ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر (۷): سپاه پاسداران ملی کشور ایران ذیل ارتش ملی ایران، انقلاب تدریجی بُردبُرد همه طرفین!، مصالحه بخش اصلی از مبارزه برای نجات ایران و جهان و حکمرانی مردمی است. در مطالب متعددم که احتمالا بیش یکصد عدد است، در ظاهر تضادهایی است، مانند پلان ج (شبه کودتا یا رستاخیز مردمی بعلاوه همراهی بدنه اصلی نیروهای مسلح) و یا مبارزه غیر خشونت‌آمیز به شبک گاندی‌وار و البته مدرن‌تر همراه حق دفاع مشروع، یعنی به تناسب کاربرد خشونت طرف مقابل، طرف دیگر هم حق دارد مقابله به مثل کند.

درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟

تمام موارد فوق از نظر امثالهم صرفا تاکتیک‌های موقتی و با قابلیت بالای تغییر و اصلاح و حتی توقف و تغییر مسیر است، اما همواره در تمام مطالبم، یک انسجام استراتژیک است و آن رسیدن به حکمرانی مردمی (سکولار دمکراسی) رو به تعالی، چرا از نظرم، انتخاب روش‌های جایگزین (آلترناتیو) از پلان ج تا سکولار دمکراسی، نبود یک سازوکار امتحان پس داده بهتر بوده، هرگز به این معنی نیست که هدف نهایی سکولار دمکراسی (در حد فعلی) است، بلکه بنا بر تجربه تاریخی سکولار دمکراسی را بایست دائما ارتقاء و تعالی داد تا به رژیم نزدیک به دلخواه رسید.

دقیقه ۹۰ تمام شد، رفتی تو وقت اضافه، ای ج.ا همین امروز اعلام علنی کن خواهان رابطه عادی مستقیم و دیپلماتیک با امریکا هستی، بویژه برای چندین بار که از امثال چین سیلی حقیقت خوردی!، اگر اندازه سر سوزنی عقل و عرق ملی و شرافت داری معطل نکن در احیای برجام(ویرایش ۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330776

مشکل مهم این است، تاکتیک‌ها تبدیل به استراتژی یا بدتر ایدئولوژی حاکمان و ضد حاکمان می‌شود، مثلا حکومت یا رژیم‌های مانند ج.ا پوشیدن لباس آخوندی رئوس و اصرار به استفاده تظاهر و گاه ریاکاری به زهد و پیشنانی داغ زده سیب‌زمینی (ریا برای نمایش نمازخوان بودن!) و… ، یا حتی اخیرا نخست وزیر دولت عراق (السودانی) و چند تن ورشکسته سیاسی مانند مقتدی صدر، با وجودی همه اهل مطالعه سیاسی آگاهند و می‌دانند این افراد به طیف ایدئولوژی انحرافی شیعه سلفی از شیعه اصیل (سکولاریزه) تعلق دارند (اعم از اینکه، وابسته ج.ا یا مخالف ج.ا باشند)، نمایش پان‌عربیسم می‌کنند! مثلا با وجود انبوه دلایل تاریخی و حقوق بین الملل، عمل زشت و پلشت جعل برای نام درست خلیج فارس می‌کنند!، چرا؟!
پاسخ علی الحساب این است، این قماش حکام کشورهای موسوم به عرب‌زبان در مرحله مصالحه بزرگ با اسرائیل هستند، از السودانی و مقتدی صدر تا حزب الله لبنان تا حکام کشورهای جنوب خلیج فارس و سایر حکام کشورهای عرب‌زبان و حتی معرب‌هایی مانند کشورهای آفریقایی عمده سیاه‌پوست سودان تا موریتانی، آنها در داستان- البته درست از حقایق و وقایع مبتنی بر منافع ملی و صلح جهانی- مصالحه و عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند، برخی فعلا آشکارسازی کردند مانند امارات و برخی پنهانی مانند سعودی، این قماش حکام مشکل خلأ هویت دشمن خودساخته دارند، اینها هنوز در عقب ماندگی دوران توحش ژئواکنومی‌پلتیکولوژی دوران جنگ سرد و حتی قبل ۱۹۴۵ هستند، در این بین ظاهرا یک گوشت لاشه قربانی پیدا کردند به نام ایران، از چین تا سعودی، از عراقیان تا اسرائیلیان، از ترکیه تا روسیه، همگی با این گوشت لاشه کارت بازی می‌کنند!

