در تمام مطالبی در این چند سال اخیر امثالهم (اشخاص مستقل و منفرد، که ارتباطی شبیه نوعی به تله‌پاتی معنوی خدایی برای ایران‌گرای و ملی‌های ایرانی بوده) منتشر کردیم، مدتی هم فیتیله حملات انتقادی پایین کشیدیم به موجود موهوم به اسم کذایی نظام ج.ا (به خاطر مصالح منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی و موجودیت تاریخی هزاران ساله ایرانیان)، اما خود این نفرات مستکبر موسوم به نظام از خامنه‌ای تا بیت و انصار مافیایی اش که نجاست‌هایی حرام‌خورش در وزرات‌هانه‌های دولت حرام‌لقمه سلفی بدتر داعشی رئیسی و مجلس نوکران مافیا و خانزاد خامنه‌ای دیکتاتور ضحاکی خامنه‌ای، حالا تمام شواهد هویداست خامنه‌ای و بیت و انصار مافیایی اش مثل اهریمنیان حکومتی فرعون و هیتلر و صدام و قذافی و… از استکبار کوتاه نمی‌آیند (با وجودی موجودیت ج.ا در خطر فروپاشی است) و اینکه قارونیان زمانه، در پشت اسامی وزرا خائن و شریک دزدی که در دولت رئیسی و مجلس قالیباف، در مشارکت جنایت‌های اقتصادی و غارت و قتل شریک هستند (شرکت سهامی مافیایی ج.ا)، فقط تنها امیدمان بعد از خدا اهورامزادیی ایرانیان، به آن بخش از نیروهای مسلح است که این برنامه پیشنهادی اجرا کنند.
الف- کودتا دیگر احتمالش کم است با توجه حجم مزدور عرب‌پرست و احمق ضد غربی! به اسم ضد غربی و ضد صهیوینی، به کام مافیا، دشمن اصلی در ایران مافیایی سیاسی اقتصادی حاکم ج.ا است، تمام آنچه دشمنی غرب و اسرائیل (صهیوینسم می‌گویند اقدامات دفاعی آنها است هر چند مثل همان قدرت‌های شرقی آنها بر اساس منافع ملی‌شان تصمیم می‌گیرند، همان‌طور کمونیست و نازی‌ها و فاشست‌ها جنایت کردند، این وحوش حکومتی و مافیای تسلیجاتی و سیاسی نیز به دشمنانشان رحم نمی‌کنند، وحوشی که تحریم دارو و غذا کردند، البته به قدری شرقی‌ها خائن و وحشی نشان دادند غربی‌ها نشان ندادند، شرقی‌های به ظاهر دوست آخر لاشی‌گری و حرام‌لقمگی نشان دادند، در حالی پول نفت با تخفیف بالا نمی‌دهند و منافقانه با غربی‌ها در تحریم شرکت کردند، اوج این نفاق و دشمنی می‎توان به علمکرد هندی‌ها دید در اقدام تجاوز روسیه به اوکراین چگونه ایران دوز زدند!
حکومت هندی‌های امروز، یک جناح نژادپرست هندوئیسم هستند و در پشت ظاهر دمکراسی‌خواهی دروغینشان، اخر لاشی‌گری هستند، چنین و روسیه‌ای‌ها هم دست کمی ندارند، محافل مافایی به اسم تولیدکننده و واردات کننده و صادرکننده که با شرقیان خائن یعنی روسیه، چین، هند و..) کار می‌کنند خیاتشان شاید به مراتب بیشتر خائنان همکار غربی است!

