این مرام مردمی در همه حال مد نظر داشته و رعایت کنند، هرگونه خشونت فیزیکی عمدی جان و سلامتی مردم چه از موافقان و چه مخالفان حکومت ج.ا بویژه از هر نوع مانند اعدام و قتل عمد و ترور محکوم کرده و هرگز مبادرت با آن نکنند و تا جایی توان دارند مانع این قیبل جنایت توسط دیگران شوند.

چند نکته درباره مطلب پیام آخر!، امیدوارم آخرین مطلب باشد!، از اعلام آخرین رضا پهلوی تا تکرار واضحات درباره حداقل شش باطل!

 

جنبش اعتراضی بدون خشونت و با حق دفاع مشروع (پاسخ و واکنش متقابل و متناسب در برابر کنش و حمله به جان و مال و منافع حلال شخصی حق مشروع هر انسانی است ، مبارزه سکولار دمکراسی خواهی (حکمرانی مردمی) به روش “گاندی و لوتر کینگی” بهترین روش و مناسب شرایط ایران امروز است.

بروزرسانی‌های مهم، از انحطاط شایستگانی و شبه‌نفرین قتل امیرکبیر تا راز دلار ۴۰ هزار تومانی و مافیاهای نظیر خودرو: توحش باطل‌های شش‌گانه، دشمنان اصلی ایران و جهان!

همزمان نه با حجاب اجباری و نه کشف حجاب اجباری، تعرض و بی‌احترامی به نوع پوشش چه به اسم اسلامی بسیجی و چه به اسم سکولاری هر دو مردود است.

هر که دوست دارد پیراهن چهارخانه رویش شلوار به اندازد و ریش و سبیل بلند بگذارند و چفیه به دور گردن آزاد هستند، و هر کسی جوری دیگر پوشش آزاد است، منظور از آزادی پوشش است و نه برهنگی و نه هرزگی جنسی! این مغلطه دو قبطی‎سازان است که می‌خواهند سوءاستفاده کنند، این‌های خواسته‌های حقوق بشری است و نه سیاسی که اتهام براندازی خواهی باشد، این حکومت است که تعرض به حقوق بشری و شخصی مردم کرده و قضیه تبدیل به نماد براندازی خواهی کرده و با ایجاد نهادهای سربار و استخدام افراد زائد، هم بار بیت المال هزینه تراشی حرام کرده و هم موجب هزینه تراشی سیاسی و امنیت بار یخود حکوکت و مردم کرده است بخاطر اقلیتی دگم و جمود اندیش شبه سلفی گرای افراطی و مشکوک به نفوذی اجانب و مزدور مافیایی!

حکومتی با ایجاد تنش با غرب و سایر کشورها، موجب وضع تحریم‌های ظالمانه علیه مردم شده و از طرفی با اقدامات ضد هویت و انسجام ملی ایرانی، هم در زمینه عقاید مذهبی و معنوی و هم ایرانیت، موجب خلل در امنیت کشور دشه است، پلیسی که باید دنبال اجرای قوانین ضد مافیایی و دزدی کلان از راه توم‌زایی مافیایی و افراد فاسد در نهادهای حکومتی باشد، می افتد دنبال زن و دختر مردم! دنبال روزه خوران! حکومت و مافیایی نفوذی که در عرض یک ماه ۴۰% با توم‌زایی و رانت اطلاعتی و وام‌های کلان چند صد تا چند هزار میلیاردی به خودی‌های نورچشمی اش (بدون ضمانت و با سود کم) عملا جیب مزدبگیران فرودستان می‌زند و اما چند دزد فقیر مجازت وحشیانه قطع انگشتان دست اجرا می‌کند!

فرایض و عبادات شخصی دینی و مذهبی و حتی رسوم و مناسک فرهنگی، موسوم به حق اللهی است، طبق بدیهیات حقوق بشری هیچ حکومتی نه حق دارد در امور زندگی شخصی دخالت کند و وظیفه و مسئولیت حکومت است، حکومت در حوزه مسئولیت از حقوق و بشری و شهروندی مانند امنیت اقتصادی و حقوق حق الناسی است، حکومت حق ندارد به مردم درس اخلاق بدهد، رعایت موازین اخلاقی اجتماعی بایست به عهده مردم با شکل غیر خشونت‌آمیز باشد.

