انقلاب ضد حاکمیت آخوندیستی مافیایی ها (عوامل فاسد درون حکومتی از افراد فاسد مافیای نظامی و انتظامی و سایر نهادهای ج.ا تا به ظاهر بخش خصوصی، به طوری که در حالی با انتشار اخبار توافق موقت و یا پنهانی ایران وامریکا و تاثیر مثبت در کاهش تورم و گرانی، به ناآگاه و برای چندمین بار در همین شرایط حرامیان مافیایی در رسانه های زنجیره ای حکومتی وابسته … به ظاهر اصلاح طلبان تا سایت های معلوم الحال اصول گرایی … و سایت های فوق داغون جبهه پایداری و مصابحیون همچون … و کانال های تلگرامی و مجازی عوامل امنیتی و سپاهی و مزدوران اجنبی و بخش ضد ایرانی به ظاهر اپوزیسیون خارج نشین و کشورهای پان گرای ضد ایرانی… شروع به فرستادن سیگنال های گرانی کردند، کاملا مشهود است مردم ایران این حجم بزرگ جانورهای ضد بشری تحریم چی اجنبی و خودتحریمی ها داخلی انگل وار و وحشیانه در حال غارت و چپاول اموال بیت المال و مزدبگیران هستند از راه انواع تورم خورای و تحریم های مصنوعی و حباب سازی…)، برای شرکت سهامی مافیای ضد ایرانی، جماعت آخوندیست ها و مزدوران نفوذی در سپاه و بسیج و نهادهای انتظامی و کشوری و لشکری اش در خدمت گرفته است تا همزمان با خوش خدمتی به اجانب تحریم چی، تا می توانند اموال حرام از دزدی از مردم عادی و مزدبگیران و ثروت های ملی ایران حداکثر کنند.

این ارقام وحشیانه کاهش ارcش پول ملی ایران، حباب وحشناک طلا و ارز و خانه های لوکس و خودرو همگی بخشی غارتگری مافیایی ج.ا است که با منبع فساد چاپ پول بدون پشتوانه و روش نخ نما و تکررای تزریق ریال و تومان بی ارزش از راه مزد کارکنان حکومتی و وام های بانکداری فاسد ج.ا به داخل جامعه و غارت دسترنج مردم عادی بخش خصوصی خُرد انجام می شود. در تمام این سال ها برنامه ۵ ساله بودجه سالیانه در حکم برنامه کار غرات و نابوید اقتصادی ملت ایران بوده و بودجه ۱۴۰۲ و برنامه ۵ ساله هفتم هم در همین راستا است. اگر این حکومت و مجلس و دولت مزدورش (که امروزه در حد تراکچی هستند) اندکی عرق ملی و وجود ایران دوستی و شرفات داشتند جلوی آن همه ردیف های بودجه ای غارت گرانه و افرایش حققو کارکنان نجومی بگیر و نهادهای اتگلی مذهبی می گرفتند، اجازه نمی دادند باز روند چاپ پول و خلق نقدینکی ادامه یابد. امروزه تکررا یک اشتباه همون چا پول بدون پشتوانه کسر بودجه یک چیر اثبات می کند، تمام این  کارهای ضد اقتصادی عمدی است و در جهت دزدی و غارت از ملت ایران.

جنایتکارhن مافیای ج.ا بیش از چهل سال است با یاد گرفتن دزدی از راه چاپ پول و بانکداری ابردزدهای دائمی از ثروت ملی ایران و غارتشان و فرستادن منابع ملی به سمت اربان پان عربی و کمونیستی در اروپا و امریکا شمالی و عراق و شام افریقا و امریکا لاتین و شرق آسیا و… هستند.

این آچمز مصنوعی است چرا بیشتر ناشی انفعال بخش بزرگd از مردم و فریب اهریمن دنیاپرستی و حرص و آز مال اندوزی از راه حرام است که در انحططا فزاینده طی این چند دهه به صورت عمومی مردم ایران را آلوده کرده است.

