آقای عباس عبدی و شرکا خیلی عجله دارید بعد از سرکوب بقایی و مشایی، ننگ سرکوب احمدی نژاد هم در تاریخ به نام شما ثبت شود؟!

بالاخره ما نفهمیدیم برای مدعیان اصلاح طلبی و امثال عباس عبدی رییس جمهور همه کاره س یا هیچ کاره؟ چطور وقتی کسی در دوره احمدی نژاد رفته باشه زندان شارلاتان ها و سیاست باز هایی مثل عباس عبدی جوری وانمود می کنند که احمدی نژاد شاکی و عامل این زندان رفتن ها بوده اما اگه در دوره رییس جمهور خودشون خاتمی یا روحانی کسی زندانی بشه انگار نه انگار رییس جمهور از خودشونه و یهو از سپاه و بسیج و قوه قضاییه و امام جمعه و… صدها نهاد با ربط و بی ربط دیگه حرف می زنن تا بودن این حضرات در قدرت توجیه بشه و پست و مقام ها و حقوق های نجومی شون همچنان برقرار باشه!

حضرات اصلاح طلب شترسواری که دولا دولا نمیشه بالاخره با خودتون چند چندین؟ رییس جمهور تدارکاتچی هست یا نیست؟

وگرنه امثال عباس عبدی بفرمایند مثلا در زمانی که احمدی نژاد برای برکناری شیخ مصلحی وزیر اطلاعات با آقای خامنه ای درگیر شد یا زمانی که طبق گفته علی مطهری برای رفع حصر موسوی و کروبی نامه نوشت به بالا امثال ایشان کجا بودند و چه موضع گیری ای داشتند؟

ما مستقل ها در تاریخ سربلندیم که از حق آزادی بیان و حقوق شهروندی امثال احمدی نژاد هم مثل دیگران دفاع می کنیم اما شما چگونه می خواهید ننگ ریاکاری و تزویر و فرصت طلبی برای همراهی با سرکوب حاکم را از پیشانی تان پاک کنید؟

بهتر نیست امروز به جای تحقیر مبارزه تاریخی و شجاعانه احمدی نژاد علیه الیگارشی اصلاح طلب-اصولگرای حاکم از بالا رفتن تان از سفارت آمریکا یاد کنید که چهل سال است دشمنی با آمریکا را به ملت ایران تحمیل کرده است؟ بهتر نیست توضیح دهید چطور شد که شما و رفقای تان یک روز از آنور بام افتادید و از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید و امروز از طرف دیگر بام افتاده اید و تا هسته ای و موشکی و شرف و عزت و ناموس و….ایران و ایرانی  را بر باد ندهید ول کن نیستید؟

در ضمن فعلا که این روحانی هست که با این گندی که به مملکت زده در گلوی امثال شما و محمد خاتمی که برایش تکرار کردید و بنفش پوشیدید گیرکرده. مبارکتان باشد حضرات «تکرار» های بی تدبیر و بی امید!
https://t.me/Khabar_Fouri/116508


پیوست:

سوال:

من این نکته که گفتید”مستقل”هستید را چندان درنیافتم….می شود توضیح دهید مستقل از کی و چی؟
سوال را واضح تر می پرسم:
شما از آزادی بیان و حق انتخاب شدن و انتخاب کردن اقای احمدی نژاد دفاع می کنید یا معتقدید ایشان شایسته ی ریاست جمهوری هستند؟
در ضمن وقتی می گوییم”مستقل”این مفهوم باید با چهار مصداق نسبت اش را روشن یا تعریف کند…
اصلاح طلبان که طبعا با آنها موافق نیستید….اصولگرایان….جریان آقای احمدی نژاد….و در نهایت قدرت اصلی کشور که با عناوین”نظام”یا حکومت نامیده می شود و مظهر آن مقام رهبری هستند…
این مستقل که می فرمایید نسبت اش با چهار نیروی فوق چگونه است؟
با سپاس….

پاسخ:

مستقل یعنی اگر به کسی ظلم شد اگر برای کسی پرونده سازی شد، اگر اتهامات دروغ به کسی زدند، اگر دادگاه غیرعلنی برای کسی تشکیل شد، اگر در انتخابات توسط از ما بهتران ردصلاحیت شد، فارغ از این که آن کس در جناح سیاسی بنده باشد یا نباشد، اعتقادات دینی و غیردینی اش شبیه من باشد یا نباشد، اسمش بقایی یا مشایی یا احمدی نژاد باشد یا نباشد، از حقوق شهروندی و حق آزادی بیان اش دفاع می کنم .

به عبارت دیگر در انجام وظایف شهروندی و دفاع از حقوق دیگران و مخالفان خودم اعتقادات سیاسی و مذهبی و باندی و جناحی خودم را دخالت نمی دهم.

اینها بدیهیاتی است که در ایران و جهان سوم و توسعه نیافته که مدعیانش فقط ادای آزادیخواهی و عدالت طلبی را در میاورند اما در واقع اغلب مزدوران بامزد و بی مزد باندها، جناح ها و گروه های سیاسی هستند هنوز هم فهمیده نشده متاسفانه!

یادداشت ها و فایل های مرتبط :

در نزاع احمدی نژاد با ساختار قدرت می توان بی طرف بود؟

اعدام های ۶۷-کدام اصلاح طلب اند:جریان احمدی نژاد یا اصلاح طلب ها؟!

بخشی از تلاش های حقوق بشری و ضد استبدادی تیم احمدی نژاد!

چرا دهه ی شصت نه، احمدی نژاد آری؟-نقدی بر مقاله اکبر گنجی

پرسش‌هایی در مورد مقاله حسین باستانی در بی بی سی علیه احمدی نژاد!

پرسش هایی از مقاله علی افشاری درباره ی احمدی نژاد!

نگاهی به افشاگری و پاسخگویی احمدی نژاد در مورد مساله ی هسته ای!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com