ای مردم ایران وضعیت عجیبی شده است، هر راه حلی داده شود از سوی اشخاصی با دلایل بدیهی عقلانی، حکومت سلطه گر ایران برعکسش عمل می کند و حتی بسیاری مخالفانش، در این میان دشمنان وجودی مردم و کشور ایران اتفاقا این راه حل ها باور کرده و ضد حمله می زنند! حکومت ایران در باتلاق بی اعتمادی به حتی خودی هایش افتاده و اکنون حکومت در دستان مشتی اقلیت داعشی وار و فاسد و روان پریش آخرالزمانی با حمایت مافیایی ها فاسد ضد بشری، هر چه بگویند منتقدان برعکسش عمل می کنند!

مثلا: این سخن “آنچه برای خود می پیسندی برای دیگری هم به پسند و آنچه نمی پیسندی ، برای دیگری هم نپسند، این گفته بسیاری از بزرگان و مشاهیر و و حتی گمنامان خرد و عقلانیت و اخلاق بوده، چه پیشاز اسلام و چه بعد از اسلام  توسط غیر مسلمان نقل و تکرار با روایات مختلف،، حالا نقل از پیامبر اسلام و امام اول شیعیان هم شده شبیه هم گفته! حالا بی خردان یا مریضان روان پریشی ضد شیعه یا ضد اسلامی، می گویند هر چه در اسلام بویژه شیعه گفته برعکسش عمل کنیم! این سخن نابخردانه! اگر سخن درستی باشد از هر که بایست پذیرفت، از جمله من نوعی ناشناس!

با وجودی بارها طی این سال ها گفتند حنثنی سازی تحریم بدون مبارزه با فساد و رانت و انحصار و دزدی و حکومتی ها و ریخت و پاش ها ناممکن است اما بیشتر این کارها کردند، گفتند برجام احیای شود بر عکس عمل کردند و با فریب و دروغ و معطلی موجب کاهش ارزش پول ملی و خسارت سنگین به مردم بویزه فرودستان شدند! گفتند دست این حماقت های تنش آفرینی برداید، بدتر کردند کار به انجا رساندند که کشورهای به ظاهر دوست ایران هم کارهای حتی بر خلاف عرف معمول می کنند از جمله تهددی تمامیت ارضی ایران!
به بنید اوضاع این حکومت و ملت چقدر خراب است، در پی تحریم هیا وحشیانه غربیان و همدستان شرقی و اپوزیسیون نماها و خائنان ایرانی نما داخلی و خارج نشین و کاسبان وخشی تحریم، حکومتی مثل چین ک، هودش گاو پیشانی سفید است در تعرض و نقض تمامیت ارضی کشورها و طی چند دهه اخیرا مناطقی همچون تبت و بخش هایی از کشمیر و جاهای دیگر به تصرف درآورده و طبق تعهد عضویت سازمان ملل که در دهه ۱۹۷۰ بجای تایوان حق عضویت و حق وتو گرفت، حتی بر خلاف منطق حقوقی عمل می کند، این قدر وقیحانه چینی عمل کردند که خودشان به خریت زدند که حالا ایران شده لاشه گوشت توسط حکومت داعشی وار، اما تو چینی پکنی چه طوری می خواهی ادعایت بر تایوان مشروعیت حقوقی بدهی وقتی کهن ترین کشور و ملت جهان برایش موجودیت قائل نیستی؟! از پس جناب پکن، نمی توانی با توسل به حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل اعاده حاکمیت کنی بر تایوان یا هر کشور و حکومت مثل تو! باید بروی دنبال همان قوانین توحش جنگلی قبل از تاسیس سازمان ملل و به زور تجاوز توجش جنگلی اقدام کنی! چون دیگر حنایت رنگی ندارد پیش مردم آگاه به حقوق بین الملل بر مشروعیت! طبق اصل بدیهی عقلانی، هر جق و ناحقی بگویی، در جا به طرف مقابل هم همین حق دادی!

بویژه آن گروه اکثریت فرودست و تهی دست (به قولی فقیر و مستضعف و..) بدانید با توجه تحولات داخلی و خارجی، شما یک مردم(ملت) تنهایید! نه نظام و حکومتی مردمی و وطن پرست بر شما حاکم است ترجیحش منافع ملی باشد (که اگر چنین بود، امروز ایران باتلاق تحریم و فساد و ظلم و جنایت داخلی و خارجی نسبت به اکثریت نبود) و نه دوستان بالفعل نیرومندی در خارج دارید! یعنی در داخل و خارج در بهترین حالت بی تفاوت و بدترین حالت قدر و قدرت ها دشمن شما اکثریت مردم ایران هستند.

پس ای مردم ایران خودتان به خودتان رحم کنید.
کشور ایران در مرحله گذار بزرگی نسلی-فرهنگی-عقیدتی است.
اتفاقات چند اخیر نشان داد نسلهای جوان و نوجوان شیعه زاده اعم فارسی زبان و غیر فارسی زبان به سمت اسلام گریزی و احتمالا اکثرا به سمت لادینی می روند.
ابر بحران های نسلی در چند سال آینده گریبان مردم ایران خواهد گرفت و نخستین و از مهمترین هایش بحران ازدواج خواهد بود. به چند دلیل خطر نابودی نسلی هسته مرکزی هویت جمعیتی ایران تهدید جدی می کند.

