آرمانیۀ نوین براندازی حاکمیت آخوندی (ج.ا.) بر ایران

 

https://study.com/cimages/multimages/16/2c5f9493-61b3-4cc3-8cf3-0ece920ad7fa_most_and_least_capitalist_countries.jpg

Capitalist Countries List & Map | Which Countries are Capitalist

بی رحمی وحشیانه تحریم های کشورهای سرمایه داری غربی و شرقی برای مردم عادی! مانند کالاهای بشردوستانه چون غذا و دارو

The brutal cruelty of Western and Eastern capitalist countries’ sanctions for ordinary people! Like humanitarian goods such as food and medicine

 

نکته اصلی این که هر چند گذار مسالمت آمیز و اصلاحات گزینه معقولی است، و اما در برابر چنین رژیم وحشی و خونریز و بدتر از طالبان و داعش و وهابیت و سلفی و… نه! بعید است! چند دهه تلاش نشان داده تا آخوندها بر ایران حکومت میکنند بیفایده است هر نوع تلاش اصلاخ گرایانه. چرا آخوند در قفل اوهام ذهنی مالی خولیایی و رانو پریشی است خودش شبیه ائمه معصوم میداند و صلاحیت نجات بشریت دارد بر اساس تفاسیر و تاویلات منفعت طلبانه ای در حقیقت منافع و خواسته های ذهنی و فکری اوست و اما از بس دچار بیماری اوهام است گمان میکند الهامات الهی و درکیات از متون مذهبی چون قرآن و غیره است! در بهترین حالت و در بدترین حالت در منجلاب اسارت حرص و طمع شیطانی دنیاپرستی

مثلا در همین حکومت آخوندی ایران، سیستماتیک شدن انواع فساد از آموزشی تا اقتصادی، دیگر شانسی برای اصلاح نمانده! دیگر بعید است هیچ آخوند حکومتی و تمام مردم از فساد آموزشی خبر نداشته باشند، اما هر سال وضع بدتر میشود و کاری در جهت اصلاحش نمیکنند! در حالی آموزش و پرورش اساسا و بنیان تعالی بشریت و ساخت تمدن و فرهنگ الهی و سعادمند دنیوی و اخروی است!

با این وجود نباید در مقابله با رژیم سفاک ج.ا. براندازان مردمی خواه و طن پرست مشابه اعمال ضد بشری و جنایتکاران رژیم اموی ایران دنبال کنند، قطعا تحریم احتیجان اصلی مردم مانند غذا و دارو و ابزارات کسب و کارهای خورد مردمی و ابزارهای ارتباطی نوین مانند لپتاپ و موبایل و اینترنت نباید دچار محدودیت و تحریم باشد.

۱- مهمترین کاری باید کرد، تشکیل دولت و مجلس انتقالی ملی است از تمام مخالفان حقیقی براندازی حکومت آخوندی و نه آنهایی قصد نابودی کشور ایران مانند بسط فقر و قحطی (مانند تحریم کنندگان و مافیای همدست داخل ایران) و تجزیه طلبان قومی و عقیدتی و…

این دولت و مجلس  برای از افراد گاملا پاک از سوءسابقه و حتی عضویت در نیروها و نهادها و احزاب تابلودار باشند، یعنی هر لحاظ افرادی فاقد سوءپیشینه شرکت عملیات مشکوک به ترورستی و قتل و حتی قمار و مشورخواری و روابطخارج از روابط زناشویوی، کاملا سابقه خود و حتی ترجیحا بستگان درجه یکشان، افرادی پاک دست و تحصیل کرده- لااقل لیسانس و بالاتر (مگر دیپلمه های قدیمی و اما به شدت باسواد با سالها تجربه علملی حلال در مدیریت اداری سیاسی شهرها و  کسب و تجارت و خوشنام درنیکوکاری)- دارای تخصص های در امور مهندسی و پزشکی و مدیریت و اقتصاد و روابط عمومی و حقوقی و فرهگی و هنری همراه چند سال سابقه کار و تجربه در شرکت ها و ادره جات، ترجیحا دارای سوابق موفق در شرکتهای خصوصی (و نه دولتی کشورهای دیگر) بسیار مفید و لازم است. بطوری حتی یک صفحه پیج در شبکه اجتماعی درباره وابستگی به هیچ حزب و جناح موافق رژیم ج.ا و یا مخالف نداشته باشند. افرادی با کارنامه پاک و مملو از افتخارات فردی و اجتماعی موفق و با استعداد کاریزماتیک شدن. دارای منش سیاسی مستقل که که فقط به خدمت به مردم و اعتقاد راستین به دمکراسی و حاکمیت قانون مبتنی به اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل و بدون هیچ تعلق خاطر و سابقه به تجزیه طلبانه قومی و عقیدتی باشند و فقط دلیستگی و عشق به کشور ایران و تمامیت ارضی اش داشته باشند.

