طی مطالب متعدد، امثالهم مانند بسیاری منتقدان مستقل که به عوارض انحراف و کژفهمی از دین و مذهب مدعیان اسلام شیعه (و نه اینکه به اصل عقاید شخصی مردم حمله کنیم)، نقدهای مفصل و کاملا علمی و منطقی و عقلایی کردیم، به صراحت گفتیم مشکل ازدواج و خطر -قریب الوقوع- افتادن ایران به سیاه چاله جمعیتی (یعنی از بین رفتن نسل مولد) است. بنابر پییش بینی با ادامه وضع موجود حکامیت ایدئولوژیک ج.ا، تا پایان قرن ۲۱ میلادی، ۵۰ میلیون نفر نوزاد متولد نخواهند شد و اکثریت جمعیت ایران در دوران پیری و کهن سالی خواهند بود و جمعیت ۹۰ میلیون تن فعلی به زیر ۷۰ میلیون تن کاهش و بافت جمعیتی از جمعیت شیعه زادگان و ایرانی زبان به اقلیت های سنی و غیر ایرانی زبان و البته عرب و ترک زبان های شیعه تغییر می کند! و عملا ایران هویت ملی اش از دست داده و تبدیل به کشوری پیر و ناتوان و غیر ایرانی تبدیل می شود!

امثالهم معتقدم برخی از کسانی قانون اساسی ج.ا نوشتند به اهمیت خطر تفتیش عقیده در سلامت حیات مردم و کل بشریت واقف بودند، نقض قانون اساسی ج.ا بویژه امر خطیر تفتیش عقیده، امورزه خطر نابوید جمعتی ایران تهدید می کند، مصادیق تفتیش عقیده (و نقض اصل مهم قانون اساسی ج.ا و از بدیهیات اولیه حقوق بشری) امروزه دارد تسریع می کند در افتادن ایران به سیاه چاله جمعیتی، اجبار به اعتراف به اسلام و تشیع، موجب برزخ روان شناختی و بروز ستمکارانه بیماری های چند شخصیتی و تنفر از اسلام و شیعه کرده است، موجب انحططا اخلاقی و تبدیل انسالن های شریف و سالم به انسان بیمار و یا کینه توز و تبدیل دائمی آنها به ریاکار یا معاند ایران و اسلام! فقط بخاطر نقض احترام به عقیده!

پیشنهاد ثبت آزاد ازدواج، بدون پرسیدن از عقیده دینی و یا خطبه عقد… در مطالب قبلی تاکید بر همین اصل بدیهی حقوق بشری است.

حکومت متظاهران تندورهای پان اسلامی عربی در ج.ا دارند ضمن نقش حقوق بشر، کشور به سمت سیاه چاله کاهش جمعیتی می برند و موجب نابودی جمعیتی و بقای نسل های آینده می شوند در کنار بحران هیا عظیم فساد و انحاطا اقتصادی و امنیت اجتماعی و..!

ایران ۱۵۰ میلیون نفری هرگز نشاید(؟!) سیاه چاله نابودی جمعیتی ملیت ایرانی، حاصل کار نظام ج.ا و معاندان شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا (شیعه سکولاریزه هم‌زیست با هویت ایرانی)!

 

قبل از ادامه مطالب، بگویم مجردی یا متاهلی بخشی حقوق بشری بدیهی و اولیه همه انسان ها است، هرگونه تعرض و اهانت و تهمت به افراد به بهانه مجردی یا متاهلی، خودش جرم است، مجرد بودن جرم و گناه نیست، هیچ حکومت و یا فردی حق ندارد به مجردها تهمت بزند یا آنها مورد آزار زبانی تا تبعیض قررا دهد، هر کسی به هر دلیلی خواست مجرد زندگی کند، نباید از سایر حقوق انسانی محروم شود، هر مجردی حق دادر کار و اشتغال و خانه و مسکن و همه حقوق شهروندی متاهلان داشته باشد، اقدامات تبعیض آمیز و ظالمانه برخی دولتهای کشورها از جمله در ایران در تبعیض بین مجردان متاهلان یک اقدام ضد حقوق بشری است، اینکه رانت احتصاص خودرو بدهند یا یارانه مجردان کم یا قطع کنند یا در موارد تحصیل یا اشتغال و خانه محدودیت قائل شوند، یک جنایت علیه بشریت است.