 

پلان ج” و شبه کوتای براندازی آخوندیسم از ج.ا

 

در این بین ایران، تنها مانده در میان جنگ احمقانه میان حاکمان ج.ا و مخالفان رنگانگش (چپ، راست، جمهوری‌خواه، پادشاهی‌خواه، تجزیه‌طلب، متعصبان متوهم اسرائیل به خیال خویش ۴۴ سال است ادعا حمله دارند و خودشان می‌دانند نه توان دارند و نه حمله تاثیری در رسیدن به ادهاف دارد و…)، این طیف گسترده مخالفان ج.ا، مثل خود سران اعضای شرکت سهامی مافیایی ج.ا در خیال و توهمات خویش هستندف تمام کاری در این چند سال هر دو طرف کردند، تحمیل خسارات سنگین و بعضا غیر جبران و عقب‌ماندگی از قطار پیشرفت اقتصاد سیاسی و فرصت-نسل‌سوزی برای اکثریت مردم ایران (بویژه طبقات فرودست و مزدبگیران) بوده. پس چکار باید کرد؟

امثالهم تاکید دارم عموم مردم از تمام امکانات مبارزه نرم تا سخت استفاده و ادامه دهند علیه ج.ا، اما هیچ وقت مبارزه تبدیل که امری تاکتیکی است را به گزینه ایدئولوژیک نکنند، چرا مبارزه هدف نیستریال هدف گفتم رسیدت حاکمیت مبتنی بر قانون‌مندی درست جهان‌شمولی عقلانی بجای دگم تئوکراسی و فسادستیزی بجای دیگرستیزی و آزادی حقوق بشری و عدالت و خکمرانی مردمی است، هر آن لازم باشد بایست شرایط ایجاب کرد آماده مذاکره و مصالحه ابشد.

با حاکمیتی روبرو هستیم، بجز اقلیت پیر و پاتال از متعصبان عوام که تا عمق ذهنی‌شان شیعه سلفی تحریف از شیعه سکولاریزه اصیل (که به صراحت حکومت در زمان غیبت امام عصر، حق هیچکس نیست به نام الله و امام برپا کند و بایست حکمت عرفی و سکولار دمکراسی باشد)، اما با چند میلیون ذی‌نفع از ادامه این حکومت ج.ا (آکنده و آلوده و فرورفته در منجلاب ظلم و فساد و جنایت) هستیم، بایست ایده و راه حل‌هایی بدهیم که برخی عقده‌ای‌های لجباز و روان‌پریش انتقام‌گیری که به کمتر کشتار آخوند و سپاهی و بلکه نابودی ایران و یا تجزیه رضایت نمی‌دهند، راه حلی بدهیم که اتفاقا قدرت اجرایش عمدتا در توان همان آخوند و سپاهی باشد و دشمنان ج.ا چندان توان اخلال ندارند در این روند اصلاح و مصالحه!، چگونه؟

