با وجودی احتمال می‌دهم این مطلبم مثل بسیرای مطالبم مورد هجمه و به قول امید دانا، توریه‌بازی قرار گیرد و سوءاستفاده خرمذهبی‌ها و سمپات‌های حکومت ج.ا، اما ناچار می‌بینم حقایقی بگویم که حتی امید دانا تاکنون نگفته! شاید نمی‌داند(؟!)
اینکه بشریت در انتقاد، هیچ خط قرمز اخلاقی نداشته باشد، معقول نیست. از جمله حرمت حریم خصصوی و روابط جنسی افراد. منتقد آن قدر باید از خودش شخصیت مستقل و سالم روانی داشته باشد که در جنگ‌های پلشت روانی-رسانه‌ای نشکند!، مثل فضای پلشت امروزه فضای مجازی، نمونه‌اش در همین سایت‌های مخالفان و موافقان ج.ا می‌توان دید!

بارها، در جاهای مختلف امثالهم گفتیم، سوءاستفاده مدعیان انتقاد تا سیاست‌بازان از اطلاعات زندگی خصوصی بویژه جنسی مشمئزکننده و محکوم است.

از تیم رودست امید دانا تا اپوزیسیون خارج‌نشین تا آخوندیست‌ها و سایبری‌های ج.ا، انگاری در بخش‌هایی همگی در اسارت اهریمن هستند!

همان‌طور بارها گفتم شیوه کار تهیه مطلب من، بر اساس عدم ذکر اشخاص است، چون نبرد امثالهم با عقاید اشتابه است نه اشخاص، اتفاقا با خیلی سخنان ملی و ایران‌گرایی و راهبردهای حفظ منافع ملی امید دانا و همفکرانش موافقم، از جمله در شرایط فعلی، براندازی به شکل “نوع ب” در مطالب قبلی ام گفتم و پیشنهاد “پلان ج” دادم برای حل معضل حکومت اخوندیسی و مافیای ظالم فاسد و جنایتکار ج.اف چرا خطر جنگ داخلی و تجزیه و مصائب عظیم‌تر از فعلی است، اما رضایت به ادامه این حکومت با این شرایط هم نیستیم!

جناب منتقدان و سیاست‌بازان ج.ا و غیر ج.ا، هر کی هستید، نمی‌شود استاندارد دوگانه و چندگانه در بحث اصول اخلاقی باشد، یکی از مشکلات مردم ایران، همین دخالت در امور زندگی خصوصی است، اگر امثالهم با احکام شریعت اجباری مانند حجاب اجباری مخالفیم (مخالفت با شیعه سلفی‌گری در کپی از سنی سلفی‌گری و کلا اسلام سلفی‌گری و افراطی) و حتی به زیان ایران‌گرایی و همچین شیعه اصلاحگری می‌دانیم.

اولا ضبط و نگه‌داری صحنه خودارضایی از هر کسی خودش یک جرم و امر ضد اخلاقی است، بازنشر اینها نیز جرم و ضد اخلاقی است، این جرم، حتی اگر در هیچ قانون جهانی و کشوری نباشد در وجدان پاک آزاداندیشی، محکوم و جرم است، همان‌طور که بارها گفته شده، بنظر امثالهم مشکل اساسی امروز و شاید گذشته بشریت، مشکل باقی‌مانده‌هایی از توحش و بیماری سادیسم و سادومازوخیسم است، توحشی از دوران خاصی بشریت که هنوز زندگی بدوی حیوانی داشت، با چند هزار تمدن و فرهنگ و اخلاق، باز هنوز این توحش است! که نمونه‌هایش را بارها در جنگ‌ها تا حتی تظاهرات‌ها مشاهده می‌شود، ساخت و کاربرد سلاح‌های کشتار جمعی تا استبداد و دیکتاتوری و حکومت‌های مطلقه پادشاهی و ریاست جمهوری شبیه پادشاهی مدام العمر و بدون پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری خودکامه و دنیاپرستان مافیایی‌های فاسد و جنایتکار شریک حکومت‎‌های استبدادی و…

اولا” طبق نظر بسیاری روان‌شناسان و غیره، اساسا خودارضایی شایع‌ترین عمل جنس میان مردان زنان است و حتی جایی خواندم تا ۹۹% تحقیق کردند در خود امریکا- که آزادی روابط جنسی و دسترسی به روسپی وسیع است- امری رایج است! از طرفی چه این عمل نادرست یا درست پنداشته شود، هر چی هست یک امر شخصی است، قطعا من هم معتقدم اعتیاد به این کار مضراتی احتمالا دارد، اما کسی از فرط بی‌عدالتی جنسی، مجبور به خودارضایی شود، خودش یک قربانی است، قربانی بی‌رحمی به اصطلاح جامعه بشری متمدن، این طوری که امثال امید دانا می‌گوید داستان نیست، در ایران مکشل حادتر از حجاب اجباری است، البته معتقدم اعمال شریعت اجباری در نهایت نه تنها مشکلات جنسی حل نکرده، بلکه تشدید کرده است.

