یکی از ملاک های تشخیص حق از باطل، درباره مالیات توسط حاکمیت (ج.ا در ایران) سوپر صهیوینستی سوپر پان عربیستی و…، اینکه در سال های اخیر به لطف و مرحمت حاکمیت آلوده به کلان مفسدان اقتصادی و نفوذی اعیادی اجنبی (پان ها، تجزیه طلیان و دشمنان وجودی ایران و…) یک سیستم خودریبی ویورسی در حال فعالیت شکی نیست، حاکمیت منفعل (مفعول آلایت سوپر صهیوینستی و پان عربیستی و سایر پان ها)، مالیات بر عایدی بست، هر چند شک جدی است و بعید است این طرح مانند طرح مالیات بر خانه های خالی عملی شود چون حاکمیت بخاطر ترس بین رهبری و نیروهای مسلح و قوه قضایه آلوده به مزدوران مافیایی اجازه ندادند کاخ سازان و احتکارگران خانه خالی- بی شرف ها لاقل خانه هایشان اجاره دهند!- اما طرح مالیات بر عایدی ایرادات زیادی دارد، اگر مجلس تدارکچی اندازه سر سوزنی اعضا سر سفره حلال خوری والدین بزرگ شده و از سفره حرام تغذیه نکردند به این پیشنهادها فوری عمل کرده و طرح اصلاح کنند:

۱– اولا مقادیر مالیات بسیار بالا است، به قول معروف سنگ بزرگ نشانه نزدند است، اینکه سال اول فروشند بیاد ۶۰% عایدی از اختلاف قیمت بدهد به حکومت خیال واهی است طبق معمول با انبوه حفره قانونی سهوی و عمدی انها قانون دور می زنند.

بدییه است خودرهای زیر قمیت پانصد میلیون کلا معاف مایلات عاید شوند برای تشویق به ارازن فروشی، عمدتا نیاز فقرا از این نوع خودرهای نو و عمدتا دست دوم است، یکی دلایلی که تاکید شده وادرات خودروی دست دوم ۵ سال کرد و زیر ده هزار یورو و با مالیات کمتر از ۱۰% توسط همه (و نه فقط انت خوارت کارت بازرگانی دار) و بوِزه در مقابل اسقاط خودوری های فرسوده بالای ۲۰ سال تاکیید شده همین نکته است، حکومت طبق ادعای نوکر مردم است، این نکته همان ملاک ادعای نوکری و خادمی مردم (اکثریت مردم جزء همین دسته هستند) همین نکته است.

۲– بایست خانه حاشیه شهرها- مثلا تمام مناطق ارزان قیمت عمدتا فرودست نشین و کارگر نشین مشهد از منطقه خارج بزرگراه مشهور صد متری از فهمیده تا سه راهی جاده مامی (قلعه ساختمان) که بیش از یک میلیارد تومان دارند معاف کنند، اینگونه هم حمایت کسانی می کنند کمی از توزیع تورم خواری مافیای و ثروتمندان، برای طبقه متوسط به پایین و فرودست جبران می شود.

۳– باید فورا شهرداری مزدور و تحت نفوذ مافیایی مجبور کنند شروع هر کار خدمات شهر اولویتش از نواحی پایین شهر باشد، نه اینکه هر ساله آسفالت سالم و سنگفرش سالم بالاشهری دوباره کنده نوساز کنند!، باید نظافت و جمع آوری سگ هایولگرد وایجاد امنیت و آسفالت و سنگ فرش پیاده روها از پایین شهر شروع کنند، اکنون جزیره هایی توسط شهرداری کلانشهر بوجود اورده اند در میان بافت شهری، با آن ستونک های ابلیسی گونه، اولین کار برچیدن این ستونک ها است، قبلا چند مثالش از مقایسه منطقه میدان فهمیده تا میدان امام حسین بخش بیرونی بزرگراه مشهد ذکر شده است. در پایین شهر بخشی یک کوجه آسفالت و بخشی آسفالت نکردند، زمین های خالی بدون دیوار است، محل تجمع افراد ولگرد و الواط و سگ های ولگرد است هر از گاهی موجب گزش و انتقال بیماری می شوند!، مشهد ذکر می شود جون ادعای حکومت این است این شهر پایتخت معنوی است و اما عملا پایتخت مَفسدی شده است.

هر چند باید خود مردم منتظر حاکمیت فاسد مافیای نه نشینند و خودشان محلاتشان حد امکان با نظافت و امن و همیاری کنند، اما چیزی وظایف حکومت کم نمی کند.
نباید هیچ امتیاز خدمات شهری خاصی بین پایین شهر و بالاشهر باشد. همه شهروندان یک کشور هستند و شهروند درجه یک و درجه دو درجه چندم نداریم.

۴– اگر حکومت ج.ا و سران و رئوس انقلابی اندکی جربزه و صداقت با ادعای نوکری مردم دارند، بایست آن آپارتمان های که در دامنه کوهپایه های مشهد گرفته منهدم یا کوته مرتبه سازی کنند که موجب شده مانع جریان کوهستانی به دشت شده و مانع تهویه هواتی مشهد شود، این روند اشرافیت دروغین در مناطق به اصطلاح بالاشهر باید پایان یابد، بی عدالتی بالاشهری و پایین شهری پایان یابد.

