نسبتا مفصل در لینک‌های متعدد مطالب کوروش بت شکانه، دلایل توجیهی این امر مهم ملی و میهنی و بشردوستانه گفتم، خطر تجزیه طلبی از یک سو و ادامه دیکتاتور تئوکراسی حاکمیت به ظهر مذهبی آخوندها (با نام دروغین جمهوری اسلامی) بجایی دمکراسی سکولاری، بیش از چهار دهه فرصت-نسل‌نسل موجب شده است، کشوری بایست امروزه در میان ده کشور اول جهان لحاظ پیشرفتگی مادی و معنوی جهان باشد، اسیر تحریم (توسط مافیای تحریم‌ساز داخلی که موجب تحریک تحریم‌چیان وحوش حکومت‌های غربی و همراهی کشورهای خائن شرقی شده است)، تحریم از سوی وحوش حکومت‌های غربی طبیعی بود با این همه حجم غرب-اسرائیل‌ستیزی، درگیری ایدئولوژیک با عمده قطب صاحب قدرت و ثروت جهان فقط از جهالت و حماقت یک حکومت ایدئولوژیک مذهبی همچون آخوندها درایران بر می‌آید!

انحطاط شدید نظامات حکمرانی و انحطاط اجتماعی و اخلاقی کشور دیگر از خطوط قرمز تحمل مردم گذشته است.

از آنجا اخوندها و اقلیت خر مذهبی دچار فقل فکری و جمود و دگماتیک ایدئولوژیک هستند و متاسفانه از نابخردی، دشمنی با غرب و اسرائیل جزئی از ماهیت وجودشان شده، چاره جز کنار زدندشان نیست. وگرنه امثال مثل نگارنده، حتی برای نجات کشور از تجزیه و نابودی و اثرات سوء قیامی شبه آنارشیستی و شبه انقلابی دیگر مثال فاجعه ۱۳۵۷ حاضر بوده ایم مجتبی خامنه‌ای ان عبا و عمامه کذایی (در سودایی رهبری؟!) کنار بگذارد -و با پوشیدن لباس خاکی ساده سربازی- خودش فرمادهی کوتاهی براندازی حکومت آخوندی بگیرد. اما مجتبی خامنه ای جزئت یا عرضه و جربزه این کار را گویا ندارد!

آخوندها جماعتی از نسل فسیل مغزی پیر و پاتل و تا خرمذهبی مغزشویی یافتگان نسل جدیدشان یعلاوه جماعتی منفعت طلب مزدور دنیاپرست، همچنان در توهمات افسانه‌سازی‌های صدر اسلام است و دشمنی کور با یهود و اسرائیل و غرب! و از سوی دوستی باج دهندگی با شرقیان! یعنی حتی ساده‌ترین اصول حکمرانی سیسات خارجی، که اصل موازنه قدرت مثبت بین قدرت‌ها جهانی است رعایت نمی‌کنند!

این عوامل ماتفایایی حکومت آخوندی بیمارهای روان‌پریش و مالیخوالیای و بلکه بسیاری‌شان سادیمسی و مازوخیسمی شده اند!، و نمی‌تواند منافع ملی ایران را بر منافع شخصی و اقلیتی عقاید ایدئولوژیک اخرالزمانی توهمی خویش ترجیح بدهندو همچنان در توهم این هستند که برای اما زمامی که تصوراتشان ساخته اند و ایجاد دنیای حکومت جهات ولایت باید ختی کشور و مردم ایران فدا کنند! اما مردم ایران و تجزیه طلبان و بقیه بزودی به گور فرستادن حکومت توهمی‌شان همان طور که از فرعون تا هیتلر و صدام و قذافی و… به گور فرستادن. تاریخ ثابت کرده دیگر دوران این نوع امپراتوری درست کردن از طریق ادعات کذایی نائب خدایی و اخرالزمانی تمام شده است.

دوران کشوردرای بخردانه و معقول در محدود همین مرزها است، خیلی یک حکومت-دولت ملی هنر کند، بتواند همین مرزهای فعلی اش حفظ و یک حکومت دمکراسی و عادلانه و مبتنی بر آرادی‌های حقوق بشری ایجاد و کشور در رقابت با سایرین، برای پیشرفت مادی و معنی راهبری کند، نه این وضع فلاکت بار ناشی حومت آخوندی که چنین کشور غنی و مستعد ایران غقب نگه داشته قافله پیشرفت مادی و معنوی کشور!

وگرنه واقعا کودتای ملی حتی بدون خونریزی انجام و اولین گام مهم و اصلی در اهاستقرا حکومت ملی-ایران‌گرایی برداشته می‌شد.
افسوس نه بیت خامنه‌ای از جمله مجتبی توان و عاجز از درک مسئله هستند و نه لاشخورهای نفوذی مافیای اقتصادی و سیاسی همدست یا همراه و حتی مزدور اجنبی در نهادها نفذ کرده اند و لاشخورهای تجزیه طلب و دنیاپرستان به ظاهر اپوزسیون وابسته به اجانب خارجی (دشمنی کامل با موجودیت ایران دانرد و متاسفانه بخش بزرگی از مردم فریب دادند!) با بمباران تبلیغاتی رسانه‌ای مجال تفکر مصالح ملی-ایران‌گرایی را به اقلیت آخوندی و خزمذهبی می‌دهند.

 

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

 

آرمانیۀ نوین براندازی حاکمیت آخوندی (ج.ا.) بر ایران- ویرایش مجدد

 

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

 

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)