در فضای سرکوب روابط جنسی، آنهایی که قدرت و ثروت دارند یا مثل الواط کله خر و کله شق هستند مثل متوحشین، به تنوع‌طلبی و هرزگی جنسی می‌پردازند، در تحت حاکمیت ج.ا ایران بیش آن که موضوعی به نام دوست دختری یا دوست پسری باشد، موضع دختربازی و پسربازی اقلیتی است!

حقیقت تلخ این است، این نوع ممنوعیت بلاهت‌آمیزی از سوی خرمذهبی‌ها صورت گرفت در این ۴۳ سال، منجر به تبعیض و یا بی‌عدالتی جنسی شده است، یعنی آنهایی که دارای قدرت و ثروت و جذابیت جسمی و مادی و یا قلدر هستند، می‌توانند همزمان با چندین دختر و حتی زن شوهردار رابطه داشته باشند مثل حرامسراداران قجری، اما عده کثیر و شاید اکثریت- بویژه مردان مجرد فقیر و غیر جذاب- محروم از داشتن حتی یک دوست دختر یا شریک جنسی، و به دلایل متعدد امکان ازدواج نیست.

اصلا قضیه ازدواج در ایران، امروزه به یک تراژدی تبدیل شده است بویژه در نزد شیعه‌زادگان غیر مذهبی و یا ناباوران (آته‌ئیست)، مشکلات اقتصادی فقط نیست، مشکلات عاطفی تا اجتماعی بیوزه عقیدتی است.
مشکلات عظیمی در قضیه ازدواج است، مثلا شاید اکثر جوانان دچار به‌هم‌ریختگی و آشفتگی عقیدتی شده اند، خیلی‌هایشان بر اثر اقدامات حکومت ج.ا و اجبار خشن شریعت، از شریعت سرخورده شده اند، اما والدین همچنان اصرار بر مذهبی بودن و تشیع بویژه به سبک افرایطی سلفی‌گری ج.ا هستند، جوانی که کلا قید مذهب و دین و خدا را زده، یا لااقل غیر مذهبی است و اهل نماز و روزه و این مناسب عبادی (حق اللهی) نیست، به محض رفتن خواستگاری دختری، با مانعی بزرگی به اسم تقسد به این مناسب می‌خورد، شرط می‌گذارند پسر جوان یا مرد مجرد میانسال حتما مذهبی و نمازخوان باشد!
حتی از اموری چون سربازی و کار داشتن هم امروزه کاهی برخی والدین اهمیت بیشتر می‌دهند! یعنی حاضرند دخترشان به یک فرد نمازخوان و مذهبی بدهند (حق اللهی) و اما به یک پسر یا مرد مجرد جوان یا میانسال غیر حق اللهی است، اما اخلاقی و با وجدان و شریف هست و حتی با درامد حلال و قانونی است (حق الناسی)، ولی مشکل با اعتقادات اسلامی و شیعی بویژه از نوع شیعه سلفی ج.ا دارد! به او دخترانشان نمی‌دهند!

