images - Copy

طبق آخرین اخبار از سوی دفتر رئیس جمهور دکتر حسن روحانی و با تایید رهبر جمهوری اسلامی آیت‌الله علی‌ خامنه‌ای، صلح نامه‌یی به اپوزیسیون و مخالفین دولت و نظام ارسال گردید. متن آشتی‌ نامه که امروز در سایت خبرگزاری فارس درج شد بدین شرح است:

بسمه تعالی

و قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِن سِحْرِهِمْ أَنَّهَا تَسْعَى

(بگو بلکه شما بیندازید ناگهان ریسمان‌ها و چوبدستی‌های‌شان به دلیل سحرشان در خیالات‌شان چنین می‌نمود که با شتاب می‌خزند ۲۰:۶۶)

بدین وسیله به اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد صلح تحت ۸ مفاد زیر اعلام می‌گردد:

نظام جمهوری اسلامی «حقیقی‌» ایران با تغییر نام همچنان به حکومت ادامه خواهد داد..۱-

۲- نظام جمهوری اسلامی حقیقی‌ ایران سالانه ۵% از درآمد کّل کشور را به اپوزیسیون اختصاص داده و آن‌ را در حسابی‌ در لندن برای استفاده آنان واریز خواهد کرد. (چگونه تقسیم این حساب چند میلیارد دلاری به عهده اپوزیسیون خواهد بود و نظام هیچ مسوولیتی در مورد جنگ و دعواهای احتمالی‌ در مورد آن را قبول نخواهد کرد.)

۳- نظام جمهوری اسلامی حقیقی‌ تمام صفحه‌های رسمی‌ خود را در فضاهای مجازی از جمله فیس‌بوک، توییتر، گوگل پلاس ، اکس باکس، پلی استیشن و غیره را تعطیل کرده و تمام آنان را دربست در این عقب نشینی به اپوزیسیون تحویل میدهد.

۴- بدین وسیله تقسیم حقوق ملت را به دو بخش حقیقی‌ (دنیوی و آخرتی) و مجازی (اینترنتی و خانگی) اعلام می‌داریم و تمام حقوق و منافع حاصل از فضای مجازی که می‌تواند بیلیون‌ها دلار باشد به نمایندگان منتخب مجازی ملت ایران تحویل داده و تمام حقوق و منافع فضای حقیقی‌ را در اختیار خود کماکان نگاه خواهیم داشت.

۵- اپوزیسیون داخل و خارج کشور ایران با آزادی کامل می‌توانند آنچه بخواهند در فضای مجازی بنویسند، بگویند و انجام دهند.

۶ – ملت ایران تا وقتی‌ که در فضای حقیقی‌ و خارج از خانه خود هستند باید قوانین جمهوری اسلامی را به طور کامل رعایت کنند واگر نه‌ به حکم قانون و شرع با ایشان رفتار خواهد شد (البته در دشت و کوه یا دور از چشم دیگران کارهای مجازی اشکالی‌ ندارد).

۷ – ملت ایران و مخالفین نظام در فضای مجازی و جلوی کامپیوتر، تلویزیون، موبایل، آی‌ پاد، آی‌ فون، آندروید، ‌لپ تاپ، ویدئو گیم، ماهواره ، اکس باکس، پلی استیشن و غیره یا در خانه خود آن‌چه می‌خواهند می‌توانند بگویند، بنویسند و انجام دهند و حتی می‌توانند در مورد اعمال جمهوری اسلامی در فضای حقیقی‌ افشا گری کنند، فحاشی کنند، تحلیل کنند … اما حق ندارند آن‌ را به فضای حقیقی‌ بکشند و هیچ دخالتی در فضای حقیقی‌ داشته باشند.

۸- ایرانیانی که در خارج کشور زندگی‌ می‌کنند و یا به خارج مسافرت می‌کنند برای گردش و تفریح و بیزنس می‌تواند در فضای حقیقی‌ هم آنچه می‌خواهند بکنند، در کنسرت‌های دبی و لاس وگاس یا آکسیون و کنفرانس‌های و جشنواره‌ها شرکت کنند ، خانم‌ها بی‌حجاب باشند و با خارجی‌ها دست بدهند و روبوسی کنند اما وقتی‌ به آسمان حقیقی‌ ایران می‌رسند باید به قوانین جمهوری اسلامی حقیقی‌ ایران احترام بگذارند.

نهایتا ملت ایران در فضای حقیقی‌ در سایه نظام ولایت فقیه و قوانین آن ادامه به زندگی‌ داده و همزمان در فضای مجازی و درون خانه می‌توانند با هر صورتی‌ که خود دانند تحت نظامی مثلا آزاد و سکولار دموکرات حتی با رای گیری سراسری اینترنتی در فضای مجازی زندگی‌ شاد و آزاد و مجازی داشته باشند. حتی اپوزیسیون بر علیه ما داشته باشند، بیانیه بدهند …. ، اما در “عمل” در دنیای حقیقی‌ دخالتی نکنند. ما هم متقابلا به دنیای مجازی کاری نخواهیم داشت. می‌توانند احزاب و سازمان و تشکیلات سیاسی، حقوق بشری، مدنی تشکیل دهند، حتی رئیس جمهور یا پادشاه در فضای مجازی داشته باشند، سایت‌ها و رادیو و تلویزیون و ویدئو گیم‌ داشته باشند. عکس‌ها و ویدئو‌های بدون حجاب خود را تکثیر کنند، رقص و شادی کنند. به سبک هپی و غیره برقصند. کنسرت مجازی داشته باشند. پارلمان مجازی، قوانین مجازی و شغل‌ها و شرکت‌ها و بیزینس در فضای مجازی داشته باشند و ۲۴ ساعت پشت کامپیوتر بنشینند و مبارزه مجازی و لایک و شیر و توییت و غیره، آشکارا و نه حتی یواشکی انجام دهند . کنسولگری، سفارت مجازی برای رابطه با جمهوری اسلامی حقیقی‌ داشته باشند. می‌توانند هر نامی‌ که می‌خواهند به این دولت مجازی دهند. رهبر انقلاب نام “نظام موازی مجازی کاچی به از هیچی‌ ایران” را پیشنهاد کرده‌اند.

با تقسیم ایران به دو دنیای مجازی و حقیقی‌ همگان می‌توانیم با صلح و صفا در کنار یک‌دیگر و خیالات خودمان به زندگی‌ حقیقی‌ و مجازی خود ادامه دهیم.

ستاد همزیستی‌ مصالحت آمیز جمهوری اسلامی حقیقی‌ ایران
دولت اصلاحات و تدبیر و امید و غیره
دفتر گسترش سوپاپ‌های اطمینان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com