در اخبار آمده: سازمان ملی استاندارد تولید پنج خودروی غیر ایمن را در کشور متوقف کرد
اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران: طی هشت ماهه گذشته این سازمان تولید پنج خودروی غیر ایمن و پر عیب را در کشور متوقف کرد.
بر این اساس تولید خودروهای سواری تیبا ۱، تیبا ۲، سمند(سمند LX، سمند EF۷ بنزینی و دوگانه سوز)، ساینا و پژو ۴۰۵ (SLX، پژو GLX بنزینی و دوگانه سوز) با همراهی دولت و فرمان هشت ماده ای شخص رئیس جمهور متوقف شد.
تولید خودروی غیر ایمن و غیر استاندارد را متوقف می کنیم و بجای آن خودروی جایگزین متولد می شود.
===================================
خلاصه کلام، اساسا همه این خودروهای تولید داخل مشکلات دارند، منتهی، مافیای خودروسازها (در حقیقت خودرونسازها) هم خیانت به مردم بویژه فرودستان می‌کنند با حذف خودورهای اقتصادی ارزان قیمت و موجب گرانی و کمبود این قبیل خودروها می‌شوند و هم به ولی نعمتشان یعنی حکومت آخوندی می‌کنند، حکومت آخوندی چنان دچار سرگشتگی و تنهایی شده، که مشتی چاپلوس و خائن فاسد و کم‌سواد به دور خود جمع کرده، تقریبا همه افراد مجلس و دولت هممزان به اکثریت مردم عادی و هم به حکومت آخوندی بویژه شخص خامنه ای و مجتبیف دارند خیانت می‌کنند، افراد خائنی مانند میرسلیم تا وزیر صمت و مافیای خودرویی ها که اسامی چون گروه کروز موسوم به اختاپوس و… نام برده می‌شود، در لیست جنایتکاران به ملت ایران است، من مخالف اعدام هستم و مجازات برای قاتلان و جانیان حداکثر حبس ابد در زندان انفرادی با اعمال شاقه می‌دانم- بخصوص که تاریخ ثابت کرده اشتباهات در قضاوت بالاست و کشتن هر کسی، اگر اشتباه باشد دیگر غیر قابل جبران است، تمام کسانی که در همدستان جنایتکار وحوش حکومت‌های غربی و همراهان حکومت‌های شرقی تحریم‌سازان داخلی و کاسبان تحریم از کسانی که حل بحران هسته ای و احییا برجام را کش دادند تا مافیایی خودرو تا خوراکی‌جات مستحق حبس ابد هستند!

بعنوان کسی که دیگر امیدی به اصلاح حکومت آخوندی ندارم و ادامه ننگینش جز فرصت-نسل سوزی و عقب ماندگی ایران از جهان پیشرو عدم دستبابی به مقام در حور تمدنی اش یعنی جزء ده کشور اول رفاه مادی و معنوی جهان، و خواهان برچیدن این حکومت آخوندی ظالم و فاسد و جنایتکار هستم حتی شده با کودتای نظامیان وطن پرست تا آماده شدن شرایط برای استقرار حاکمیت دمکراتیک و آزادی حقوق بشری تمدن ساز، با توجه به خطر تجزیه طلبی و جنگ داخلی؛  این نکات می‌نگارم!

مثلا سمند که الان انواع فیس لیفتش به اسامی مختلف با موتور شانزده سوپاپ دوگانه سوز با مصرف بهینه کم و ارتقاء یافته، دارند تا بیش از دو برابر قیمت سمند پایه می فروشند! در حالیکه همین ارتاقئات روی سمند اجرا و به قیمت اقتصادی بفروشند! چرا این کار نمی‌کنند و چرا تو شرکت ایران خودرو و سایپا همزمان بخش خطوط تولیدشان به  این پلتفرم نسبتا خوب امتحان پس داده اختصاص نمی دهند با تیراژ یک میلیونی و بلاتر  نیاز مردم برطرف نمی کنند؟!

جز خیانت مافیای به مردم اکثرا محروم چیزی دیگری می توان فکر کرد؟!

اما اگر دست خودم بود، این وزیر صمت و نمایندگان خائن حامی وی و تمام پشت صحنه مافیای خودرو را به حبس ابد با اعمال شاقه می‌انداختم به جرم خیانت به مردم فرودست در چنین وضع آشفته فقر و کمبود تحریم محصولات خودرویی که عمده قطعاتش بومی و ارزان به دست مشتری می‌شود، اعدام می‌کردم، اینها به معنای واقعی مفسد فی الارض و دشمن بشریت هستند، جنایتکارانی مرزهای خیانت به وطن و اکثریت مردم جابجا کردند، هرگز در تاریخ بشریت چنین در یک حکومت این همه خائن جمع نشده است!

=============================

حقیقتا حذف خودورهای ارزان و اقتصادی از وانت پیکان و پراید تا تیبا و ساینا در این شرایط چیزی جز خیانت و دزدیدن پول فقرا و محروم کردن آنها از حداقل وسایل ایاب و ذهاب نیست؟!

اگر خامنه ای که می‌دانم خبر دارد کاری علیه این خیانت نکند و واردات خودورهای اقتصادی که روش‌های مختلف- حتی بدون خروج ارز مانند ارز با منشاء خارجی و خودروهای دست دوم کم کارده زیر ۵ سال و قیمت زیر ده هزار یا پنج هزار دلار با عوارض صفر دادند، را اجرا نمی‌کنند یک چیز است، یا خامنه ای و بیت و حکومت آخوندی دیوانه شده و واقعا می‌خواهد مردم برای معاش و گرانی حتی قشر خاکستری طبقه متوسط به قیام براندازی وادار کنند از شاهکارهای یک حکومت دیکتاتوری به شدت احمق است! و یا حقیقتا امثال وزیر صمت و نمایندگان فاسد مجلس حامی وی و مافیای خودرو همدست براندازان و دشمنان ج.ا هستند.

اگر روزی شاید بزودی هم باشد مثلا یکی دو سال دیگر حکومت آخوندی سرنگون شود، یکی از دلایلش همین مسئله گرانی خودرو و جولان مافیاای اقتصادی است.!

بار دیگر به خوانش و تعمق همگان به مطالب مهم قبلی را دعوت می‌کنم:

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

جنگ‌های اباطیلی(ویرایش ۲) انگار تمام نشدنی: تاریخ تکرار: عذاب ظالمان با ظالمان است!؛ وقتی اپوزسیون‌نمایی ایرانی‌نماهای با پاسپورت تابعیت اجنبی، شغلشان اپوزیسیون شده چهل سال، و خیال بازنشستگی هم ندارند!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)