سایت های زنجیره ای قماش مافیای جناح های اصول گرا و اصلاح طلب، به شکل وحشیانه ای در حال نبرد برای کسی سه گانه های قدرت و ثروت و موقعیت هستند، دعوای زرگری در استانه انتخابت مجلس فرمایشی و دروغین شورای اسلامی که حتی نام این مجلس هم خودش نشان دهنده ضد دموکراسی بودنش است.

همان طور نام جمهوری اسلامی، یک نام از ماهیت آپارتاید عقیدتی است و سایر نام های نهادهای یان نظام ضد بشری نیز همین گونه است مجلس شورای اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی… این پیشوند یا پسوندهای اسلامی خودش گویای حاکمیت شبه نژادپرستانه و آپارتاید این نظام است و دولت ابراهیم رئیسی اوج نژادپرستی پان سالامی پان عربیستی ا بکار گماردن انبوه افرادی سید عنوان یدک می کشد عملا دارد می گوید حکومت ج.ا یک حکومت نژتپرست و آپارتاید عقیدتی و حتی نژادی عرب مآب است و هر چند دولت های پان عربی این قماش مزدور و مافیای ج.ا در حد نوکر هم تحویل نیم گیرند و جز د رحد یک مفعول پان عربیسم می دانند و پدرخوانده های فلسطینی یعنی دولت های پان عرب حقیقتا مثل یک مفعول و غلام دربارشان با سران و عوامل آخوندی و سپاهی ج.ا رفتار می کنند! باختن کارت های نظام ج.ا د رحقیقت گپیش کش کردن مزدوران ج.ا به ارابن پان عرب بود، میلیاردها یورو بیت المال و امول مردم ایران فقرای غارت کردند خرج در عراق و شام و افغانستان و افریقا کردند و در نهایت تمام کارت های به ظهر قدرت را یک به یک تقدیم پان عرب ها و دولت های عربی کردند و یا در خوش خدمتی به چینی و روسی! و به طعنه منتقدان آن را سوپرصهیونیست گفتند، در جواب ادعاهای مبارزه با امپرالیسم صهیوینسم، مدعایان آن سوپرصهیوینسم نام گذاشتند تا افشای ماهیت نژادپرستانه پان اسلامی پان عربیستی عوامل نفوذی مافیایی در ج.ا افشا کنند.

در حالی انتظار می رفت با مصالحه ج.ا با سعودی، به سرعت گشایش اقتصادی شود و کمی اثرات تحریم ظالمانه امریکا کاسته شود، همان طور پیش بینی می شد  عمدتا تامین مالی باند مفایی حج بود، اختصاص میلیاردها یورو به مشتی پیرو پاتال به ظاهر عاشق حج بود و اما در حقیقت تامین نظر بخشی مافیای ج.ا شاخه حج و اوقاف استف در حالی حکومت ضد ایارنی وض د بشری ج.ا ادعا می کند پول برای واردات احتیاجات ضرروی مانند دارو غذا و تامین نهادهای تولید و وردات خودر ندارد، میلیارد ها یوور از ارز آزاد شده توافق پنهان با  امریکا خرج حج و سایر امور مانند شوآف های پان اسلامی پان عربی اربعین و ستادهای مفت خوری چون ستاد به امر معروف و نهادهای مذهبی و مافییا نظامی گرا می کند!

شرایط آچمر مصنوعی مردم ایران این سال های اخیر بسیار غم انگیز و تراژیک شده است. قسمت تلخ قضیه، تصمیم محافل امپرالیستی قدرت های غربی و شرقی بر این است گویا موجودیت کشور و ملت ایران برای جهان سرمایه داری و صیونیسم و دولت های نژادپرست پان گرا خطرناک است، این یک ادعای کذب است که متاسفانه جانورهای پان اسلامی آخوندیستی ج.ا نیز بر آن دامن می زنند! در حالی در همین بازخیزش جنبش مهسا و تداومش در سال جاری که در واقع تداوم انقلاب نوسانی مردمی ایران طی چند دهه اخیر است، اثبات اکرده اکثریت قاطع مردم ایران مخالف حکومت پان اسلامی پان عربی اوندیستی ج.ا هستند و حتی احتمالا بیش از نمی مردم ایران دیگر حتی مسلمان نیستند صرفا به ضرب سیستم آپارتاید عقیدتی و تفتیش عقیده اجباری اسما نام مسلمان اجباری یدک می کشند، اما اکثر این مردم نشان دادند نه تنها از نظام ضد بشری ج.ا عبور کرده اند، بلکه از اسلام و شیعه نیز عبور کرده اند.

