اول اینکه بخاطر اقدامات خشونت آمیز از لفظی تا حذفی در سایت‌ها تا فیزیکی مدعیان هواداران خاندان پهلوی، آقای رضا پهلوی به نوعی اعلام برائت کرده است از این مدعیان، بر این اساس باز جای تشکر دارد که وی این اعلامیه داده است. و این شروع خوبی است برای مخالفان ج.ا، بایست یا برائت کنند از آنهایی برخلاف مواضع رسمی رهبرانشان گفتار و کردار می‌کنند و بگویند از قماش و طیف آنها نیستند و وانمود می‌کنند از آنهایند! این مورد البته پذیرفتی است، الان خیلی‌ها دارند این کارهای وانمودی می‌کنند! و یا هم کلا مانعشان بشوند.

بروزرسانی‌های مهم، از انحطاط شایستگانی و شبه‌نفرین قتل امیرکبیر تا راز دلار ۴۰ هزار تومانی و مافیاهای نظیر خودرو: توحش باطل‌های شش‌گانه، دشمنان اصلی ایران و جهان!

هر کسی حق اظهار نظر دارد، کشور ایران در بازه زمانی خطرناکی است، چندین باز گفتم اکثریت ایران همزمان در لااقل ششه جبهه باطل باید جنگ نرم تا سخت کنند، این سخنان از روی سال‌ها مطالعه و بررسی است، من نوعی فقط و فقط از برای احساس وجدانی آمدم گفتم، بسیاری در شرایط امثال من، نفعشان در سکوت و بی‌تفاوتی است.

در مطالب قبلی، تا حدی بخش لاف زنی و واقعی توان سرکوب و مقاومت حکومت ج.ا گفتم، این حکومت ۴۴ سال است اقدامات وسیعی در جهت تثبیت موقعتیش کرده است، بخشی از این ثبیت هر چند برای حکومت و ایدئولوژی اش بوده است، اما بنا بر طبیعت معمول حکومت و ملت‌ها همپوشانی منافع است، مثلا حکومت ج.ا بعد چند قرن، توانسته یک قدرت مقتدر نسبی نیروی مسلح و امنیتی و اطلاعاتی درست کند، که بنظر بعد از دوره کوتاه نادر افشار، تا اکنون این قدرت حکومت مرکزی ایران در این ۲۵۰ سال اخیر نداشته است.

 

ایران

 

من نوعی که منتقد مستقل هستم و از این پس دیگر سکوت می‌کنم و بس می‌کنم، حرفهایم زدم و نیازی نمی‌بینم ادامه دهم، کارها دیگران می‌توانند و  باید بکند و چیز بیشتر تکرار واضحات است، برخلاف مغرضان ضد ایرانی، که می‌خواهند درباره حکومت ج.ا، همه چیز سیاه و سفید جلوه بدهند، همان‌طور در رسانه‌هایشان مشاهده کردیم طی این چند دهه، تقریبا جز سیاه‌نمایی و اخبار منفی از حکومت ج.ا و داخل ایران، چیزی پخش نمی‌کنند، حتی اخیرا ناخواسته به قدرت موشکی و پهپادی اش معترف شدند، در چالش افتادن که این موضوع مثبت از دید ملی را تحقیر و تفسیر به مسئله دیگر کنند، مشکل این است ایران تحت هر حکومتی باشد.

می‌خواهد آخوندیستی باشد یا پادشاهی پهلوی یا جمهوری سکولار دمکراسی، باید نیروهای مسلح و امنیت مقتدر داشته باشد تا از امنیت داخلی و مردم تا تمامیت ارضی اش دفاع کند حتی اعلام بی‌طرفی کند در همه مسائل جهانی، هر کسی منکر این حقیقت بادشد و بخواهد این قدرت نظامی ایران مخدوش کند، یا واقعا درک نمی‌کند معنی حاکمیت ملی گرا و یا از اساس با موجودیت کشور و ملت و مردمی تحت نام ایرانی مشکل دارد مانند برخی دشمنان اغلب خودساخته ج.ا یا افراد و گروه‌های مغرضی نیاتی دیگر مانند تجزیه‌طلبی دارند، بدیهی است اینها خوششان نمی‌آید ایران نیروهای مسلح قوی داشته باشد.

