چرندیات اجماع جهانی عیله ایران! تشنگان قدرت تجزیه طلب و اپوزیسیون وابسته با سوابق تروریستی و همدستی ژزیم نژادپرستی پان عربی صدام..!، هم اکون دیگر اجماع کردند و از این بیشتر نمی تواند تحریم موثری کنند و غربیان ضد بشری بیرحمانه و وحشانه هر آنچه توانستند تحریم کردند!، بارها پیشنهاد صلح بُرد-بُرد داد شد توسط امثالهم به طرفین، اما خودشان به نفهمی و خواب زده اند کوردلان در اسارت شیطان نفس!ف این مطلب، با توجه خیالنت‌ها و تعلل‌ها و اتلاف وقتی هدفمند محور ضد ایرانی تندورهایی ضد ایرانی در غرب (اتحادیه اروپا، امریکا و اسرائیل و مرتجعنی عربی منطقه است) چرا معلوم شده اینها نمی‌خواهند صلح در خاورمیانه و نرمال شدن روابط به ایران باشد. گره زدن نامربوط مسائبل ایران به اوکراین مانند احیای برجام و ادامه تحریم ظالمانه علیه ملت ایران، نشان آن است. حماقت سران ج.ا که برایشان برگزاری حج مهمتر از اقدام استراتژیک استفاده نیروهای نیباتی برای مقابله به مثل به جنگ امنیتی-اقتصادی مرتجعین عرب، اوج حماقت و نفوذ دشمنان در ایران ست، اکنون بایست از چند ماه پیش نیروهای نیابتی ج.ا (با آن همه هزینه مادی و ملی هنگفت از جیب بیت المال مردم فرودست ایران خرجشان کرده) کشورهای ضد ایرانی مترجعه منطقهع عربی و اسرائیل آماج موشک و نابودی زیرساخت‌های اقتصادی شان بکند، تعلل کرده اند! متاسفانه احیای برجام دوسال معطل کردند، اکنون تنها راه تلافی جویی است (با اداه همین روند اتلاف وقت) و زدن زیرساخت‌های مهم درامدی مرتجعین عرب و اسرائیل است، تنها راه برنده شدن در توطئه امنیتی-اقتصادی همین است. نباید در حالی ایران تحت تحریم فزاینده است، دشمنان ملت ایران در منطقه خاورمیانه بتوانند نفع اقتصادی ببرند.
اینجان ماه‌هاست طبق سال‌های گذشته حامی سکولار دمکراسی و حقوق بشر بوده و هستم، اما وقتی اهریمنان ضد بشری دارند ائتلاف علیه کهن‌ترین کشور ملت جهان برای نابودی اش می‌کنند لجبازانه و نابخردانه وشیطان صفاته، پس کسانی حق حیات نرمال برای کهن ترین کشور ملت جهان یعنی ایران ندارند، پس منطقا هیچ کشور ضد ایرانی حق مشوع حیات و ندارد، اگر کشور ملت و دولتی برای خودش حق حیات قائل است اول باید با حیات اولین و کهن ترین کشور و ملت جهان یعنی احترام بگذارد، وگرنه دیگر مبانی بدیهی حق حیات کشور و ملت ها از بین می‌رود قانون جنگل حکمفرما خواهد شد.

نظام ج.ا قاطع با انواع فساد، فساد آموزشی (مدرک گرایی و مدرک فروشی که موجب نفوذ نالایق ها و خائن میشود) و فساد از انواع انحصار ورانت و ممنوعیت وادرات (بویژه ارز منشاء خارجی جهت رقابتی کردم بازار) و اصلاحات اجتماعی برای مصالحه با مردم از جمله دادن آزادی های حقوق بشری (برای جلب رضایت عمومی از نظام) تا مبارزه سخت با دشمنان امنیت و اقتصادی در منطقه و جهان کند، اگر امروز نیروهای نیابتی و دوستانش به در نخورندف دیگر به در نخواهند خورد، نباید هیچ دشمن ملت ایران حتی یک دلار نفع اقتصادی از منطقه ببرد وقتی ایران و رمدمش مزیقه قررا داده اند.