۲- تدوین یک قانون اساسی موقت مختصر به مدت پنج سال، با بهره گیری از قانون اساسی پهلوی و ج.ا و دیگر کشورها، اما نباید بیشتر صد اصل باشد، تا حدامان مختصر و شفاف و بدون مبهم، تمامی اصولی متضمن برقراری حکومت مذهبی یا پادشاهی باشد حذف شود!، نباید هیچگاه این اشتباه دوباره تکررا شود یک فرم-شکل حاکمیتی به اسم جمهوری یا پادشاهی با پیشوند و پسوندی قید شودف این قیود چیزی جز بستن تغییر قوانین نسبت به نیاز زمانه ها باعث بستن دست قانون گذاران میشود.

ایران فقط باید یک اسم داشته باشد، کشور ایران و فقط در همین حدود مرزی فعلی اش و دیگر هیچ چیز اضافه.

 

Iran map » SAT-7 UK

 

و پیشاپیش دولت و حکومت مأمور مداخله در امور حقوق بشری سبک زندگی و نقض آزادی بیان و تفتیش عقاید (به هر طریقی حتی از پرسیدن شفاهی که مثلا به خدا باور داری یا نه حتی در جمع خصوصی، نه در جمع خصوصی و نه عمومی حق تفتیش عقیده بویژه درباره خدا و دین و مذهب ممنوع باشد، و چه در فرم های مختلف- از استخدامی تا ثبت نام در مدارس و دانشگاه و غیره تفتیش عقیده ممنوع باشد– و تنش با همسایگان وسایر ملل کند حذف شود، هر گونه قانونی که مردم به ریاکاری و سهمیه بندی تبعیضی و پارتی بازی و تبعیض و رانخواری و مافیای بازی ترغیب کند ممنوع کند، فقط و فقط دمکراسی و تحزب، مثلا تا پنج سال تشکیل هرگونه شورای شهر روستا و استانی و ولایتی و ایلیاتی ممنوع کند و یک حاکمیت مقتدر حکومت مرکزی با تکیه نیروهای مسلح مقتدر از پلیس و  ارتش باشد برای برقراری نظام و امنیت در کشور.

۳- هر نوع فعالیت سیاسی برای انتخابات و رسانه ای انتقادی باید فقط در چاچوب حزبی باشد، هر حزب فقط حق معرفی نماینده دادر و هیچ فرد مستقل یا جناحی و باندی و ائتلافی نباید حق کاندیداتوری و هرگز هیچ حزبی حق ندارد با حزب دیگر تا پیش برگزاری انتخابات و معلوم شدن نمایدگان، ائتلاف کند،

کاندیدا برای شرکت در انتخبات دو نوع بیشتر نیست:

الف: مستقل

ب- حزبی

ائتلاف فقط در زمانی مجاز است که هیچ حزبی حائز اکثریت قاطع (+۵۰%) نشده باشد پس برگزاری انتخابت و نه قبل از آن، زیرا اینگونه ائتلافات چیزی جز جناخ-باندبازی و مافیای سیاسی و در نهایت منجر به فساد و فرار از مسئولیتشان است، و مجازت افراد حزبی قطعی نیست، چیزی فسادخیزی و حسارات غیر جبرانش در چهل سال و اندی در حاکمیت اخوندی اثبات شده است و سم مهلک برای دمکراسی است.