اما متاسفانه دولت های غربی و سکولار دموکرات جهان همچنان القائات ضد بشری محافل امپرالیستی در غرب را دنبال می کنند مبنی بر نابودی کشور و ملت ایران!، مردم این در چنین آچمز مصنوعی ضد بشری دشمنان داخلی و خارجی گرفتار شده اند!

تنها راه مانده- برای مردم ایران- گذار (براندازی) نظام ضد ایرانی ضد بشری ج.ا و برچیدن مافیایی است این نظام همچون مزدور و پروکسی (نیابتی) خود کرده است.

ذوران بسیار دشوار و پیچیده مبارزاتی پیش رو است. مبرازان چند جانبه مدنی و انواع روش های غیر خشونت آمیز مقاومت مدنی تا تظاهرات و اعتصابت دقیق (البته غیر مخرب علیه معاش مردم) تا مقاومت دفاع مشروع سخت در برابر قوای سرکوبگر نظامی و انظامی… و از طرفی مبارزه ایجابی و روش های مردمی جلب نظر نیروهای مسلح برای پیوستن به انقلاب مردمی ایرانیان سات.

از آنجا سال هاست امکان اصلاحات ساختاری و دموکراتیک و عدالت خواهانه و حقوق بشری در درون نظام ج.ا وجود ندارد و تمام مسیرها آخوندیست ها و مزدوران مافیای ج.ا بسته و دیگر دستان اصلاح طلب و اصول گرا تمام شده و شوهای انتخبات کذایی و دروغ دمکراسی د رج.ا برملاا شده است، اهمیت جلب نظر بدنه نیروهای مسلح از خود مردم ایران هستند و متاسفانه امروزه در خدمت نظام ضد ایرانی ضد بشری ج.ا قرا گرفتند بسیار جدی است، برای گذار با حداقل خسارت و جلوگیری از جنگ داخلی و تجزیه ایران، پیوستن سریع نیورهای مسلح و آنجان یک قیام سراسری و شبه کودتای ملی بهترین روش گذار (براندازی) حاکمیت فعلی است نسبت با سایر روش های پیشنهاد.

با ین وجود، همزمان بایست از برخی اقدامات همین حاکمیت دیکتاتوری و ضد ایرانی و ضد بشری حمایت کرد، این همان وضعیت عجیب و دشوار آچمز است، مثلا توافق موقت و رفع برخی تحزیم ها از جمله تحریم های بشردوستان در دارو غذا و کالاهای غیرنظامی ضروری مانند خودرو و الترونکی و لواز خانگی و نهادهای تولید داخلی…. بایست انجام شود، متاسافنه محافل ضد بشری امپرالیستی که به صورت لابی ها در امریکا و اروپا عمل می کنند و قصدشان نابوی کشور ملت ایران است تلاش زیای می کنند این تحریم کاهش نیابد، شرایط آچمز تراژیک مردم ایران این گونه است!

ما فرض بر این می گیریم هنوز هم اندکی اشخاص ملی وطن پرست و ایران دوست در حاکمیت هستند که می توانند آخوندیست های حاکم و مافیایی زده را ترغیب کنند که گفتگوهای مستقیم با اروپا و امریکا برای کاهش تحریم اجنبی انجام دهند. از طرفی امیدوار باشیم گروها و اشخاص ایران دوستی در  اورپا و امریکا باشند از لغو یا کاهش تحریم ها علیه مردم عادی ایران بویژه امور غیرنظامی و بشردوستانه حمایت کنند.

 

گلچین های ابرمنتقد، پادشاه لُخت ایرانشهر ویران شده تا پادشاه بِخردپوش عربستان آباد شده…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)