هشدار نابودی ایران و جهان توسط مافیای داخلی: فورا “پلان ج” اجرا شود، خطاب به نیروهای و حتی مجتبی خامنه‌ای و هر کسی در توانش هست کودتای ملی انجام دهد و…

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

دو ماه پیش “پلان ج” در پاسخ به منتقدانی که می‌گفتند چاره‌ای جز حمایت حکومت ج.ا ندارند چرا آلترناتیوی نیست، پلان ج ارائه شد.

جنگ اباطیل: خلاصه پلان ج برای براندازی حکومت آخوندیسمی ج.ا

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن

 

امثال نگارنده علاوه اینکه هیچ وابستگی و سمپاتی به ج.ا ندارد، به هیچ حکومت و کشور اجنبی و گروه و حزب و جناحی اعم از موافق یا مخالف نیز وابستگی ندارد و مستقل است، و مطالبش فقط و فقط برای نیک‌خواهی جهان‌شمولی اخلاقی و وجدانی است، برای دفاع از صلح و حقوق بشر و البته منافع ملی ایران و جلوگیری از ادامه وضع ظالمانه و فاسدانه و جنایتکارانه امروز ایران که حاصل کار ج.ا و همدستان و سوءاستفاده کنندگان (جماعت وحوش مافیایی تحریم‌ساز و ضد بشری-ایرانی-جهانی)، و اجنبیان تحریم‌چی غربی و همکاران و همراهان شرقی و منطقه‌ای خاورمیانه‌ای و دیگر مناطق پیرامونی ایران است و جلوگیری جنگ داخلی و تجزیه کشور مستعد و غنی برای تعالی و سعادت مردم داخل ایران و مفید به حال تعالی و سعادت تمام بشریت با توجه موقعیت ممتازش است.

این هشدار را به منزله آخرین فرصت بگیرید برای وقوع فاجعه‌ای عظیم در ایران و جهان، همین امورز کار شروع کنید، به هوای اینکه سه ماه یا شش ماه یا یک سال و… بعد سپردن و اینکه بالاخره اوضاع ارام می‌گیرد نباشید ای کسانی هنوز اندکی از وجدان بشردوستی دارید، خطر نابودی ایرانی و جهانیان در یک قدمی شماست!
وقع کشتارها و جنگ‌های خونین و پر از خسارت -شاید اغلب غیر قابل جبران-جانی و مالی و آوارگی ده‌ها میلیون نفر از مردم ایران و منطقه پیرامونی‌اش و حتی در سطح جهان، حتی امریکا و اروپا و سایر کشورهای پیشرفته و غیره، آسیب‌های خواهد ید که تنها با جنگ‎های جهانی اول و دوم قابل قیاس خواهد بود و بلکه به احتمال زیاد بدتر!

معطل نکنید برای اجرای پلان ج، برای بدگمانی ذهنی و فکری و یا القائات اهریمنی مافیای داخلی ایران و مشابهش در سطح جهان، مافیایی‌ها اهریمنان امورز جهانند و در کار فریفتن و آدرس غلط دادن هستند، آنها به هیچ چیز به جز منافع پلشت ضد بشری خودشان اهمیت نمی‌دهند، و منافعشان در جنگ و ویرانی و کشتار مردم بحران‌سازی و و تحریم و فقر و فلاکت و فساد اکثریت قریب به اتفاق بشریت است، نه به صلح، نه به فرهنگ، نه به تمدن، نه به دینی و بی دنی، نه حکومت ج.ا، نه حکومت‌های دیکتاتوری و نه به سکولار دمکراسی و نه هر چیزی که گمان می‌کنند مردم جهان خوب است اهمیتی نمی‌دهند!

صلح حقیان: اهریمن مافیا، می‌خواهد دلار ۴۰ هزار تومان کند حتی به بهای نابودی ج.ا و کشور و ملت ایران و شکست جنبش اعتراضی سکولار و ایجاد جنگ داخلی و خارجی و نابودی کشورهای منطقه و غربی، مافیای داخلی ایران در نهایت باعث خواهد نقاط راهبرد ی آمریکا مورد حمله مستقیم قرار گیرد و جنک جهانی سوم راه بیفتد آن وقت بخاطر مافیای ضد بشری داخل ایران!

صلح حقیان: کشورملت ایده‌آل، کشورملت واقعی؟! نکاتی درباره سوءتفاهمات ملی-جهانی

صلح حقیان: چگونگی پارادوکس حق اللهی با حق الناسی؟!، انحطاط اخلاقی_اجتماعی سیاسی‌بازان در بین احتمالا بیش از اکثریت قاطع در ایران و جهان!

 

از آرمانیۀ نوین تا فهرست نکاتی از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، برای رهایی ایران از اهریمن

جنگ اباطیل: راهبردهای پیشنهادی فوری به بخش ملی نیروهای مسلح و امنیتی (ارتش، سپاه، انتظامی و…)، در شرایط خطر نابودی ایران؛ حکومت آخوندیسمی بویژه دربار خامنه‌ای که بجای نقش فریدون، نقش اژدهاک انتخاب کرده؟!

 

جنگ اباطیل: چندتا از بلاهت خائنانه کمدی-تراژدی حکومت آخوندیسم در راه نابودی ایران!

جنگ اباطیل: در حال وقوع!، بعد از فاجعه تجزیه ایران!، دشمن اصلی ایران، خود لعنتی خامنه‌ای و بیت و انصار نزدیکش، سردسته حکومت مافیایی آخوندی (ح.ا) است

جنگ اباطیل: ظلمی که حکومت مافیایی ج.ا به شیعه اصلاحگر (سکولاریزاسیون اسلامی از اورجینالیسم سلفی) کرد

صلح حقیان: امکان‌سنجی جدایی بخش حاکمه بیت رهبری با بخش‌های حکومتیان ج.ا درباره اصلاح‌پذیری

صلح حقیان: خطر باخت سه‌گانه!، و برخی پیشنهادهای فوری برای نجات ایران از نابودی!

مفسد آموزشی، خائن به همه جهانیان است حتی به خودش!

حاکمیت نظام اهریمنی ج.ا. اکثر مردم ایران را روان‌پریش و بیمار روحی کرده است، احتملا عموم دچار درجاتی از سادیسم و اقلیتی علاوه بر سادیسم، دچار مازوخیسم شده اند

 

 

بار دیگر به خوانش و تعمق همگان به مطالب مهم قبلی را دعوت می‌کنم:

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

جنگ اباطیل: خلاصه پلان ج برای براندازی حکومت آخوندیسمی ج.ا

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)