با توجه به اصررا غربیان (بویژه امریکا و اسرائیل و اتحادیه اروپا) و عدم استقلال سیاسی اقتصادی مفتضحانه قدرت‌های اقتصادی شرق آسیا از بلوک ذی‌نفوذان د رحاکمیت‍‌های غربی ضد ایرانی، کشورهیا شرقی از ژاپن و کره جنوبی تا اندوزی و هند و غیره، از همه بدتر کوته‌فکری‌ها و عدم سیاست استراتژی بلند به مدت چینی‌ها مشاهده می‌کنیم، در حالی چین بهترنی فرصت دارد با توسغع اقتصادی و خرید بالای نفت و مواد صادراتی دیگران و دادن اعتبارات وسیع کم بهره و حتی بدون بهره و تقویت طلا و ارز ایران، کشور مظلم تحت ستم تحریم ظالمانه غربیان کمک کند، دارد به خاطر منافع کوتاه مدت احتمالی(؟!) و بیش از حد در ترس از غرب، سکوی بزرگ حفظ جهان چند قطبی (ایران) تضعیف می‌‌کند، در میان روسیه کمابیش دارد اشتباه استراتزِک اجنام می‌دهد در قبال ایران، تقویت بنیه ارزی و طلا ایران برای جنگ ظالمانه و احمقانه که تندورهای جنگ طلب اروپایی و امریکا و اسرائیل و همدستان تقریبا مزدور آنها درکشوهاری واپسمانده و کوته بین عربی از جمله حاشیه خلیج فارس گرفتند و دارند توطئه ضد اقتصادی ایران می‌کنند و حتی گمان نمی کنند ممکن فرق خیلی زود عیله شان برگردد و دودمان حکومتی شان بر باد برود و آن همه اسلحه ویترنی به دردشان نخورد!

در نهایت یک سری اقدامات ضد ایرانی، تقویت تندورهای آخرالزمانی انحرافی از شیعه اصیل شبه سکولایزه (صفویه تا پهلوی) در ایران می‌شود. چرا عملا شیعه در زمان صفویه رسمی و از اقلیت به اکثریت شد، برای ایجاد هویت ملی بود و همیشه در کنار بیرون حکومت بود که معنی همان سکولاریزه است، حذف حکومت و جایگزین روحانیت به حاکمان، ضربه مهلکی به این نظام چندقرنی موجودیت ملی ایران زد و اکنون هم دین ضربه خورده و هم ایران! اصرار بر حکومت تئوکراسی و دین سالاری عاقبت ایران و دین و تشیع نابود می کند در ایران! از کجا معلوم شعیه سالاری دین و حکومت بدست گیزی هم یک توطئه های امپرالیست ضد ایرانی باشد برای نابودی موجودیت ایران؟! لجاجب بر شریعت اجباری حق اللهی در امرو شخصیه و عبدیه ماند سبک زندگی و پوشش چیزی جز واگرایی شیعه زادگان و تبدیل اکثریت مردم به سمت آتئیست و بی دین ینست و عملا بخش بزرگی اکنون آتئیست شده اند و لااقل قبول کند اینها اتئیست هستند و پیشنهاد ازدواج آزاد در مطاب قبلی بارها توضیح دادم بپذیرند و آنها مجبور نکنند بروند یهودی مسیحی بشوند برای حق بدیهی ازدواج و فرزندآوری! شاید با احترام به این حقوق بدییه مااند حق زندگی و ازدواج بسیاری از ایشان دوباه شیعه برگشتند، لااقل شیعه سکولار برگردند!

بهترین شیوه حمایت از ایران برای اینکه از بی‌طرفی به سمت خطر طرف‌داری از یک سمت منازاعات ایران بی‌طرف، به ننغ صلح جهانی است، اما ایران بی‌طرف نیازمند امنیت در داخل (از جمله مصالحه دولت با مردم سر مسائل آزادی حقوق بشری و مبارزه بافساد و تورم و ثبات اقتصادی است.