نکته: با وجودی شایعات است بسیاری از عوامل سپاه، شماکرت مافیا و فساد و  دارند و  همه نیروهای مسلح ج.ا ایران مستقمی و غیر مستقمی در سکوب مخالفان از معترضان غیر خشونت امیز تا تجزیه طلبان نقش دارند و این طبیعت وظیفه نیروهای مسلح کشورها است. هر چند همه کارهایشان از منظر حقوق بشری  قابل نیست و بلکه محکوم است، اما بخش قابل توجهی از براندازی خواهان صراحت یا لفافه خواهند جذف سپاه هستند و بدون اینکه عاقبت نیرو و تجهیزات آن اشاره کنند، سپاه بایست به ارتش ملی ایران ملحق شوند. در گس حومت اخوندیسی مافایی ج.ا، حکومت بعدی یا از طریق پلان ج یا روش سکولازیزه دمکراسی کردن غیر خشونت امیز ( به قول اکبر گنحی، روش گاندی و لوترکینگ) یا هر روشی دیگر، بالاخره بدنه اصلی کادر  اداری کشوری و لشکری بایست باشند.

اشتباه بزرگی بعد از۲۲ بهمن در سال ۱۳۵۷ شد و بسیاری کادرهای اموزش دیده ونخبه اعدام  و تجهیزات حذف و غار شدند یا لغو عجولانه و بنبخردان قراردادهای تسلحاتی (مشهور است توسط توسط بخیتار و دولت موقت) ضربه مهلکی به توان دافعی کشور خورد، لغو فاجعه‌آمیز قراردادهای تسلحیاتی با امریکا، مانند اف ۱۶ ها که آماده تحویل بودند و حتی گفته شده تعدادی تحویل شدند و لی دولت موقت پس فرستاد! بدون اینکه توجهی کنند زمان شاه، قید شده بود هر یک طرفین لغو کنند پی پرداخت باطل می شود حتی خسارت! با یان وجود این قراردادها لغو شد، یکسال و اندی بعدف در تجاوز عراق صدامی، فقدان این تسلیحات از جمله اف ۱۶ ها نشان داد چه  اشتباه بزرگی صورت گرفته بود.

مگر، قید تمام استقلال و حیثیت و تمامیت ارضی بزند مثل یک نوچه برود زیر دست یکی از ابرقدرت‌ها و جان و مال و ناموس مردمش گروی اجنبی بگذارد و امیدوار باشد در حد یک استان یا مستعمره ازش حمایت کند!

اما نکته ای است، این قدرت مثبت نیروهای مسلح که از معدود نکات خیلی مثبت ج.ا است، حامی یک حکومت و گروه حاکمی شده که ۴۴ سالست هر روز و هر سال کشور در بخش‌های دیگری رو به انحطاط کشانده اند، از اجتماعی تا اخلاقی و فرهنگی و عرق ملی تا مسئله استراژیک اقتصادی.
درباره اقثصادی، بحران به ابعاد حتی فجیع‌تر از تحریم است، این روزها سخنانی از حاکمان ج.ا شنیده می‌شود، که با تمام وحشتناکی تحریم، این سخنانان و اعمالشان خطرناک‌تر است از تحریم!
تحریم و مافیای شدن و فساد اقتصادی درد و بیماری و معضل بس عظیمی است.

اما حاکمانی که در طول ۴۴ سال مستقیم و غیر مستقیم مسئول و مسبب این معضلات هستند قبول نمی‌کنند اشتباهاتشان را و این سخن وحشتانکی می‌گویند درباره احیای برجام و تحریم: دارند می‌گویند ما اشتابه محاسباتی کردیم درباره تحریم و  احیای برجام که آن را خواستیم به کشانیم در به اول زمستان و امتیاز بگیریم، حالا غرب و بهتر بگویم امریکا (طرف اصلی قضیه) زیاده خواهی می‌کند!

این یک فاجعه بزرگ است، حکومتیان ج.ا بعد از ۴۴ سال هنوز در حال تجربه اندوزی و آزمون و خطا در کشورداری هستند و مسئله مهمی چون تحریم و برجام اقتصاد را در حد یک حکومت نرمال جهان سومی هم درک نکردند!

