بسم اللّه الرحمن الرحیم

“ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا، تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا…”

گویی مظلومیت و حق گویی منتظری هم ودیعه و ارثی است که دوستداران و علاقه مندان آن بزرگوار و خانواده ایشان بایستی آن را پاس داشته و به عوارض آن مبتلا گردند؛ و علی رغم همه دشمنی ها و سختی ها و نیش زبان ها برای بازگویی حقایق و امر به معروف و نهی از منکر، لحظه ای از پای ننشینند.

به دنبال انتشار فایل صوتی مربوط به دیدار آیت الله منتظری با هیأتی که عهده دار اعدامهای تابستان ۱۳۶٧ بودند و برخوردهای غیر منصفانه و شانتاژهای رسانه ای و مغلطه گری حتی کسانی که بسیاری از مردم به آنها دل بسته بودند، امروز صبح حجه الاسلام والمسلمین احمد منتظری بدون هیچ گونه احضاریه رسمی به دادگاه ویژه روحانیت فراخوانده شد و پس از ساعتی اطلاع داد که: “ماندگار شده ام”.

این دادگاه فراقانونی که به فرموده پیر روشن ضمیری که خود را منتسب به ایشان می دانیم به ابزاری در دست مقامات برای انجام خواسته های آنها بدل شده است، و اساس تاسیس آن برای مطامع سیاسی باب طبع قدرتمداران بوده است، به هیچ وجه صلاحیت قضاوت و دخالت در اموری را که خود متصدیان آن از متهمان این قضایا می باشند ندارد.

“وَ تَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ وَ کَفی بِاللَّهِ وَکیلاً”

ما امیدمان فقط به لطف خداوند قادر متعال است و از مردم عزیزمان ملتمس دعای خیر هستیم.

۴ اسفند ١٣٩۵

بیت آیت الله العظمی منتظری (ره)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com