همسر مهدی کروبی خبر داد که ادامه مراحل درمان آقای کروبی در مکان حبس ایشان و زیر نظر پزشک، فراهم شده است. همچنین مقرر شده مراحل تکمیلی درمان ایشان نیز در این مکان انجام گردد.

روز گذشته خانواده مهدی کروبی در نامه ای خطاب به مردم، به تشریح شرایط جسمی و روحی آقای کروبی پرداختند.

به گزارش سحام، در این نامه، ضمن تقدیر از تیم پزشکی و پرستاری ایشان؛ ابراز امیدواری شده بود که مقامات امنیتی نسبت به توصیه پزشکان مبنی بر لزوم تداوم روند درمان این زندانی سیاسی پاسخ مثبت داده و شرایط را برای انتقال دوباره ایشان به بیمارستان فراهم آورند.

در همین زمینه و در پی انتشار این نامه، امروز سحام در گفتگویی کوتاه با خانم فاطمه کروبی، همسر ایشان؛ مطلع گردید که ادامه مراحل درمان آقای کروبی به مکان حبس ایشان و زیر نظر پزشک، فراهم شده است. همچنین مقرر شده مراحل تکمیلی درمان ایشان نیز در این مکان انجام گردد.

مهدی کروبی، هفتم مرداد ماه جهت انجام امور درمانی و انجام برخی آزمایشات در بیمارستان قلب تهران بستری شده بود.

وی پس از دو روز بستری بودن و انجام عمل آنژیوگرافی، مجددا به ساختمان امن وزارت اطلاعات منتقل شده بودند.

آقای کروبی به دلیل حبس دوساله در ساختمان امن وزارت اطلاعات و تحت نظر ماموران، و عدم بهره بردن از هوای آزاد و نور مستقیم آفتاب، دچار مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات تنفسی و غیره شده است.

خانواده مهدی کروبی در نامه روز گذشته خود همچون گذشته روحیه این زندانی سیاسی را بسیار قوی و خوب توصیف کرده است.

اکنون بیش از ۹۰۰ روز از حبس آقایان کروبی و موسوی و نیز خانم رهنورد گذشته است.

نگرانی ها پیرامون وضعیت سلامت آقای میرحسین موسوی نیز طی هفته های اخیر شدت یافته است.
ایشان نیز برای مدتی در بیمارستان بستری شده بودند، لیکن پس از طی مراحل اولیه درمان، مجددا به حبس خانگی منتقل شدند.
طی این مدت، برخی مراجع عظام و بیوت ایشان و نیز بعضی چهره های سیاسی طی تماس های تلفنی جویای حال این دو رهبر دربند شده بودند.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com