حالا جناب م.ا که از ملاغه یا دیگ زدن علیه اسلام شیعه مشغول است و هی به تمسخر شهیه شهیه می کند و به اسم اسلام، این قبیل افراد- شاید ناخواسته- آتش دو قطبی و تفرقه می افکند تا جناب … (که حقیقتا درس های ارزشمندی از او یاد گرفتم و البته در بسیاری موارد با وی هم هم عقیده نیستم ) و سایر منتقدان وطن دوست و ایران پرست، چرا به مسئله حقوقی ازدواج توجه نمی کند، چرا جنبش و کمپین نه به “مهریه” راه نمی اندازند، چون امیدی به آخوندهای ضد ایرانی نداریم امثالهم، آخوندهای بی غیرت و ضد ایرانی، تحت تاثیر همزمان پان اسلامی و پان عربی و سایر پان های تجزیه طلب و ضد ایرانی اند، از طرفی نفوذ عقاید (درست و یا غلط فمنیستی) قوانینی چون نصفیت تقسیم اموال شوهر هنگام طلاق و تا دادن انواع امتیاز و بهانه طلاق از سوی زنان داده است، به طوری نسل جوان مردهای مجرد جرئت ازاواج ندارند، ازدواج تبدیل به کابوس مجردان مرد ایرانی تبدیل شده، اغلب آن را به تاخیر می اندازند و متاسفانه از بازه زمانی عمر ارزشمند باروری از دست می رود، بهترین زمان باوری سنین بین ۱۸ تا ۲۸ سال است، ده سال طلایی باوری که می تواند متوسط چهار بچه بیاورند هر چند زنان بالای سی سال الی حدود ۴۰ سال سن باوری دارند، اما ریسکش بالا و امکان تعدد باوری کم می ود.! اما عملا سن ادزواج دارد به بالای سی سال برای زنان و مردان بالای سی و پنج سال می رود، با این وضع ورود به دوران هولناک “سیاه چاله” جمعیتی قطعی است، چرا هر سال تاخیر در اصلاحات حقوقی مسئله ازدواج، به اندازه چند سال فرو رفتن در سیاه چاله جمعیتی است و سانش برگشت کمتر و کمتر می شود.

در مورد اختلاف سن، هر چه سن بالا می رود اختلاف سن شوهر با زن بیشتر بشود چندان مشکلی ایجاد نمی کند مثل دور ه جوانی، میانسالان زن ۳۰ الی ۴۰ ساله می توانند با مردان ۴۵ تا ۵۵ ساله هم ازدواج کنند.

امثالهم، مخالفتی با قانون نصفیت نداریم هر چند این نصفیت باید شامل مرد و زن بشود تا منصفانه بادشف هر مرد و زنی با هم زندگی مشترک دارند و دارایی و ثروتی بعد از ازادوج به دست میاورند اگر چاره جز طلاق نبود، بایست سر جمع شده و نصف میانشان تقسیم شود، با توجه به اینکه عملا در سبساری موارد حق طلاق به زن داده شده، دیگر مهریه توجیهی ندارد، مهریه به این شکل کنونی؛ نوعی معامله گری جنسی و عمل زشتی همچون خرید فروش زن و دختران است و خودش باعث بی احترامی به مقام زن هست، در تعجبم با وجود قانون نصفیت و دادن حق طلاق، همچنان دختران و زنان مجرد دنبال مهریه هستند؟! این شنان می دهد انحراف فرهنگی و عقیدتی و اخلاقی شدیدی در میان زنان ایران هم وجود دارد و خودشان چنین تحقیر می کنند در حد کالا خرید و فروش بشوند!

