نیروهای مخالف حکومت، این بار اقدام به هک بلندگوهای بازار تجریش کردند، این اقدام در روز شنبه عصر انجام شد

 هک بلندگوهای بازار تجریش تهران روز شنبه ۳۰ بهمن توسط نیروهای اپوزسیون انجام شد. دراین هک  از بلندگوهای بازار تجریش شعارهای ضد حکومتی پخش گردید. از بلندگوها شعار مرگ بر خامنه‌ای، نه تاج و نه عمامه، آخوند کارش تمامه، رئیسی جلاد شصت و هفتی و درود بر رجوی پخش شد.

مردم حاضر در بازار با شنیدن شعارهای ضد حکومتی به همدیگر می‌گفتند که بلند‌گوهای بازار، هک شده است.

هک ده‌ها تلویزیون و رادیو در صدا و  سیمای حکومتی

هک کردن بلندگوهای بازار تجریش تهران

این چندمین بار است که نیروهای ضد حکومتی اقدام به هک سیستم صوتی و تصویری حاکمیت می‌کنند. پیش از این، در تاریخ پنج‌شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ اقدام به هک شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی حکومت کرده بودند. در ساعت ۱۵۰۰ به وقت تهران به یکباره برنامه‌های تلویزیون و رادیو حکومت قطع و شعارهایی ضد حکومتی و به نفع اپوزسیون در آن پخش شد. این هک به سرورهای رادیو و تلویزیون حکومت آسیب جدی وارد کرد، بطوریکه تا چند روز پخش عادی برنامه‌ها امکان پذیر نبود.

هک بلندگوهای بازار رضای مشهد

روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در زمان فعالیت بازار رضای مشهد، بلندگوهای این بازار هک شد. مردم حاضر در صحنه با شادی و سرور از هک شدن بلندگوهای بازار رضای مشهد و پخش شعار «مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی» به همدیگر اطلاع‌رسانی می‌کردند.

همچنین وبسایت تلوبیون که یک مرکز پخش و آرشیو آنلاین برنامه‌های صدا و سیما است نیز چندی پیش هک شد. هک بلندگوهای بازار تجریش باعث خوشحالی مردم و نشان از وضعیت آشفته و از هم پاره نظام می‌باشد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)