این روزها جنگ روانی اقتصادی مافیای داخلی ایران (ائتلاف حرام خوران از خودرو و لوازم خانگی و… تا صرافان و دلالان حرام لقمه و مزدورانشان در نهادهای حکومتی ج.ا) که هم‌دست اجنبیان ضد ایرانی تحریم‌چی هستند، بازی جدیدی به نام مکانیسم ماشه، برای شعله ور کردن جنگ روانی اقتصادی راه انداخته اند!

درحالیکه از زمانی رژیم امریکا در زمان ترامپ تحت تاثیر صهیونیست‌های افراطی، عملا مکانیزم ماشه با اعلام پروژه “فشار حداکثری” اجرا کردند، متاسفانه بقیه اعضای شورای امنیت و بویژه دارندگان حق وتو و جهان، به جای اینکه مقاومت کنند در برابر قانون شکنی امریکا، طبق معمول منفعل و یا تسلیم زورگویی و استکبار امپرالیستی رژیم امریکا شدند، روسیه و چین که همیشه تحت زورگویی‌های ناحق امریکا بوده اند، منفعلانه عمل کردند تا جایی که چین در یک اقدام کوته فکرانه و برحلاف قوانین بین المللی و تعهدش در شوی ریاض، بی‌احترامی به تمامیت ارضی کرد چیزی که سابقه نداشت میان اعضای حق وتو سازمان ملل، این دارندگان حق وتو بایست از همه بیشتر به صلح و تمامیت ارضی کشورها متعهد باشند!

در حالی چین خواهان بازگرداندن تایوان بعنوان بخشی از خاک خود است و ج.ا ایران همواره از ایده دو نظام یک کشور(چین واحد) پشتیبانی کرده است، در برابر امریکا و وسوسه منافع خیالی، مواضع نامطلوبی گرفت، اکنون روسیه و چین و حتی اروپا در مقطعی هستند که بایست امریکا راضی کنند به بازگشت به برجام در زمانی که ایران بالاترین آمادگی دارد و دولت و مجلس و نهادهای تحت کنترل جناح راست (که اغلب کارشنکنی می‌کردند در قبال برجام) اکنون در یک حاکمیت یک‌دست آماده احیای برجام و هم‌زمان دو طرف هستند به تعهدات، اما در کمال تعجب اتحادیه اروپا و امریکا، به طمع منافع خیالی می‌خواهند ج.ا ایران وادار کنند تبدیل به کره شمالی دیگری شود و مجبور کنند به سلاح هسته دست یابد!

ایران عملا حتی در تحریم‌های بسیار شدیدتر از قبل از امضای برجام (۲۰۱۵) دچار کرده اند امریکا و هم‌دستان و شرقیان منفعل و خائن به تعهدات و حتی منافع بلند مدت خودشان!

مکانیسم ماشه چیزی جز بازی با کلمات نیست، ایران تحت تحریم‌های بدتر از مکانیسم ماشه است!

فصل هفتم سازمان ملل؟! این غربیان و هم‌دستان ظالم با کارنامه ننگین از جنایت و تجاوز چند صد ساله مثلا با مکانیسم ماشه و فصل هفتم بر فرض چه غلطی می‌خواهند بکنند؟!

می‌خواهند حمله کنند به ایران؟!

من نمی‌گویم توان حمله ندارند، اما آنها سال‌هاست بواسطه برآورد هزینه-فایده نمی‌توانند قبول کنند به ایران حمله کنند، اگر بیست سال پیش حمله می‌کردند بیچاره می‌شدند به شدت پشیمان، اکنون بیچاره‌تر خواهند شد.

حتی خدایی نکرده جنگی سر بگیرد، ایران آسیب به بیند، هم‌دستان منطقه ای از مرتجعین منطقه تا اسرائیل تا مرز نابودی خواهند رفت، آن چنان ضربات و صدمات مهلکی خواهند خورد که اگر تمام ایران شخم بزنند با بمباران، باز ارزش این هزینه نخواهند داشت که خودشان نابود شوند. فقط مگر حاکمان مرتجعین منطقه و اسرائیل مشتی دیوانه باشند! امیدوارم لااقل مردم اسرائیل این دیوانگان حاکم بر کشورشان را زودتر از اریکه قدرت به زیر بکشند، مردم اسرائیل بدانند این حاکمان تندرو اسرائیل را به نابودی کامل خواهند کشاند. مردم امریکا و اروپا و کشورهای مترجع ضد ایرانی بدانند چه بلای عظیمی دارند حاکمان کشورهایشان برایشان با جنگ افروزی و دشمنی با ایران بر سر کشورهایشان میاورند!

اکنون این جنگ روانی اقتصادی را تشدید می‌کنند که چه امتیازی بگیرند؟

حماقت حاکمیت یکدست جناح راست ج.ا به اوج رسیده، چند ماه است امثالهم و دیگر میانه روها و بسیاری خواهان صلح و آزادی حقوق بشری هستند، به طرفین هشدار می‌دهند این راه اشتباه ادامه ندهند.

