخت و کوبنده نیروهای دفاعی ایران روبرو خواهد شد، شاید از حمله نتیجه ای نیگرند و این دانش با حمله گرفته نمی‌شود از ایران، و اما حق مقابله مثل و دفاع مشروع ایران، می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای مهاجمان داشته باشد، قسمت کمدی تراژیک این قضیه این است، مثلا در آینده مردم تاریخ این کمدی تراژدی بخوانند و تعجب کنند مردم غرب که چرا نیاکان آنها این قدر احمق یا دچار نفوذ تندروها رذل ضد صلح و حقوق بشری بودند، که گره ای با دست می‌شد باز کرد سعی کردند با دندان باز کنند!

راه حل مناقشات ایران و دوستان واقعی و دشمنان مصنوعی، صلح واقعی، یک بده و بستان بر اساس حداقل حواسته‌ها است، در روند و ادامه پایدار صلح، طرف‌ها در یک هم‌افزایی مشارکت، در بلند مدت حتی به منافع بیشتر می‎رسند

 


اگر امروز فرصت احیای برجام صلح را غربیان از بین ببرند، در آینده نزدیک پیش مردم رای دهنده خود مورد مضحکه و انتقاد خواهید گرفت که فریب تبلیغات اپوزیسیون قلابی خارج نشنی و بعضا تروریست و تجزیه طلب متوهم و مشتی مافیایی اقلیت داخل خوردید که منافعشان در گرانی دلار و کمبود است، یعنی خاک بر سر آن سیاستمدار غربی که نفهمد امثالهم چه می‌گویم!

نکاتی بیشتر درباره اهمیت بازدارندگی داخلی، چرا عبرت نمی‌گیرند از سرنوشت شوروی؟!

 

اشتباهات تبلیغاتی استراتژیک ج.ا در سخنان اتهام برانگیزی تروریستی از سوی اشخاص حقوقی ج.ا! سردار حاجی …

عامل نجات روسیه و چین و حتی جهان از نابودی صلح جهانی، حمایت امنیتی و اقتصادی از موجودیت ایران است

احیای برجام بهترین گزینه، اگر غرب و بقیه از نظام ج.ا (بستن دستان اهرمنی تندرهای داخلی ج.ا) همکاری و تعامل برای صلح و عدم مداخله در امور نامربوط و نامطلوب می‌خواهند.

راه‎های خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران

رگه‌هایی از امید(قاهر پهپاد میشود) تا بررسی پیشنهاد غنی‌سازی ۹۰% یا اجاره زیردریایی اتمی؟!

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

نکاتی درباره اسلحه قاره پیما، بدون بازدارندگی داخلی، بازدارندگی خارجی بیفایده است، ویرایش ۲

پانوشت از اگر بجای حکومت ج.ا، یک رژیم ملی‌گرای حقیقی ایرانی سر کار بود

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

مصالحه و صلح، یک نیکوکاری بُرد-بُرد است…

از فشار حداکثری تا آرزوهای حداقلی

با یک دُرود به جناب رنانی، مقاله اش را مطالعه فرمایید

کلید قفل‌های نظام ج.ا داده شده، یا نظام ج.ا قفل‌هایش باز می‌کند یا فرومی‌پاشد

وقتی وکیل مردم، وکیل دیگران است، لابی‌گری جایش را می‌گیرد!، وقتی مردم (ملت) در خانه ملت (پارلمان/مجلس) لابی ندارد چه می‌شود؟!

نقش نام و نمادها در رفع سوءتفاهم بین ایران و متقابلینش؟

ایران ۱۵۰ میلیون نفری هرگز نشاید(؟!) سیاه چاله نابودی جمعیتی ملیت ایرانی، حاصل کار نظام ج.ا و معاندان شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا (شیعه سکولاریزه هم‌زیست با هویت ایرانی)!

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و …

آیا مخالفان ج.ا نیز گرفتار بیماری “وارونه کُنشی” شده اند مانند تندروهای ج.ا؟! بررسی چگونگی رفع …

ایران می‌تواند ناجی جهان باشد!، چرا شانس نجات ایران از نابودی بیشتر امثال روسیه و چین و غرب و…است؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟!

 

هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کش …

بازنشر:بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش دوم)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدا …

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (ویرایش ۲)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحد …

حماقت باهوش‌های غربی! چند نکته در توهم تاکتیک تحریم‌گری غربیان

دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی ب …

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن.

آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…

بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!

فهرست مبارزات صلح آمیز و باطل‌هایی که ممانعت می‌کنند

 

  1. روسیه می تواند به سرعت پیروز جنگ علیه امپرالیسم ناتو شود؟
  2. درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!
  3. هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/330140

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/337229

 

 

 

  1. دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!
  2. فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!
  3. ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر(۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است(ویرایش ۲)
  4. ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن
  5. به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!
  6. آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…
  7. بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!
  8. رابطه کورعقلی و بدعملی رئوس ج.ا ایدئولوژیک‌زده با واقعیت‌های ژئواکونومی و ژئوپلتیکی منطقه ای و جهانی!

  9. روز صفر نابودی اهریمن های صهیونیستی تا داعشی…اینها (مظلومیت ها تا توحش ها) واقعی اند!

  10. پیشنهادهایی برای گذار مسالمت‌آمیز به حکمرانی مردمی نوین به جناب ج.ا و مخالفانش!

  11. مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/bemardom

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)