وام ازدواج- که با تبعیض علیه مجردها و رانت از محل ثروت عمومی می دهند ثابت شده تاثیر مهمی در افزایش ازدواج نداشته است. قطعا دولت ج.ا اگر جلوی کاهش ارزش پول ملی بگیرد و مسائل حقوق مانع ازاداج حل کند به مراتب موثرتر است در افزایش ازازدواج تا وام دادن با چاپ پول و کسری بودجه!

بی غیرت هایی که ادعای وطن پرستی ایرانی دارید چرا اعتراض و انتقاد و کمپین علیه مسائل حقوقی مانع تراشی ازدواج نمی کیند؟!

با توجه مسئله حاد حکومت ضد ایرانی باکو در تجاوز ارضی به ارمنستان بعنوان یک عضو سازمان ملل در سکوت ننگین مدعیان حقوق بشری غربی! آری رژیم های ناقض حقوق بشر و عهدشکن (از جمله ناقض برجام)غربیان حرام لقمه حتی منافعشان ایجاب کند مسیحیان ارمنی را قربانی می کنند! اینها وارثان همان متفقین مسیحی هستند که مردم غیر نظامی (صدها هزار کودک وزن و پیر بی دفاع) کشورهای آلمان و ژاپن و.. هدف بمباران کور فرشی و بمب اتم قرار دادند! ، هر چه سریعتر ایران باید کمک های دفاعی راهبردی به ارمنستان بدهد و جلوی نقشه شوم پان ترک ها برای قطغ نقطه مواصلاتی شمال به جنوب بگیرند.

اما برای چندمین بار خطاب دولتی های احمق غربی از اروپایی تا یانکی ها، امروز سکوت و مماشات و حمایت شما تجاوزات رزیم نژادپرست باکو و متحدان پان ترکی ش از ترکیه و غیره، دامن گیر شما خواهد شد، نژادپرستی چه نازیسم، چه پان ترکی و پان عربی و پان کردی و… در نهایت عیله شما اروپایی و یانکی خواهد شد. بزودی زهر ترویسم پان های ضد ایرانی شما هم خواهید چشید. تروریسم نازیسم امورز در پشت پان عربیسم و پان ترکیسم و پان کردیسم پنهان شده است.


سیاسی اقتصادی ج.ا: اهم خلاصه وار، اختگی ایدئولوژیکی، وادگی فکری در قبال مافیای داخلی و …

عاقبت افراد حرام لقمه و فاسد فکر و فاسد الدنیا نظام و رژیمی که به سرزمین و نیاکانش خیانت کردند برای یک مشت اجنبی از عرب تا شرقی و غربی همین است. هیچ جای دنیا به یک وطن فروشو خائن که مادرش بفروشد ارزشی قائل نمی شوند مگر در حد یک مفعول و در نهایت او را خرج منافع خودشان می کننند؟، حاکمیت بی بوته اجنبی پرست (پان اسلامی عربی) همین است.

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/ashmagvol

پیشنهاد تکراری “واردات خودروی سواری وانت سبک دست دوم..، اما فوری مهم اقتصادی، آزمون دوباره برای اینکه اثبات شود نهادهایی چون دولت و مجلس و… ج.ا اساسا نه تنها خائن به ایران، حتی خائن به ج.ا هستند!، چرا بازیچه و مزدور یا تحت نفوذ مافیای ضد ایرانی اند…!

منافع عمومی ضامن منافع اقلیت هاست، بازگویی چکیده منتقدان ناشناس و شناس ملی تا جهانی

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

ناقدان خیرخواه گفتند برای نجات بشریت و اما…: چه کسانی – امروز- مصداق شاه لخت هستند؟!