با این اصلاحات سریع، اکثریت مردم بوِزه فرودستان و آن سه دهک میانی آماده انقلاب آرام کنند، الگر فوردستان و سه دهک میانی وارد فاز قیام و براندازی بشوند دیگر هیچ نیروی نمی تواند جلوی سرنگونی ج.ا بگیرد.

قبلا امثالهم گفته ایم: حامی تمامیت ارضی کشور هستیم و مخالف تحریم اجنبی و حمله خارجی هستیم، مردم ایران بایست به دست خود یا حکومت سریعا مجبور به اصطلاحات به نفع اکثریت قاطع ناراضی که بیشترشان طبقات متوسط به پاینی اقتصادی کند و یا به توسط مردم سرنگون می شود. اگر تمام جهان امپرالیست حامی این حکومت باشند، تا اکثریت مردم نخواهندش توان ادامه حکومت ندارد، و برعکس اگر طرف اکثریت مردم که طبقات متوسط و فرودست هستند به ایستند هیچ حکومت اجنبی و مافیای داخلی توان سرنگونی اش ندارد.


شورای رقابت یک نهاد حامی مافیای ضد ایرانی است،ای مردم ایران یکی هدف های شما نهاد و اعضای مافیایی اش است

باید حکومت ج.ا در ایران که مدعی عدالت است، تمام عوال فاسد از جمله رانت و اختلاس بردارد مانند… بخوانید مطالب را

 

شورای رقابت یک نهاد حامی مافیای ضد ایرانی است،ای مردم ایران یکی هدف های شما نهاد و اعضای مافیایی اش است

 

باید حکومت ج.ا در ایران که مدعی عدالت است، تمام عوال فاسد از جمله رانت و اختلاس بردارد مانند… بخوانید مطالب را

 

سعدی-فردوسی-خیام، ماهِ اردیبهشتی چند تن از نخبگان تاریخ هویت فرهنگی ایران و جهان متعالی…

فقط به زادگاه رهبری و رئیس دولت و بسیاری آخوندهای ج.ا نظر افکنند، یعنی مشهد و حومه و به بنبیم به چه فساد عظیمی در جریان است توسط ارشاد و فنی حرفه ای و عمل ماشین چاپ مدرک اداره ارشاد مشهد راه اندانخته و این شهر تبدبل یکی از بی آبروترین شهرهای مدرک فروشی و فساد آموزشی شده است!

موثرترین روشی که یک ملت کشور به تباهی و انحطاط دائمی و فروپاشی کامل کشاند، فساد اموزشی است تا آن را از محتوای تمدنی و فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی تهی کرده، و آن ملت را برای همیشه از زایندگی نسل های باشرف و بااخلاق و ملی بازداشته و هرگز نتواند راه بالندگی و تعالی مادی و معنوی داشته باشد، کاری امروز به شدت تمام تر توسط سیستم فاسد آموزشی به ابزارهایی چون مراکز فاسد خصوصی در حال انجام است.


مختصر خسارت نامه مردم ایران به حاکمان و عوامل ج.ا (سوپر صهیونیست و سوپر پان عربیسم اشغالگر ایران) و ا …

درباره سوپر صهیونیست ها، چرا تمدن اسلامی یا هیچ تمدنی دینی وجود نداشته و ندارد و نخواهد داشت؟

درباره سوپر صهیونیست ها (۳) ویرایش نو، آخوندیسم پایتخت مَعنوی ایران را به پایتخت مَفسدی تبدیل کرده!،مشهد امروز یعنی مدینه افساد!، مورد مهم، فساد آموزشی و پرورشی خانمانسوز و ضد ملی و انحطاط گر همه جانبه در نظام جمهوری اسلامی ایران

پان های قومی و عقیدتی خاورمیانه، همتراز و گاه بدتر از صهیونیست های افراطی اسرائیلی، پان اسلامیسم، پان عربیسم، پان تُرکیسم، پان کُردیسم، پان پشتونیسم،…

مقایسه سریع بین اسرائیل و شبه اسرائیل ها در غرب آسیا یا خاورمیانه (کدام بدترند؟!)

 

فقط مگر به دست رهبر ج.ا حل شود (؟!)، تعارض منافع مافیا و اشرافیت در ج.ا، مقایسه دو محله کشاورز-بنفشه یا …

از تغییر واحد پول ملی تا مصالحه داخلی و خارجی، گذار مسالمت‌‌آمیز، تغییرات نمادین بُرد-بُرد برای حاکمان فعلی و مخالفان ج.ا بدون هزینه غیر قابل جبران…

 

منافع عمومی ضامن منافع اقلیت هاست، بازگویی چکیده منتقدان ناشناس و شناس ملی تا جهانی

 

 

م

 

 

مطالعه لینک های زیر توصیه اکید برای روشن گری

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/ashmagvol

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)