به ج.ا دائما می‌گوییم راه مصالحه هم‌زمان با اکثریت مردم داخل- که معترض و ناراضی هستند- و طرف غربی را شروع کنند، البته ج.ا ایران ماه‌هاست اعلام می‌کند خواهان مصالحه است، مشکل این است تندورهای داخلی نمی‌خواهند مصالحه با مردم داخل شروع کنند، اشتباه استراتژیک نظام ج.ا همین است که دست از خریت و نفهمی و لجاجت بر سر شریعت اجباری حق اللهی جات (مانند پوشش و سبک زندگی و…) و پایان دادن به فساد و دزدیدن از جیب فقرا از راه کسری بودجه و… به ستیز با اکثریت مردم داخل ادامه می‌دهد و علی رغم اعتراضات به افزایش بودجه نهادهای سربار، همچنان بر اشتباهاتش اصرار دارد.

گفتیم، ثبت شود در تاریخ، جنگ طلبان در اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه و امریکا و اروپا دارند چه می‌کنند، اشخاص مستقل این حقایق به سمع و نظر مردم این کشورها برسانند که حاکمان کشورهایشان دارند بلاهای عظیمی را برایشان میاورند و مقصر اصلی حاکمان این کشورها هستند که از افراد حامی امپرالیسم امریکایی و اسرائیلی موجب فاجعه بزرگی در جهان می‌شوند.

همین امروز و به راحتی با چند ملاقات مدیر آژانس و مسئولان آژانش اتمی و همین هفته با اعلام آغاز احیای برجام، جلوی فجایع بعدی را بگیرند. نظام ج.ا ایران آماده است برای گفتگو و اغاز احیای برجام و این امریکا و اتحادیه اروپا و هم‌دستانش همچون حاکمان جنگ طلب اسرائیل و مرتجعین منطقه هستند که مانع احیای برجام و صلح هستند.

امثالهم منتقد مستقل هستیم، اینکه از دید ملی منافع ایران خواهانیم به معنی وابستگی به هیچ حکومت و گروهی نیستم، هیچ نفعی شخصی خاصی ندارم، فقط از باب صلح دوستی و حقوق بشری مطالبی منتشر کردم، اما مشاهده می‌کنم نفاق و دروغگویی غربیان تندور و همدستان تندوریش در اسرائیل و مرتجعین منطقه، فرصت صلح و جلوگیری از تبدیل ایران به کره شمالی به مراتب بدتر را عامدا دارند می‌گیرند و به خیال خام خویش منفعتی می‌بینند. اگر دنبال لجاجت و سوءظن به پیشنهاد دهندگان امثالهم هستید چندان فرقی با تندورهای احمق داخل ایران ندارید!

من هیچ سعی در اثبات شخصیتم ندارم، مظالب را با دلایل روشن و منطقی می‌گویم امروز و همین هفته گفتگو و اغاز احیای برجام با ج.ا انجام دهید و دنبال ماجراجویی نباشید، عاقبت خوشی در انتظار هیچکدامتان نیست، احیای برجام به هیج مسئله دیگر گره نزنید، چون به اندازه کافی خودش پیچیده است.

هشدار به دول شرقی، حقیقت در لفافه مغلطه وقایع ! تندروهای ضد بشری نفوذی در همه جا!، از هالیوود تا ستاد امر به معروف…، نمونه، فیلم خندق!، نمادی دیگر نژادپرستی و خودحق پنداری بخش تندروی غرب!

البته همچنان تاکیید می‎کنم خدمت سران نظام ج.ا از جمله سران نیروهای مسلح و سپاه، تقویت بازدارندگی و امنیت خارجی از وظایف اولیه هر حکومت است، اما تا بادارندگی داخلی نباشد، بازدارندگی خارجی بی‌فایده خواهد بود و در نهایت کشور ایران هم مانند شوروری از هم پاشیده و نابود می‌شودف حتما مطالب قبلی بخوانید باز دوباره بخوانید شاید متوجه شوید نوع حکمرانی و ایدئولوژی که مغزتان با  آن شستشو داده اند در تضاد منافع ملی و حتی آینده فرزندان خودتان است.

اگر امروز فرصت احیای برجام صلح را غربیان از بین ببرند، در آینده نزدیک پیش مردم رای دهنده خود مورد مضحکه و انتقاد خواهید گرفت که فریب تبلغات اپوزیسیون قلابی خارج نشنی و بعضا تروریست و تجزیه طلب متوهم و مشتی مافیایی اقلیت داخل خوردید که منافعشان در گرانی دلار و کمبود است، یعنی خاک بر سر آن سیاستمدار غربی که نفهمد امثالهم چه می‌گویم!