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

مطالب تکمیلی، از اکبر گنجی تا پان ها، به مردم ایران: خطر تبدیل ایران به زامبی ستان! خودتان هوای همدیگر داشته باشید تا دچار مرض توحش نشوید مثل بسیاری کشورهای منطقه و جهان!

https://www.tribunezamaneh.com/archives/335589

 

درباره مسئولیت انتقادی (۲)، موارد حقوق بشر در قانون اساسی ج.ا و مسئله نقض توسط حاکمیت ج.ا، و نکات درباره مسئولیت انتقادی و حقایق و واقعیت داخلی ایران

اولویت اول چیست؟، مردم و ج.ا برای حفظ ایران باید چه کاری بکند؟

عقلانیت غرب؟!، ایران حمایت عملی کنید با پایان دادن به تحریم‌ها و احیای برجام و ای غرب (امریکا، اتحادیه اروپا، اسرائیل)، فریب تندروهای کینه‌توز جنگ‌طلب نخورید!

میزان حماقت حاکمان دنیاپرست (عوامل مافیای سرمایه داری اقلیت فلان…) غرب را در شدت رذالتش دید! کینه و دشمنی مافیای سرمایه داری غربی به بهانه نجاست کاری ج.ا قصد ابلهانه نابودی کشور ایران دارد(؟!) این چه حماقت و زذالتی توان است، انعکاس طبیعی مجازتی قریب بهیقین اوفل غرب است، اما این افول احتمالی غرب به معنی پیروزی ج.ا و ماندگاری اش نیست. نظام ج.ا اگر متحول و اصلاح نشود و غیر ادیدئولیکی نگرد و خودش به دمکراسی و رعایت جهانشمولیات حقوق بشری نکندف بروی نابود می شود.

مسئولیت انتقادی؟!، مسئله ازدواج و فرزندآوری (سیاه چاله جمعیتی)، بعنوان یکی از بدیهات حقوق بشری، پرسش بزرگ استراتژیک از معاندان اسلام و تشیع و متعصبان اسلام‌گرا…

راه نجات ایران و ایرانیان، ایرانی بودن است، مبنای حکمرانی، مردمی بودن و بر پایه منافع ملی، دمکراسی و حقوق بشر و عدالت، بی‌طرفی در منازعات خارجی، رابطه متوازن با غرب و شرق و… در جهان

توحش هسته ای توسط غربیان (امریکا، اتحادیه اروپا، اسرائیل و..)، رذل‌های غربی و مزدورانشان شده اند مدعی قانون و حقوق بشر!

اولویت اول چیست؟، مردم و ج.ا برای حفظ ایران باید چه کاری بکند؟

از تغییر واحد پول ملی تا مصالحه داخلی و خارجی، گذار مسالمت‌‌آمیز، تغییرات نمادین بُرد-بُرد برای حاکمان فعلی و مخالفان ج.ا بدون هزینه غیر قابل جبران…

ادامه مسئله هسته ای و مانع احیای برجام و صلح در منطقه و جهان، تندورهای غربی (اتحادیه اروپا، امریکا، اسرائیل، برخی کشورهای تجزیه‌طلب ضد ایرانی و یاغی موسوم به پان‌عربی) هستند

زمینه‌سازهای پیدایش هویت شبه آیینی ایرانوگرایی؟!

استانداردها و رفتارهای دوگانه، حماقت یا رذالت؟ در نهایت به زیان عاملان است

راه حل مناقشات ایران و دوستان واقعی و دشمنان مصنوعی، صلح واقعی، یک بده و بستان بر اساس حداقل حواسته‌ها است، در روند و ادامه پایدار صلح، طرف‌ها در یک هم‌افزایی مشارکت، در بلند مدت حتی به منافع بیشتر می‎رسند

نکاتی بیشتر درباره اهمیت بازدارندگی داخلی، چرا عبرت نمی‌گیرند از سرنوشت شوروی؟!

