یک فایل ناب در مورد عمق نفوذ فساد در جمهوری اسلامی که باید حتما دید ! اینجاست که باز هم اهمیت مبارزه شجاعانه و تاریخی احمدی نژاد با قوه قضاییه و علیه لاریجانی ها مشخص می شود:

https://www.youtube.com/watch?v=bjp5yloIR7E

 

کریمی قدوسی که از اصولگرایان تندرو و سرداران سابق سپاه است از طرف مجلس مامور می شود تا نقش علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این مملکت را در فساد ۳۰۰۰ هزار میلیاردی امیرمنصور آریا پیگیری کند! با جزییات شرح می دهد که چطور بروجردی واسطه می شود تا با دستور خاوری وام غیرقانونی ۵۰۰ میلیاردی برای امیرمنصورآریا از بانک ملی جور شود!

اما حیرت انگیز اینکه از خود قدوسی شکایت می شود و علیرغم همه اسناد و مدارک محکوم هم می شود در حالی که اسم بروجردی از کیفرخواست امیرمنصورآریا حذف میشود! حیرت انگیز این که شورای نگهبان با وجود این ماجرای سنگین مالی و صدور کیفرخواست برای بروجردی و اسناد و مدارک متقن، بروجردی را در انتخابات تایید صلاحیت می کند! می گوید ۹ نفر از نمایندگان دیگر هم در این ماجرا دخیل بودند! قدوسی صریحا می گوید لاریجانی از حامیان بروجردی بوده است…..

اما در نهایت بدون هیچ سرانجامی این امیرمنصور آریاست که اعدام و در واقع قربانی می شود و خاوری هم به عنوان شاهد فراری داده می شود! (تکرار اقتصادی ماجرای سعید امامی؟!) و در آخر فیلم قدوسی در پاسخ به چرایی این بی سرانجامی پرونده فقط سرش را پایین می اندازد و می گوید حرفهایی هست که هنوز نمی توانم بگویم!!!!

آیا از میان جناح اعتدالی یا اصلاح طلب هم مهره هایی در این فسادها دخیل نیستند که این گونه تا به امروز مدام مبارزه تاریخی احمدی نژاد برای اصلاح قوه قضاییه به عنوان پیش نیاز هر اصلاحاتی و نیز قیام اش علیه لاریجانی ها را به سخره می گیرند؟

آیا این گونه افشاگری های امثال قدوسی که سند صحت و ضرورت مبارزه احمدی نژاد است، به ناچار ناشی از فشار بدنه اصولگرا و برای گرفتن پرچم این مبارزه از احمدی نژاد که او را جریان انحرافی می دانند نیست؟

و حالا ببینیم سخنان همین پاسدار کریمی قدوسی در مورد جریان احمدی نژاد را که انحرافی می نامندش!
سردار سپاه به احمدی نژاد:برو بشین زندگیت رو بکن
کریمی قدوسی راز حکم خامنه ای را فاش کرد: ساکت کردن و رام کردن احمدی نژاد با حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=118&v=AJz0QQVNrWg

یادداشت ها و فایل های مرتبط :

در نزاع احمدی نژاد با ساختار قدرت می توان بی طرف بود؟

اعدام های ۶۷-کدام اصلاح طلب اند:جریان احمدی نژاد یا اصلاح طلب ها؟!

بخشی از تلاش های حقوق بشری و ضد استبدادی تیم احمدی نژاد!

چرا دهه ی شصت نه، احمدی نژاد آری؟-نقدی بر مقاله اکبر گنجی

پرسش‌هایی در مورد مقاله حسین باستانی در بی بی سی علیه احمدی نژاد!

پرسش هایی از مقاله علی افشاری درباره ی احمدی نژاد!

نگاهی به افشاگری و پاسخگویی احمدی نژاد در مورد مساله ی هسته ای!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com