 

۴- تکلیف سایر گروههای برانداز چی میشود؟

پیشنهاد میشود همه این گروهها منحل شود و اعضای آنها از جمهوریخواه تا پادشاهی پهلوی تا مجاهدین خلق تا حکمتیستها و غیره به عضویت انجمن بزرگ شورای نوین انتقالی به پیوندند و مخلصانه در جهت براندازی و رسیدن به کشور ایران خدمت کنند (بدون اینکه پست و مقام اجرائی بگیرند و در حقیقت توبه کنند در رسیدن به پست و مقام!)، چرا که کشور ایران آینده پس از براندازی حکومت آخوندی  حاضر، هیچ پیشوند و پشسوندی ندارد، نه پادشاهی، نه جمهوری، نه اسلامی، نه کمونیستی، نه سوسیالیستی، نه به هیچ قومیت گرایی، نه فدرالی، و نه حتی دموکراتیک اسمی (دمکراسی در عمل باید تحقق یابد و نه به اسم، وگرنه کشورهای کمونیستی بلوک شرق سابق اغلب اسمشان  جمهوری دموراتکی بود و اما وحشتانکترین دیکتاتوری های ضد دموکراتیک در ترایخ به ثبت رسانند!) ، کشور ما، فقط و فقط اسمش کشور ایران است و بس، اما محتویاتش بر اساس اصل تغییر میتواند از تجربیات تمام نحله های فکری و ایدئولوژیک بهره ببرد بدون اینکه به هیج نحله و ایدئولوژی مانند و شبیه و وابستگی عقدیت داشته باشد و فقط و فقط یک اصل در قانون اساسی و حکمیت مردمی است اصل است و آن اصل تغییر تدریجی و با همه پرسی و نظر مجالس برامده با مردم که متضمن حفظ حققو بشر مبتنی بر منشور سازمان ملل و بدیهیات آزادی و کرامت انسانی است.

البته برخی اصول هرگز تغییر نمی کند مانند اصل تغییرپذیری و بعد عدم تغییر اصولی متضمن تغییر مترقیانه اند یعنی حقوق بشر مندرج منشور سازمان ملل و عقلانیت و اخلاقیات که بشر به پیش ببرد مثلا پس گرایی نکند که حقوق بشر محدود یا قتل و شکنجه و شلاق و سنگسار و هتک حرمت اشخاص حتی متهمین قبل از محاکمه و امثالهم مجاز نشمارد. این تغییرات همیشه ممنوع خواهد بود و تغییر فقط برای مدرنیزه و پیشرفت است.

همان بلایی حکومت آخوندی (ج.ا.) انجام داده و ۴۳ سال کشور ایران را به تباهی مسئولیت گریزی، و فساد مافیای اصحاب قدرت-ثروت ضد بشری و ضد ملی، از  دزدی بیت امال  تا اتلاف منابع انسانی و مادی و عمری نسلها کشور کرده است، و کشور را در منجلاب ناکارآمدی اتلاف فرصت-نسل سوزی و تحریم و فساد اقتصادی گرفتار کرده است.

۵- ترقیب و تشویق نیروهای طرفدار به رعایت اخلاق و حتی اموری در اصل جنبه حقوق فردی و شخصی دارد و اما چون عوامل ناجوانمردانه رژیم ج.ا از اینها علیه تحریک اقشار عقب مانده مذهبی استفاده می کنند،پیشنهاد دوری از کارهای مضر همچون اعتیاد به مواد مخدر و حتی سیگار و خانم بازی و دختربازی و حرمسرداری پرهیز کنند و تابلو نکنند، دوری از کارهایی که از سوی متعصبین عقب مانده مغزشویی مذهبی ابتذال انگاشته می شود هر چند جزء حقوق شخصی است، پیشنهاد می شود پرهیز یا مخفی باشد.

برخی راهبردهای میانی رسیدن به اهداف فوق:
الف- پایان دادن به دوره های شکست های موقت تجربه معارضان خودجوش بدون رهبری و تشکیلاتی

ب- هدفمندی و راهپیمایی جنبش های اعتراضی و تبدیل خودجوشی موقتی و خودانگیختگی دائمی به تشکیلاتی هدفمند

ج- اعتصابات در بخشهای اقتصادی معاشی عمومی ممنوع است.

مانند صنایع تامین انرژی  و مواد و مصالخ ساختمانی و کالاهای مصرفی ماند خوراکی و نوشیدنی و شوینده و برق و سوخت و پالایشگاهی و تولید برای تامین نیازهای ضروری داخلی موجود و مردم دچار کمبود نشوند.

اعتصابات بایست طوری باشد خللی در اقتصاد و معاش عموم بویژه مردمان فرودست ایجاد نکند.

