اطلاعات راجع به بیماری‌های روانی و جنسی و روابط نامشروع به شدت سانسور می‌شود در نظام ج.ا. چرا که این نظام بیش از ۴۳ سال است مدعی است انقلاب اسلامی کرده ضمن بهتر کردن وضع مادیات، معنویات این مردم نگون بخت را بهتر و بلکه سرور عالم کند و مهیای ظهور امام زمان کند!

 

A sadistic tooth-drawer using a cord to extract a tooth from Wellcome V0012039.jpg

با بحران چهار ساله کرونا، میزان بیماریهای روانی مردم ایران شدیدتر شده است، کاهش شدید روابط عاطفی و اجتماعیف حتی بین دوستان قدیمی و خانواده، تشدید مادی‌گرایی و شکستن قبح دروغ‌هایی که بار یکسب منفعت شخصی می‌شود و دزدی از هر کس و هر جا، فرقی نمی‌کند از مال یتیم و فقیر باشد و یا ثروتمند، از بیت المال باشد یا دزدی دیگر!
درباره سادیسم، دیگر امری عادی شده اسست، به جز استثنائات و اقلیتی با درصد کم-شاید یکی دو درصد- آنچه مشاهده می‌گردد سادیسمی آلوده به حرام لقمی است.

 

Dresseuses d'Hommes 1.jpg

گناهان کبیره حق الناسی از دزدی تا زنا با متاهلان، پدوفیلی و آزار جنسی بچگان اعم دختربچه و پسربچه،از احتکار و کم‌فروشی و گران‌فروشی بی‎رحمانه، از مردم عادی بخش خصوصی تا کارگزران و رئوس حکومتی، نکته ای همیشه مغفول است نگاه معصومانه به کودکان است، هم روی دیگری از اهریمنی در بسیاری از کودکان و شاید اکثرشان است، احتمالا اکثر کودکان ایرانی بخصوص پسربچگان دچار بیماری سادیسم شده اند، مردم آزاری و لذت بردن از اذیت و آزار دیگران و عجیب این جا است والدین انها نه تنها سعی تربیت و بازدارنگی از سادیسم کودکانشان نمی‌کنند و بلکه دفاع می‌کنند و عملا تشویق برکرداری سادیسم و مردم آزاری! باورش سخت برای کسانی در خارج ایران هستند و کمتر به ایران سفر می‌کنند، اما خبر و گزارش‌های موثقی دریافت می‌شود از ایران، ایران دچار ایپدمی بیماری سادیسم و اندمیک مازوخیسم شده است، اگر کار به جنگ داخلی به انجامد و یا این قوای مسلح ایرانی حکومتی یا تجزیه طلبی زنجیر پاره کنند به خود یا کشوری حمله کنند، جنایاتی رقم خواهند زد که روی فاشیست‌ها و نازیها سفید خواهند کرد، همین اعتراضات اخیر بنگرید، چرا خشونت وحشیانه از طرفین شاهد بودیم، از  تخریب اموال عمومی، مسجد و کتابخانه تا اتوبوس و امبولانس به آتش کشیدند!

نمی‌خواهم بگویم همه، احتیاط می‌کنم، اما با بررسی موارد عموما احساس می‌شود احتمالا در اکثریت احساسات شفقت و مهربانی و عطوفت انسانی مرده است، دیگر پهلوانی مرده است! دیگر جوانمردی مرده است! انگاری با جماعتی زامبی شده مواجهی!
می‌دانم متعصبان روی ایرانیت نارحت می‌شوند و آنهایی از ادب و تربیت کافی برخودار نیستند و خودشان بیماری سادیسم دارند به فحاشی به نگارنده روی می‌اورند، اما اگر واقعیتی مشاهده کردم و راستش گفتم، هیچ غرضی نیست، وقتی زشتی را می‌بینم نمی‌توانم بگویم زیباست!

