توییت حمید بقایی در مورد قتلهای زنجیره ای و دولت تدبیر و امید

 

چرا تحول خواهان سال ۹۶ باید پشت باند احمدی نژاد باشند برای ترک انداختن در سیستم نه پشت روحانی؟! مساله ای را که حتی جامعه مدنی ایران فراموش کرده یعنی قتل های زنجیره ای جریان انحرافی به صحنه ی سیاست بازگردانده است!
************************

این ها همان دعواهایی است که باید از تویش معلوم شود این حقوق شهروندی پیامکی با بودن وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاهی که با وجود کوتوله ای مثل روحانی در این چهار سال هم به بگیر و ببند ادامه دادند و اصلا زیر نظر دولت نیستند چطور قرار است اجرا و ضمانت شود! اصلاحات یعنی رفتن دنبال همین دعوا ها و اجازه ی تک صدایی شدن را به حکومت ندادن.

*********************************

احمدی نژاد به تمام جاهلان و سیاست بازان جهان که چهار ساله در مورد دزدی های احمدی نژاد یاوه می بافند : نکنه فکر می کنید قوه قضاییه طرف ماست؟ نمونه اش همین بقایی که پنج ماه تو انفرادی وزارت اطلاعات آفتاب ندید اما هیچی ازش پیدا نکردن!

دولت روحانی چند صد میلیون پول از نهاد ریاست جمهوری به چند کارشناس دادند تا تمام کارنامه ۸ سال دولت من را شخم بزنند و چیزی پیدا کنند مبنی بر دزدی و فساد هیچ چیز پیدا نکردند!
وزارت اطلاعات روحانی ۵ ماه تمام بقایی را در زندان انفرادی نگاه داشت طوری که پنج ماه بقایی آفتاب ندید اما هیچ چیزی پیدا نکردند.
ثروت تمام اعضای دولت من برابر یکی از وزرای دولت روحانی که بعدا اسمش را اعلام می کنم نمی شود.
به من گفتند دیکتاتور ! مگه چی دست من بود؟ نیروهای مسلح دست من بود چی دست من بود؟ (همه چی دست خامنه ای و سپاهه). انگار همه ی حکومت دست من بود.

محمود احمدی‌نژاد درباره پاسخ به سئوالی درباره موضع اش نسبت به حصر میرحسین موسوی و ممنوع‌التصویری محمد خاتمی گفته است: من راضی به حصر و ممنوعیت برای هیچکس درهیچ‌ کجا نیستم.

من یک سوال مطرح کردم که بچه های فلانی و فلانی چطور میلیاردر شدند. این هم عین قانون اساسی است… آیا این سوال توهین به بزرگان نظام است؟
شفافیت فقط واسه فقیر بیچاره هاست؟ می آمدند می گفتند از کجا پول آوردند.
اصل نظام فلان کس است؟ یکی بگوید من صاحب انقلاب و کشورم.. من با این تفکر مخالفم…

به همه اتهامات پاسخ خواهم داد تازه سه تاش بیرون آمده.. ۴ و۵ و ۶ هم پر شده و تا ۱۲ ادامه خواهد داشت بدانند اگر من زنده هم نباشم اینها منتشر خواهد شد.

************************

یادداشت قرارگاه سایبری عمار سپاه در مورد احمدی نژاد:

“نهی”دور زده شد
♦️ورود جناب بقایی به انتخابات (با سند احمدی نژاد) و حمایت پررنگ شنیداری، دیداری و قلمی دکتر احمدی نژاد از وی از یک سو و عدم معنایابی بقایی- به عنوان کاندیدای مستقل-از سوی دیگر تردیدی باقی نمی گذارد که یک ضلع رقابت آینده احمدی نژاد است و بقایی صرفا ماسک شفاف و توری شکلی را به صورت دارد که احمدی نژاد در آن دیده می شود. بنابر این احمدی نژاد با شعار یارانه از زبان بقایی وارد گود انتخابات شده است.