امثالهم شاید چندان ایراد نگیریم به عوامی مذهبی و شبه مذهبی که در سایه یان حکومت زندگی نرمال و دلخواهشان دارند، زن و بچه و خانه و مشاین ودرامد خوبی دارند، راضی اند (احتمالا اکثریت به اتافق حامیان حکومت ج.ا از همین قماش هستند)، این قماش که می‌گویند ده یا پانزده درصد کشورندف طبیعی است طرفدار حومت ج.ا باشند، یک دین و ذهب و حکومتی بر اسا ان نظم و درامند و زندگی‌شان تامین کرده، اگر رد عرض یک ماه ۴۰% ارزش پول ملی کم بشود عملا از جیب مزدبگیر و فقرا دزدی کردند! برای این قماشی که درامدها بالا دارند، از توزیع ناعادلانه تورم، ملکم و دارایی‌شان افزیاش می‎یابد غمی ندارند! اینها خیلی راحت با توجیه اینها روی دست خداستف آن که فقیر و مزدبگیر است و به خاک سیاه نشسته از این تورم، پر توع است! باید خدا شکر کند هر چه گیرش بیاید، این عدالت خدایی است!
باور کنید تعداد کثیری از مردم ایران توی این نوع فاز هستند! اصلا حکومت ج.ا ایده‌آلشان است! آخور وشان به همین سیستم منجلاب مافیای و تورمی و تحریمی وصل است، اینها عاشق همین حکومت تحریم زیست و تورم زا هستند! اینها بخشی از یکی از همان شش باطل هستند که کسانی ناراضی یا منتقد ج.ا هستند بایتس با آنها مبارزه کنند!
خیلی چندش اورند این همچین موجوداتی در ابران هستند که می‌گویند وضع خوب است و حتی ادعا می‌کنند این روزی خداست! باور نمی‌کمنند خیلی‌ها، اما من اطلاعات موثقی دارم که تعداد کثیری از همین مردم داخل ایران حال می‌کنند از همین وضعتی و شکر خدا می‌کنند! واقعا هم ادعا می‌کنند ای عدالت خدایی است و اگر ان اکثریت بدبخت و فقیر هسیتند حقشان است! می‌گویند می‌خواستند عرضه داشته باشند بروند درس بخوانند و دکتر بشوند یا تاجر بشوند … بی‌عرضه بودند که کارگر و علاف و بیکار هستند. بمیرند به درک! اینها در داخل ایران عده ای زیادی هستند می‌گویند، افرادی که وضعشان بد نیست، می‌گویند اگر شورش و نامنی بشود، بتوانند تا جایی بشود از بقیه می‎دزدند! به همسایه و مسکین تا بانک و فروشگاه و کاخ و کوخ مردم رحم نمی‌کنند! هستند! حالا یک عده بگویند نه! مردم ایران همه نجیب و همه عالی و فرهیخته هستند! باشد شما راست می‌گویید، اما می‌دانم جماعت ایرانی را، وقتی فاجعه رخ بدهدف همین‌هایی منکر وجود این حقایق هستند می‌گویند اشتباه محاسباتی کردیم، غافل بودیم، مثل همین ازاذل مافیایی ج.ا که می‌گویند اشتباه محسابتی کردیم توی برجام! عوضی‌ها شما حاکمید و مسئولف مردم عادی امثالهم که نیستتیدف من یک فرد عادی امف با زهم کلی مزمه می‌کنتم و اگر متوجه شاتباهی بشومف میایم اصلاح می‌کنمف شما که مقدرات و مسئولیت این کشور ۴۴ سال در دست داریف بعد از ۴۴ سال میایی می‌گویی اشتباه محاسابتی کردی توی حکومت که چند نسل سوزاندی بخاطر سیاست و ایدوئلوژی ات؟!

الان برخی از مخالفان ج.ا که مدعی آلترناتیو ج.ا هستند، براحتی می‌گویند بایست زد و جنگ کرد، نه  ایران داستان لیبی نمی‌شود، حتی یک درصد احتمال نمی‌دهند و هیچ راه حل پیش‌گیری در نظر نمی‌گیرند و بعد هم دایه بهتر از مادر برای این کشور بیچاره هستند! احتمالا وقتی کشور به نابودی کشاندند مثل همین جماعت آخوندیستی می‌ایند می‌گویند اشتباه محسابتی کردیم! تمام!

این مشکل بزرگی است، برای هیمن می‌گوییم از ایده  امثال آقای اکبر گنجی و بسیاری امثال او برای مبارزه به روش گاندی و  لوتر کینگ مناسب می‌دانیم، چون این شش باطل، ضرباتشان می‌زنند و حکومت ج.ا اصلاح ناپذیر نشان می‌دهد و کوتاه نمی‌اید از راه پراشتباه و پرحسارتش.

