خیلی از از افراد ملی و یا ایران‌گرا، که حتی غیر مسلمان و مخالف اسلام هستند، برعکس اپوزیسوین خواهان برندازی حکومت ج.ا، بنا بر مصالح ملی از جمله حفظ تمامیت راضی و یا ایده‌های احیای امپراتور ی‌خواهی ایران پیش اسلام، پشت و حمایت خامنه ای و بیتش قرار گرفتند، آیا این توهم است؟، چند سال بایست صبر کرد که خامنه‌ای تصمیم بگیرد قید رهبری بزند و واقعا پادشاهی را انتخاب کند؟

آنگاه که شاه لُخت- خَرامیده- ولی ناآگاه بر راه نابودی میرود، بهترین دوستانش، داناترین دشمانش هستند!

این پادشاهی فرضی چه مشخصاتی دارد، عملا اسامی مهم نیستند، پادشاهی در کشورهای مختلف، معمولا مادام العمر هستند، به ندرت امکان برکناری حاکم ناصالح باشند.
ولایت فقیه مطلقه قدرتی به رهبر ج.ا می‌دهد از هر سلطالنی در جهان بیشتر است، حکم حکومتی از اختراعات .ا است که تقریبا هر کاری بخواهد می‌تواند فراتر از قانون انجام دهد.

آرمانیۀ نوین براندازی حاکمیت آخوندی (ج.ا.) بر ایران/ رستاخیز ملی به یاری نیروهای مسلح

 

حالا چرا باید خامنه ای این قدرت مطلقه ره- با اساس نظریه ولایت فقیه خمنی- که خودش به الله از طریق ادعای ولایت امر مالسملمن می‌دند به بیاد با پادشهی نزول دهد، پادشاهان البته بنا شخصیتاشان می‌توانند اصلاحگر و حتی دمکرات باشند، اما یان ه صرفا جنبه شخصی است، معمولا پادشاهان یا همان سلاطین کشورهای موسوم به جهان سوم-در حال توسعه-عقب‌مانده مثل خاورمیانه، دارای بالاترین درجات استبدادی و خودکامگی و دیکتاتوری هستند، اما برخی به تدریح به سمت دمکراسی پارلمانی (مشروطه پارلمانی پادشاهی) رفتند. نمونه‌های نسبتا موفقش در شمال اروپا و یا مالزی و اسپانیا قابل مشاهده است.

مورد خاص مالزی که شبه فدرالیسم از چند پادشاه ایالتی است، هر چند سال یکی پادشاهان رئیس مجمع پادشاهان می‌شود، اما قدرت اصلی کشور از امور اجرای در دستان نخست وزیر و پارلمان و تفکیک قوا است. مالزی تا حدی شبه کولار است، البته تا حدی شریعت اسلامی مراعات می‎‌‌کند در بین جامعه مسلمان، اما این محدود به مسلمان است به سایر گروهای قومی غیر مسلمان تسری ندارد، در بسیاری جاهای مانند مناطق توریستی حجاب اجباری گویا نیست.
مالزی یک سیاست خارجی موازنه مثبت بوِیژه در پس از جنگ سرد- بین غرب و شرق- ادامه داده، با همکاری و تعامل به لیبرال و سکولار جهان سرمایه‌داری و غرب و متحدان مانند ژاپن و کره جنوبی و تایوان و…، به یکی بزرگترین کشورهای صنعتی و پشرفته تبدیل شده است.

