به داد بیمارستان‌ها برسید!!!

پیک پنجم کرونا در کشور بیداد می‌کند آمار مبتلایان و جان‌باختگان رو به فزونی گذاشته و بیمارستان‌های کشور دیگر تخت و امکاناتی برای بستری و رسیدگی به بیماران کرونایی ندارد با این حال خامنه‌ای از واردکردن واکسن معتبر کرونا خودداری می‌کند.

سخن از پیک پنجم کرونا فراتر رفته و متخصصین صحبت از پیک ششم به میان می‌آورند. اوضاع تا به همین حد وخیم است. این وضعیت کشوری است که بر روی دریایی از ثروت‌های طبیعی است اما مردمانش گرفتار انواع بلایای طبیعی و بیماری‌ها و مشکلات هستند. [پیک پنجم کرونا]

سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرده است اگر وضعیت به همین منوال پیش برود پیک ششم نیز به سادگی آب خوردن اتفاق خواهد افتاد.

دبیر کمیته علمی ستاد کرونا نیز اظهار داشه تعطیلی شش روزه تهران و استان البرز اصلا نتوانست اثرگذار باشد و فقط باعث پخش بیماران تهران به شهرهای شمالی شد.

استان‌های شمالی کشور نیز این خبر را تایید می‌کنند دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام داشته است بیمارستان‌های استان ما مملو از بیماران کرونایی شده است.

استان گلستان نیز در وضعیت مشابهی قرار دارد عضو مجلس حکومت از گلستان اعلام کرده است در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر در گلستان بستری هستند و بسیاری از بیماران کرونایی کف زمین خوابیده‌اند!

ایسنا در مورد مازندران نیز نوشت دلتا کرونا روزگار را در مازندران سیاه کرده و ظرف ۲۴ ساعت ۶۶۷ بیمار مبتلا در مازندران و بابل بستری شده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی نظام پزشکی حکومت ولایت فقیه اعلام داشته بر خلاف کشورهای دیگر که در پیک دوم و سوم هستند ما پیک پنجم را تجربه می‌کنیم و اگر مدیریت به همین منوال ادامه پیدا کند پیک ششم به سادگی آب خوردن اتفاق خواهد افتاد.

رئیس بیمارستان سینای تهران ضمن اشاره به اینکه در اوج پیک پنجم کرونا قرار داریم اعلام کرد الان نزدیم ۱.۵ سال است که بیماران را بی‌وقفه پذیرش می‌کنیم… مراکز دیگر مانند مراکز ارتشی، شهرداری و… هم باید به داد بیماران و بیمارستان‌ها برسند اگر تعداد بیماران میزانی بیشتر شود دیگر پشت درب بیمارستان می‌مانند.

وی افزود در حال حاضر ۵۰ درصد تخت‌های این بیمارستان به بیماران کرونا اختصاص یافته و حدود ۲۰۰ بیمار کرونایی بستری در ICU، اورژانس و بخش متراکم هستند.

وی با اشاره به اینکه اینها فقط بیماران خیلی بدحال هستند اعلام کرد آنهایی که شرایط نسبتا بهتری دارند روزانه و سرپایی برای تزریق دارو مراجعه می‌کنند و این حاکی از آن است که لود بیماری نسبت به پیک قبلی حدود ۳ تا ۴  برابر بیشتر شده است.

وی همچنین اعلام داشت الان خرید اکسیژن یک چالش است چون هم گران است و هم به سرعت تمام می‌شود.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای حکومت ولایت فقیه در استان تهران نیز اعلام کرد پیک پنجم از تمام پیک‌ها بدتر بوده است در پیک‌های قبلی در بیشترین حالت ۹ هزار بیمار را بستری کردیم اما الان ۱۰ هزار بستری داریم و اگر وضعیت ادامه پیدا کند باید به سمت برپایی بیمارستان صحرایی برویم.

تمامی این اظهارات تاسف‌انگیز در حالی است که حکومت ولای فقیه کماکان از اقدام به تهیه واکسن معتبر خارجی ممانعت به عمل می‌آورد و سعی می‌کند وقت و امورات بیماران کرونایی را با اوهامی مانند واکسن‌های داخلی بگذراند.

یک فعال رسانه‌ای در مورد بی‌عملی حکومت ولایت فقیه در مورد تهیه واکسن برای بیماران کرونایی و بی‌اعتنایی حکومت نسبت به آن در مقابل خاصه‌خرجی برای ارگان‌های نورچشمی‌اش نوشته است «صدا و سیما ۱۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است با این پول می‌شد ۶۵ میلیون دوز واکسن آسترازنکا تامین و تمامی ایرانیان را واکسینه کرد.»

وی ادامه داده است «اما هر هفته هزاران خانواده باید عزادار شوند تا سفره جام جم رنگین بماند».

در همین حال برخی رسانه‌ها در روز ۴ مرداد خبر دادند حکومت ولایت فقیه از حدود یک ماه پیش اقدام به تزریق گسترده واکسن برکت مربوط به «ستاد اجرایی فرمان امام» به اعضای حزب‌الله لبنان کرده است.

این منبع افزوده است که تمامی اعضای خانواده اعضای حزب‌الله توسط حکومت ولایت فقیه نیز واکسن برکت را دریافت کرده‌اند.

داده‌ها همگی گویا و مستند هستند. آنچه به کرونا برمی‌گردد قربانی می‌گیرد و آنچه که به حکومت ولایت فقیه برمی‌گردد هیچ اقدامی برای مقابله به کرونا نه در این ایام که از ابتدای ورود ویروس به کشور نکرده است. [بحران کرونا و کمبود امکانات در کشور]

با وجود داده‌های مستندی که همگی بر پایه اظهارات مسئولین ذیربط داده شد در پایان باید این جامعه شهروندی ایران از خود بپرسد که پیک پنجم کرونا کشتار می‌کند یا خامنه‌ای؟ و چاره کار چیست؟

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)