نکته: یکی چندین دلیل مهم فروپاشی شوروی، وارد شدن به رقابت تسلحاتی- بدون در نظر داشت توانایی های اقتصادی و از طرفی فریب خوردن تبلیغات بلوک غرب از افزایش هزینه ها و کمیت قوای غربی بود، مبالعه غربیان در کمیت و ارقام (هر چند کیفیت بهتری داشتند)، شوریان دیوانه وار به اختصاص منابع محدود و ارزشمند انسانی و اقتصادی به تقویت کمی (با حداقل کیفیت) قوای نظامی کرد!، بودجه هایی بایست صرف زیرساخت های اقتصادی و رفاه و توسعه همزمان چند جانبه از فرهنگی تا اقتصادی و کسب رضایت عمومی می شدف در چاه ویل رقابت تسلیحاتی همراه با سرکوب آزادی هیا بدیهی و نابودی انگیزه با نادیده گرفتن اقتصاد “بازا آزاد رقباتی” شد، فساد و ناکارامدی و اتلاف و اسراف منابع با کسری بودجه، سنارویی که درنهایت شوروی از پای درآورد، تله ای نظام ج.ا در گرفتار سات، در نهادها انبوهی افراد نالایق  مسئول و تصمیم گیرنده از دگم اندیش های پان اسلامی تا نفوذی های خائن و مفتخورهای کم سواد (ورودی های از حوزه تا محصولات فساد اموزشی یعنی مدرک گرایی مدرک فروشی) خورندگی زهرآگین دارد این حاکمیت در جمود ایدئلوژیکش به تباهی فزانیده می کشاند و متاسفانه کشور و مردذم ایران پاسوز این نظام ج.ا شده اند!

اشتباهات تبلیغاتی استراتژیک ج.ا در سخنان اتهام برانگیزی تروریستی از سوی اشخاص حقوقی ج.ا! سردار حاجی‌زاده: ما دنبال این هستیم که ترامپ و پمپئو را بکشیم! (متاسفم برای نظام ج.ا از این همه حماقت)

عامل نجات روسیه و چین و حتی جهان از نابودی صلح جهانی، حمایت امنیتی و اقتصادی از موجودیت ایران است

احیای برجام بهترین گزینه، اگر غرب و بقیه از نظام ج.ا (بستن دستان اهرمنی تندرهای داخلی ج.ا) همکاری و تعامل برای صلح و عدم مداخله در امور نامربوط و نامطلوب می‌خواهند.

راه‎های خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران

رگه‌هایی از امید(قاهر پهپاد میشود) تا بررسی پیشنهاد غنی‌سازی ۹۰% یا اجاره زیردریایی اتمی؟!

نکته: اساسا نظام ج.ا نبایست دنبال ماجراجویی هسته می رفت، این ماجارجویی در همان اوایل دهه ۱۳۸۰ بایست کامل تمام می کرد،  موافق نامه تیم مذاکره ج.ا و تروئیکای اروپایی در اویل دهه ۱۳۸۰ بایست ادامه و فاجعه تصمیم رئوس نظام برای احمدانژیسم صورت نمی گرفت، بخت دوباره در دوره روحانی را رئوس نظام و آن شخصی همه کاره و اما همیشه مسئولیت گریز بایست غرب و امریکا وارد بازار و منافع مشتکر می کرد، بهترین تضمین این نوع توافقات، منافغ مشترک عظیم اقتصادی است، ایران چنان غنی و مستعد است که می تواند همزمان سالانه صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری غربی (از جمله امریکایی) و شرقی و غیره جذب کند و بهترین روش موازنه همین است.

واگذار کرد حل مسائلی به ایران ربطی خاصی ندارد به خودشان (مانند قضیه اسرائیل و فلسطین)، این همه هزینه برای فلسطین از جمله تحمیل هزاران میلیارد دلار خسارت تحریم و غیره نا موجه است، متاسفانه ایران شده است صندوق خیریه و مفت خوری طرف های مختلف جهانی، با پول مردم فقیر ایران- نظام ج.ا- مفت و مجانی وظایف پان عرب ها و پان اسلام های عربی در قضیه فلسطین و اشغال عراق و سوریه و یمن و … می دهد و سودش اعراب می برند! هزینه کارت بازی روسیه و چین از جیب مردم فقیر ایران می دهد و سودش را چین و روسیه می برند و در این میان بی آبرویی و تحریم و فقر و عقب ماندگی نصیب مردم و حتی جاکمیت ج.ا می شود! حماقت به به کی؟!