♦️روزی که مقام معظم رهبری ایشان را نهی کرد یقین داشتم که کار ایشان بر این روال پیش نخواهد رفت و اولین دلیلش هم علنی کردن مساله از سوی معظم له بود. بر اساس سیره ای که از وی سراغ داشتم، یقین داشتم که اجتهاد ایشان از جایی بیرون خواهد زد و مثل همیشه دوگانه ای را به نمایش خواهد گذاشت.

♦️ساده اندیشی است اگر کسی باور کند احمدی نژاد در انتخابات خود را ذیل نظام جمهوری اسلامی و قوانین آن تعریف کرده باشد. از آخرین پیام اش در روزهای اخیر و رد نظر شورای نگهبان در سال۱۳۹۲می توان این را فهمید. او به فقر وغنا یارانه مساوات داد نه عدالت که بعدا میوه بچیند نه این که میدان را به دیگری بسپارد.

♦️تا آنجا که بشود ظاهر را رعایت می کنند اما او جای خود را بزرگتر از چتر نظام می بیند. ایشان دیگر آن احمدی نژادی نیست که روحانیت مبارز را فصل الخطاب بداند و در لیست جناح راست در مجلس ششم قرار گیرد. او همچنین نگران کاندیداتوری دوستان سابق دولت خود می شود که جز حلقه ویژه نیستند. چرا که قبول داشتن رهبری ایشان و اعلام تمایز حداکثری از نیروهای ریشه دار انقلاب شرط همراهی ایشان است.

♦️رقابت بقایی باهر کس به معنی رقابت احمدی نژاد است و دو جریان عمده کشور علیرغم همه اختلافات و همچنین اصل نظام در نگاه به این نقطه مشترک هستند.
بنابراین دوقطبی خطرناکی که با نهی احمدی نژاد کنترل شد همچنان پابرجاست.

♦️نظام باید یارانه را حصر در نیازمندان کند و این سلاح توهم ساز را غلاف نماید .
این جماعت بین فهم از جایگاه مردمی خود و جنبه های ولایی نظام گرفتارند و تعارضات مربوط به این دوگانه را بسیار ناشیانه بیرون می ریزند.
نمونه اش طرح همزمان انتخابات آزاد از سوی هاشمی و احمدی نژاد در سال ۱۳۹۲بود.
✍️ #عبدالله_گنجے

 

***************************

نامه ی داوری مشاور احمدی نژاد به فرمانده سپاه :
“متاسفم که باستحضار برسانم مشاوران و نهادهای رسانه ای تحت امر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مثابه کنشگران یک حزب فراگیر و قدرتمند که هم کلید رسانه و هم کلید زندان را توامان در اختیار دارند، بی محابا در مسائل حزبی و سیاسی و انتخاباتی به نفع یک جناح خاص وارد میدان شده و به مهندسی صحنه مشغولند؛ کافی است نگاهی به اظهارات مشاوران خود از محمدحسین صفار هرندی تا سیدمرتضی حسینی داشته و اخبار و گزارشهای فارس و تسنیم و نسیم و… را مرور کنید و سایه سنگین سازمان اطلاعات تحت امر خود را بر سر کنشگران سیاسی و رسانه ای دریابید که جملگی چگونه در برکشیدن یک جناح سیاسی و حذف رقبا مجاهدت می ورزند!

نمیدانم آنچه می نویسم فریادی است بر سر چاه یا از ته چاه؟ هر چه هست حدیث چاه و فریاد نومیدانه مکرری است که تنها پژواکی از آن نصیب مردم می شود اما امیدی بر اصلاح رویه های خلاف قانون و غیرانقلابی نمی رود؛👇👇👇

یادی هم کنیم از تنها رئیس جمهوری که فقط حرف نزد بلکه با شجاعت عمل کرد و فساد هسته ی قدرت سیستم را افشا کرد! جای تعجبی ندارد که علی لاریجانی و حسن روحانی هم پیاله شده اند! سال ۹۶ هم سال احمدی نژاد خواهد بود و بدون اعتنا به نهی خامنه ای چهار نعل می تازد! حدس می زنم کار تا بگیر و ببند و بازداشت حلقه ی انحرافی بیخ پیدا کند! د تحول خواهان سال ۹۶ باید باند احمدی نژاد را هل بدهند جلو علیه فساد هسته ی قدرت سیستم که شیخ حسن روحانی هم حالا بخشی از آن است و ظرفیتش در چهار سال اول تمام شده!