با کلی دلیل و منطق و شواهد بدیهی،، گفتند که ای خامنه‌ای و انصارت، راه شما اشتباه است، ضد ایرانی و ضد شیعه اصلاحگر است، دروغ دشمن خارجی دائم تکرار می‌کنی، همان غرب خود شما دشمن کردید، خود شما تحریم ساختید و خود شما از روز اول با برجام مخالف کردید و خود شما غربیان و متحد سوگلی شان (اسرائیل) در منطقه وادار به اعمال دفاعی و تهاجم کردید، کارهایی کردید عیله غربیان و متحدانش، نصفش علیه آن معشوقه‌های خیالی شرقی یعنی چینی و روسی و هندی و..) می‌کردی تا تکه و پاره تان می‌کردند، چون آنها همین دمکراسی ظاهری غربی ندارند، نیازی هم به توجیه مردمشان ندارند، تا حالا ایران نابود کرده بودند، سند به همان سند که در عین این همه دریوزگی و پاچه خواری و باج دادن، در تحریم‌های ظالمانه و جنایتکارانه وحشانه غربی‌ها مشارکت کردند و تا توانستند جنس بنجل و گران توسط مافیای فاسد داخلی انداختند به ملت ایران! و پولها ملت ایران را بلوکه کردند!
با توجه به جنایت سرکوبی آنتی آلترناتیوی که حکومت ضحاکی خامنه‌ای در این ۳۴ سال اجرا کرد و تمام تشکلات ملی و مردمی نابود و اجازه نداد بویژه در میان گروه‌های زبانی همبسته فارسی‌زبان (بعلاوه لر و بختیاری و شمالی و…) یک سری انجمن‌های ملی سیاسی-نظامی (گاردهای ملی و نه خردمذهبی شیعه سلفی بدتر از سنی سلفی) بوجود آید، خوشبختانه و شاید متاسفانه در منطقه راهبردی جنوب غرب، مردمان پارسی‌تبار لر و بختیاری و شوشی و شوشتری و دزفولی (فرزندان کوروشی آریایی انشانی-عیلامی باستان) تا حدی مسلح هستند.

ب- کار دشواری‌ برای نگه داشتن ایران با کمترین میزان تجزیه روبور هستیم، قطعا اگر شش ماه دیگر این حماقت فارسی‌زبان‌های مناطق شرقی و مرکزی (مشهد-یزد-کرمان-اصفهان و..) ادامه پیدا کند در اعتراضت خشونت‌امیز و باعث شود حکومت ضحاکی خامنه‌ای و مزدوران ناسپاهی و لباس شخصی آشغالشان وارد عمل شوند، تمرکز از مناطق تجزیه‌طلب پان‌ها کاهش می‌یابد، در این صورت چاره ای جز انتخاب بین بد و بدتر  نیست، بایست سواحل شمال و جنوب و کل خوزستان و مناطق نفت خیز از کرمانشاه تا هرمز و جزایر و سواحل خلیج فارس به هر قمیتی نگه داشت، جنگ داخلی تا شش ماه دیگر- با ادمه این وضع و ضحاکی شدن خامنه‌ای و بیت و انصارش- قطعی است، باید برای جان‌فشانی کردن جوانان توان عملیات نظامی علیه پان‌عرب‍ها و پان‌کردها اماده شد. وگرنه مناطق مرکزی و شرقی به طور کامل از سواحل شمالی و جونبی و منابع رابردی که نیاز نسل‌های اینده است حفظ کرد، حدود نیمی جمعیت فارسی‎زبان‌ها و همبستاگن پارسی‌تبار در مناطق تحت ادعای پان‌های کردی و عربی قرار دارد، بیش از ۵۰ میلیون فارسی زبان، ۲۰ میلیون تن لااقل در مناطق جنوب و شمال و جنوب غرب در خطر پاک‌سازی قومی پان‎کردها و پان‎عرب‌ها هستند.