خلاصه کلام کسانی مدعی اند می‌توانند حکومتی بهتر از ج.ا بر سر کار بیاورند (قطعا باید دموکراتیک و سکولار باشد و گرنه غیر از یان باشد که همین ج.ا هست! مغز خر خوردن مردم به بدتر و شمابهش تن بدهند با کلی خسارت بیشتر؟!) و که یک وجب خاک ایران تجزیه نشود، مثلا در فاز نهایی براندازی ج.ا عرض چند روز بتوانند در تمام کشور کنترل کنند، مثلا جریان فاز نهایی ۱۱ الی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، کمتر از ده روز بساط پهلوی برچیدند و لاقل کنترل نسبی کشور در دست گرفتن، هر چند به مدت چهار سال طول کشید تا کامل کشور سه قبضه کنند یعنی سال ۱۳۶۲، اشتباه عمدی و به قولی محاسباتی ادامهشش سال چند بگذریم، این حومت اخوندی با آن پایگاه مردمی که از سال ۱۳۴۱ درست کرد و مییلون مردم مذهبی و هزاران پایگاه مسجد، گروه‌های پارتیزانی و چریکی آموزش دیده از کشورهای عربی و حمایت لجستکی و نظامی امثال حافظ اسد بعث سوری داشند، چهار سال با آن همه کشت و کشتار و بزن و بکوب توانستند بالاخره ایران از معرض تجزیه و فروپاشی لااقل ظاهری نجات دهند.

این حکومت ج.ا الان مدعی است ۱۷ میلیون بسیجی داوطلب دارد و یک و نیم میلیون بسیجی کادر فعال، مجموع نیروهای کادر رسمی و ظیفه اش مسلح کلاسیکش (پلس+اترس+سپاه و…) بیش از دو میلون نفر ادعا می‌کند است، یکسال هست آستانه توان ساخت بمب اتمی است و اما بخاطر برجام دیگر چیزها نسخاته (خوشبختانه!) و می‌گویند توان موشک قاره پیما امریکازن دارد و زرادخانه عظیم موشکی و پهپادی و چندین نیروی نیابتی (لزیون) خارجی و کلی امکانت دیگر و با این وجود عرضه ندارد برای کیسال تورم کشور ثابت نگه دارد و می‌گوید اشتباه محاسباتی کرده در احیای برجام و تورم ۴۰% توجیه می‌کند و در همین اوضاع چند میلیون نفر منتفع از این وضعیت طرفدار همین وضعیت اهریمنی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی موجود در ایران هستند، این چیزی کمی نیست و یک فاجعه دهشتناک است! مغز انسان‌های مستقل سوت می‌کشد عده ای از مردم به ظاهر عادی ایران می‌گویند کشور مناسب زندگی شان است!

بارها گفتم، اکثریت مردم ایران- کمابیش- به سمت قهقرا و انحطا فکری و اجتماعی و اخلاقی رفته اند، برخی منکر می‌شوند. اینها هنوز این مردم از نزدیک نشناختند و یا منافعی دارند در انکار حقیقت.

حالا نیروهای مخالف مدعی براندازی چی دارند، یک چند میلیون نفر (شاید ده میلیون نفر) ناراضی عمدتا جوان که حاضرند ریسک جان بیاند کف خیابان تظاهرات کنند و حتی جانب دهند. اما در کنارش دور تا دور ایران کشورهای هستند در کمین زدن زیرساخت‌های دفاعی و اقتصادی سهتند و تجزیه ایران، هر کسی که بگوید ایران با عراق یا افغانستان و سوریه یا لیبی فرق می‌کند، امثالهم زیر بار نمی‌روم، ایران هیچ ویژگی منحصرفردی ندارد نسبت به این کشورها، که ایران مثلا تبیدل به لیبی نشود.

فقط در عرض همین ۲۵۰ سال اخیر  تاریخ معاصر، دو سوم وسعت اراضی ایران توسط همسایگان و اجانب فرامنطقه ای تجزیه شده و اکنون بالغ بر بیش از ۲۰ کشور پیرامون ایران تمام و یا بخش بزرگی اش جزئی ایران در همین ۲۵۰ سال اخیر بوده و حالا وضع چنان شده بسیار از آنها مدعی بخش‌های باقی مانده ایران هستند! خوشبختانه یا متاسفانه در هیمن اوضاع، یک شوک تقریبا بی‌نظیر بعد جنگ جهانی موسویم به دوم (۱۹۴۵) و تاسیس سازمان ملل خورد و کشوری و حکومتی هیچ کسی فکرش نمی‌کرد یعنی چین بدترین موضع تاریخی ضد  ایرانی و خلاف تعهدات بین المللی اش  کندیعنی اعلام حمایت از ادعای ضد تمامیت ارضی ایران کرد بر سر جزایر سه گانه!

