ببین چی به‌خورد ما میدن! لعنت به این آخوندا؛ وجود الیاف پنبه بجای گوشت، داخل کنسرو تن ماهی و عصبانیت آقایی که آن را خریده است – کلیپ

این روزها هر موضوع صنفی و اجتماعی به سرعت تبدیل به یک موضوع سیاسی و ضد نظام می‌شود. گرانی و کمبود و کلاهبرداری شرکتهای وابسته به جناح‌های مختلف حکومت و یا متعلق به نزدیکان یا خود مقامات از این جمله است. در این ویدئو نیز واکنش آقایی که پس از خرید کنسرو تن ماهی اقدام به شستشوی آن کرده است مشاهده می‌شود. یک آقای مشتری و پسرش پس از خرید کنسرو تن ماهی اقدام به شستشوی آن می‌کنند ولی پس از شستن گوشت ماهی درون کنسرو با آب متوجه می شوند که تمام تن ماهی تبدیل به الیاف پنبه می‌شود.

این کلیپ توسط یک مشتری در فضای مجازی منتشر شده است. وی بعد از نشان دادن کنسرو تن ماهی خریداری شده، با نشان دادن مارک استاندارد و سلامت بهداشتی، اقدام به شستن محتویات قوطی تن ماهی زیر آب می‌کند. پس از چندی محتویات داخل کنسرو تن ماهی تبدیل به پنیه می‌شود.

وی سپس با خشم و نفرت می‌گوید: «لعنت به این آخوندها، لعنت بر این وزارت بهداشت، لعنت بر جمهوری اسلامی»

پیش‌تر نیز فیلم‌های دیگری از فروش کالباس و پنیر و اقلام دیگر غذایی منتشر شده بود. اقلام غذایی که یا در بسته‌های استاندارد و پلمپ‌شده، اما با محتوایی غیراستاندارد بسته‌بندی شده‌اند. یا تاریخ آنها گذشته و فاسد شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)