نقد و ریشه‌یابی بازی با کلمه‌ها برای غرض‌ها و منفعت‌های نادرست و ناحق؛

پانوشت از اگر بجای حکومت ج.ا، یک رژیم ملی‌گرای حقیقی ایرانی سر کار بود

مصالحه و صلح، یک نیکوکاری بُرد-بُرد است…

با یک دُرود به جناب رنانی، مقاله اش را مطالعه فرمایید

کلید قفل‌های نظام ج.ا داده شده، یا نظام ج.ا قفل‌هایش باز می‌کند یا فرومی‌پاشد

وقتی وکیل مردم، وکیل دیگران است، لابی‌گری جایش را می‌گیرد!، وقتی مردم (ملت) در خانه ملت (پارلمان/مجلس) لابی ندارد چه می‌شود؟!

نقش نام و نمادها در رفع سوءتفاهم بین ایران و متقابلینش؟

ایران ۱۵۰ میلیون نفری هرگز نشاید(؟!) سیاه چاله نابودی جمعیتی ملیت ایرانی، حاصل کار نظام ج.ا و معاندان شیعه اصیل اصلاح‌گر عقل‌گرا (شیعه سکولاریزه هم‌زیست با هویت ایرانی)!

پیش‌نویس مانیفست گذار به حکمرانی ملی و مردمی ایران، بعنوان آخرین فرصت پیشهاد هم‌زمان به نظام ج.ا و مردم عادی، برای حفظ کشور و ملت ایران بعنوان کهن‌ترین در تاریخ بشریت

آیا مخالفان ج.ا نیز گرفتار بیماری “وارونه کُنشی” شده اند مانند تندروهای ج.ا؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران

ایران می‌تواند ناجی جهان باشد!، چرا شانس نجات ایران از نابودی بیشتر امثال روسیه و چین و غرب و…است؟! بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟!

هم‌زمان می‌توان خواهان احیای برجام بود و هم اپوزیسیون ج.ا و…، بررسی چگونگی رفع سوءتفاهمات ضد کشور و ملت ایران (بخش سوم)؟! از سرنگونی ایرباس تا بوئینگ، از غرب و متحدان تاکتیکی شرقی و غیره، و اسرائیل و کشورهای عرب‌زبان تا حاکمیت ج.ا و سمپات‌هایش…

حماقت باهوش‌های غربی! چند نکته در توهم تاکتیک تحریم‌گری غربیان

فرصت صلح را تراژدی نکنید، ارزش ندارد بوسه عاشقانه در خاکستر شدن حماسه فیلم پمپئی

ای غرب احمق نباش در قبال تندروهای اسرائیلی و منطقه ای! خِرَدسنجی و تشخیص درستی سخن منتقدان ناشاس، محتوا را با بدیهیات خِرَد و دانش بنسجید، راه اصلی اعتماد به منتقدان، ملاک عقلانیت اعم از ناشناس و یا مشهور بودن

آیا در غرب، ائتلاف احمقان و مافیا حکومت می‌کند؟!، آیا قدرت‌های هسته ای و مخالفان تبدیل ایران به قدرت دارنده سلاح هسته‌ای، ج.ا ایران به سوی ساخت سلاح هسته‌ای تشویق و تحریک می‌کنند؟! و…

بر اساس توصیه راست گرایان حاکمیت (هر چه دشمن گفت برعکسش کند ج.ا)،جناب های ج.ا چرا خودکشی نمی کنید؟!

فهرست مبارزات صلح آمیز و باطل‌هایی که ممانعت می‌کنند

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)