توشه هر روز دست‌چینی از بهترین مطالب روز اینترنت را از طریق ماهواره برای شما فراهم می‌کند. کافیست به کانال توشه بروید و حافظه فلش را به رسیور خود وصل و محتوای توشه را ضبط کنید.​ با استفاده از نرم‌افزار توشه فایل‌های ارسالی را روی کامپیوتر، تبلت یا تلفن‌ همراه‌تان باز کنید تا وبگردی را آفلاین تجربه کنید. 

photo_2016-03-03_11-56-10

  • نصب نرم‌‌افزار ویندوز توشه
     
  • ضبط بسته‌های روزانه از کانال توشه
    » مشاهده
     
  • باز کردن بسته‌ها با نرم‌افزار ویندوز توشه
     
  • باز کردن بسته‌ها با اپلیکیشن اندروید توشه
     
  • راهنمای مشاهده فایل‌ها در توشه‌نما

 

اگر سؤالی از تیم توشه داشتید در این آدرس‌ها حضور دارند:

در توییتر :
twitter.com/tooshehapp

در اینستاگرام:
instagram.com/tooshehapp

 

همچنین می‌توانید برای دریافت نرم‌افزار و راهنمای توشه یک ایمیل خالی به begir@toosheh.org ارسال کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با توشه این ویدیو را تماشا کنید:

 

توشه یکی از پروژه‌های سازمان غیرانتفاعی «پیشگامان اینترنت آزاد» در ایالات متحده است که مطابق موازین قانونی دولت امریکا فعالیت دارد. دامنه فعالیت‌های این سازمان منحصر به ایران نبوده و در حوزه امریکای مرکزی، آمریکای شمالی، بخشی از خاورمیانه و نیز آسیای دور مشغول به ارائه خدمات است. هدف اساسی فعالیت‌های این سازمان تلاش برای سهولت دسترسی آزاد به جریان اطلاعات در مناطقی است که یا به دلیل فقدان امکانات یا وجود موانع قادر به برخورداری از مزایای شبکه جهانی اینترنت نیستند. این سازمان مانند دیگر واحدهای غیرانتفاعی در ایالات متحده از طریق پشتیبانی مالی اسپانسرهای خصوصی و دولتی بودجه خود را تامین می‌نماید؛ بنابراین در ازای ارائه سرویس رسانه‌ای از مخاطبان خود هزینه‌ای دریافت نکرده و به صورت کاملا رایگان در دسترس همگان است.
محققان فناوری اطلاعات، سازمان‌های رسانه‌ای و پژوهشگران حوزه‌های مختلف از سراسر دنیا در راه‌اندازی سرویس توشه نقش داشته‌اند تا برای اولین بار ارسال دیتای اینترنتی از طریق شبکه‌های تلوزیونی ماهواره‌ای محقق شود؛ در این تکنولوژی کاربران تنها با اتصال فلش مموری به دستگاه ریسیور خود می‌توانند محتوای اینترنتی تصویری، صوتی، نوشتاری، نرم‌افزار و … را با سرعت بالا دریافت کنند؛ سپس با استفاده از نرم‌افزار توشه می‌توانند در کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه دیتای دریافتی را استخراج کرده و از آن به شیوه دلخواه بهره ببرند.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com