در مطالب من اگر با دقت بخواند همین آخوندوسپاهی‌های درمانده دست به حماقت لجوجانه (در ادبیات اسلامی به شیطان نفس گفته شده این مشکل بیمارگونه روان‌شناختی)، باز با اندکی فروکش تظاهرات خیابانی، دچار بازگذشت توهم اهریمنی پیروزی کاذب شدند، برگماردن افراد افراطی در نهادهایی که اساس باید منحل شوند و یا تغییر کرابری به امور مفید ملی بشوند!
اینکه بیش از ۴۰% به بودجه به این نهادهای بی‌خاصیت و سربار به صاطلاح فرهنگی-مذهبی اضافه کنند، یا حقوق کارمندان دولتی ۲۰% اضافه کنند که در حالی امثالهم چند ماه است اکیدا می‌گوییم هیچ‌گونه افزایش حقوق و دستمزد در تمام رسته‌های کارمندان حکومتی (از دولتی تا خصولتی) ندهند، باید به طور مطلق بودجه جاری بویزه در بخش مزد حکومتیان فریز شود و ثابت، و ختی در صورت ممکن کاهش یابد، اما دولت ابراهیم رئیسی که کاملا گروگان گرفته شده مافیا و بازیچه شاخه‌های اختاپوسی مافیایی‌ها است که نمادش پلشتش بازار خودرو و لوازم خانگی و ارز و سکه و سیگنال‌بازان دلال حرام لقمه است، در حالی تاکید شد به طور مطلق هیچ گونه افزایش بودجه جاری ندهند، جلوی تسعیر ارز و خلق پول کاذب را برای تامین نقدینگی تامین بودجه بگیرند، بودجه عمرانی تمام کامل بجز چند استثنای ملی، متوقف کنند، تمام پروزه‌های عمرانی غیر اولویت‌دار ملی متوقف و تا حد امکان به مزایده برای بخش خصوصی داخلی یا سرمایه‌گذار خارجی بگذارند.
تنها موارد استثنائی ادامه پروژه‌های عمرانی، آنهایی است بیش از ۵۰% فیزیکی دارند در موارد حیاتی و استزاتژیک بهداشت و درمان، چند مورد استراتژیک شامل اتصال راه آهن اتصال “چابهار به بم” و “کرمانشاه به خسروی و ادامه اتصال به عراق” و “شلمچه به بصره” و “رشت به آستارا” و “شیراز به بوشهر” و “شاهرود به گرگان” اینها عملا تنها اولویت‌های فعلی است در امر راه آهن و بقیه باید متوقف شود تا مسائل تحریم و درامد ملی دولتی به حالت عادی برگردد، در نتیجه تمام پروژه‌های راه سازی و شهرسازی و غیره متوقف شود تا وضعیت درآمدی کشور به وضعیت نرمال قبل از تحریم‌ها در بیاد.

این پیشنهادها دست خود حکومت است و به قول سران ج.ا که هی دشمن دشمن می‌کنند، به هیچ وجه آن دشمن خودساخته‌شان نمی‌تواند کاری بکند مگر خودشان در اثر بیماری ایدئولوژی شیعه سلفی یا القائات نفوذی‌ها باز دچار ادامه همین وضع خطرناک شوند!
به هیچ وجه، سیاست مداخله‌گری در سبک و زندگی شخصی مردم دنبال نکنند و به طور کل به هر ترفندی اجرای شریعت اجباری (حق اللهی‌جات) به کنار بگذارند، بجایش یه حق الناسی‌جات بویژه بخش مادی یعنی مبارزهای  فساد حکومتیان و عوامل نهادی بپردازند.

این نهادهای سربار ایدئولوژیک ج.ا (با اسامی فرهنگی و مذهبی) تعطیل یا تغییر کاربردی بدهند، افراد اخوند دستور دهند در خارج مسجد، لباس عادی مردم مانند کت و شلوار بپوشند، اولین مرحله آخوندیست‌زدائی از ظئاهر است، ریازُدائی شروع کنند.