روزه‌داری هم مانند نماز و حجاب و و تعذیه و غیره از مسائل شخصیه حق اللهی است، اینکه کسانی بخواهند بر طبق اعتقادات مذهبی و دین شان اینها بجا بیاورند، حق شخصی آنها است، غیر مذهبی‌ها سکولار دمکرات‎ها و ناباوارن وظیفه حقوق بشری و اخلاقی‎شان است به این مسائل شخصیه مذهبی‌ها احترام بگذارند، اما مذهبی حق ندارند این علایق و موضوعات مذهبی حق اللهی را خمیل بر سایرین که نمی‎خواهند.

پیشنهاد آشکارسازی عدم تکمین به روزه‌داری ظاهری کسانی روزه نمی‌گیرند، تحمیل ریاکاری و دوشخصیتی و آزار روانی کسانی است که به هر دلیل مایل نیستند روزه بگیرند، همچنین بستن مراکز ارائه غذا و آشامیدنی در طول روز، هم نقض کسب و کار مشروع و به حق مردم است. نقض حق الناس کسب و کار و روزی حالا است.

باید در ماه رمضان همه مردم- حتی معتقدان به روزه داری- از قانون ضد حقوق بشری منع روزه خواری و بستن مراکز اغذیه و نوشیدنی در روز اعلام برائت و انزجار کنند و با شکست این قانون ضد حقوق بشری فصل نوینی برای مبارزه شروع کنند.

هر چند قبلا هم در  مورد حجاب و ویدئو و دیش ماهواره و… موفق شدند، این بار هم مبارزه حمایت تمام آخاد اکثریت ملت این کار انجام شود، هر چند شکل ایده‌آلش این است که این قوانین از حکومت حذف شود و زمان پیروزی نهایی حذف کامل حکامیت اجباری شریعت اجباری و حکومت آخوندیسی و برقراری حکمرانی مردمی (سکولار دمکراسی) است، اما مردم با مبارزه مدنی از عدم اجرای قوانین ضد حقوق بشری استبدادی، و با روش‌های بدون خشونت و مسالمت‌آمیز، پایه‌های حکومت آخوندیستی مافیایی ظالم فاسد و جنایتکار را فروپاشند.

همزمان از آنها بخواهند حقوق بشری از جمله حکمرانی مردمی (سکولار دمکراسی) و عدالت اجتماعی تا اقتصادی و آزادی بیان و عقیده تا ایجاد روابط بدون تنش با تمام کشورهای جهان و پایان دادن به سیاست‌های دیگرستیزی در تظاهرات بدون خشونت مطالبه کنند.

از همه مردم تا می‌توانند تقاضا می‌شود بر سر خانه‌ها تا مغازه و هر جایی از پرچم ملی سه رنگ شیر و خورشید نشان و درفش کاویانی استفاده کنند، بدون اینکه اجبار دیگرانی که علاقه به این کارها ندارند، آن ۸۰% که که می‌گویند موافق جنبش اعترضی ۱۴۰۱ هستند، می‌توانند این کارهای بدون خشونت انجام دهند، نیازی به خشونت یا آسیب زدن اماکن و اموال عمومی و خصوصی و یا اعتصبات طولانی و اخلال در معیشت و اقتصاد و تولید کالا و خدمات کشور نیست که خواست مافیای ضد بشری داخلی و دشمنان اجنبی تحریم کننده و تجزیه طلبان است.