ایران بی‌رف و در حالی به همه شبه قطب‌های جهانی رابطه دارد، ضمن استفاده مزارای اقتصادی استفاده چهارراه جهانی برای همگان، محلی باری صلح و گفتگو خواهد بود، اقدامات مشکوک آؤانس در اتهام زنی یر مسائل احمقانه ذرات اورانیوم بالای غنی سازی، فقط بایست می‌شود ایران برای اینگه گروسی دیگر ذزه بین کنار بگذارد غنی ساز بیش از ۹۰% که طبق مفاد توافق هسته حق دارد (با توجه نقض برجا توسط دول امریکا و همدستانش)، گروسی (عملا مامور غرب ضد ایران نمایش خودش را!) راحت کند برود و خوابد، گفتم اشتباه راهبردی مجلس این بود طرح صیانت ارائه داد و اصرار بر آن زمان بادین طرح برگشت به برجام داد، بایست سریعا برمیگذشتند طرفین به برجام، اما اگر بود غنی سازی ۳.۵ بیشتر بشود، دیگر سریعا می رفتند بالای ۹۰% و دیگر شل و سفت در نمیاروند.

غنی سازی ۹۰% کابردی صلح امیز و استفاده برای موتور سطحی وزسر سطحی دارد و لزوما کاربرد نظامی ندارد.

اما مسئله این است به دلایلی غیر فنی و ربطی به مسئله هستهدای ندادر، غرب به خاطر سوگلی اش (اسرائیل) دارد ایران ظالمانه تحت فشار تحریم قرار می دهد، روسیه و چین بر خلاف منافع ملی استراتزِکشان دائما با کارت ایران بازی می‌کنند، در حالی باید بازرهای داخلی شان بر روی کالاهای ایرانی از نفت و گاز تا مواد معدنی و ساخت شده مصرف و غیره باز کنند و انبوه توریستها بفرستند ایران، بایست از هر جهت ایران از ذخایر ارزی و طلا تقویت کنند حتی با دادن وام‌های بدون بهره، اما چین روسیه با کم کاری در حمایت از ایران تیشه به ریشه موجودیت خودشان می‌زنند. روسیه بایست با ذخایر طلایش پول ملی ایران تقویت کند، حق خرید وادرات کنندگان کالای ایران با حداقل گمرکی و حتی معافیت گمرکی با ریال اعلام کند. با این کار انبوه کالاهای مصرفی مورد نیازش را از یک کشور دوست واقعی (برخلاف ترکیه دو دوزه باز است و عضو ناتو و در نهایت طرف ناتو است)، بازارهای کالاهای ایرانی با خرید ریال آزاد کند، به صادرکنندگان ایرانی وام و امتیاز بدهد و شاهراه کریدور شمال و جنوب فعالتر کندف از هند و سایر کشورها بخواهد از راه کریدور ایران و روسیه و بنادر شمالی و جنوبی اقدام کنند.

چین نباید اقدام به سوءاستفاده خرید خیلی ارزان نفت رقابت بین روسیه و ایران کند، بایست با اولویت به سمت خرید عمده از ایران و روسیه برود و با تهاتر و تبادلات مالی جدا سوئفتف نظام مالی آینده مستقل از امپرالیست غربی راه اندازی و تقویت کنند، روسیه نبیاد با ایران در زمینه بازاریابی نفت و گاز رقبات و کارشنکنی کند بر عکس همکاری کنند، مرتجعین عرب در نهایت طرف امریکا خواهند بود و این تصور کشورهای عربی وابسته به غرب، چین بر غرب ترجیح می‌دهند اشتباه راهبردی است. حتی ایران بی‌طرف هزار بار مطمئن تر از مرتجعنی عرب است. بیرحمی ظالمانه و دروغ ساخت اسلحه اتمی در حالی ایران برجام امضا و تمام فعالیتهایش در اخیتار نظارت آژانش وابسته به غرب گذاشته اثبات کرد، غرب به دنبال نابودی ایران است و مسئله هسته ای بهانه است.

این پیشنهاد استراتژیگ است، روسیه بایست دولت‌های غرب‌گرای و ضد ایرانی در قفقاز با هر روشی از جمله کودتا سرنوگون و دولت‌های موافق همکاری و روسیه و ایران بر سر کار بیاورد.