سرود ملی “ای ایران” را جایگزین سرود فعلی کنند، همان‌طور دنگ شیائو پینگ، به شکل زیرکانه مائوزُدایی کرد و در ظاهر کمونیسم حفظ کرد، اما عملا کشورچین را به اقتصاد سیاسی بازار آزاد رقباتی تبدیل کرد و از کشور فقر به قدرت اول اقتصادی مولد ثروت جهان رسید!، ج.ا نیز خمینی‌زدائی کند، هم اکنون می‌تواند نام‌های خمین از شهرهای ایران بردراد، بندر امام خمینی و خیمین‌شهر و فرودگاه امام خمینی را به بندر ایرانیان و ایرانی‌شهر و فرودگاه مرکزی ایران نام‌گذاری کند، تا جایی می‌توان هیچ نام قومی و گروه زبانی و نژادی و مذهبی بر روی هیچ شرکت و موسسه و تیم ورزشی و مکان و پروژه و استان و روستا و شهر و بندر و مارک و هیچ چیزی نگذارد، همه نام‌های خنثی از این نام‌ها باشد یا نامی دربرگیرنده ملیت ایرانی. یک نهضت ملی‌گرایی ایرانی راه بندازند. در کشور ما فقط و فقط دو ایران و پارس ملی هستند و ارزش نام‌گذاری بر ره چیزی دارند و اگر غیر صورت نام‌های خنثی از این نظر بایست گذاشت.

به طور قطع باید بخش‌های شهرستان‌های غرب هرمزگان و شرق بوشهر و یا به استان فارس الحاق، و یا هگی با جنوب فارس تبدیل به استان خلیج فارس کنند. البته پیشنهاد می‌شود نام استان‌های هرمزگان و بوشهر به مثلا هرمزگان خلیج پارسیان و بوشهر خلیج پارسیان تبدیل کنند. این حماقت دوران پهلوی و ج.ا اصلاح کنند، اشتباه محرز پهلوی و ج.ا در ایجاد استان‌هایی با نام قومی امروزه منجلاب قوم‌گرایی تقویت کرده است. اما فعلا شرایط نیست این نام‌ها تغییر داد، اولویت ندارد و صرفا موجب تحریک حرامیان ضد ایرانی تجزیه‌طلب می‌شود.

قطعا باید هم‌زمان با خنثی‌سازی واقعی تحریم، دنبال احیای برجام بود، خنثی‌سازی تحریم‌ها، اولین اولیت مبارزه با فساد داخلی و مافیای داخلی و خودتحرمی است، باید تمام ممنوعیت‌ها وارداتی برداشت و بازار پلشت انحصاری و رانتی فعلی به بازار رقابتی آزاد تبدیل کرد، اجازه داد همه نوع کالا با ارز منشاء خارجی به هر اندازه وارد شود تا بازار داخلی از کالاها اشباع شود، ملاک ارز منشاء خارجی بر اساس اصل حقوقی-عقلانی بدییه جهان‌شمولی است، وقتی دلیل بر منشائ داخلی نیافتند آن ارز منشاء خارجی است، وادرات کالا با زار منشائ خارجی به نوعی ورد سرمیاه است و خنثی‌سازی تورم و نقدینگی است، این پیشنهادها همه در دستان حاکمان ج.ا است و دیگر دشمن اجنبی توهمی یا واقعی نمی‌تواند کاری کند.

در زمینه بازدارندگی، باید پروژه‌های تحقیق و توسعه استراتزیک مانند موشگی و پهپادی و ماهواه شنانسایی ادامه یابد، اما به هیچ وجه به تجهیز به سلاح هسته ای نروند، مگر واقعا طرف مقابل باز هم تعلل کند در احیای برجام، در این صورت پیام‌های روشن ارسال کنند که ایران قصد تسلیح به سلاح هسته ای ندارد و اما اگر مثلا تا قبل از پایان زمستان ۲۰۲۳ بخواهند تحرم ادامه دهند و مذاکرات ژانویه کارشنکنی کنند، آزمایش زیرزمینی انفجار اتمی به بهانه تست شکافت برای راکتور صلح آمیز آزمایشی انجام ندهند. همیشه تاکید کنند برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است (اصلا توصیه نیست انجام کار تحریک آمیز  بلکه اعلام کنند تا طرف بیاید برای مذاکره) و آماده مصالحه هستند در احیای برجام و واقعا به حداقل منافع احتمالی رضایت به احییا برجام باشند و امثال مزاحمات قماش جلیلی و شاگردان شیعه سلفی مصباحی و پایداری بیرون به اندازند از این ماجرای ملی، اما فعلا در تولید انبوه بمب هسته ای خودداری کنند.

