یک از اعضای خانواده بهروز آلخانی زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام به شبکه‌ی حقوق بشر کًردستان گفت بعد از اطلاع اعضای خانواده و بستگان بهروز از احتمال اجرای حکم اعدام وی تجمعی در مقابل زندان در حال انجام بود که ساعتی پیش بعد از تهدید نیروهای امنیتی و گارد ویژه و اصرار بستگان بر ادامه تجمع تا لغو توقف اجرای حکم اعدام ، نیروهای گارد ویژه‌ی به آنها حمله کرده و آنها مورد ضرب و شتم با باتوم قرار دادند.
این منبع گفت تجمع کنندگان مجبور شدند از زندان دور شده و هم‌اکنون آنها در فلکه جاده زندان در کنار خیابان تجمع کرده‌اند.نیروهای امنیتی و گارد ویژه نیز دوباره در این محل آنها را محاصره کرده‌اند.
صبح امروز سه شنبه ۳ شهریورماه زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام بهروز آلخانی جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان مرکزی ارومیه منتقل شده و در ساعات آینده احتمال اجرای حکم اعدام وی وجود دارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com