طی یک سال از حمله روسیه به اوکراین (به بهانه حمایت روسی زبانان) می‌گذارد، هر چند حماقت‌ها و محاسبات اشتباه رئوس ج.ا نقش داشت، اما اقدام غیر قانونی امریکا یعنی نقض برجام توسط رژیم امریکا (ترامپ) و ادامه اش در دروه باید، عملا دارند ج.ا ایران به سمت دلخواه تندروهای داخلی و دشمنان ملت ایران (تندروهای اسرائیلی و منطقه) یعنی ساخت بمب اتم و تبدیل ایران به هولناک تر از کره شمالی و نابودی NPT و امنیت جهان می‌برند!

چرا که بعد از تحریم‌های غیرقانونی و ضد بشری غرب و امریکا و نقض برجام و سوءاستفاده از نهادهای بیت الملی از جمله آژانس اتمی (که آلت دست امریکا و غرب و اسرائیل شده)، کشورهای بسیاری برای محافظ از موجودیت خود به سمت ساخت سلاح هسته ای و خروج از NPT و نهادهای مالی تحت کنترل غرب و امریکا و اسرائیل مانند صندق بین اللملی پول، بانک جهانی، NPT، سوئیفت، حتی سازمان ملل خواهند رفت، کشورهای مهم ژئوپلتیک و ژئواکونومی چون افریقای جنوبی، نیجریه، تانزانیا، گنگو(زئیر)، برزیل، اندونزی، مالزی، کلمfیا، آرژانتین، شیلی، ونزئیلا، مصر، عربستان سعودی، و حتی متحدان ظاهری غرب همچون ترکیه، ژاپن و کره جنوبی نیز به سمت ایجاد نهادهای مستقل از کنترل غرب و امریکا و اسرائیل خواهند رفت، رفتاری بلوک و تحقیر کشورهای نظیر هند می‌کنند، هندی ادعای ابرقدرتی دارد و اما بدون اجازه امریکا و  غرب و اسرائیل نمی‌تواند از مزایا رابطه با ایران همچون انرژی گاز و نفت و ترانزیت و بازار بزرگ ۹۰ میلیون نفری برای سرمایه گذاری و کالاها بهره ببرند، در نهایت جهان به سمت چند قطبی می‌رود بخاطر زورگرویی ناحق و استکبار و امپرالیستی گری امریکا و اروپا و اسرائیل!

همه می‌دانند عاقبت ظالم‌های امریکا-اروپا-اسرائیل به مردم ایران می‌کند آخر سر سراغ آنها خواهد. در حالی دو سال است برجام آماده احیای است و ایران اعلام آمادگی می‌کند، اما عملا امریکا و اروپا و اسرائیل و آژانس اتمی تحت نفوذ آنها، عملا نظام ج.ا وادار می‌کند از NPT خارج و چه بسا تند القائات تندورهای داخلی به سمت سخت سلاح اتمی برود و دیگر همکاری در امنیت با غرب کند، این اتفاقات بد آینده بدی برای جهان خواهد داشت و مقصر اصلی اش غرب و امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل هستندو ادقامات خصمانه بلوک غرب کمکی به بهبود حقوق بشر و دمکراسی در ایران نمی‌کند جز رنج و آزردن بیشتر مردم عادی ایران و تقویت تندورها روسوفیل در ایران.

ذذر خالی همین هفته می‌توانند آغاز احیای برجام با علام رسمی برگشت مذاکره و حتی پیش قدمی در برخی کاهش تحریم ها مانند تبادلات بانکی بشردوستانه و… به قضیه برحان هسته ای خاتمه داد، و روند خطرناک به یک روند صلح آمیز تبدیل کنند. دیگر همگان می‌دانند این امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل عامل بحران نقض برجام جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه و گسترش بحران اوکراین و بقیه هستند، چرا عامدا دارند ایران مجبور می‌کنند بیشتر به سمت روسیه برود، اقدامات اشتباه چین هم موثر است، چین اشتباه بزرگی کرد در قضیه بی احترامی به تمامیت ارضی ایران و بدتر چندان مبادلات اقتصادی بیشتر نکرد با ایران و این اشتباه چاره یا نمی گذارد برای رئوس ج.ا که به روسیه پناه ببرند، این چین و امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل مقصران اصلی بدتر شدن اوضاع صلح جهانی و منطقه هستند وعملا ایران به سمت اجرای پلان سوق می‌دهند، هر چند همین هفته می‌توانند این رند اشتابه پایان دهند با اعلام رسمی روند احیای برجام و رفع تحریم‌ها.

