علی صدارت– بی‌اثرتر شدن اسلحه در دست سرکوب‌گران

تاریخ تولید و انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ = ۱۵-۰۱-۲۰۲۴ دوشنبه

❊❊❊

مطلب را به شکل صوتی، در👇همین‌جا👇بشنوید:

مطلب را همچنین می‌توانید به شکل صوتی،  در👇همین‌جا👇بشنوید و در هم‌رسانی مشارکت بفرمایید:

پادکست اسپاتیفای

https://open.spotify.com/episode/35RIIfxd2jNvO6KPPK0zCt

به علت مقاومت مردم و ایستادگی در مقابل قدرت‌ها، اسلحه در دست سرکوبگران بی‌اثرتر شده است. همان سلاح‌هایی که برای اعمال سلطه به‌کار می‌رفته، به‌تدریج نه تنها کارآیی خود را بیشتر از دست داده و می‌دهند، بلکه خود همان اسلحه، بلای جان سلطه‌سالاران شده است!

این مقاومت و ایستادگی، بسیاری از ایرانیان را (چه بدانند و چه ندانند!) به «شهروندخبرنگاران» بسیار موثری در امر احقاق حق اطلاع‌یابی، و احقاق حق اطلاع‌رسانی مبدل کرده است، سربازان دلیری که دفاع پیروزمندانه در جنگ روانی، و درآمیختن با افکار عمومی جهان، را مدیریت می‌کنند.

قدرتها به اجبار سازنده بحران‌ها هستند با جعل موضوعات برای جنگ روانی و در این راه برای سرکوب نیازمند اراذل و اوباش هستند:

ایران:

ولایت مطلقه پهلوی: شعبان بی‌مخ و… و سایر اراذل و اوباش «تاج‌بخش»

ولایت مطلقه فقیه: مجرمان و جانیان و اراذل از زندان به خیابانها تحت امر پاسداران و بسیجیان

غلامحسین محسنی اژه‌ای: چرا باید۱۰-۱۵ نفر نصف شب هجوم ببرند به خانه مردم با ضرب و شتم برای باز داشت یک نفر……..! 

اسیدپاشی،…. 

روسیه:

استفاده پوتین مجرمان و جانیان و اراذل از زندان به گروه مزدور واگنر

آمریکا، و بریتانبا، و سایر قدرت‌های استعمارگر، و… (صهیونیسفر!):

نتانیاهو و شرکا و «عمالقه» خواندن ما ایرانیان و فلسطینی‌ها،… صهیونیست‌ها، اسرائیل (اسرائیل:  آخرین سنگر استعمارگری از راه اشغال) به عنوان قوای سرکوب سرمایه‌سالاران و قدرت‌های غربی در منطقه،… استفاده از اوباش برای تصرف اراضی و خانه‌ها و مایملک فلسطینی‌ها

بایدن چهارمین رئیس جمهور امریکا است که یمن را بمب‌باران می‌کند.

گزارش امروز نشریه گاردین: یک کشتی در جنوب شرفی عدن هدف حمله موشکی قرار گرفت.

خشونت و تجاوزها، اسلحه دیگری است که در دست سرکوبگران بی‌اثر، و بلکه مزاحم شده است!

“خشونت از ما محافظت نمی کند“

قبل از جنگ، ارتش از شهرک ها محافظت می کرد، محاصره مرگبار نوار غزه را حفظ می کرد و وضعیت آپارتاید و برتری یهودیان را در سرزمین های بین رود اردن و دریا حفظ می کرد. از زمان آغاز جنگ، ما هیچ درخواستی برای تغییر سیاست واقعی در کرانه باختری و غزه، برای پایان دادن به ظلم و ستم گسترده بر مردم فلسطین و خونریزی و همچنین برای صلح عادلانه ندیده ایم. بر عکس، ما شاهد تشدید ظلم، گسترش نفرت و گسترش سرکوب سیاسی فاشیست در اسرائیل هستیم.