۱– به دلیل اینکه حاکمیت فاسد و ظالم و مافیایی بخاطر منافع شخصی و مزدوری اجانب متظاهر اسلام افرطی از نوغ داعشی است، اجازه رسمی ازدواج به سبک متمدنانه سکولار دمکراتیک نخواهد داد و این موجب مشکل قانونی ازدواج جدی است که خودش نسل جوان به سمت ازدواج سفید و یا تجرد برده و هم اکنون که ۶ میلیون لااقل مجرد در آستانه تجرد قطعی و تنهایی و قطع زاد و ولد و تولید نسل گرفتارند و بزودی ظرف ۵ الی ۱۰ سال دیگر بین ۵ الی ۱۰ میلیون نفر دیگر نیز به مجردان قطعی اضافه می شود!
حاکمیت با همراهی مافیا در اقدام تکراری چند دهه اخیر، اما این بار با شدت بالاتری در جنایتکاری اقتصادی بی رحمانه و رسما با کاهش ارزش پول ملی، دارد دزدی علنی از جیب بیش از دو سوم جمعیت مزدبگیر و فرودست می کند و هیچ ارزشی برای نسل و بقای مردم ایران قائل نیست. در این دزدی بزرگ حاکمیتی با همراهی سرمایه داران و ثروتمندان و مافیایی ها، بازنده نهایی اکثریت فقیر و مزذبگیران هستند. نمونه آخرش بودجه ۱۴۰۲ است! این بودجه سندی دیگری از ابر دزدی دهها میلیارد دلاری از اکثریت مردم که فقیرند توسط یک حکومت فاسد و ظالم است!

۲- مشکل ازدواج از آنجا شدیدتر می شود نسل پیر و میانسال ک والدین نسل جوان و نوجوان هستند احتمالا اکثرا همچنان به شیعه معتقدند، متاسفانه برای اینها اعتقاد به تشیع و نماز خواندن خیلی مهمتر است از اینکه خواستگار دخترانشان مثلا انسان اخلاقی عقلانی و سالم باشد و روزی حلال به دست آورد!
امروزه تشیع داعشی نظام ج.ا در اذهان این پیران والدین القاء کرده، فاجعه حرام خواری عادی کرده، دیگر مسئله گناهان پلیدی چون پارتی بازی و مباحث حق الناسی نیست، امروزه تظاهر به تشیع داعشی از نوع ج.ا دغدغه والدین بسیاری است!
در این بین جوانهای لادین و یا غیر مذهبی چکار باید بکنند؟
چاره ای نیست، حکم شبیه همان حکم بخردانه سعدی ها است گه گفته: دروغ مصلحت آمیز بهتر از راست فتنه انگیز است.
این ریاکاری تحمیلی تظاهر به تشیع برای گرفتن جواب بله از والدین لازم است، مه این است دو دختر و پسر لادین با حربه خودشان از قید تحمیلی نجات دهند وگرنه در باتلاق تنهایی و ازدواج سفید و خطر بچه دار شدن بدون تثبت رسمی و مشکلات حقوقی می افتند و یا مجبورند تن به مهاجرت بدهند (که احتمالا با اکثریت میسر نیست) و یا قیذ بچه دار شدن بزنند. در نهایت همان خطر نابودی جمعیتی سریه گفته شد اتفاق می افتد.

۳- خطر سوم بسیار مهم است، فروپاشی اجتماعی و اخلاقی، رواج و حتی ایپدمی روان پریشانه تا سادیسم جنسی پدیده های زشت ضد انسانی، بخصوص تعرض به مردان و زنان ضعیف و خیانت متاهلان و پدیده هم اکنون رایج هرزگی دوست دختر و دوست بازی و خانم بازی به مراحل ایپدمی وحشیانه تری برسد!

۴- خطر چهارم هم بسیار مهم است، خطر انحطاط هویتی اخلاقی و پدیده ای که زامبی شدن و توحش ضد اجتماعی مشهور است.
فروپاشی اخلاقی کامل نسل های جوان و تبدیل کشور به یک زامبی ستان! توحش و خشونت و قتل و جنایت و انواع دزدی (از سرقت تا کلاهبرداری) به امری به شدت رایج خواهد شد با ادامه این وضع انحطاط اخلاقی و اجتماعی به نابودی ملی می انجامد و شاید کشور در دست همین یا هر حکومتی بیفتد و اما دیگر ملت نباشد بجز عمده وحوش انسان نما!

نگارنده در نهایت ناامیدی این مطلب منتشر می کند، شاید صاحب رسانه و توانمند با وجدان هایی ملی و انسانی این هشدار بازنشر دهند. یا ویرایش و نثر بهتری موضوع برای مردم بازگو کنند.

بله، ای مردم داخل ایران، شما تنهایید و دیگر نه حکومتی داخلی و نا نیروی خارجی برای نجات شما نیست! خودتان و خودتان هستید! یا به داد یکدیگر می رسید و یا نابود می شوید. کسی غیر خودتان برای تان نمانده!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)