در ضمن حقیقت تلخی است، حجاب هر چند مورد سوءاستفاده تبلیغاتی مخرب ج.ا قرار گرفته است، اما در بخش‌هایی از ایران اساسا داشتن حجاب جزئی از ایمنی زندگی مشترک حتی افراد بی دین است! شاید دلیلش عدم رشد فرهنگی-اخلاقی کلیت ایرانیان و یا انحطاط اخلاقی و اجتماعی‌شان باشد، شخصا افراد زیادی می‌شناسم یا به من اطلاع موثق داده اند، مثلا مردهایی کلا حتی به خدا هم بارو ندارند و رسما به دیگران مانند دوستان و آشنایان می‌گویند به هیچ چیز دین و مذهبی و خداباوری اعتقادی ندارند، اما همان مردها می‌رود از یک خانواده مذهبی و یک دختر مذهبی چادری می‌گیرند!، چند سال گاه ده یا بیست سال هم مثلا دارند زندگی می‌کنند، و آن مردها همچنان تاکید دارد هر وقت زنشان بیرون بروند حتما چادر سرش کنند حتی رضایت مانتو روسری هم نمی‌دهند، حساسیت عجیبی هم در روابط دارند، معمولا ییک از کارهایی می‌کنند قطع رابطه با اکثر دوستان مجردشان است! از بس خودشان پلشت‌کاری جنسی کرده و بعضا بعد از ازدواج دارند دچار بدبینی افراطی هستند و از ترس اینکه دوستان مجردشان زن آنها قُر بزند و با آن رباطه جنسی برقررا کند، حتی زنشان به آن دوستان نشان نمی‌دهد! چرا از بس با زنان شوهردار خوابیده بعضا زنانی بیگانه و پاکدامن فریب داده یا حتی به زور به آنها تجاوز کرده اند! به دیگران اعتماد ندارند! به قولی کافر همه به کیش خویش داند! هرزگان جنسی بیماری سکس ناهنجار، حتی بعد از ازدواج هم گاه تا سالیان مشکل هرزگی جنسی دارند!، همان مردها نه نماز می‌خواند و نه سایر امور عبادی به جا می‌اورد!، حتی مشروب می‌خورد و بعضا خیانت هم می‌کند بهز نش! اینها حقیاقی است نه امید دانا و نه ج.ا و نه اپوزیسیون و شاید نه بسیاری همان دهه هشتادی‌ها کف خیابان نمی‌گویند و بعد شبانه روز داد می‎زنند ما حقایق را می‌گوییم! نه شما  به اندازه‌ای شاید حقایق را بگویید، شما هم جایش برسد سانسور و خودسانسوری می‌کنید!

توحش و سادیسم و سادومازخویسم مشکل ایپدیمیک است، کمتر کسی را مشاهده و بررسی کرده، درصد هر چند ناچیز نداشته باشد، وقتی یک لینک یا تگ مثلا تحت عنوان “عکس یا فیلم لو رفته” منتشر می‌شود، بررسی شده، که شاید عموما اکثر مردم به طرز ناخودآگاه و عمدی می‌روند نگاه کنند، حقیقتا من نخواستم این قسمت نگاه کنم خیلی هم سعی کردم، چون بیشتر روزها طیف وسیعی از اخبار و تحلیل‌ها را مطالعه و بررسی می‌کنم، ناخواسته متوجه این فیلم و عکس‌های افشاگرانه ضداخلاقی از اعمال و زندگی خصوصی مردم شدم و به شدت متاسف شدم که هنوز دارند تو این سطح نازل و پلشت افت کردند.

جنبش اعتراضی اخیر، که امیدوارم به صورت غیر خشونت‌آمیز و مستمر با رعایت هوشمندی ایران‌گرایی و حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی و اصول اخلاقی و حقوق بشری ادامه یابد.

متاسفانه این حکومت ج.ا (به قولی نظام)، دچار خریت و لجاجت البته منفعت‌طلبانه دنیاپرستی است بر نوع حکمرانی و ایدئولوژیک اشتباه ضد منافع ملی و ضد حقوق بشری، بیم بزرگ ایران دوستان و صلح‌طلبان و در عین خواهان سکولار دمکراسی (با اساس تعریفی که دادم) یا حقوق بشری عاقبت کار این حکومت ج.ا (نظام) به امثال صدام و بدتر به عاقبت امثال قذافی برسد، یعنی هم حکومت ظالم و فاسد و جنایتکار برود، با خودش کشور و ملت ایران هم از بین برود و بجای این کشور غنی و مستعدد کم‌نظیر (که می‌تواند عامل سعادت همه ایرانیان باشد) به یک سری کشورک‌های تجزیه شده و جنگ داخلی چندین دهه شود، میلیون‌ها نفر کشته و معلول دائمی و کودکان یتیم شوند و ده‌ها میلیون نفر آواره، شاید اندک و اقلیتی از بخش‌های تجزیه شده تازه اگر شانس بیاورند کمی برخودرا شوند، اما قطعا اکثریت قریب به اتفقا مردم ایران از فاجعه احتمالی فروپاشی ایران متضرر خواهند شد.

از اینکه این قدر کلمات شاید، احتمالا و مثل اینها بکار می‌بروم بخاطر احتیاط است که یک وقت زیر برا تضییع حقی نروم!

 

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

 

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)