آنهایی واقعا دچار انحراف شدند از شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا که در آثار فردوسی تا ابن سینا احساس می‌گردید در دوره کوتاه رنسانس ایرانی (که ایرانی اسلامی نیز مشهور است)، در پکیج مشکوک ولایت فقیه خمینی ایستی و دنبال‌روی اش توسط جانشینانش و ضربات مهلک عناصر مشکوک چون مصباح یزدی و پیروانش از راستها اصول گرا و امثال چبهبه پایداری و پیر و پاتل های مغرشویی شده همچون ر.پ.ا تا غیره و قطعا نوفذی‌های روباه پیر امپرالیستی آتئیستی چون انگلیس وغیره، در نهایت کوته اندیشان ایران‌گرایی که نابخردانه اصل داستان رسمی شیعه در ایران در صفویه نفهمیدن و مشکوکانی در ابتدا با بحث شیعه آریایی حتی من نوعی همسو کرد با انها و بعدا متوجه شدم این عناصر ایزدنشان گو به خامنه ای و شیعه آریایی هم مشکوک به عامل امپرالیست ضد ایرانی هستند و تحت نفوذ و هک مغزی، که متوجه نشدند داستان شیعه اساسا تحول و تغییر ماهیت ضد بشری بود به اسلام و در حقیقت نژادپرستی وحشیانه اسلام عربیستی (هم اکنون در قالب متظاهرانه شورای جنوب خلیج فارس، اتحادیه عرب و.. تحت عناوین پان عربیسم و….) دارد ادامه پیدا می‌کند، این اسلامی عربیستی، ماهیتش ضد غیر عرب و بویزه ضد یهودی و ضد ایرانی است، آن سخن معروف یعثی پان عرب عراقی احتملا همه می‌دانند که گفته بود: خدا سه اشتباه کرد در خلق موجودات – مگس، یهود و فارس (منظور از فارس فقط فارسی زبانان نبوده بلکه کل عجم و ایرانی یعنی همه ایرانی ها از جمله تُرک زبان اذری ها و و لر و لک و کرمانجی و کرمانشاهی و ایلامی و شمالی و بلوچلی و مکرانی و مُکری آذرباجانی و کُرد سنندجی و….)

متاسفانه متوجه نشدند با اعمال شبه داعشی و تقلید سلفیت وهابیت و امثال طالبان و القائده توسط نظام ج.ا . نفوذی امپرالیستی دارند شیعه اصیل می‌زنند، این قدر بی‌شعور بودند اگر امام زمان می‌خواست و مقدر بود چرا غیبت کند؟! خودش غیبت کرد و درگاه واسطه ها (نواب) بست! اخر چقدر باید ر.پ.ا و مصابحیون و اصول گرایان و پایداری و سپاهیان (اگر واقعا شیعه هستند) شعور و درکشان پایین باشد که متوجه داستان پشت صحنه نشدند که دارند شیعه و ملیت ایران را همز‌مان نابود می‌کند.

این نکات مهم در مطلب قبلی اشاره شد.

اکنون کار از کار گذشته، احتمالا از جمعیت ۹۰ میلیون داخلی (شامل چند میلیون مهاجر شیعه افغانسانی) حدود ۶۰ میلیون نفر شیعه زاده عملا بی دین و اتئیست شده اندف احتمال اینکه اینان به مذهب دیگری اسلام بروند خوشبختانه کم است و بعید است اکثریت انها به هیچ دینی بگروند و در نهایت آتئیست یا ندانم‌گرا و خیامی مسلک و سکولار می‌شوندف از این جمعیت ۶۰ میلیون نفری، ۲۰بیش از میلیون نفر مجرد هستند، فعلا شش میلیون نفرشان وارد فاز خطر تجرد قطعی شده اند و ۱۵ میلیون نفر ظرف ۵ الی ۱۰ دیگر وارد خط قرمز خطر تجرد قطعی.

در مجموع اگر فرض کنیم در عرض یکسال همه اینها ازادواج کنند، ظرفیت زاداوری معادل ۳۰ تا ۶۰ میلیون نفر دارند (نسبت هر خانوار یک تا سه فرزند)
اکنون مردم و ملت ایران و نظام ج.ا دو راه بیشتر ندارد، یا بگذارد همین وضع شریعت اجباری (حق اللهی) ادامه یابد و در نیمه دوم قرن ۲۱ میلادی جمعیت ایران به شتاب شدید منفی، تا پایان قرن شروع ریزش به زیر ۸۰ میلیون نفر کند و در سال ۲۱۰۰ احتمالا ایران کمتر از ۷۰ میلیون نفر جمعیت دارد که ۵۰% آن بازنسشته و کهن سال و فاقد توان کار خواهد بود! تازه بیش از نیمی از آنها را غیر شعیان و عمدتا سنی ها تشکیل خواهند داد و ایران تبدیل به عربستان دوم می‌شود و آروز یاسلام عربستی نژادپرست متحجر ضد ایرانی بالاخره به آروزی ۱۴۰۰ ساله می‌رسد و ایران (عجم) از روی کره زمین به صورت اساسی محو می‌کند! چرا قوتی مردم ایرانی نباشند دیگر حتی ایران تجزیه و اشغال شود دیگر شانس بزیابی ندارد! چون ایرانی اکثریت در ایران زمین دیگر باقی نمانده!