فاجعه موضع چین، بسیار عمیق‌تر از است از شرح چند هفته اخیر، در حالی ابلهان ایدئولوژیک زدذه حاکم ایران انگاری تمام تخم مرغهایشان در این شرق گرایی قررا داند، کاری حتی رسما تا اکنون ان غرب و امریکا و اسرائیل رسما حاضرنشدند اعلام کنند، چین کرد، چینی که عملا در تمام این چند دهه اخیر در موارد مشابه بی‌طرف بوده و خودش گیر مشکلات مشابه است، عمق فاجعه کسانی سواد و درک سیاسی و مطالعات تاریخ ژئوپلتیک دارند متوجه شدند! این یک بازگشت توحش قبل از سال ۱۹۴۵ و تاسیس سازمان ملل است. ضربه ای چین بعنوان ییک پنج عضو سازمان ملل زد به اعتبار حقوق بین الملل، با هیچ توجیهی پاک شدنی نیست.

و مسئول اصلی این فاجعه حاصل جمع خیانت‌ها و اشتباهات استراتژیک تمام مردم و حکومت ج.ا تا اپوزیسون مدعی ملی‌گرایی است. این قدر در جنگ و نزاع بر سر دعواها منفعت طلبی و تومات ایدئولوژیک بود، که چنین فاجعه ای توسط چین رغم خورد! دیگر اگر تا حتی دیروز امثالهم یک ذره سر قدرت بزدارندگی نیروهای مسلح شک داشتند، امورز اگر کسی ایران و ملیت ایرانی دوست دارد و یا دلش اندکی می‌سوزد برای بقای این کشور، در بست از قتدار نیروهای مسلح ایران تحت هر حکومتی باشد باید حمایت کند. مگر واقعا بود و نبود ایران و فجایع جنگ داخلی و حمله خارجی برایش اهمیت ندارد.
یعنی بعد هرم مزلو، بعدش نیروهای مسلح و این توان موشکی و پهپادی و غیره ایران اوجب واجبات است. چین درس بزرگی داد که دنیا، همان جنگل توحش قبل از ۱۹۴۵تابستان است، هنوز خطر بمب اتم تا کشتارهای جمعی و گشورگشایی‌ها و حملات مغولی و بدویان است، فقط ظاهر و ابزارهای توحش فرق کرده است!

برای همین می‌گویم بشریت همچنان باید روی صلح تمرکز کند، صلح هدف اصلی تمام سیاست جهانی باشد. توحش بشری همچنان موجودیت جهان اعم انسان و غیر انسان تهدید می‌کند.
همین اندک نوشته جات من هم نخواهد کرد. من در حد توانم گفتم، از به بعد بقیه مردم انتخاب می‌کنند و زورم از  این بیشتر هم نمی‎رسد کسی شیر فهم کنم.
مگر شوخی است؟!

این مخالفان و منتقدان می‌گویند اکثریت مردم طرفدراشان هستند، خوب عده ای پیشنهاد دادند مبارزه خشونت‌امیز، اینها مدیع براندزای ایند، شما الان چهار مییلون نیروی مسلح آموزش دیده میدانی تا بن دنان مسلح باید داشته باشی و یا بتوانی کلیت نیروهای مسلح در فاز نهایی به کنترل یا حمایت کامل بگیری تا از همان روز اول براندازی در تمام استان‌ها و جمعیت بلای ۸۵ مییلون نفر حدود ۵۰۰ شهرستان و بیش از هزار شهر و ۳۵ هزار روستا و نقطه مسکونی و در وسعت ایران و چند هزار کیلومتر مرز خاکی و آبی به سرعت امنیت برقرار کنی، چنان سریع و قاطع کنترل در دست بگیری و کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای مانع شوی که حملات به سبک لیبی نکنند به زیرساخت‌های دفاعی و اقتصادی، افراد و گروه‌های تجزیه طلب مسلح در داخل و خارج به سرعت دفاع کنی، جلوی تخریب و غارت اموال عمومی و خصوصی مردم توسط یاغیان و دله دزدها بگیری، جلوی تسویه حساب‌های شخصی و راه افتادن حمام خون از اعدام‌ها و قتل‌های انتقامی و شخصی بگیری.

در بسیاری توصیه‌های استراژدی جنگی،   نیوری مهاجم باید دو بار نیوری مدافع نیور داشته باشد، الان حکومت ج.ا در وضعیت دفاع است، اگر آن ادعای ۱۷ مییلون بسیجی اش هم در نظر نگیرم، فقط همین عدد نزدیک به حقیقت حدود چهار میلیون نفر  نیوری مسلح و میلیشایی پا کار دارد، شما جناب برانداز بر اساس نرم معمول کلاسک، بایست هشت میلیون حاضر به ریسک جان مسلح در نبرد پای کار بیاری، یا هم از روش‌هایی نیروی مقابل را قانع کنی بیاد طرف شما! هنوز دوزاری ات نیفتاده چرا پلان ج گفته شد؟! چرا گفته شد گزینه و آلترناتیو خوب یا بهتری نیست و ناچاریم بین بد (پلان ج و مبارزه غیر خشونت امیز شبیه ایده اکبر گنجی) و بدتر (جنگ داخلی با ریسک های چون تجزیه یا حمله خارجی و نابودی زیرساختی و..) و بدترین (شرایط فعلی) یکی انتخاب کینم، برای همین ایده مثل اکبر گنجی با تغییر و تحولاتی بایتس پیش بیگریم وقتی این مافیایی لعنتی حکومت و کشور نهادها تا نیروی های مسلح گروگان گرفته و انگاری اکثریتشان در سندرم استکهلم گیرند!