http://www.dolatebahar.com/view-375197.html

****************

 

 

*****************

آقای ذوالنور نماینده ولی فقیه چندیست سخنانی گفته که هیچ کس به آن توجهی نکرده. اما امروز که آقای سرلشکر فیروز آبادی گفته سخنان اخیر احمدی نژاد «تشویش اذهان عمومی » است و حسین شریعتمداری گفته که سخنان احمدی نژاد پوچ و بی اساس است رفتم و  دوباره پارگراف آخر سخنان ذالنور و مقایسه احمدی نژاد و بنی صدر را می خواندم به نظرم کمی عجیب آمد.

ذوالنور نماینده ولی فقیه در سپاه می گوید: «امام در مورد سقوط هواپیمای بنی‌صدر و جان سالم به در بردن وی فرمودند نجات وی از الطاف الهی است. چون امام می‌دانستند اگر وی کشته می‌شد مردم او را به عنوان یک شهید مقدس می‌دانند…حضرت آقا نیز در دوره اول ریاست جمهوری احمدی‌نژاد از وی حمایت ویژه کردند اما وی نمک‌نشناسی کرد.»
این یعنی مقایسه احمدی نژاد با بنی صدر و آیا منظور نماینده ولی فقیه این است که احمدی نژاد هم مثل بنی صدر کشته نمی شود تا تبدیل به یک شهید مقدس نشود؟ در غیر اینصورت چه لزومی به این مقایسه آن هم در این مقطع زمانی وجود داشت؟

احمدی نژاد اخیرا گفته: به من می گویند اگر رویت را زیاد کنی پدرت را در می آوریم.

http://masihalinejad.com/?p=6064

****************************************

دروغ های روحانی در مورد احمدی نژاد-۱ – اکبر گنجی:
برای تأیید مدعا، به ارائه چند نمونه زیر اکتفأ خواهیم کرد:

واردات ۷۰۰ میلیارد دلاری احمدی نژاد از چین

اسحاق جهانگیری- معاون اول رئیس جمهور- در ۵ /۲/۹۴ ادعا کرد که دولت احمدی نژاد ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور را خرج واردات کرد. سپس افزود : “در دو دوره قبل پیش و پس از مصرف ۷۰۰ میلیارد دلار تعداد شاغلین در کشور ۲۰ میلیون نفر بوده است و این به آن معناست که این میزان پول رفته و موجب اشتغال جوانان چینی و کشورهای دیگر شده است”.

جهانگیری که سال ها وزیر بوده و از ابتدای دوران ریاست جمهوری حسن روحانی معاون اول رئیس جمهور است، به راحتی به همه اطلاعات و آمارهای اقتصادی دسترسی دارد. بدین ترتیب فرض ما این است که بی حساب و کتاب حرف نمی زند. اما این ادعا از هر جهت کاذب است.

اگر با نادیده گرفتن چند ماه ، سال های ۹۱- ۸۴ را دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد به شمار آوریم، کل درآمد صادرات نفتی در این دوران ۸ ساله، ۶۳۸۹۳۴ میلیارد دلار بوده است. بر اساس نماگرهای بانک مرکزی، کل واردات کشور در این دوران- بدون در نظر گرفتن واردات قاچاق- به ترتیب ۴۳۰۸۵ ، ۴۹۹۸۷ ، ۵۸۲۴۰ ، ۷۰۱۷۵ ، ۶۹۲۴۷ ، ۷۵۴۵۸ ، ۷۸۰۲۷ و ۶۸۷۱۲ بوده که کل آن ۵۱۲۹۳۱ میلیارد دلار می شود.

