روحانی روز پنجشنبه ۲مرداد در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی برای فرستادن دوباره مردم به روی مین کرونا زمینه‌سازی کرده است. در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز ۲مرداد خبر داد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۱ فرد مبتلا به کرونا جان باختند و مجموع جان‌باختگان در این کشور به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید،روحانی با وقاحت همیشگی‌اش گفت؛ «که علت موج دوم شیوع کرونا فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی نبوده و برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها و ازدواج و ختم بوده است».

او ادامه داد؛ « بعد از گذشت یکی دو هفته، ارزیابی‌ها، حکایت از شیب نزولی شیوع در بسیاری از استان‌های کشور دارد که این کاهش نتیجه اجرای گسترده‌تر پروتکل‌ها و استفاده تعداد بیشتر از مردم از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دوری از تجمعات بوده است.».

روحانی سپس با تاکید بر اهمیت ویژه مراسم سوگواری محرم و بهره‌های فراوان معنوی آن برای جامعه که نمی‌توان از آن چشم پوشید، اظهار داشت: «این یک نیاز روحی غیرقابل انکار بوده و برگزاری این آئین شکوهمند یک ضرورت قطعی است».

روحانی همین طور  با اشاره به مساله کنکور در نظام آموزشی کشور، گفت؛ « برگزاری کنکور با حفظ سلامت جوانان کشور، مورد نظر سیستم آموزشی است و با طراحی و اجرای دقیق پروتکل‌های مربوطه، کنکور در کمال امنیت روانی و جسمی جوانان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد».

در پی مطلب روحانی و طرح دوباره او برای فرستادن مردم و دانش آموزان به میدان مین کرونا گفتنی است که؛ سخنان روحانی درمورد ضرورت برگزاری مراسم محرم وعاشورا و نیز برگزاری ناگزیر کنکور، درحالی که که ۱۴ استان در وضعیت قرمز و۱۰ استان در وضعیت هشدار کرونا قرار دارند، یک اقدام جنایتکارانه دیگر برای کشته‌سازی انبوه تحت عنوان ایمن سازی همگانی! است. تئوری روحانی آن است که تاکنون ۲۵ میلیون از مردم کرونا گرفته اند و ۳۵ میلیون دیگر هم کرونا بگیرند تا  مصونیت همگانی! در مقابل آن به وجود آید.این رویکرد مجرمانه روحانی تاکنون به قیمت جان بیش از ۷۶ هزار تن از مردم فقیر ایران منجر شده است. کشاندن دانش آموزان جوان به قتل‌گاهی به نام کنکور در حالی که بسیاری از آنان ممکن است به کرونا آلوده باشند و باعث گسترش آن به سایر دانش‌آموزان شوند، یک‌عمل مجرمانه است این طرح مجرمانه را باید افشا کرد و ناکام گذاشت.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)