احمدی نژاد: در تمام مدت مذاکرات هسته ای و بهانه ی تحریم ها و قطعنامه ها مشکل یک چیز بود و آن هم پنهانکاری هسته ای ایران در زمان مسئولیت شیخ حسن روحانی بود که غربی ها دائم مطرح می کردند نه دوره ی من!

…اوضاع داشت خوب پیش می رفت که ریختند تو سفارت انگلیس (کیا؟ بسیج و سپاه؟ منافع مشترک سپاه و انگلیس در بودن تحریمها؟) و من معتقدم سفیر انگلیس در جریان بود از قبل و بعدش همون بهانه شد و علیه ما قطعنامه تصویب شد.

(حمله به سفارت بریتانیا در تهران در سه‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ توسط عده‌ای بسیجی صورت گرفت. این افراد وارد ساختمان سفارت شدند، پرچم بریتانیا را پایین کشیدند و بعضی مدارک را از درون ساختمان سفارتخانه به بیرون پرتاب کردند.[۱][۲] در اقدامی مشابه و در حمله به باغ سفارت بریتانیا در منطقه قلهک، ۶ کارمند انگلیسی به گروگان گرفته شدند که پس از چند ساعت و با حضور پلیس دیپلماتیک آزاد شدند.)

احمدی نژاد: ۵ تا طرح داشتم برای عبور از تحریم ها هیچ کدومش رو اجازه ندادن صریحا به من گفتند اجازه نمی دیم منم گفتم خیانت می کنید! بهشون گفتم پس خودتون مسئولیت قبول کنید طرح بدین ما اجرا کنیم!اصلا قبول نداشتند که تحریمه می گفتند سوء مدیریته بعدا بود که هی می گفتند تحریم تحریم تحریم!

(در این مملکت ۲۴ میلیون درست یا غلط به این آقا رای دادند به عنوان رییس جمهور اونوقت در خراب شده ای به نام سیستم ولایت فقیه چرا و به چه حقی بیت رهبری/سپاه همیشه در همه ی دوران ها مانع اراده ی رییس جمهور می شود؟ تا کی باید دولت پنهان در ایران وجود داشته باشد و کاسه کوزه ها بشکند بر سر رییس جمهور تدارکاتچی؟)

احمدی نژاد: دو جناح کشور مخالف ما بودند. یکی شون (اصلاح طلب ها) می گفت این تندروئه افراطیه دنبال جنگه یکی شون (بیت رهبری و سپاه) می گفت این دنبال سازش و مذاکره س. من چه مشکلی با مذاکره دارم؟ ما تو عراق مذاکره کردیم با آمریکاییها برای خروج شون از عراق. اما سال ۹۱ که زیر فشار تحریم ها صالحی می خواست مذاکره کنه گفتم الان اگه مذاکره کنین باید امتیاز بدین خیانت به کشوره. بعدم دیدیم که در این شرایط مذاکره کردند چه امتیازهایی دادند. گفتم اول باید با تحریمها مقابله کنین و بعد مذاکره کنین. مگه قبلا مذاکره ادامه نداشت؟ داشت منتها مسیری که من گفتم جلو نمی رفت.

(همون طور که احمدی نژاد گفت به این وضع باید خاتمه داده بشه و نظام تصمیم گیری این مملکت خراب شده یک بار برای همیشه باید اصلاح شه. نمیشه همه ی اختیارات و قدرت ها رو بیت رهبری/سپاه در مقاطع حساس داشته باشند و بعد فحش و بد و بیراه و مسئولیتش رو به پای رئیس جمهور تدارکاتچی بیچاره بنویسن. انتخابات آزاد/رهبر پاسخگو یا مشروطه /این است شعار ملت!)

*************************

به نظر شما چرا باید سایت جماران نزدیک به بیت امام و سید حسن خمینی به نمایندگی از همه ی آقازاده ها و اعتدالیون و اصلاح طلب های رانت خوار پیشاپیش خبرجعلی در مورد بازداشت احمدی نژاد منتشر کند و به حکومت گرا بدهد برای بازداشت احمدی نژاد؟ چه منافعی از این ها از بین می رود با ادامه ی بودن و افشاگری های احمدی نژاد؟ به یاد بیاورید افشاگری های تاریخی احمدی نژاد در مناظره ی او با موسوی و واکنش های پس از آن را که رفسنجانی را اپوزیسیون نظام کرد که چرا اجازه داده کسی مثل احمدی نژاد او را از عرش رانت و فساد و خودکامگی  به فرش حساب کشی و پاسخگویی به زیر بکشد؟ اینها هستند امید این این ملت اینها هستند که شعار اصلاح طلبی و آزادیخواهی می دهند؟ باور کنیم این ریاکاران تشنه ی سفره ی نجومی انقلاب را؟

شکایت دادستان کل از احمدی‌نژاد و بقایی صحت ندارد
رییس دفتر دادستان کل کشور: در فضای مجازی خبری با عنوان شکایت دادستان کل کشور از محمود احمدی نژاد و حمید بقایی به دلیل تبلیغات زودهنگام منتشر شده که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. (خبرآنلاین)
گفتنی است خبر شکایت دادستان از احمدی نژاد و بقایی را «جماران» از طریق منابع خبری خود مخابره کرده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com