راه‎های خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران

باز هم تاکیید می‌شود، این بازدارندگی خارجی وقتی مفید است از نظر داخلی بازدارندگی باشد وگرنه عاقبت سرنوشت شوروی در انتظار چ.ا ایران است!

 

رگه‌هایی از امید(قاهر پهپاد میشود) تا بررسی پیشنهاد غنی‌سازی ۹۰% یا اجاره زیردریایی اتمی؟!

نکاتی بیشتر درباره اهمیت بازدارندگی داخلی، چرا عبرت نمی‌گیرند از سرنوشت شوروی؟!

نکاتی درباره اسلحه قاره پیما، بدون بازدارندگی داخلی، بازدارندگی خارجی بیفایده است، ویرایش ۲

پانوشت از اگر بجای حکومت ج.ا، یک رژیم ملی‌گرای حقیقی ایرانی سر کار بود

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

مصالحه و صلح، یک نیکوکاری بُرد-بُرد است…

از فشار حداکثری تا آرزوهای حداقلی

با یک دُرود به جناب رنانی، مقاله اش را مطالعه فرمایید

کلید قفل‌های نظام ج.ا داده شده، یا نظام ج.ا قفل‌هایش باز می‌کند یا فرومی‌پاشد

وقتی وکیل مردم، وکیل دیگران است، لابی‌گری جایش را می‌گیرد!، وقتی مردم (ملت) در خانه ملت (پارلمان/مجلس) لابی ندارد چه می‌شود؟!

نقش نام و نمادها در رفع سوءتفاهم بین ایران و متقابلینش؟

ایران ۱۵۰ میلیون نفری هرگز نشاید(؟!) سیاه چاله نابودی جمعیتی ملیت ایرانی، حاصل کار نظام ج.ا و معاندان شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا (شیعه سکولاریزه هم‌زیست با هویت ایرانی)!

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و مردم عادی، برای حفظ کشور و ملت ایران بعنوان کهن‌ترین در تاریخ بشریت

آیا مخالفان ج.ا نیز گرفتار بیماری “وارونه کُنشی” شده اند مانند تندروهای ج.ا؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران

ایران می‌تواند ناجی جهان باشد!، چرا شانس نجات ایران از نابودی بیشتر امثال روسیه و چین و غرب و…است؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟!

 

هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بازنشر:بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش دوم)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (ویرایش ۲)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان….(بخش اول)

حماقت باهوش‌های غربی! چند نکته در توهم تاکتیک تحریم‌گری غربیان

دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن.

آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…

بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!

فهرست مبارزات صلح آمیز و باطل‌هایی که ممانعت می‌کنند

 

  1. روسیه می تواند به سرعت پیروز جنگ علیه امپرالیسم ناتو شود؟
  2. درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!
  3. هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/330140

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/337229

 

 

 

  1. دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!
  2. فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!
  3. ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر(۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است(ویرایش ۲)
  4. ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن
  5. به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!
  6. آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…
  7. بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!
  8. رابطه کورعقلی و بدعملی رئوس ج.ا ایدئولوژیک‌زده با واقعیت‌های ژئواکونومی و ژئوپلتیکی منطقه ای و جهانی!

  9. روز صفر نابودی اهریمن های صهیونیستی تا داعشی…اینها (مظلومیت ها تا توحش ها) واقعی اند!

  10. پیشنهادهایی برای گذار مسالمت‌آمیز به حکمرانی مردمی نوین به جناب ج.ا و مخالفانش!

  11. مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/bemardom

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)