نکاتی بیشتر درباره اهمیت بازدارندگی داخلی، چرا عبرت نمی‌گیرند از سرنوشت شوروی؟!

 

اشتباهات تبلیغاتی استراتژیک ج.ا در سخنان اتهام برانگیزی تروریستی از سوی اشخاص حقوقی ج.ا! سردار حاجی‌زاده: ما دنبال این هستیم که ترامپ و پمپئو را بکشیم! (متاسفم برای نظام ج.ا از این همه حماقت)

عامل نجات روسیه و چین و حتی جهان از نابودی صلح جهانی، حمایت امنیتی و اقتصادی از موجودیت ایران است

احیای برجام بهترین گزینه، اگر غرب و بقیه از نظام ج.ا (بستن دستان اهرمنی تندرهای داخلی ج.ا) همکاری و تعامل برای صلح و عدم مداخله در امور نامربوط و نامطلوب می‌خواهند.

راه‎های خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران

رگه‌هایی از امید(قاهر پهپاد میشود) تا بررسی پیشنهاد غنی‌سازی ۹۰% یا اجاره زیردریایی اتمی؟!

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

نکاتی درباره اسلحه قاره پیما، بدون بازدارندگی داخلی، بازدارندگی خارجی بیفایده است، ویرایش ۲

پانوشت از اگر بجای حکومت ج.ا، یک رژیم ملی‌گرای حقیقی ایرانی سر کار بود

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

مصالحه و صلح، یک نیکوکاری بُرد-بُرد است…

از فشار حداکثری تا آرزوهای حداقلی

با یک دُرود به جناب رنانی، مقاله اش را مطالعه فرمایید

کلید قفل‌های نظام ج.ا داده شده، یا نظام ج.ا قفل‌هایش باز می‌کند یا فرومی‌پاشد

وقتی وکیل مردم، وکیل دیگران است، لابی‌گری جایش را می‌گیرد!، وقتی مردم (ملت) در خانه ملت (پارلمان/مجلس) لابی ندارد چه می‌شود؟!

نقش نام و نمادها در رفع سوءتفاهم بین ایران و متقابلینش؟

ایران ۱۵۰ میلیون نفری هرگز نشاید(؟!) سیاه چاله نابودی جمعیتی ملیت ایرانی، حاصل کار نظام ج.ا و معاندان شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا (شیعه سکولاریزه هم‌زیست با هویت ایرانی)!

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و مردم عادی، برای حفظ کشور و ملت ایران بعنوان کهن‌ترین در تاریخ بشریت

آیا مخالفان ج.ا نیز گرفتار بیماری “وارونه کُنشی” شده اند مانند تندروهای ج.ا؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران

ایران می‌تواند ناجی جهان باشد!، چرا شانس نجات ایران از نابودی بیشتر امثال روسیه و چین و غرب و…است؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟!

 

هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بازنشر:بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش دوم)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان…

بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (ویرایش ۲)؟! از حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش تا غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان….(بخش اول)

حماقت باهوش‌های غربی! چند نکته در توهم تاکتیک تحریم‌گری غربیان

دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!

ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن.

آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…

بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!

فهرست مبارزات صلح آمیز و باطل‌هایی که ممانعت می‌کنند

 

  1. روسیه می تواند به سرعت پیروز جنگ علیه امپرالیسم ناتو شود؟
  2. درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!
  3. هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/330140

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/337229

 

هم شرق و هم غرب و هم ایران، در پاسخ به مدعیان، مسئولان ج.ا راه برون رفت از مسائل موجود هست

هم شرق و هم غرب و هم ایران، در پاسخ به مدعیان، مسئولان ج.ا راه برون رفت از مسائل موجود هست

 

 

  1. دنده معکوس بزن غربی!، عمل با سیگنال علنی و توقف تحریم‌هاست، وگرنه غرب و امریکا و معقولان اسرائیلی بداند با حرافی‌های ضد و نقیض یا تهدید و تشدید تحریم نمی‌توانند جلوی ساخت سلاح هسته‌ای توسط تندورهای فاسد مافیایی نفوذی در ج.ا بگیرند!
  2. فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی!
  3. ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر(۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است(ویرایش ۲)
  4. ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن
  5. به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!
  6. آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…
  7. بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!
  8. رابطه کورعقلی و بدعملی رئوس ج.ا ایدئولوژیک‌زده با واقعیت‌های ژئواکونومی و ژئوپلتیکی منطقه ای و جهانی!

  9. روز صفر نابودی اهریمن های صهیونیستی تا داعشی…اینها (مظلومیت ها تا توحش ها) واقعی اند!

  10. پیشنهادهایی برای گذار مسالمت‌آمیز به حکمرانی مردمی نوین به جناب ج.ا و مخالفانش!

  11. مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/bemardom

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)