ج- قضیه پان‌ترکها، پان ترکها هر غلطی دلشان بخواهد بکنند، اما آروزی اینکه بتواند ختی زنجان حفظ کنند هم نداردند، همین جا به قطع می‌گویم لاشی‌های پان‌ترک، شما ۵۰% کل شمال غرب (آذربایجان) به پان‌کردها خواهید باخت، در شمال توسط گیلکی و تالشی پاک‌ساز یخواهید شد و حتی شهرهای ترک شده پاک‌سازی می‎شود توسط قماش پان‌کرد.
بزودی کار جمهور ی جعلی باکو تمام می‌شود. قطعا نیروهای ملی، تمام مناطق شمال ارس به آتش می‌کشند، حرام لقمه‌های خائن ترک زبان شده پشت کرده به هویت ایرانی و آریایی‌تان، شما تاوان خیانت و همراهی با پانکُرد خائن علی اوف خوهید داد، عاقبت نفرین ظلم شما و خیانتان به کشور اهورایی ایران خواهید داد، بعد زا یانکه مناطق شمال غرب ده-بیست سال دچار جنگ داخلی و درگیری پان‌کردهای تروریست شدید، آخر سر می‌روید زیر حکومت سنی آنکارا! طعم زهراگین سلفی اورجینال سنی ها خواهید کشید و البته بزودی ترکیه پان‌ترک هم دچار تجزیه می‌شود. با ادمه پان‌تکریسمی که قماش اردوغان دارند ادمه می‌دهند بزودی مکافات فرعونی-قارونی ترکیه ظلمت‌کده نژادپرست خواهد گرفت.

نکته آخر: سخنان اخیر خامنه ای و ادامه توحش سلفی‌های ضد شیعه اصلاحگر نشان داد، اشتباه راهبردی سال ۱۳۵۷ و فرار بزدلانه پهلوی خائن و واگذاری حکومت کشور به لاشی‌های ضد شیعه و ضد ایرانی آخوند و مزدوران پان‌عرب، پهلوی‌چی‌ها مثل رجوی‌پی‌ها نمی‌خواهند دست از استکبار و طاغوتی اهریمین شان بردارند و کاملا گاوبنید شان با تجزیه طلبان معلوم است، بارها پیشنهاد داده شد از سر خیرخواهی به رجوی‌ها، که کارنامه خیاتنت و جنایت و تروریستی شما خیلی سنگین است و شانسی نداردید و گروهکتان انحلال دهید و توبه کنید و به یک شورای انتقالی برای سرنگونگی حکومت آخوندی به پیوندید، اما باز هم در استکبار و جمود اهریمنی در اسارت ماندند و باز به مام وطن خیانت کردند و مزذوری و کارشنی کردند برای حفظ ایران!، شما در هیچ مدلی از حکومت در ایران جایی نداردید، مگر رسما انحلال کنید و توبه و منفردا در خدمت ایران باشید، خیانت شما در همراهی صدام و آن هم جنایت در حق ملت ایران هیج اعتباری برای شما نگذاشته است، در ایران بجز اقلیتی از عقده هایی که جنایتکاران ج.ا بستگانشان کشتند بقیه طرف شما نیستد، آن اقلیت هم اشتباه می کنند، در حقیقت خیانت گروهگ رجوی باعث به شکته دادن آنها شد، حماقت و لجاجت سر التقاط، دجال های جنایتکار زمان خمینی بهانه داد کشتار دهه ۱۳۶۰ انجام دهند.

بیش از پیش معلوم شد ماموریت خمینی و پیروانش و جانشینشان نابودی ایران بود.

آنچه مسلم است، خامنه ای و سایر شرکای شرکت سهامی مافایی قصد آدم شدن ندارند. دیگر تا شانس‌ها به سرعت برای نجات کامل ایران از بین می‌رود.
آن نجاست خورهای که نگذاشتن برجام احیای شود و نمایش های بحران سازی و تحریم سازی راه انداختند تا گرانی دلار و ارزاق و خودرو و لوازم خانگی و… روی دهد، همگی مجرم و جنایتکار هستند، وظیفه مردم ایرانی اصیل است بعد رستاخیز بزرگ، رخم به این مافایی‌ها نگکنند پیدا کردنشان کار سختی ینست، انها در کاخ‌ها و در پناهگاه‌های کشورهای دزدپناه دهنده عمدتا غربی هستند، هر جا دید انتقام بگیرید، با انتقام نابودی بخش عمده ایران، تمام سران و عوامل اصلی مافیایی حکومت آخوندی به سرای اعمالشان برسانید.