قطعا باید به سرعت سری موشک قائم به ارتفاع شش هزار کیلومتری پرتاب و تا می‌توانند ماهواه‌ه های تجسسی و عکس برداری و هدایت مشابه جی پی اس ملی راه اندازی کنند.

در سیاست خارجی، حتما سیاست بی‌طرفی در منازعات بین کشور مانند جنگ اوکراین و روسیه الام کنند و در هیچ جنگی مداخله نکنند، (استثناء همسایگان هستند، مانند ارمنستان، به هر طرق غیر مستقیم از توطئه پان‌ترکیست‌ها جلوگیری کنند در قطع مرز ایران با ارمنستان و در عین حال روابط حُسن همجواری با حکومت طالبان و علیف و اردوغان ترکیه کنند و به شدت با همکاری عراق جلوی ورود تجزیه طلبان از شمال عرق بگیرند و یا از طرق دیگر کشورها)، ضمن حفظ روابط خوب با چین و روسیه و همسایگان، قطعا باید روابط خوب و عادی در تمام عرصه های سیاسی و اقتصادیو حتی تسلیحاتی با غرب بویژه امریکا برقرا کنند و خودشان ماجرای اسرائیل و اعراب بیرون بکسند و حتی رسما علام کنند از صلح اعراب و اسارئیل حمایت می‌کنند و قصد مداخله کارشنکنی در صلح اینها ندارند.

در آخر، باز تاکیید می‌کنم، به سرعت روابط عادی بین ایران و امرکیا برقرار شود، اولویت اول سیاست خارجی ایران، پایان دادن به حماقت امریکاستیزی است، باید سفارت‌خانه‌های ایران و امریکا ترجیحا ظرف یک ماه آینده در دو کشور باز و مقامات عالی رتبه مثل وزیر خراجه و حتی رئیس جمهور با مقامات امریکا مستقیما مذاکره کنند. این قفل ایدئولوژیک ضد منافع ملی باید شکسته شود وگرنه همچنان نوچگان امریکا و سوءاستفاده کنندگان با کارت ایران بازی خواهند کرد بر علیه منافع ملی ایران.

 

ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر (بخش ۶): موارد دِرَنگی!+کامنت مهم حاوی تقسیمات شیعه+اسناد خلیج فارس+خودزنی ایرانیان بخاطر سرخوردگی و بی‌عرضگی از حکومت مافیایی آخوندیستی+سوءاستفاده حرامیان اجنبی و خیانت مزدوران خودفروش…

در مطلب نخست “ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر” به آغاز دوره خطرناک پنجم اشاره کردم، که مردم جهان و از جمله منطقه ما (ایران و پیرامونش) غفلت کنند، نتیجه فاجعه‌باری برای صلح و هم‌زیستی بشریت به همراه خواهد داشت، مشخصا بازگشت به دوران توحش عریان پیش از ۱۹۴۵ یعنی جنگ‌های امپرالیستی (که به دروغ جنگ‌های جهانی اول و دوم نام بردند) خواهد بود! تنها راه، این است مردم و حکومت‌های ملی به خودآگاهی از وضعیت خطرناک برسند، مشخصا در ایران فقدان یک حاکمیت و رزیم ملی و حکمرانی مردمی (سکولار دمکراسی) نیازش شدید احساس می‌شود. حکومت فعلی ج.ا در دستان پلید  وضد بشری اقلیتی تندرو خر مقدس بعلاوه مافیایی افتاده و نیازمند رستاخیز همگانی مردم و نیروهای مسلح برای بازپس‌گیری کشور از دستان این پلیدتان است. حتما تمام قسمت‌های “ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر” مطالعه بفرمایید