با این وجود توسعه همکاری، حتی بایسج دهها هزار قایق کوچک از تمام بنادر ایران واردات کالا آزاد کند و مجموع عوارض زیر ده درصد و حتی معاف، این حمایت باید فورا صورت گیرد و یک روز معطل نکنند.

این کته زیر مهکم

روسیه و چینی ها بایست بازار ایران اشباع کنند با صدور کالا حتی با وام های ارزان بلاعوض و پیش خرید نفت به قیمت روز، ایران نبایددتنها بگذارند در تهاجم تحریم ظالمانه ارتجاع امپرالیست تندورهای جنگ طلب غربی و عربی

جنگ اقتصادی ظالمانه غرب علیه ایران انداحته خالی گردن پیشت چین و روسیه است، نابودی و تجزیه و جنگ داخلی در ایران مقدمه کامل نابودی چین و روسیه و حتی هند و پاکستان و افغانستان وشکورهای آسیای مرکزی است، افغانستان و طالبان دارند در تله غرب گرفتار می‌شود، طالبان بایست تجارت با ایران و تبادلات ارزی و طلا تسهیل کنند، طالبان وگرنه بزودی توسط مخالفان غربگرا داخلی سرنوگون می‎شوند.

ذر زمینه تسلحات، روسیه بایست گلوگاه‌های تولیدی و دستیابی به ساخت و ارتقاء تسلیحاتی ایران به سرعت و حتی رایگان بر طرف کند، چند هزار کشتی و زیردریایی و تانک و جنگنده و موشک‌های ذخیره دارد، اینها رایگان به عنوان کمک بلاعوض در اختیار ایران قرار دهد، ایران در زمینه کامپوزیت و الکترونیکی و خلاقیت می‌تواند آنها ارتقاء و عملیاتی کند، حق امتیاز استفاده موتورهای جت در ساخت انواع سلاح‌ها به ایران رایگان بدهد، هزاران جنگنده قدیمی است می‌تواند ایران آنها را به صورت پهپاد انتحاری تبدیل کند و رزمی و شناسایی کند، هزارن هواگرد هلی کوپتر قدییم ذخیره و از جمله میگ ۱۵ و ۱۷ و ۲۱ و ۲۳ و ۲۵ و سوخود ۷ و ۱۱ و ۱۳ و ۱۷ و ۱۵ و سوخت رسانهای الیوشین و توپولف و ترابری و ناو جنگی و زیردریایی حتی از نوع اتمی دست دوم ذخیر دارد، اینها ایران می‌تواند بازسازی و در سیستم دفاعی خود بکار گیرد یا از قعطاتش در ساخت پهپاد بویژه تامین موتور جت و ایویونیک.

در زمینه استفاده گلوناس و اهداء ماهواره‌های تجسسی و پرتابش و حتی واگذاری فناوری ماتهواره تجسسی و راهبردی نظامی توسط روسیه و حتی چین خساست نکنند و ایران به شدت حمایت و قوی کنند.

  1. احیای برجام بهترین گزینه، اگر غرب و بقیه از نظام ج.ا (بستن دستان اهرمنی تندرهای داخلی ج.ا) همکاری و ت� …

https://www.tribunezamaneh.com/archives/338582

در خالی همین هفته می‌توانند آغاز احیای برجام با علام رسمی برگشت مذاکره و حتی پیش قدمی در برخی کاهش تحریم ها مانند تبادلات بانکی بشردوستانه و… به قضیه برحان هسته ای خاتمه داد، و روند خطرناک به یک روند صلح آمیز تبدیل کنند. دیگر همگان می‌دانند این امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل عامل بحران نقض برجام جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه و گسترش بحران اوکراین و بقیه هستند، چرا عامدا دارند ایران مجبور می‌کنند بیشتر به سمت روسیه برود، اقدامات اشتباه چین هم موثر است، چین اشتباه بزرگی کرد در قضیه بی احترامی به تمامیت ارضی ایران و بدتر چندان مبادلات اقتصادی بیشتر نکرد با ایران و این اشتباه چاره یا نمی گذارد برای رئوس ج.ا که به روسیه پناه ببرند، این چین و امریکا و اتحادیه اروپا و اسرائیل مقصران اصلی بدتر شدن اوضاع صلح جهانی و منطقه هستند وعملا ایران به سمت اجرای پلان سوق می‌دهند، هر چند همین هفته می‌توانند این رند اشتابه پایان دهند با اعلام رسمی روند احیای برجام و رفع تحریم‌ها.

