اگر غرب و امریکا و اسرائیل نگران تبدیل ایران به مورد بدتر کره شمالی هستند، چرا قطعا از نظر زئواکونمی و رئوپلتیکی چند برابر کره شمالی امیتازات و برتری دارد و  در  صورت تسلیح به قدرت اتمی، خطرناک و هزینه امنیت سنگینی بر طرف مقابل تحمیل می‌کند، هنوز ایران واقعا جدی وارد قضیه اوکراین نشده، اگر ج.ا وارد قضیه اوکراین بشود، کافیست براحتی دو میلیون نیروی حرفه ای کار آزموده در جنگ چریکی تا بن دندان مسلح نیابتی تجهیز کند و با انبوه تسلیحات نقطه زن و جنگ نامتقارن در عرض یک ماه تمام اوکراین تقدیم پوتین کند! ج.ا ایران می‌تواند در عرض چند روز تمام ظرفیت صادرات نفتی امارات و سعودی با حملات نیروهای نیابتی برای بیش از یک سال مختل کند، ج.ا ایران می‌تواند با یک سری عملیات نیروهای نیابتی اسرائیل به جهنم کند، به قول معروف: اما چرا گره ای با دست باز می‌شود با دندان باز کرد؟!

تندروهایی ج.ا راست‌گرا که مغزشان توسط نفوذی‌های تندروی جنگ‌طلب اجنبی هک شده و توسط مافیای فاسد (خودرو، لوازک خانگی، کانون صرفان، ارزفروشان و تورم‌خوارن و بانکداران (همان‌هایی با سوءمدیریت و فساد مسئولان به تولید پول کاذب نقدینگی هستند) بخش خصوصی و بوِژه حرام لقمگان نجاست خوار مافیای دارویی-غذایی که از شیطان هم رذل‌ترند و…) برای ادامه بحرانی نگه داشتن ایران و تحریک غرب و شرق به تشید تحریم، در آینده نزدیک ایران به معرکه بزرگترین از بحران‌سازی میاروند، ساخت بمب هسته ای و آشوب از ادهداف آنهاست، تنها راه این است به به بخش میانه رو رهبری ایران (که فعلا گروگان این جناح راست خر مقدس بیمار و همدستان فاسد مافیایی است) کمک کرد، ارسال سینگنال علنی شروع مذاکرات و گفتگوی مستقیم، با چند حرکت فوری (در رعض چند روز آینده پیشگام و داوطلبانه از سوی اروپا و امریکا:

۱- اعلام رسمی توقف تشدید تحریم‌ها (عملا دیگر چیز مهمی نمانده تحریم کنند بجز تحریم ورود دزدان بیت دالمال و فرزندان رئوس و عاملان رزیم و اموال دزدی به غرب!)

۲- فعال‌سازی اینتکس یعنی کانال بشردوستانه، مثلا با تزریق ده میلیارد دلار از پول بلوکه شده به این صندوق برای خرید کالاهای دارویی و مواد غذایی اساسی در سال ۲۰۲۳

۳- اعلام معافیت از تحریم، صدارات کالاهای نفتی و غیر نفتی در برابر وادرات کالاهای مصرفی مورد نیاز مردم مانند خودرو، لواز خانگی، لباس و کیف و کفش، موبایل، لپ تاپ، مواد دارویی و غذایی و مواد اولیه ساخت این نوع کالاها (تمام شرکت‌های خارجی طرف قرار داد را از مجازت معاف کند) لااقل تا پایان ۲۰۲۳

این سری کارهای دواطلبانه (که از وظایف قانونی حقوق بشری غرب است) می‌تواند چهره مخدوش شده آنها بهبود به بخشد و موجب تشویق نیروهای میانه رو و تشویق رهبری ایران به سمت احیای برجام می‍‌شود.

اشتباه نکند، امثالهم یک منتقد مستقل هستم به هیچ حکومت و گروه سیاسی موافق یا مخالف ج.ا وابستگی ندارم، هدفم صلح است. همان قدر تندروهای فاسد مافیایی در ج.ا از امثالهم بدشان می آید تندورهای غربی و اسرائیلی و اپوزیسیون نمایی ایرانی کذایی  از امثالهم بدشان می آیند!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

  1. ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر(۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است(ویرایش ۲)

ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن.

به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

https://www.tribunezamaneh.com/archives/335470

 

آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…

 

 

به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

https://www.tribunezamaneh.com/archives/335470

در مطالب لینک زیر به نگارنه اش خوبی نشان می‌دهد نفوذ ذشمنان وجودی کشور و ملت ایران، که قصدشان فقط نابودی و براندازی ج.ا نیست و بلکه نابوید ایران بر هم زدن خططو مرزی فعلی و عامل جنگ جهانی و ویرانی به مراتب مصیب بارتر آن جنگ های موسویم به چنگ اول و دوم جهانی است.

 

 

 

  1. بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!

بازخوانی مطالب گذشته اخیر، سیر تحولات و درجا زدن حاکمیتی ج.ا هر روز شانس بقای خود در مشارکت دادن مخالفان و ائتلاف بزرگ ایران گرایان و گذار مسالمت آمیز به دمکراسی و حفظ ایران امروز! چرا که همچنان درگیر ایدئولوژی و گروگان مافیای سه گانه قدرت و ثروت و منزلت است! فرصت مخالفان برای مصالحه بزرگ ملی با حکومت، قدرت های منطقه ای و جهانی همان اشتباه می‌کنند، در حالی اکنون زمان مصالحه با ج.ا هستند، با خواسته‌های حداکثری، شانس گذار مسالمت آمیز به صلح را از دست می‌دهند!

 

 

رابطه کورعقلی و بدعملی رئوس ج.ا ایدئولوژیک‌زده با واقعیت‌های ژئواکونومی و ژئوپلتیکی منطقه ای و جهانی!

 


روز صفر نابودی اهریمن های صهیونیستی تا داعشی…اینها (مظلومیت ها تا توحش ها) واقعی اند!

 


پیشنهادهایی برای گذار مسالمت‌آمیز به حکمرانی مردمی نوین به جناب ج.ا و مخالفانش!

 


مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 


به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)