بحث تقویت بازدارندگی و فناوری دفاعی ارزشمند است برای هر کشور مردمی و اما تهدید شائبه برانگیز تروریستی مقامات رسمی یک کشور برخلاف اصل بازدارندگی است! بارها گفته شده، نباید مقامات کشوری و لشکری رسمی- که دارای مسئولیت حقوقی دارند- از اظهارات ایران هراسی بگویند، اظهارات مکرر فرماندهان سپاه و برخی ائمه جمعه و تندورهایی دارای مقام خقوقی حکومتی و گرفتن مزد از بیت المال و بودجه عمومی کشور دارند، در غرب و جهان رسانه ای تحت کنترل غرب به مثابه تروریستی  نشان دادن نظام ج.ا است و عواقب دامن‌گیر منافع ملی و مردم عادی ایران که اغلب فرودست هستند می‌شود!

یکی نیست به این سران سپاه بگوید؟!، اگر این قدر توان دارید، چرا در صدد شناسایی دزدان بیت المال و قطع دستان پلید انحصار و رانت و مافیای سیاسی اقتصادی تنش آفرینی در جنگ روانی داخلی هم‌راستا با تحریم‌چیان ظالم اجنبی در بازارهایی نظیر خودرو و لوازم خانگی و ضروریات اولیه مردم و ارز و طلا و قاچاق سوخت ندارید؟!

چرا جلوی مفتخورها از بودجه تا ادقاماتشان نظیر ستا امر به معروف… و تحمیل شریعت اجباری حق اللهی نمی گیرد که این هزینه امنیت و اقتصادی و سیاسی بر کشور و مردم فوردست تحمیل می کنند؟!

این نهادهای فمت فرهنگی مذهبی تا فساد آموزشی و کارشنکنی در احیای برجام و… اینها دشمن واقعی ملت و حتی نظام ج.ا هستند و نه منتقدان مستقلی مانند امثالهم که حقیقت می‌گویند.

با وجودی در دوره احمدی‌نژاد سخنان تند و بیهوده و غیر ضرروی او در انکار هولوکاست و آن سخنرانی های احمقانه درباره صدور انقلاب و  ایدئولوژی آخرالزمانی (که صرفا برای معتقدان شیعه ولایی) ارزش دارد در سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی، چیزی فرصت‌سوزی (سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و جذب سرمایه و گردشگر و… و در عوض زمینه سازی برای تشدید تحریم و ایران هراسی) و ایجاد اجماع جهانی در دنیایی که ۹۹ درصد غیر شیعه هستند نخواهد بود.

اما گویا چنان مغز سران ج.ا از جمله سپاه توسط تندورهای مشکوک (حتی برخی می‌گویند این تندورهای ظاهر ملبس به آخوندی، مزدوران دوران روسیه تزاری و شوروی و امپرالیسم انگلیس و صهیونیست ها هستند و بارها سایقه دسایس امپرالیست در این گونه هک و نفوذ فکری داشتن)، اقدات به ظاهر تند علیه غرب و تهدید به ترور، در نهایت موجب انزوای ایران و اجماع جهانی عیه ملت و مردم ایارن می‌شو.دف برای فلان وزیر و مقام ج.ا ثروت چند صد میلیارد تومانی تا چند هزار میلیاردی تومانی دارد هزنیه تراشی و تحریم و تورم زایی باکی نیست و حتی سود ببرد از دزدی از جیب فرودستان توسط تورم خواری و گرانی و کمبود! اما در نهایت این اکثریت هستند یا با حلب رضایشتان مانع سرنگونگی ج.ا می‌شود یا تسریع فروپاشی ج.ا!

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/bemardom

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)