یا راه درست که امثال من پیشنهاد می‌کنم، حقیقت دگرش عقیدتی ایران بپذیرند نظام ج.ا و ان بخش ایران گراین غیر مسلمان مثل ان گروه مشکوک که زمانی ایزدنشان می گفت و شیعه آریایف خفه خون بگیرند و عیله تشیع اصلاحر نگویند و همزمان گروه ایران گرایان و نظام ج.ا دست به کار فوری بزرگ ملی ایرانی بزنند از جمله:

الف- با توجه قانون تقسیم نصف اموال مرد هنگام طلاق از سوی مرد، تضمین مالی برای زنان است، در نتیجه عقلی و عقدیتی و پیروی اسلام شیعی، سقف مهریه معادل مهریه دختر پیامبر باشد و این مانع بزرگ برای ازدواج شیعه زادگان برداشته شود.

ب- حق ازدواج افراد بالای ۱۸ سال بدون اجازه پدر و سایرین برداشته شود، یعنی طبق اصل دختر باکره بدون ازدواج، یعنی اصل رشید بودن ملاک سن ۱۸ سال، این دختران بتوانند بدون اذن پدر و پدربزرگ و غیره با هر که بخواهند ازدواج کنند.

ج- رسمیت یافتن ازدواج آزاد، یعنی دفاتر قانونی تاسیس شود یا همین دفاتر ازدواج فعلی، اجازه صرفا ثبت ازدواج داشته باشند به سبک کشورهای سکولار، یعنی زن و مرد مجرد (دختر و پسر) در حضور مثلا دو تا شاهد، اعلام کنند زن وشوهر هستند و حالا نمادین حلقه انگشتری در دست هم کردند فرقی نمی‌کند، اما هیچ پرسش از دین و مذهب و عقیده به خدا و ناباوری نشود، فقط اعلام ازدواج و ثبت

د- ثبت تابعیت و دادن شناسنامه تمام متولدین در ایران اعم از ازدواج ها غیر رسمی و مادران ایرانی در خارج و یا با اتباع خارجی.
نکته، این ربطی اعطای تابعیت خارجی ها ندارد و یا سوءاستفاده چند همسری، اتفاق باید هم در مورد چند همسری قوانین سخت گیرانه و پیگیرانه گرفت و هم ازدواج اتباع مرد خارجی با زن و دختر ایرانی (برای حفظ عدالت جنسی و همسرداری برای ایرانیان)، هم اکنون خطر تنهایی و تجرد مردان ایرانی بالا است.
اعطای تابعیت به مردان خارجی، بایست در شرایطی چون سلب تابعت از کشور خارجی و اقامت مثلا ده ساله و داشتن شغل مالیات دهی یا حداقل اوردن سرمایه ۲۵۰ هزار دلار باشد.

این پیشنهادها بایست فورا- حتی با حکم رهبری- اجرا شود و هر روز یا هر ماه و سال، خسارات غیر قبال جبران اجتماعی و فرهنگی و امنیتی و اقتصادی به موجودیت ملی ایرانی خواهد خورد.
اینجاست یکی جاهای باید نظام ج.ا و ایران گرایان غیر مسلمان ثابت کنند مزدور ضد ایرانیان امثال وهابیت سلفی سعودی و پان عربیستها و امپرالیستهای چون انگلیس و پان های تجزیه طلب و غیره نیستند

 

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و مردم عادی، برای حفظ کشور و ملت ایران بعنوان کهن‌ترین در تاریخ بشریت

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و مردم عادی، برای حفظ کشور و ملت ایران بعنوان کهن‌ترین در تاریخ بشریت

آیا مخالفان ج.ا نیز گرفتار بیماری “وارونه کُنشی” شده اند مانند تندروهای ج.ا؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران

صلح حقیان: تورم لجام گسیخته بالا چگونه ثروتمندان را ثروت‌مندتر و فقرا را فقیرتر می‌کند؟!

صلح حقیان: چگونگی پارادوکس حق اللهی با حق الناسی؟!، انحطاط اخلاقی_اجتماعی سیاسی‌بازان در بین احتمالا بیش از اکثریت قاطع در ایران و جهان!

دقیقه ۹۰ تمام شد، رفتی تو وقت اضافه، ای ج.ا همین امروز اعلام علنی کن خواهان رابطه عادی مستقیم و دیپلماتیک با امریکا هستی، بویژه برای چندین بار که از امثال چین سیلی حقیقت خوردی!، اگر اندازه سر سوزنی عقل و عرق ملی و شرافت داری معطل نکن در احیای برجام(ویرایش ۲)

کامنت حاوی پیشنهادهای دقیقه ۹۰ به ج.ا و به نفع ملت

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی ۱۴۰۱

https://www.tribunezamaneh.com/archives/337117

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/330140

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/337229

 

 

  1. دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!
  2. فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!
  3. ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر(۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است(ویرایش ۲)
  4. ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن
  5. به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!
  6. آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…
  7. بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!
  8. رابطه کورعقلی و بدعملی رئوس ج.ا ایدئولوژیک‌زده با واقعیت‌های ژئواکونومی و ژئوپلتیکی منطقه ای و جهانی!

  9. روز صفر نابودی اهریمن های صهیونیستی تا داعشی…اینها (مظلومیت ها تا توحش ها) واقعی اند!

  10. پیشنهادهایی برای گذار مسالمت‌آمیز به حکمرانی مردمی نوین به جناب ج.ا و مخالفانش!

  11. مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 

 

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/bemardom

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)