نامه ای از یک سرباز اسرائیلی مخالف وجدانی: من از شرکت در جنگ انتقام جویانه امتناع می کنم

تال میتنیک، ۱۸ ساله، از شرکت در آنچه که به گفته او “حمام خون” است، امتناع می کند و خواهان تغییرات عمیق سیاسی است. وی، بخاطر نپیوستن به ارتش، زندانی شده است.

https://enghelabe-eslami.com/index.php/component/content/article/19-didgagha/maghalat/54281-2023-12-29-00-13-38.html?Itemid=0

۱۰۰ روز تجاوزات صهیونیست‌ها و شرکا به حقوق:

۱۰۰ هزار کشته و زخمی و ناپدید،…

۱۰۰ها هزار  آواره و گرسنه،…

حالا همین خشونت‌ها و تجاوزها، بلای جان صهیونیسفر در دیوان بین‌المللی عدالت در لاهه گشته است!

حجاب به عنوان مهمترین اسحله‌ای که هرروزه توسط بسیاری از قوای سرکوب مستخدم، بسیاری جیره‌خوار و «ساندیس‌خوار»، و بسیاری نوکران بی‌جیره و مواجب رژیم بکار برده می‌شده است، نه تنها بی‌اثر شده، بلکه به مشکلی برای رژیم مبدل گشته است:

کمتر از یک ماه بعد از پیروزی انقلاب، «حجاب» توسط سلطه‌سالاران به دست‌آویزی برای سرکوب زنان، نیمی از جامعه ایران، مبدل شد و کارآیی مناسب قدرت‌ها را عملا نشان داد.

به مناسبت روز جهانی زن، تظاهراتی در دانشگاه تهران انجام شد که مصادف بود با  فقط یک روز بعد از انتشار سخنرانی خمینی مبنی بر این که گفته بود «زنان می‌توانند به سرکار بیایند اما نباید لخت بیایند باید همه با حجاب بیایند» (هفدهم اسفند ۱۳۵۷) تظاهرکنندگان از دانشگاه بیرون آمدند و در خیابان به اعتراضات ادامه دادند.

این بانوان در خیابان انقلاب توسط مردان عضو کمیته‌های انقلاب اسلامی که فریاد می‌زدند «یا روسری، یا توسری» مورد هجوم و سرکوب قرار گرفتند.

این روزها با نزدیک شدن به «انتخابات» اسلحه «حجاب» نه تنها در دست سرکوبگرالن بی‌اثر شده است، بلکه مزاحم آن‌ها نیز شده است!

صندوق‌های «رای‌گیری» و معضل «حجاب» و پاسخ سخنگوی شورای نگهبان:

https://news.gooya.com/2024/01/post-83293.php

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بر اساس قانون عفاف و حجاب فردی بی حجاب جهت رای دادن به صندوق های رای مراجعه کند، مانعی برای او ایجاد می‌شود؟

تاکید کرد: حق رای در هیچ قانونی سلب نشده و حتی توسط دادگاه نیز سلب شدنی نیست. نباید موضوع حجاب موجبدوقطبی شدن در انتخابات شود!

باهنر درباره انتخابات: طبق نظر سنجی میزان مشارکت در کشور ۳۵ و تهران ۱۷ درصد است

دوشنبه – ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ . عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر کس می‌خواهد تحول در کشور ایجاد شود باید پای صندوق رأی حاضر شود و رسیدن به قدرت و…

رئیسی گفت: بساط «بی‌حجابی» حتما برچیده خواهد شد

دوشنبه – ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ . رئیسی جایگاه ائمه جمعه را در تبیین دستاوردهای نظام و نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سندی پرمغز، جایگاهی رفیع و موثر دانست،…

خامنه‌ای  ۱۷/۰۳/۱۳۹۶ :

…آقا جان، توجه داشته باشید، مصیبت آن روزی است که مردم پشت کنند به صندوق رای، این مصیبته!

مصیبت اونه که ۹۰٪ مردم پای صندق‌های رای نیایند!

حضور مردم پای صندوق‌های رای، یک نعمت بزرگی است!