دیگر ایران برای دهها سال دچار انحطاط کامل اجتماعی و اقتصادی می‌شود، اگر شانس بیاریم نیروهای مسلخ غیرت کنند و نگذارند آخوندها ضربه آخر بزنند و موجب حمله به ایران شوند، چون معلوم است بعد از هم پاشیدگی ساختار دفاعی ایران، از درون برون ایران حملات برای نابودی زیرساخت های دفاعی و اقتصادی کشور صورت گرفت، وضع ایران به مراتب از سوریه و لیبی و … بدتر خواهد بود. جنایتی در رایش خامنه‌ای و شرکای شرکت سهامی مافیایی فاسد و ظالم و جنایتکارش مسئول اصلی اش هستند و البته خیانت‌های اپوزیسیون و دشمنان خودساخته توسط ج.ا یعنی کشورهای غربی و شرقی خائن و ظالم و فاسد و جنایتکار، به خدا همگی روزی عاقبت این جنایت و خیانتهایشان به بنند از چین وروسیه و هند خائن تا غرب لاشی وحشی و….

آزی! این عاقبت مردمی (اکثریت قاطع ایرانیان) هستند در انحططا گناهان ضد بشری و فساد و دنیاپرستی آلوده شدند، این مکافات بیش از چهل فساد و انحاط د ر میان مردم است و نه فقط حکومتی ها، این حکومتی ها از تخم ترکه همین مردم منحط و فاسد هستند، خدا ذات خیر است، عذاب چیزی جز بازگشت اعمال اهریمنی خود مردم به خودشان نیست.

لااقل تا سی سال نزدیک به یقین، جنگ داخلی خواهد بود، اقتصا ایران نابود می‌شود. سالانه بین یک تا دو میلیون کشته و در مجموع نمی از جمعیت ایران آوراه می‌شوند، با توجه به انحطاط کامل اخلاقی فعلی اکثریت، چنان توحشی بین اتباع ایرانی خواهیم دید که در تاریخ صرب المثل خواهد شد، به معنی واقعی ؟ادمخورای و زامبی بودن جهان خواهند دید، چون حکومت آخوندی عمده مردم ایران نه تنها بی دین و ضد خدا کرده، بلکه از وجدان و نوع دوستی و شفقت فطری هم خالی کرده، مشتی زامبی به ظاهر انسان!

 

آرمانیۀ نوین براندازی حاکمیت آخوندی (ج.ا.) بر ایران/ رستاخیز ملی به یاری نیروهای مسلح

به مدعیان متوهم یا کذایی ایران گرایی، این قدر اعمال شرکت سهامی مافیایی حکومت ج.ا ماله نکشید، رئوس خود حکومت ج.ا از سران مافییا هستند، این وزیر خائن صمت و ان نمایندگان مجلس و از رئسی و همه جزئیی از همین فمایا هستمد، البته چند هزار مافیایی دیگر پشت یان سامی مخفی شده اند. خدایا بزودی عاقبت یان جنایتکارن ضد بشری به سزای طلم و فساد و جنایشان برسان ، که چنین کشو رمشتعد و غنی را تبدیل ویرانستان و منجلاب میلیون ها زامبی کردند!

آنچه تاکنون در خلاصه آرمانیه نوین براندزای حکومت مافیایی ظالم-فاسد-جنایتکار آخوندی (ج.ا) گفته شد، برای امروز بود استارت کار بخورد و لاقل یک کودتای ملی و.اقعی منجر به سرنگونگی حاکمیت اخوندیسم شود و برقراری یک حکوومت سکولاری که این موزانه مثبت بین شرق و  غرب  برقرار و کشور از باتلاق فساد داخلی و تحریم بکشد بیرون توسط نیروهای مسلح شود که کودتای میلی یا رستاخیز مردم و نیروهای مسلح ام برده شد! یعنی همین روزهای اخیر، نه شش ماه یا دو سال دیگر! حتی شش ماه دیگر هم تاخیر شود،حتی یک هفته دیگر دیر است!

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

 

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)