کشوری چند دهه از نفرت و میل به انتقام‌گیری از شخصی تا قومی و طائفه ای و فرقه ای مملو شده است. شما جناب براندازی خواه، بیا ثابت کن عرضه داری لااقل به اندازه خمینی ایست‌ها که توان چنین براندازی داری، بعد هم یک حکومتی بهتر از این حکومت بیاوری و اندکی هم شده وضع اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی و سیاسی و در داخل و  خارج کشور بهتر کنی، نه اینکه فردای روز براندازی یک زمین سوخته و تجزیه شده و بدتر از لیبی و افغانسان و غیره تحویل مردم بدهی، که معمول نیست چند دهه کشتار و جنگ داخلی و تجزیه طلبی و آوارگی و فقر و دزدی و غارت و تجاوز به عنف و… ادامه داشته باشد؟!

هر که می‌گوید نه احتمالش کم است، دو حالت نیست یا کلا توی باغ نیست و از وضع داخلی کشور بی اطلاع است و به خودش نفهمی زده و برایش مهم نیست وقوع این فجایعف احتمالا منافع شخصی و گروهی جدا از منافع ملی و عمومی ایران و ایرانیان دارد امثال گروه‌های تجزیه قومی، که برایشان  سرنوشت بقیه ایران مهم نیست! اینهایی الان راه افتاده توی ایران و در کمال وقاحت پرچم اقلیم شمال عراق توی این روزها و در جلوی چشم ماموران حکومتی می‌برند!

باور کردنی نیست پرچم اقلیم شمال عراق و باکو و اینها روی دست گرفته و یا کوی و برزن و خانه هایشان و یا بر خودرویشان گذاشته و به هیچ هراسی دارند جلوی جشمان و دوربین‌های انبوه نظارتی حراستی و اطلاعاتی ج.ا نشان می‌دهند!

البته معلوم است آن بخش حرام لقمگان ج.ا و بویژه نفوذ قوم‌گرا کاری نمی‌‌کنند و می‌خواهند بر اساس سیاست پلشت رعب افکنی و ترس از  تجزیه کشور بخشی از مردم منصرف کنند از اصلاحات ساختار یا کلا براندازی حکومت، اما اینکه برخی از خارج‌نشنین مدعی ملی‌گرایی، می‌گویند مسئله پرچم و اسم و حتی نوع حکومت آینده مهم نیست و فقط ج.ا سرنگون بشود و هر چیزی بجایش بیاید بهتر است!

زکی! اتفاق اگر اگر خیلی ادعا داری، مگر نمی‌گویید ۷۰ یا ۸۰ درصد مردم دلشان با مخالفن ج.ا و اپوزیسیون و براندازی خواهان است، چرا حاضر نیستند در چند تا از بدیهات یک صدا بشوند؟، مانند “ممنوعیت اعدام و قتل عمد و ترور”، “برقراری حکومت و رژیم سکولار دمکراسی” و “پرچم ملی دیرینه شیر و خورشید ” و تمامیت ارضی؟!

خوب اگر در چهار تا عنصر استراتژیک آلترناتو ج.ا حاضر نیستند متحد شوند، براندازی چیزی جز فاجعه بدتر نیست، کشور به مرحله یا مرگ و زندگی رسیده؟! یعنی ج.ا این قدر فاجعه شده که مرگ بهتر از بودن در سایه ج.ا است؟
گمان نکنم، و نمی‌دانم این ج.ا چه سمی به خورد این لااقل ۵۰ میلیون تن از خانواده مزدبیگر و بیکار و فقیر این ملت داده تا این حد بی‌عار شدند، در عرض یک ماه ۴۰% از هستی زندگی مادی‌شان حکومت و مافیا و ابرسرمایه دارن دلال غیر مولد دزدیده ازشان و حتی صدایشان در حد یک فریاد نیمه شب تاریک در نمی‌آید! آیا این مردم مرده اند و شاید داستان چیز دیگری است! ایا ما دچار توهم شدیم، درباره این ۷۰% ادعایی ناراضی و مزدبگیر و بدبخت دچار توهم شدیم یا از بس شستشوی مغزی خورده اند و دچار سندروم استکلهم شده اند و با گروگان گیر زندگی‌شان همدردی و همراهی می‌کنند!