بایست ثروت‌مندان و صاحبان کسب و کارها از مردم در این روزهای سخت حمایت مالی کنند، کسی اخراج نکنند، دنبال روی از سیاست‌های اجنبی و تجزیه‌طلبان و مافیایی حکومتی نروند در توم زایی و تنش در بازارهای مالی، مافیایی همچون خودرو و لوازم خانگی و اسایر قلام مصرفی ضروری و سایر محتکران و گران‌فروشان رانتی و مافیای را تحریم کنند، جلوی صادرات کالاهای دارویی و مواد غذایی بگیرند که کمبود و گرانی است در کشور است مانند گوشت و لبنیات و مرغ و رب گوجه فرنگی و امثالش به روش‌های غیر خشونت‌آمیز نوآورانه.
چرا که حکومت مافیایی، همزمان دو کار در این کمبود و گرانی‌های مصنوعی دارد، اول مردم متاصل کند، و دوم این کالاها صادر کند! باید همزمان نخریدن و ممانعت از صادرت این کالاها، اهداف ضد بشری حاکمیت مافیایی ج.ا خنثی کنند.
از کاسبان خوش انصاف و ارزان فرو شحمایت کنید و آنها به بقیه معرفی کنید و برعکس کاسبان حرام لقمه همراه کننده مافایی ج.ا شناسایی و معرفی به دیگران کیند و خرید از آنها تحریم کنید.

سرگردگان و عوامل مزدور مافیایی به مردم و جهانیان با مستند معرفی کنند و خواهان تحریم داخلی و خارجی آنها بشوند و در نهایت روزی تحویل دادگاه عادلانه تا مجازات شوند در شراکت در ظلم و فساد و جنایت عیله مردم ایران.

یکی از مظاهر ظلم و جنایت و فسادف بحث مهم بی‌عدالتی جنسی است، حجاب اجبرای تا احکام قرون وسطایی شلاق و غیره، در جهت ایجاد جامعه شرطی مرعوب است و اما از طرفی بی بند باری و اموری زشتی مانند هوسرانی زن بازی و دختربازی و اینها نیز مخالف عدالت جنسی است، اینکه هر کسی بایست در صورت تمایل حق یک شریک جنسی و عاطفی داشته باشد تا تنهایی نکشد با همت و همراهی مردم و بویژه جوانان و میانسالان مجرد ممکن است، دختربازی و خانمبازی و چشم داشت به همسران متاهل، روی دیگر سکه بی‌عدالتی جنسی است. 

داشتن دوست دختر و یا دوست پسر و یا ازدواج سفید و غیر رسمی یک حق طبیعی است، اما اینها با هرزگی و بی بندباری جنسی مانند تعدد همزمان رابطه جنسی و دختربازی و پسربازی و حرمسرداری و اغفال و تجاوز جنسی فرق می‌کنند، اینها هرزگی‌های ناقض حقوق بشر و موجب بی‌عدالتی جنسی می‌شود!

باید خود مردم این کار عدالت جنسی را رعایت کنند،  و اتفاقا از کارهای است حکومت مافیایی ج.ا را خلع سلاح می‌کند در سادومازخیسم شریعت اجباری! شریعت اجباری در عمل دارد مردم ایران بیمار جنسی و عاطفی و روانی می‌کند با بی‌عدالتی جنسیو تحمیل تنهایی!، و این مردم با رعایت اخلاق جنسی، کمک به مظلومان بی‌عدالتی جنسی در داشتن شریک عاطفی یا تسهیل در ازدواج، یکی از بزرگترین و سهل الوصل‌ترین پیروزی‌ها می‌توانند ایجاد کنند در برابر اهریمن ایدئولوژی سلفی آخوندیستی ج.ا

 

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

 

 

 

پانوشت از اگر بجای حکومت ج.ا، یک رژیم ملی‌گرای حقیقی ایرانی سر کار بود

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی ۱۴۰۱

 

ویرایش، فهرست نکاتی: شبه‌رازهای مگویی!، از قضیه امیرکبیری تا دلار ۴۰ هزارتومانی دروغین

لینک‌های زیر دنبال فرمایید برای روشن‌اندیشی

هشدار به قدرت‌گیری دوباره پهلوی‌چی‌ها به اصلاح‌طلبان مخالف ج.ا و براندازی‌خواهان سکولار دمکراسی خواه
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331100

از جنگ باطیل تا صلح حقیان: بررسی فرضیه گروگان گرفته شدن خامنه‌ای‌ها؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330979