واردات خدمات در همین دوران ۶۷ میلیارد دلار بوده است. بدین ترتیب، کل واردات دوران احمدی نژاد ۵۸۰ میلیارد دلار است. کل واردات ایران از چین طی همین دوره ۴۰میلیارد دلار بوده است (میانگین ۵ میلیارد دلار در سال). بدین ترتیب:

یکم: کل درآمد نفتی حدود ۶۳۹ میلیارد دلار بوده، نه ۷۰۰ میلیارد دلار.
دوم: تقریباً ۵۸۰ میلیارد دلار آن صرف واردات شده، نه ۷۰۰ میلیارد دلار.
سوم: ۴۰ میلیارد دلار آن صرف واردات از چین شده، نه ۷۰۰ میلیارد دلار(۵ درصد ۷۰۰ میلیارد دلار).
چهارم: مطابق نماگرهای اقتصادی بانک مرکزی صادرات غیر نفتی طی هشت سال ۹۱- ۸۴ ، به ترتیب ۱۰۵۴۶، ۱۴۱۷۹ ، ۱۶۱۰۱، ۱۸۸۸۶، ۱۸۳۶۹، ۲۲۵۹۶، ۲۶۶۵۸، ۲۹۳۱۳ بوده که جمع کل صادرات غیر نفتی دوران احمدی‌نژاد ۱۵۶میلیارد دلار است…………………………………

http://news.gooya.com/politics/archives/2015/05/197109print.php

*************************************

دروغ های روحانی در مورد احمدی نژاد-۲ – اکبر گنجی:

بقیه درآمدهای ایران کجا رفته است؟

اگر میزان واردات ۵۸۰ میلیارد دلاری دوران احمدی نژاد را از صادرات نفتی و غیر نفتی ۷۹۵ میلیارد دلاری کسر کنیم، ۲۱۵ میلیارد دلار باقی می ماند. این مبلغ بزرگ کجا رفته است؟

یکم- ذخایر ارزی ایران در خارج: براساس تحریم های اقتصادی ایران قادر به استفاده از درآمدهای خود در خارج از کشور نیست. وال استریت ژورنال در ۱۷ آوریل میزان آن را ۱۴۰- ۱۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. اما واحد اقتصادی سازمان CIA کل ذخایر ارز و طلای ایران در پایان سال ۲۰۱۴ را ۱۱۰ میلیارد دلار- با رتبه ۲۲ جهانی- اعلام کرده است.

دوم- خزانه عمومی و صندوق توسعه ملی : محمود بهمنی- رئیس کل بانک مرکزی در دوران احمدی نژاد- اخیراً طی مصاحبه ای گفته است که ما:

“قبل از تحریم‌ توانستیم صدها تن طلا و متجاوز از صد میلیارد دلار و با حفظ ذخایر صندوق توسعه ملی ایجاد نمائیم…[خرید صدها تن طلا] کاملاً سری انجام شد…قیمت میانگین طلای وارداتی در آن دوران حدود ۶۵۴ دلار هر انس بود که به بالای ۱۷۰۰ دلار در انس افزایش یافت که ذخایر ما ارزش حدود ۳ برابری پیدا کرد و هم‌اکنون که قیمت اونس طلا که حدود ۱۲۰۰ دلار رسیده باز ما ۲۰۰ درصد سود بردیم و نیاز حدود ۱۵ سال طلای کشور را پوشش دادیم…ما خزانه را با بالای صد میلیارد دلار تحویل دادیم که خوشبختانه اکنون شرایط‌مان بهتر است و آن زمان صندوق توسعه حدود ۳۴ میلیارد دلار موجودی داشت”.

ذخائر بانک مرکزی پشتوانه ارزش پول ملی است و ربطی به بودجه دولت ندارد. بانک مرکزی مجاز است که ذخائر خود را دائماً بهینه سازد تا کشور از پشتوانه خوبی بهره مند باشد. دولت درآمدهای ارزی را باید به حساب بانک مرکزی واریز کرده و به جای آن ریال دریافت کند. بانک مرکزی براساس قانون بودجه مجاز است دلارها را به ریال تبدیل کرده و به دولت تحویل دهد. اگر بازار کشش نداشته باشد، بانک مرکزی دلارها را خریداری کرده و آنها را به ذخائر خود تبدیل می سازد……………….

 

http://news.gooya.com/politics/archives/2015/05/197109print.php

*******************************

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com