خامنه‌ای ۱۴خرداد ۱۳۶۸:

باید خون گریست بر جامعه اسلامی که حتی احتمال [رهبری] کسی مثل بنده در آن مطرح شود. من دو هفته پیش این قضیه رهبری من که مطرح شد به اقای هاشمی گفتم من لایق چنین مقامی نیستم، شما هم می‌دونید. من رهبری صوری خواهم بود نه رهبری واقعی. رهبر طبق قانون اساسی باید مرجع تقلید باشد چند نفر در همین جلسه گفتند من فقیه و صاحب نظر نیستم!

https://www.instagram.com/reel/C1xC9h0vD9y/

خامنه‌ای-  ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ (در مورد تناقض‌گویی‌های مکرر خامنه‌ای، از جمله در باره رفراندم):

https://www.farsnews.ir/news/14020201000566/%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C%D9%90-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8

مجله فارس پلاس؛ ۱۴۰۲-۲-۱ – تبیین بیانات رهبر انقلاب – پس از ماه‌ها موج‌سواریِ جریان رسانه‌ای دشمن با سوءاستفاده از کلیدواژه‌ی مقدّس «مردم» و پس از آنکه فتنه‌ی جنگ شناختی ۱۴۰۱ شکست خورد و فضای اجتماعی آرام شد، رهبر معظّم انقلاب بالأخره در دیدار رمضانی دانشجویان (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) موضع قاطع خویش نسبت به مسئله‌ی «رفراندوم» را به‌مثابه فصل‌الخطاب بیان کردند و انجام همه‌پرسی را در امور جاری کشور که جریان رسانه‌ای دشمن آن را تکرار می‌کرد (از جمله قانون پوشش) امری نامعقول دانستند. طبیعتاً این موضع، خشمِ جریان رسانه‌ای دشمن را برانگیخت و باعث القاء شبهات تازه‌ای از سوی آنان برای تحریف صورتمسئله گردید. محورِ تلاش‌های «جریان تحریف» در این ماجرا نیز -همچون گذشته- ایجاد «تقابلِ کاذب» میان موضع ایشان و اصلِ «جمهوریت» بود.

برای تحلیل درستِ موضع رهبر انقلاب نسبت به جایگاه مردم در حکمرانی، لازم است محکمات اندیشه و سیره‌ی عملیِ ایشان را بشناسیم تا بتوانیم در موارد مبهم و احیاناً شبهه‌ناک، متشابهاتِ سخنان ایشان (از جمله آنچه درباره‌ی نامعقول‌بودنِ رفراندوم بیان کردند و دشمن به تحریف آن پرداخت) را از طریق ارجاع دادن به محکماتِ اندیشه و شخصیت ایشان، درست فهم و تحلیل کنیم.

خامنه‌ای- ۱۰دی ۱۴۰۲:

«…خدای متعال همینطور حرف می‌زد. در واقع زبان من بود،  حرف خدا بود…»

گویا امر به خودشان هم مشتبه شده که کلام وی کلام خدا است و حتی مثل قرآن دارای «محکمات» و «متشابهات» است!!!

ویدئوکلیپ «خون ماه» از تهمورس پورناظری، شعر از پوریا سوری ،خواننده سحر بروجردی، گروه هم‌آوازان

تهمورس پورناظری این آهنگ را در اینستاگرامش منتشر کرده و این‌گونه نوشته است: «من شرمنده‌ی هر آن دختر و پسر، هرنام از زنان و مردان، هر نفس از مادران و پدران ایرانم که رویِ ماه عزیزان‌شان در راه ایران به خاک‌وخون کشیده شد و من دروصف آن هیچ جز نوای موسیقی از دستم بر نمی‌آید.»

مقام امنیتی در فایل صوتی لو رفته جلسه امنیتی گفت: «…چه خاکی به سرمون بریزیم اگر یک موزیک‌ویدیو دیگه درستکنن…»

این ترس را یکی از سردار-پاسدارها وقتی در جلسه ابراز کرد که در همان روزها موزیک ویدیوی هموطن هنرمندمان شروین حاجی‌پور با نام «برای» یک برد جهانی پیدا کرده بود و برای رژیم دردسرساز شده بود، و شروین حاجی‌پور را هم دستگیر کرده بودند.

از اول انقلاب، افراد متخصص و کاردان، مخالف نفوذ معممین در دولت بودند. بهشتی در نامه ۲۲ اسفند ۱۳۵۹ به خمینی، از «متخصصین» شکوه داشت که  آن‌ها همه‌جا اکثریت، و «مکتبی‌ها» اقلیت بودند و به وضوح اعتراف کرد که «در همه سازمان های لشگری و کشوری همواره در اقلیت» هستیم!