یا لااقل تا حد مالزی کشور به استانداردهای شبه سکولاری و مشروطه مانند مالزی یا کشورهاس جنوب خلیج فارس که اگر چه چندان دمکراتیک نیستند اما به سمت شبه سکولار رفته‌اند و شریعت اجباری مانند حجاب اجباری حذف کردند.
در کشورهای -شبه سکولار- عمده مسلمان نشین، برای حفط کشور از نسش میان مذهبی و غیر مذهبیف برخی از قوانی ملاحضات حرمت شاریع اسلامی است، اما اینها ناچیز و اغلب با توصیه یا چند جریمه ساده و عدم راه دادن به برخی مراکز مذهبی است، مسلمان بی‌حجاب‌ها به مساجد راه نمی‌دهند چیز حساسی نیست. و بلکه عرفی مغول مراکز مذهبی است و این دادن آزادی اجتماعی و القای احساس آزادی اجتماعی همزمان توسعه و رونق اقتصادی باز سرمایه‌داری با تمام جهان موجب شده، تا حد زیادی مردم کشورهای گفته شده بالا برود. موجب سرمایه‌گذاری خارجی و رضایت‌مندی یکی اساسی‌ترین چیزهای است مشروعیت و بقای حکومتها و نظامها موجب می‌شود.

اجباری بودن شریعت و  اجرای برخی حدود موجب وهن اسلام، مردم لجاجت و گریز از دین می‌شود و ضمن اینکه براساس یک قرائت  دیگر از تشیع یعنی اصلاحگر، بر زمان غیبت امام معصوم عصر، هیچ کسی به اسم دین حق حکوت ندارد و اجرای حدود، تنها وظیفه ای اخوندها و مذهبی‌های تبلیغ گفتاری و گفتمانی به دین مذبه است و نه برخورد فیزیکی و دخالت در امر کشورداری بر اساس تز شیعه اصلاحگر که عملا در صفویه تا پهلوی بوده، جدایی نهاد دین و از نهاد سیست که هما سکولاریسم بوده کمابیش اجرا می‌شده است. حکومت ج.ا و اخوندیسم ج.ا موجب خسارت غیر جبرانی به چسبندیگ شیه گرایی در ایران است، با توجه توع قومی زبانی، این چسنبدنگی ملی، اهمیت زیادی داشت که توسط ج.ا رو به نابودی رفته است!

جنگ اباطیل: مطالب استثنائی- از پرچم ملی تا فدرالیسم، از چرایی فساد تا براندازی حکومت آخوندی، از کوروش بت شکنانه

 

جنگ اباطیل: ظلمی که حکومت مافیایی ج.ا به شیعه اصلاحگر (سکولاریزاسیون اسلامی از اورجینالیسم سلفی) کرد

 

با توجه به کهلت سنش، وقت چندانی نداردف ما چندان از اعلا مواضع مجتبی پشرش که برخی می‌گویند جانشینش می‌شوند ندارم، قطعا بعید است مجتبی به سطح مقبولیت سیاسی مرحعیت مذهبی حتی به خامنه ای برسد، اگر این شایعات درباره جانشینی اش درست باشد، بهترین کار برای همان تز کودتا ملی است و حذف ج.ا و ایجاد یک نظام مشروطه پادشهاهی.

با توجه به دو قطبی شدن براندزای خواهی علیه ج.ا مقاومت ج.ا در مقابل براندازی‌خواهان، و خطر جنگ داخی و ویرانی و کلنگی شدن ایران، آیا حامنه‌ای کی می‌خواهد تن به این اصلاحات بدهد؟، با توجه به اعتراضات گسترده طی سال‌های ایخیر از جمله ۱۴۰۱ و ادامه اخیر جنبس آزادی‌خواهی، انتظار است لااقل مراکز و افراد تندور موسوم به خر مذهبی را برکنار کند مانند انحلال ستاد به امر معروف و گشت ارشاد؟!

 

جنگ اباطیل: نیکونوسازی حکمرانی در ج.ا، فرمان‌های سریع (حکم حکومتی) برای نجات ایران از فروپاشی و تجزیه و جنگ داخلی، بخش دوم

 

جنگ اباطیل: نه عجله براندازی، پلان ج (کودتای ملی)، نه تجزیه و جنگ داخلی، نه استمرار دیکتاتور آخوندیسم، نه خشونت، نه تسلیم، و بلکه فعالیت دفاع مشروع در برابر خشونت ج.ا برای رستاخیزی همزمان نیروهای مسلح و مردم

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

 

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)