«عباس صادق‌پور» فعال سیاسی و از بازداشت‌شدگان “اربعین ۱۳۹۲”، چهارشنبه ۱۰ تیرماه، در زمانی که به دادسرای شهر گچساران احضار شده بود، دستگیر و به زندان این شهر منتقل شد. او در زمان دستگیری اعلام کرده بود “در اعتراض به اجرای حکم زندانش دست به اعتصاب غذا خواهد زد.”

Abbas-Sadeghpour.-kampain.info_

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این فعال سیاسی «جنبش سبز»، چهارشنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۹۴، در حالی به زندان گچساران منتقل شد که یک هفته پیش‌تر در چهارشنبه ۳ تیرماه، دوست و دیگر هم‌پرونده‌ای او، «مهران زکی‌نژاد» برای اجرای حکم ۶ ماه حبس به این زندان منتقل شده بود.

Abbas Sadeghpour1-kampain.infoگفته شده «عباس صادق‌پور» در زمان بازداشت به خانواده و دوستانش اعلام کرده “به نشانه اعتراض به حکم غیر قانونی” دست به اعتصاب غذای خشک می‌زند.

منبع مطلعی از وضعیت این زندانی سیاسی به کمپین گفته: “او یکی از هفت نفری بود که در اربعین سال ۹۲ توسط سپاه دستگیر شدند.”

اشاره این منبع به «مجتبی پورحسن»، «عباس صادق‌پور»، «حمید بزرگ‌زاده»، «حمید مظاهری»، «مهران زکی‌نژاد»، «احسان ارشدی» و «محمدرضا مبارکی» از جوانان روستای «دیل» از توابع شهرستان «گچساران» در استان «کهکیلویه و بویراحمد» است که در دی‌ماه سال ۱۳۹۲ به اتهام “تهیه و توزیع اطلاعیه علیه حکومت اسلامی و رهبر آن خامنه‌ای” توسط سپاه پاسداران بازداشت شدند.

این منبع همچنین افزود: “مهران زکی نژاد از یک‌شنبه ۷ تیرماه ۱۳۹۴، به ۱۰ روز مرخصی اعزام شده است.”

اعتصاب غذای «عباس صادق‌پور» فعال سیاسی، همچنان در زندان شهرستان گچساران در جریان است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com