حالا اشتغال به عنوان رانت‌خواری و ویژ‌ه‌خواری، و عدم شایسته‌سالاری در به‌کارگیری متخصصان در همه امور برای گرداندن کشور، دولت را به یک موسسه‌ی انتفاعی مبدل کرده است که فلسفه‌ی وجودی و دستور کار آن، تخریب هرچه بیشتر ایران و ایرانیان است!

❊❊❊ گزارش، بررسی و ارزیابی رویدادها ❊❊❊

مطلب را به صورت تصویری در این‌جا ببینید و در هم‌رسانی مشارکت بفرمایید:

یوتیوب

https://www.youtube.com/watch?v=JM4CSP0yR30

لینک مطلب در رسانه‌ها و شبکه‌بندی‌های اجتماعی، برای: عضو شدن و دنبال کردن و مشترک شدن، رای‌دادن، ابراز نظر، پسندیدن، پیاده کردن، به دوستان خود ایمیل کردن، و…، و لطفا هم‌رسانی:

اینستاگرام

https://www.instagram.com/reel/C2IXk2mPKDw/

همراهان گرامی در اینستاگرام، شما می‌توانید از اینستاگرام خود در گوشی موبایل، به کانال مخابراتی ما (خبرنامه علیصدارت) ملحق شوید:

Use the Instagram app on your mobile device to join this broadcast channel:

https://ig.me/j/AbZQnDEDWb26LXMO/

or:

https://www.instagram.com/j/AbZQnDEDWb26LXMO/

کست‌باکس

https://castbox.fm/channel/علی-صدارت-id3317800?country=us

صفحه فیس‌بوک:

https://www.facebook.com/Sedarat57/videos/1085890869106671

https://www.facebook.com/Sedarat57/live_videos/

تلگرام

https://t.me/sedaratMD/2438

واتساپ

در واتساپ با شناسه:

علی صدارت-نظر، خبر، تحلیل

با آدرس:

https://chat.whatsapp.com/IT11IqMZ44v9L62gPRghhu

آدرس مطلب در سایت (سایت علی صدارت : رسانه‌های ملیِ همگانی به مثابه شاخه چهارم دولت) را در ذیل آورده‌ایم.

در این آدرس، می‌توان به بعضی دیگر رسانه‌ها که هم این مطلب و نیز برخی دیگر از مطالب سایت در آن‌ها منتشر می‌شوند،دسترسی داشت.

از این راه می‌توان به‌عنوان یک «کنش‌گر حقوق بشر» فعال شد. با عضو شدن، و دنبال کردن، و مشترک شدن، و رای‌دادن، وابراز نظر، و پسندیدن، و پیاده کردن، و به دوستان خود ایمیل کردن، و…، و ابتکار برای سایر روش‌های هم‌رسانی، برای احقاقحقِ اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی، نقش‌آفرین گردید:

https://alisedarat.com/2024/01/15/12797/

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

برخی منابع، مراجع، ماخذ، مطالب مرتبط،….

رویدادها و خبرها و نظرها…

در هفته‌ای که گذشت…

دستکم ۱۱ زندانی در کرج اعدام شدند

دو زندانی در زندان قزلحصار کرج اعدام شدند

یک زندانی جهت اجرای حکم اعدام به سلول های انفرادی زندان قزوین منتقل شد

یک زندانی در زندان قزلحصار کرج اعدام شد

زندان قزلحصار؛ دو زندانی جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند

پیمان عبدی، شهروند ۳۵ ساله اهل نوسود ساعاتی پس از بازداشت، در کرمانشاه جان باخت

گزارش‌های تحلیلی ـ  مجازات اعدام: ماشین کشتار دولتی در ایران

یک زندانی در زندان قزوین اعدام شد

شبحِ طنابِ دار ماشین کشتار جمهوری اسلامی بر سر زندانیان سیاسی

جان‌باختن ایمان حسنوند، شهروند خرم‌آبادی، «زیر شکنجه» ماموران اداره آگاهی تهران

جان‌باختن ایمان حسنوند، شهروند خرم‌آبادی، «زیر شکنجه» ماموران اداره آگاهی تهران

مردم باید کاری بکنند!/ چه باید کرد؟، گفتگوی مرتضی عبداللهی با علی صدارت

مردم باید کاری بکنند!/ چه باید کرد؟، گفتگوی مرتضی عبداللهی با علی صدارت

کنفرانس گوادلوپ و انقلاب و نشانۀ عجز قدرت‌ ها دلیل دیگری برای اعتماد به‌ نفس فردی و اعتماد به‌ نفس ملی، سخنرانی علی صدارت

