اینجانب فواد شمس فرزند فاتح به شماره شناسنامه ۴۷۲۱۲ دانشجوی وقت جغرافیای دانشگاه تهران در کنکور کارشناسی ارشد سال۹۰ در رشته جغرافیا شرکت کردم. تمامی مدارک ثبت نامی من در آزمون به شماره پرونده۶۴۸۵۴۳۷ در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ در نزد سازمان سنجش موجود می باشد. اما هیچگونه کارنامه ای از طرف سازمان سنجش دریافت نکردم و بعد از پیگیری ها از طرف سازمان سنحش ، فردی به نام آقای نوربخش به عنوان رئیس هسته گزینش سازمان سنجش به من به صورت شفاهی اعلام شد که از طرف وزارت اطلاعات محروم از تحصیل شده ام.

در چند روز اخیر بعد از گفته های خانم معصومه ابتکار نماینده محترم شورای شهر تهران در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی مبنی بر این که دانشجویان ستاره دار می شوند، یکی از مقامات مسئول به نام آقای حسین شمسیان در مقام ” مدیرکل حقوقی سازمان امور دانشجویان” اعلام کرده اند که دانشجویانی که برای ادامه تحصیل دچار مشکل شده اند نزد این نهاد ” تظلم خواهی” کنند.
من بدین وسیله از خواهان آن هستم که یا لااقل کارنامه کنکور من را به من بدهند و حق تحصیل من را به رسمیت بشناسند واجازه انتخاب رشته به من بر مبنای کارنامه ی صادره بدهند. یا هزینه نزدیک به ۳۰ هزار تومانی که بنده برای شرکت در این آزمون داده ام را با خسارت آن عودت دهند، رسما به من حکم قضایی متناسب بدهند و ابلاغ کنند که در کنکور های دانشگاه های ایران نمی توانم شرکت کنند البته با ذکر دلایل آن!
رو نوشت به تمامی رسانه های فارسی زبان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com