بایگانی
تهران فراتر از دموکراسی: چقدر حسودیم شد به تهرونی ها که من در بین شان نبودم. بالاتر از شاهکار بودید. …
اخطار به ایرانی ها: لطفاً بالای ۸۰ درصد رأی ندهید! ما قدرت تبیینش را نداریم. و چند کار دیگر را که در م …