قهرمانان حقیقی کسانی بودند برای جان و امنیت و میهن جان‌فشانی و جان‌بازی کردند
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331083

آخوندیست‌ها زیر بار زور نمی‌روند، مگر آن زور خیلی پر زور باشد!، جوک از حقیقت تراژدی حکومت ج.ا آخوندیستی و مافیایی!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330741

جنگ اباطیل: تعارض رسیدن به دمکراسی با انحطاط آموزش و پرورش فساد عمدی در حکومت مافیایی ج.ا؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/327369

نکاتی از آرمانیه نجات ایران، در نتیجه فساد آموزشی و استخدامی؛ نفوذ اوباش و جنایتکاران در نهاد‌های امنیتی و اجراییه و قضاییه و مقننه و تا بسیج و لباس شخصی!، از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن(۳)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330701

صلح حقیان: تورم لجام گسیخته بالا چگونه ثروتمندان را ثروت‌مندتر و فقرا را فقیرتر می‌کند؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329454

صلح حقیان: چگونگی پارادوکس حق اللهی با حق الناسی؟!، انحطاط اخلاقی_اجتماعی سیاسی‌بازان در بین احتمالا بیش از اکثریت قاطع در ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329671

ده رهاورد ۱۰۰ روز جنبش اعتراضی، برخی از آثار کمی و کیفی
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331840

امریکا میلیتاریسمی‌ترین رژیم جهان، اما صلح بهترین و معقول‌ترین
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331816

بروزرسانی‌های مهم، از انحطاط شایستگانی و شبه‌نفرین قتل امیرکبیر تا راز دلار ۴۰ هزار تومانی و مافیاهای نظیر خودرو: توحش باطل‌های شش‌گانه، دشمنان اصلی ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331727

خلاصات مهم+بروزرسانی : توحش باطل‌های شش‌گانه و خشونت‌طلبان، دشمنان آزادی حقوق بشری و عامل اصلی بدبختی مردم ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331469

پیشنهادهایی برای رژیم بعد از ج.ا
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331223

محمد نوریزاد از زندان حکومت دیکتاوری فاسد و ظالم و جنایتکار ج.ا: ما یا رژیم پهلوی؟ مسئله این است
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331165

از مهترین نوشتارهای برای حقوق بشریت!، همه انواع قتل عمد ممنوع، اعدام، ترور، قتل با قصد قبلی و…(ویراش ۳)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

فهرست نکاتی از آرمانیه نجات ایران: از کشور ملت ایده آل تا آیا خامنه ای گروگان گرفته شده؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331034

 

دقیقه ۹۰ تمام شد، رفتی تو وقت اضافه، ای ج.ا همین امروز اعلام علنی کن خواهان رابطه عادی مستقیم و دیپلماتیک با امریکا هستی، بویژه برای چندین بار که از امثال چین سیلی حقیقت خوردی!، اگر اندازه سر سوزنی عقل و عرق ملی و شرافت داری معطل نکن در احیای برجام(ویرایش ۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330776

از جنگ اباطیل تا صلح حقیان: سخن آخر، اعلام برائت از دوستان نابخرد و دشمنان موجودیت کشورملت ایران.(ویراش۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330791

 

از جنگ اباطیل تا صلح حقیان: پایان بی پایان؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330865

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی ۱۴۰۱
https://www.tribunezamaneh.com/archives/326146

لاشخورهای سیاسی‌باز شما شکست می‌خورید، که می‌خواهید ایران را به لاشه‌ای تبدیل کنید، مانند ظالمان و جنایتکاران و فاسدان ضد ایرانی …
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330459

 

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329661

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

 

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!

چرا ضحاک در افسانۀ ایرانی کشته نمی‌شود؟ – IranNamag
ابوالحسن تهامی

متن مفصل (توحش باطل‌های شش‌گانه و خشونت‌طلبان، دشمنان آزادی حقوق بشری و عامل اصلی بدبختی مردم ایران و جهان!؛ فهرست نکاتی از جنگ اباطیل تا صلح حقیان

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)