موارد مکتوب و نقشه‌های خلیج فارس، در اسناد خطی یونانی قدیم، بیش از سه هزار سال پیش نام دریا (خلیج) پرسیکوس آمده است که تلفظ یونانی همان پارسی و فارس است، تا همین چند دهه پیش نام زبان‌ها و گویش‌هایی که اموزه ایرانی گفته می‌شود (فارسی دری، پشتو، فهلوی،کرمانجی و…) را پرشین یا پرشیایی می‌گفتند، ایران و پارس نام دوگانه کشور تارخی ما استف این چیز عجیبی نیست، کشورهای زیاد بویژه قدیمی نام‌های چندگانه دارند مانند یونان که هلن و گریس هم بدان می‌گویند، این از خصصویات کشورهای کهن و باستانی است.

اسناد نام خلیج فارس، میراثی کهن و جاودان

PersianGulf

فیلم ویدئو کلیپ- خلیج فارس در کلام رهبر مشهور عرب زبانان، جمال عبدالناصر

فیلم ویدئو کلیپ- خلیج فارس در کلام رهبر مشهور عرب زبانان، جمال عبدالناصر

https://fa.wikibooks.org/wiki/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87:Jamal_Abdel_Nasser_voice_mentioned_the_name_%22Persian_gulf%22_in_Arabic.ogg

ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر (بخش ۵): بیش از ۱۰۰ مورد نا درنگی!+کامنت مهم حاوی تقسیمات شیعه…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/334345

ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر (بخش ۴): بیش از ۱۰۰ مورد: درنگ جائز نیست، همبستگی ملی فراگیر گرداگرد بدیهات جهان‌شمولی حقوق بشری (با کمترین هزینه و نقص و با بیشترین فایده و کاربردی با اصل همیشگی تغییر رو به تعالی) ملی‌گرایی ایرانی

https://www.tribunezamaneh.com/archives/334317

 

توحش‌زدایی اسلامیسم صادره از شبه جزیره عرب قرن هفتم میلادی!: تلاشی در طبقه‌بندی تاریخی اشخاص و مکاتب رنسانس ایران‌زمین در زمینه اصلاحات حکمرانی مردمی و عقلانی در جهت زدودن افراطسیم اسلامی (شیعه سکولاریزه و ایرانیزه) و رفع توحش از اسلام سلفی

https://www.tribunezamaneh.com/archives/333088

 

 

 

 

 

توحش‌زدایی اسلامیسم صادره از شبه جزیره عرب قرن هفتم میلادی!: تلاشی در طبقه‌بندی تاریخی اشخاص و مکاتب رنسانس ایران‌زمین در زمینه اصلاحات حکمرانی مردمی و عقلانی در جهت زدودن افراطسیم اسلامی (شیعه سکولاریزه و ایرانیزه) و رفع توحش از اسلام سلفی

https://www.tribunezamaneh.com/archives/333088

https://www.uplooder.net/img/image/87/b4257e35617991aed31e4fd127f92297/651px-Shir---khorshid-on-map.png

حاکمان ج.ا اگر هنوز عرق ملی ایرانی دارید، قبل از نابودی ایران، خود و کشور و ملت ایران نجات دهید با اصلاحات بنیادین و تبیدل حکومت به رژیم حکمرانی مردمی (سکولار دمکراسی) و حکومت و رژمی مبتنی به آزادی حقوق بشری و عدالت و ترجیح منافع بر ملی بر هر نفع شخصی و گروهی (عیرایذئولوؤیک)، و کشوری بی‌طرف و اما مقتدر و رو به پشرفت مادی و معنوی و دارای رابطه با همه کشورهای دوستانه و خوب جهان در این دنیای پلشت و بی‌رحم سیاست بازان جهانی.