اشتباهات تبلیغاتی استراتژیک ج.ا در سخنان اتهام برانگیزی تروریستی از سوی اشخاص خقوقی ج.ا! سردار حاجی …

 

راه‎های خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران

باز هم تاکیید می‌شود، این بازدارندگی خارجی وقتی مفید است از نظر داخلی بازدارندگی باشد وگرنه عاقبت سرنوشت شوروی در انتظار چ.ا ایران است!

 

رگه‌هایی از امید(قاهر پهپاد میشود) تا بررسی پیشنهاد غنی‌سازی ۹۰% یا اجاره زیردریایی اتمی؟!

نکاتی بیشتر درباره اهمیت بازدارندگی داخلی، چرا عبرت نمی‌گیرند از سرنوشت شوروی؟!

نکاتی درباره اسلحه قاره پیما، بدون بازدارندگی داخلی، بازدارندگی خارجی بیفایده است، ویرایش ۲

پانوشت از اگر بجای حکومت ج.ا، یک رژیم ملی‌گرای حقیقی ایرانی سر کار بود

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

مصالحه و صلح، یک نیکوکاری بُرد-بُرد است…

از فشار حداکثری تا آرزوهای حداقلی

با یک دُرود به جناب رنانی، مقاله اش را مطالعه فرمایید

کلید قفل‌های نظام ج.ا داده شده، یا نظام ج.ا قفل‌هایش باز می‌کند یا فرومی‌پاشد

وقتی وکیل مردم، وکیل دیگران است، لابی‌گری جایش را می‌گیرد!، وقتی مردم (ملت) در خانه ملت (پارلمان/مجلس) لابی ندارد چه می‌شود؟!

نقش نام و نمادها در رفع سوءتفاهم بین ایران و متقابلینش؟

ایران ۱۵۰ میلیون نفری هرگز نشاید(؟!) سیاه چاله نابودی جمعیتی ملیت ایرانی، حاصل کار نظام ج.ا و معاندان شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا (شیعه سکولاریزه هم‌زیست با هویت ایرانی)!

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و مردم عادی، برای حفظ کشور و ملت ایران بعنوان کهن‌ترین در تاریخ بشریت

آیا مخالفان ج.ا نیز گرفتار بیماری “وارونه کُنشی” شده اند مانند تندروهای ج.ا؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران

ایران می‌تواند ناجی جهان باشد!، چرا شانس نجات ایران از نابودی بیشتر امثال روسیه و چین و غرب و…است؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟!

 

هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بازنشر:بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش دوم)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (ویرایش ۲)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان….(بخش اول)

حماقت باهوش‌های غربی! چند نکته در توهم تاکتیک تحریم‌گری غربیان

دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن.

آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…

بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!

فهرست مبارزات صلح آمیز و باطل‌هایی که ممانعت می‌کنند

 

  1. روسیه می تواند به سرعت پیروز جنگ علیه امپرالیسم ناتو شود؟
  2. درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!
  3. هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/330140

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/337229

 

 

 

  1. دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!
  2. فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!
  3. ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر(۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است(ویرایش ۲)
  4. ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن
  5. به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!
  6. آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…
  7. بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!
  8. رابطه کورعقلی و بدعملی رئوس ج.ا ایدئولوژیک‌زده با واقعیت‌های ژئواکونومی و ژئوپلتیکی منطقه ای و جهانی!

  9. روز صفر نابودی اهریمن های صهیونیستی تا داعشی…اینها (مظلومیت ها تا توحش ها) واقعی اند!

  10. پیشنهادهایی برای گذار مسالمت‌آمیز به حکمرانی مردمی نوین به جناب ج.ا و مخالفانش!

  11. مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/bemardom

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)