نه! ده یا پانزده میلیون نفر که عملا حال می‌کنند با همین ج.ا چون از طویله و آخورشان از نعمات ج.ا تامین است، میلیون‌ها نفر هم که همان طور خاکستری تا میل کبود حاضرند باشند و لی حاضر نیستند مثل ان تجزیه طلب قوم گرا، حتی پرچم شیر و خورشید به دست بگیرند و حتی نه! کمتر از اینها! حتی حاضر نیستند بایند چند ماه به تحریم گران‌‌فروشان و تظاهرات سکوت یا بستن راه‎ صادرات ارزاق ضروری مردم بگیرند؟! این گوشت و مرغ می‌گویند نمی‌توانیم جلویش گرانی اش بیگیریم  توسطمافیای حرام لقمه، حاضر نیستند چند ماه خودروهای مافیا را نخرند!

این مردم بعد می‌خواهند بیاند پای کار و جان به گرو انقلاب ضد ج.ا بگذارند!

برای همین می‌گویم ایده مبارزه غیر خشونت‌آمیز شبیه اکبر گنجی بهتر است، چون به خوبی هم این ملت و مردم هم حکومت ج.ا مافیای ج.ا اصلاح ناپذیر و هم بخش بزرگی از  اپوزیسوین و هم تجزیجه طلب‌ها و هم دشمنان منطقهای و فرامنطقه ای ایران می شناسم، اگر راه حلی بهتر نمی دیدم قطعا راه بهترین بود حمایت می‌کردم، لااقل سکوت می‌کردم، برای من نوعی که اصلا سکوت بهتر است و از آن پس عملا دیگر حرفی ندارم و سکوت و دینی اگر بوده ادا شد.

از حکومت ج.ا چه امید داشته باشیم، وقتی سخن فاجعه‌آمیز و وحشتانکی می‌گوید که اشتباه محاسباتی کرده در قضیه برجام! حالا امثالهم می‌دانیم این مافیایی های تندورها و اقتصادی از اول هم قصدشان احیای برجام نبود و خواستند کشور به سبک کره شمالی در جهت امیال مافیای و ایدئولوژیک آخرالزمانی پیش ببرند و هراسی هم نداشتند مثلا ۵۰ میلیون تن مردم ایران کارشان به قحطی و آشغال خوری برسد! برای این جماعت ده الی پانزده میلیونی ج.ا انگاری مهم نیست بقیه ملت چه بلایی سرشان بیاد، در همین چند ماه اخیر ثابت کردند، خیلی ها از حکومتی ج.ا تا مخالفنش به هیچ گرفتند سرنوشت اکثریت مردم!

اگر این حکومت در حد یک حکومت جهان سومی نرمال غیر ایدئولوژکی بود حتی دیکتاتوری سکولار، هرگز اجازه نمی‌داد فاجعه تحریم و فساد داخلی این گونه باشد که  حکومت و دولت از راه تورم پول حقوق مزدبیگران حکومتی و بقیه مزدورانش تامین کند ازجیب سایر فرودستان.

چقدر چندش‌آور است که در این کشور چند میلیون نفر هستند خوشحالند که در عرض یک ماه ۴۰% تورم ایجاد شد!، آنی از این تورم سود می‌برد و آنی که فکر می‌کند این تورم برایش نیروی مخالف کف خیابان جمع می‌کند برای براندازی و رسیدن به قدرت و حکومت به جای ج.ا، در جنگ اباطیل گرفتارند این ایران و مردمش!

آخرین پیام برای جنبش حکمرانی مردمی خواهی، فصل نوین قیام، از مبارزه با قوانین شریعت اجباری ضد حقوق بشری تا اهداف و عوامل مافیایی

آخرین پیام برای جنبش حکمرانی مردمی خواهی، فصل نوین قیام، از مبارزه با قوانین شریعت اجباری ضد حقوق بشری تا اهداف و عوامل مافیایی

 

 

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

 

 

 

 

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی ۱۴۰۱

 

 

لینک‌های زیر دنبال فرمایید برای روشن‌اندیشی

هشدار به قدرت‌گیری دوباره پهلوی‌چی‌ها به اصلاح‌طلبان مخالف ج.ا و براندازی‌خواهان سکولار دمکراسی خواه
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331100

از جنگ باطیل تا صلح حقیان: بررسی فرضیه گروگان گرفته شدن خامنه‌ای‌ها؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330979