– به راه و روشی که حاکیت فعلی تغییر کند، دیگر اسمش بهتر است فقط کشور ایران باشد نه کلمه بیشتر یا کمتر، بلکه محتوای قانون اساسی و قوانین وضعی و ماهیت حکومت و رژیمش مهم است که با ست سکولار دمکراسی باشد، اینکه مدیر کل یا سردولت (رئیس حکومت) نامش رئیس جمهور یا رهبری و پادشاه و.. باشد مهم نیست، مهم این است حکومت بدون مشروطیت و لاقید نباشد، و فاقد امتیاز انحصار به یک صنف خاص مانند آخوند یا موروثی و باند و دیکتاتوری اقلیت و حتی دیکتاتوری اکثریت، نامحدودی یا مادام لعمری باشد، و در هر بازه مناسب مثلا پنج ساله (ترجحا یک دوره ای) باید از سوی یک مرجع ذی صلاح مردمی مورد کنکاش عملکرد و برسی و ازخواست کارنامه باشد و حق دور زدن قانون نداشته باشد بدون مراجعه آرای عمومی (اعم انتخبات یا رفراندم). رفع هرگونه اعمال محدودیت (مانند نظارت استصوابی و پایان دادن حق ویژه و انحصاری حاکمیت به امثال حاکمیت آخوندیستی) در مشارکت حداکثری همه اشخاص و گروه‌های سایسی و اجتماعی و فکری در مشاکرت مدنی در تعین سرنوشت ملی ایرانی مانند فراهم کردن انتخابات آزاد نهادهای انتخباتی نظیر مجلس و رئیس دولت و شوراها شهر و روستا، پایان دادن به دخالت نهادهای انتصابی کشوری و لشکری در امور تصمیم‌گیری نهادهای انتخاباتی (حکمرانی مردمی یا سکولار دمکراسی) و حذف نهادهای موازی و سلب یا کاهش قدرت قانونی نهادهای انتخباتی مانند مجلس  وشورهای انتخباتی شهر روروستا و ریاست دولت و اتحادیه اصناف و مانندش، اجاد سازوکار یک شورا یا انجمنی از حقوقدانان مستقل مردمی جدا سایر قوای، در صورت مشاهده تخطی از قانون حق برکناری و احلال هر یک از نهادها و اشخاص از رأس نهادها مقننه و قضاییه و مجریه و نیروهای مسلح داشته باشد با ارائه اشخاص ذی صلاح به چند کاندیدا به مردم برای رأی گیری و انتخابات آزاد.

 

 

 

 

پرچم ملی سه سبز و سفید و سرخ با نماد شیر و خورشید، یگانه پرچم کشور ایران متحد حاکمیت آزادی دمکراتیک و مبتنی بر حقوق بشر (حداقل در منتشور سازمان ملل) است.

 

 

——————————————–
ژئواکونومی‌پُلتیکو‌لوژی معاصر (بخش ۲): پیش درامدی بر بخش سوم، تکرار واضحات از برای خرایدئولوژیست‌ها تا خرمقدس‌ها تا سایر خرفهم‌های مدعی نیک‌خواهی برای کشور و ملت ایران

https://www.tribunezamaneh.com/archives/334161

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی

https://www.tribunezamaneh.com/archives/326146

 

 

 

لینک‌های زیر دنبال فرمایید برای روشن‌اندیشی

هشدار به قدرت‌گیری دوباره پهلوی‌چی‌ها به اصلاح‌طلبان مخالف ج.ا و براندازی‌خواهان سکولار دمکراسی خواه
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331100

از جنگ باطیل تا صلح حقیان: بررسی فرضیه گروگان گرفته شدن خامنه‌ای‌ها؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330979

قهرمانان حقیقی کسانی بودند برای جان و امنیت و میهن جان‌فشانی و جان‌بازی کردند
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331083