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/09/کنفرانس-گوادلوپ-و-انقلاب-و-نشانۀ-عجز-قد/

همان ساختار فکری در آلمان که هولوکاست را به وجود آورد امکان کشتار عمومی غزه، توسط اسرائبل را نیز ایجاد می کند

https://www.counterpunch.org/2024/01/12/how-the-mindset-in-germany-that-led-to-the-holocaust-now-enables-israels-genocide-in-gaza/

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/13/همان-ساختار-فکری-در-آلمان-که-هولوکاست-ر/

موقعیت طلایی برای خلع سلاح اتمی در خاورمیانه: تحمیل سرنوشت آفریقای جنوبی به جنگ‌ طلبان اسرائیلی، سخنرانی علی صدارت

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/02/موقعیت-طلایی-برای-خلع-سلاح-اتمی-در-خاور/

غزه: از فتح کوروش کبیر تا شکست از اسکندر مقدونی

غزه: از فتح کوروش کبیر تا شکست از اسکندر مقدونی

فرهاد همتی: برچسب های ناچسب در مورد بنی صدر

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/13/فرهاد-همتی-برچسب-های-ناچسب-در-مورد-بنی/

بخشنامه عجیب وزارت بهداشت برای دوره دستیاری: گروکشی از رزیدنت‌ها برای مهاجرت نکردن!/ وثیقه بگذار بعد درس بخوان!

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/14/بخشنامه-عجیب-وزارت-بهداشت-برای-دوره-دس/

بنیامین نتانیاهو: هیچ کسی ما را در غزه متوقف نخواهد کرد، نه لاهه، نه محور شرارت و نه هیچ کس دیگری

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/14/بنیامین-نتانیاهو-هیچ-کسی-ما-را-در-غزه-م/

اولین جلسه‌ی رسیدگی به قوم‌کشی اسرائیل در جنگ با فلسطین در دادگاه لاهه; مهران زنگنه

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/13/اولین-جلسهی-رسیدگی-به-قومکشی-اسرائ/

مهران مصطفوی: چگونه ربع قرن سیاست هسته‌ای، انرژی خورشیدی را به اغما برد!

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/14/مهران-مصطفوی-گونه-ربع-قرن-سیاست-هسته/

مراجعه افراد بی حجاب به صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات + پاسخ “عجیب” سخنگوی شورای نگهبان

بایدن تلفن را روی نتانیاهو قطع کرد

سیلی مامور پلیس به یک پرستار و دستبد زدن به او مقابل چشم مراجعین بیمارستان

نیلوفر حامدی و الهه محمدی با وثیقه آزاد شدند

امیرحسین لادن – اسرائیل، کشور سرکش!

امیرحسین لادن – اسرائیل، کشور سرکش!

بهروز ورزنده : مشابهت‌هاو تفاوت‌های حزب‌الله و شاه‌الله

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/12/بهروز-ورزنده-مشابهتهاو-تفاوتهای-ح/

فیروزه بنی‌صدر: چرا امثالِ پرویز ثابتی شکنجه‌گر می‌شوند؟

https://enghelabe-eslami.de/2024/01/12/فیروزه-بنیصدر-چرا-امثالِ-پرویز-ثابت/

دموکراسی در خطر، نویسنده شیدان وثیق

دموکراسی در خطر، نویسنده شیدان وثیق

World Economic Forum Annual Meeting

۱۵–۱۹ January 2024

https://www.weforum.org/events/world-economic-forum-annual-meeting-2024/

The world’s five richest men have more than doubled their fortunes to $869bn (£۶۸۱.۵bn) since 2020, while the world’s poorest 60% – almost 5 billion people – have lost money.

https://www.theguardian.com/inequality/2024/jan/15/worlds-five-richest-men-double-their-money-as-poorest-get-poorer?CMP=GTUK_email

At the same time, it warns, if current trends continue, world poverty will not be eradicated for another 229 years.