قهرمانان حقیقی کسانی بودند برای جان و امنیت و میهن جان‌فشانی و جان‌بازی کردند
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331083

آخوندیست‌ها زیر بار زور نمی‌روند، مگر آن زور خیلی پر زور باشد!، جوک از حقیقت تراژدی حکومت ج.ا آخوندیستی و مافیایی!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330741

جنگ اباطیل: تعارض رسیدن به دمکراسی با انحطاط آموزش و پرورش فساد عمدی در حکومت مافیایی ج.ا؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/327369

نکاتی از آرمانیه نجات ایران، در نتیجه فساد آموزشی و استخدامی؛ نفوذ اوباش و جنایتکاران در نهاد‌های امنیتی و اجراییه و قضاییه و مقننه و تا بسیج و لباس شخصی!، از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن(۳)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330701

صلح حقیان: تورم لجام گسیخته بالا چگونه ثروتمندان را ثروت‌مندتر و فقرا را فقیرتر می‌کند؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329454

صلح حقیان: چگونگی پارادوکس حق اللهی با حق الناسی؟!، انحطاط اخلاقی_اجتماعی سیاسی‌بازان در بین احتمالا بیش از اکثریت قاطع در ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329671

ده رهاورد ۱۰۰ روز جنبش اعتراضی، برخی از آثار کمی و کیفی
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331840

امریکا میلیتاریسمی‌ترین رژیم جهان، اما صلح بهترین و معقول‌ترین
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331816

بروزرسانی‌های مهم، از انحطاط شایستگانی و شبه‌نفرین قتل امیرکبیر تا راز دلار ۴۰ هزار تومانی و مافیاهای نظیر خودرو: توحش باطل‌های شش‌گانه، دشمنان اصلی ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331727

خلاصات مهم+بروزرسانی : توحش باطل‌های شش‌گانه و خشونت‌طلبان، دشمنان آزادی حقوق بشری و عامل اصلی بدبختی مردم ایران و جهان!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331469

پیشنهادهایی برای رژیم بعد از ج.ا
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331223

محمد نوریزاد از زندان حکومت دیکتاوری فاسد و ظالم و جنایتکار ج.ا: ما یا رژیم پهلوی؟ مسئله این است
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331165

از مهترین نوشتارهای برای حقوق بشریت!، همه انواع قتل عمد ممنوع، اعدام، ترور، قتل با قصد قبلی و…(ویراش ۳)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331075

فهرست نکاتی از آرمانیه نجات ایران: از کشور ملت ایده آل تا آیا خامنه ای گروگان گرفته شده؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/331034

 

دقیقه ۹۰ تمام شد، رفتی تو وقت اضافه، ای ج.ا همین امروز اعلام علنی کن خواهان رابطه عادی مستقیم و دیپلماتیک با امریکا هستی، بویژه برای چندین بار که از امثال چین سیلی حقیقت خوردی!، اگر اندازه سر سوزنی عقل و عرق ملی و شرافت داری معطل نکن در احیای برجام(ویرایش ۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330776

از جنگ اباطیل تا صلح حقیان: سخن آخر، اعلام برائت از دوستان نابخرد و دشمنان موجودیت کشورملت ایران.(ویراش۲)
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330791

 

از جنگ اباطیل تا صلح حقیان: پایان بی پایان؟!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330865

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی ۱۴۰۱
https://www.tribunezamaneh.com/archives/326146

لاشخورهای سیاسی‌باز شما شکست می‌خورید، که می‌خواهید ایران را به لاشه‌ای تبدیل کنید، مانند ظالمان و جنایتکاران و فاسدان ضد ایرانی …
https://www.tribunezamaneh.com/archives/330459

 

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن
https://www.tribunezamaneh.com/archives/329661

صلح حقیان: (۱۸+) ایران در بحران‌های چندجانبه جنسی در تحت لوای حکومت آخودی و حجاب اجباری و قانون جاهلانه عفاف و حجاب

 

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

درباره فرمانروایی مردمی (سکولار دمکراسی)؟، اسیرکُشی (امثال محسن شکاری)، نمونه‌ای دیگری بر نانظامی ج.ا؟!

چرا ضحاک در افسانۀ ایرانی کشته نمی‌شود؟ – IranNamag
ابوالحسن تهامی

متن مفصل (توحش باطل‌های شش‌گانه و خشونت‌طلبان، دشمنان آزادی حقوق بشری و عامل اصلی بدبختی مردم ایران و جهان!؛ فهرست نکاتی از جنگ اباطیل تا صلح حقیان

 

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)