عملکرد ظالمانه و پرجنایت و فقرگستری نظام ج.ا از طرف و تحریم‌های گشترده غربیان و حملات طولانی چند دهه معاندان ضد اسلامی از طرف دیگر، اخلاقیات در شاید اکثریت ایرانیان نباود و یا به تباهی و انحطاط کشانده است، می‌دانیم اخلاقیات در جوامع سنتی مذهبی مثل ایران به شدت آمیخته عقاید و روسمات فرهنگی و دینی و مذهبی است و مردم اکثرا نمی‌توانند هنگام ترک مذهب و ارتداد به دین اسلام، پایبندی به اخلاق را موجه بدانند!، یعنی انگاری با یک قوم لوط دیگر طرفیم!
البته تاثیر این وضعیت بحرانی بیماری سادیسم به داخل نیست و بسیاری ایرانیان خارج سفر کرده، بخصوص آنهایی بعد ضربات مهلک جنسی و روانی و از دست موقعیت زندگی و رفاهشان در ایران مجبور به فرار از ایران شده اند، نیز از این سادیسم برخودارند، نمونه اش را در واکنش‌های سادیسمی به دیگران می‌توان دید. برخودرهای هتاکانه نصب به منتقدان بجای نقد و پیشنهادف خودش موءد این گسترش بیماری‌های روان‌پریشی بویژه سادیسم از ایرانیان داخل به ایرانیان خارج است!
مقصران اصلی این انحطاط انسایت ایرانیان و گرفتاری به سادیسم و مازوخیسم به طور خلاصه اینهایند:
الف– نظام ج.ا. که بیش از ۴۳ سال کارهای ایدئولوژیک پرفساد (از فساد آموزشی تا فساد اقتصادی) متحجرانه از حجاب اجباری تا اجرای حدود خشن قرون وسطایی ضد بشری و بخش دائمی اخبار و گزارش‌ها و فیلم و سریال‌های منفی از صداوسیما از یک طرف و بدتر از آنها از شبکه‌های ماهواره و سایت‌های دانلود فیلم و سریال و موزیک، آحاد مردمی در بمباران محصولات شنیداری و دیداری مسموم برای سلامت مغزها!

و دوری از زندگی سالم با ورزش و تفریحات شادی بخش سالم، و اشتغال شدید برای درآمد از فقیر تا غنی و وقت نگذاشتن برای روابط سالم عاطفی انسانی!، در عوض لولیدن میلیون نفرها در محلات شلوغ آپارتمانی بدبهداشت و پر از اراذل و اوباش و الواط پسربچه باز و دخرباز و حتی حانم شوهردارباز!

و مردم آزاری مختلف از صدایی تا مناظری پلشت و زشت، و محدودیت سازی رشد فرهنگی و اخلاقی و نمایش و حرافی نفاق ادعای حکومت سالم و صالح و عادل اسلامی و عملکرد برعکسش!، موجب سستی و حتی دین گریزی و دشمنی بسیاری از آحاد مردم شدند و در میان اخلاق و سلامتی روانی مردم هم به انحطاط کشیده شده است.
بتحرمیچیان غربی ظالم وحشی، که باعث تشدید فقر و جولان مافیایی ها شدند در همراهی مسئولان و عوامل کارمندی فاسد حکومتی!
ج– حمله کنندگان و هتاکان به اسلام که موجب سسیتی عقیده یا نابودی عقیده مذهب و دینی و در پی اش انحطاط اخلاقی و سلامتی عقلی آخاد مردم شدند.
خلاصه اگر یک نسل دیگر این وضعیت ادامه یابد، ایران کشوری ویران از نظر خوشاانسانیت می‌شود. حتی اگر تحت قیومیت و مدیریت یک کشور متمدن قرار گیرد بعید تا چندن نسل این مردم سلامت عقلی ورانی‌شان به دست آورند!

  1. اختلال سادیسم جنسی
  2. سادومازوخیسم
  3. اختلال شخصیت سادیستی

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)