Highlighting a dramatic increase in inequality since the Covid pandemic, Oxfam said the world’s billionaires were $3.3tn (£۲.۶tn) richer than in 2020, and their wealth had grown three times faster than the rate of inflation.

US-UK airstrikes risk strengthening Houthi rebels’ position in Yemen and the region

Javier Milei Is the World’s Latest Wannabe Fascist

Argentina’s new populist president takes after Trump and Bolsonaro by seeking to destroy democracy from within.

The new Argentine president is downplaying the brutal legacy of the country’s dictatorship.

Germany supports genocide – again

Drowning in despair amid a sea of tents

Resistance in Lebanon and Gaza shows us the war through their videos

Netanyahu strikes Lebanon to save his neck

Israel blocking aid, fuel to Gaza hospitals

France’s new foreign minister enabled Gaza genocide

Day 96 roundtable: Can the ICJ stop Israel’s genocide?

Palestinian American’s family members ignored by Biden administration

“A Breach of Yemeni Sovereignty”: Biden Becomes Fourth U.S. President to Bomb Yemen

The United States and Britain launched dozens of military strikes on Yemen on Thursday, raising fears of an escalation of conflict in the region. The strikes, … Read More →

“They Want to Silence Us”: Knesset Member Ofer Cassif Faces Expulsion for Backing South Africa Genocide Case

Israeli Knesset member Ofer Cassif is being threatened with expulsion from Israel’s legislature after he signed a petition supporting South Africa’s case against Israel at … Read More →

“Nowhere Is Safe in Gaza”: South Africa Lays Out Genocide Case vs. Israel at World Court in The Hague

South Africa began to make its case Thursday at the International Court of Justice that Israel is committing genocide against Palestinians in Gaza. In their opening … Read More →

“Gaslighting and Cherry-Picking”: How Israel Is Defending Itself at World Court on Charges of Genocide

The second day of South Africa’s case against Israel at the International Court of Justice at The Hague saw Israel take the stand, defending against accusations … Read More →

U.S., U.K. Launch Strikes in Yemen, Killing at Least 5, Amid Escalating Middle East Tensions

Rallies in South Africa Support Nation’s Genocide Case Against Israel at World Court

Over 10,000 Children Have Been Killed in Israel’s Onslaught on Gaza

“More Evidence of U.S. Complicity in Genocide”: Report Finds U.S. Air Force Provided Intel to Israel

Trump Goes on Courtroom Rant as NY Civil Fraud Trial Wraps Up

Ohio Jury Declines to Charge Brittany Watts with Felony for Having a Miscarriage

The Lever: GOP Hopeful Nikki Haley Involved in Blocking Boeing 2020 Transparency Initiative

Pentagon Failed to Track Over $1B in Military Equipment to Ukraine

Taiwan Prepares to Vote in Highly Anticipated Election Amid U.S.-China Tensions

New Trial Kicks Off in Greece for Humanitarian Workers Who Helped Refugees

“Israel Is Starving Gaza”: Israeli Rights Group B’Tselem Says IDF Is Using Hunger as a Weapon of War

https://www.democracynow.org/2024/1/10/gaza_starvation?utm_source=Democracy+Now!&utm_campaign=d5dd16cb60-Daily_Digest_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_fa2346a853-d5dd16cb60-192716366

Human rights groups say Israel is using starvation as a weapon in the Gaza Strip as Israel severely restricts the delivery of humanitarian aid, medicine and food supplies to millions inside the besieged and bombed territory. In a new report,” Israeli human rights group B’Tselem lays out how Israel’s decision to cut off electricity, water and international humanitarian aid to Gaza after a 17-year blockade against the territory has led to a very quick collapse of infrastructure. “The things that impede this provision of food for people who are starving is a declared policy by Israel,” says Sarit Michaeli, B’Tselem international advocacy lead. “The Israeli government is at fault, is responsible for this, and this should lead to immediate international action.”

راههای تماس و ارتباط با ما:

https://linktr.ee/sedarat

راههای تماس و ارتباط با ما: لینکتری LinkTree

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)