پ- اعتصابات و ایذایی باشند در نهادهای سرکوبگر که مختل کننده قدرت اطلاعاتی و سرکوب گری حامیت آخوندی و سرپیچی از دستورات ظلم و جنایت مانند زدن و شلاق و سنگسار و شکنجه و قتل و اعدام و امثالهم، باید در اصل کانونهای قدرت سرکوبگری هدف باشد، اعتصاب نیروهای مسلح مداخله گر مانند نیروهای ویژه و لباس شخصی و لو دادن مزدوران اجنبی شان.

باید راههای ورود مزدوران غیر ایارنی اعم عرب و غیر عرب (عراقی، سوری، لبنانی، فلسطینی، و… و افغانی و پاکستانی و… مزدور را در نطفه خفه کرد و ایران برای این مزدوران ناامن کرد.) در این راستا کمک گرفتن از نهادهای حقوق بشری و قضایی برای تحت تعقیب قرار گرفتن عناصر مزدور اجنبی سرکوب گر مردم ایران مدر نظر میباشد

به دلیل مشکلات دیکتاتوری رسانه ای حاکم بر جهان، میزان وبلاگ نویسی مناسب پیدا نکرده،  عموما رژیم ظالم و جنایتکار ج.ا. و غربی ها و شرقی های حامی این رژیم های دیکتاتور سفاک دیگر امکان ایجاد وبلاگ نویسی ناشناس نمیدهند! این هم از دستاوردهای ضد بشری سرمایه داری بدون اخلاق جهان امروز است!

تمام سایتهایی میشناختم همگی میخواهند مشخصات منتقدان را بفهمند (شماره تلفن و آی.پی و لوکیشن و… و بدبختی اینها ذخیره میکنند و بر فرض نخواهند در اختیار حکومتهای جنایتکار رغبری وشرقی ندهند، همیشه در معرض هک هستند!) و هیچ مسئولییت در قبال افشای نام و خطر زندانی مرگشان ندارند! لعنت بی این بی شرفان سرمایه داری غربی و شرق و همدست جنایتکاران دیکتاتوری خاورمیانه ای. خدا بزودی سزای این جنایتکارن دنیاپرست سرمایه داری و بدهد.

 

جَنگ اَباطیل (۴) کدام گزینه از میان بدها، بهتر است؟! ادامه وضع موجود ج.ا.، کودتا شبه سکولاری درون نظام، سقوط نظام و جایگزینی با رژیم سکولاری، اشغال خارجی بعلاوه یک حاکمیت سکولار دست نشانده؟!

 

جنگ‌های اباطیلی(ویرایش ۲) انگار تمام نشدنی: تاریخ تکرار: عذاب ظالمان با ظالمان است!؛ وقتی اپوزسیون‌نمایی ایرانی‌نماهای با پاسپورت تابعیت اجنبی، شغلشان اپوزیسیون شده چهل سال، و خیال بازنشستگی هم ندارند!

جنگ‌های اباطیلی (۳)، با جولان مافیای فاسد اقتصادی- بویژه خودرو- درون شبه نظام “ظالم و فاسد و جنایتکاری” آخوندی، روند سرنگونگی ‌اش را تسریع خواهند بخشید!

فصول مهم مطالب جنگ‌های اباطیلی

لعنت بر طرفدران و احمقهایی به ظاهر قانون مدار که با کارهایشان جلوی انتشار و گسترش آزادی بیان میگیرند، احمقی که به چند شک کامنتی اعتراض میکنی و زیراب میزنی، تمام نوشتارهایی همچون ما، از نظر تمام حکومتهای دیکتاتور و حتی به ظاهر دمکراتیک غیر قانونی است، اگر امثالهم به هر قانونی تن بدهیم اساس نباید هیج گونه از دست مطالب منتشر کنیم!

قانونی که باعث شود مطالب مهم ما مدفون شود (با ندادن رای مثبت و منفی زدن ها و گزارش های…) و مشتی تبلیغ جنسی و مصرف گرایی و اراجیف حواس پرت کن در صدر قرار گیرد و در خدمت سرمایه داری وحشی یا باندهای ثروت و قدرت مافیایی باشد، لعنت به این قوانین ضد بشری و ضد آزادی بیان.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)