آخوندیست‌ها زیر بار زور نمی‌روند، مگر آن زور خیلی پر زور باشد!، جوک از حقیقت تراژدی حکومت ج.ا آخوندیستی و مافیایی!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330741

جنگ اباطیل: تعارض رسیدن به دمکراسی با انحطاط آموزش و پرورش فساد عمدی در حکومت مافیایی ج.ا؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/327369

نکاتی از آرمانیه نجات ایران، در نتیجه فساد آموزشی و استخدامی؛ نفوذ اوباش و جنایتکاران در نهاد‌های امنیتی و اجراییه و قضاییه و مقننه و تا بسیج و لباس شخصی!، از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن(۳)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330701

صلح حقیان: تورم لجام گسیخته بالا چگونه ثروتمندان را ثروت‌مندتر و فقرا را فقیرتر می‌کند؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329454

صلح حقیان: چگونگی پارادوکس حق اللهی با حق الناسی؟!، انحطاط اخلاقی_اجتماعی سیاسی‌بازان در بین احتمالا بیش از اکثریت قاطع در ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329671

ده رهاورد ۱۰۰ روز جنبش اعتراضی، برخی از آثار کمی و کیفی
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331840

امریکا میلیتاریسمی‌ترین رژیم جهان، اما صلح بهترین و معقول‌ترین
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331816

بروزرسانی‌های مهم، از انحطاط شایستگانی و شبه‌نفرین قتل امیرکبیر تا راز دلار ۴۰ هزار تومانی و مافیاهای نظیر خودرو: توحش باطل‌های شش‌گانه، دشمنان اصلی ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331727

خلاصات مهم+بروزرسانی : توحش باطل‌های شش‌گانه و خشونت‌طلبان، دشمنان آزادی حقوق بشری و عامل اصلی بدبختی مردم ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331469

پیشنهادهایی برای رژیم بعد از ج.ا
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331223

محمد نوریزاد از زندان حکومت دیکتاوری فاسد و ظالم و جنایتکار ج.ا: ما یا رژیم پهلوی؟ مسئله این است
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331165

از مهترین نوشتارهای برای حقوق بشریت!، همه انواع قتل عمد ممنوع، اعدام، ترور، قتل با قصد قبلی و…(ویراش ۳)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

فهرست نکاتی از آرمانیه نجات ایران: از کشور ملت ایده آل تا آیا خامنه ای گروگان گرفته شده؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331034

 

دقیقه ۹۰ تمام شد، رفتی تو وقت اضافه، ای ج.ا همین امروز اعلام علنی کن خواهان رابطه عادی مستقیم و دیپلماتیک با امریکا هستی، بویژه برای چندین بار که از امثال چین سیلی حقیقت خوردی!، اگر اندازه سر سوزنی عقل و عرق ملی و شرافت داری معطل نکن در احیای برجام(ویرایش ۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330776

از جنگ اباطیل تا صلح حقیان: سخن آخر، اعلام برائت از دوستان نابخرد و دشمنان موجودیت کشورملت ایران.(ویراش۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330791

 

از جنگ اباطیل تا صلح حقیان: پایان بی پایان؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330865

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی ۱۴۰۱
https://www.tribunezamaneh.com/archives/326146

لاشخورهای سیاسی‌باز شما شکست می‌خورید، که می‌خواهید ایران را به لاشه‌ای تبدیل کنید، مانند ظالمان و جنایتکاران و فاسدان ضد ایرانی …
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330459

 

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329661

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

 

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!

چرا ضحاک در افسانۀ ایرانی کشته نمی‌شود؟ – IranNamag
ابوالحسن تهامی

متن مفصل (توحش باطل‌های شش‌گانه و خشونت‌طلبان، دشمنان آزادی حقوق بشری و عامل اصلی بدبختی مردم ایران و جهان!؛ فهرست نکاتی از جنگ اباطیل تا صلح حقیان

 

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)