«ابوبکر البغدادی» خلیفه گروه دولت اسلامی، فرمان داده است که از ورود زنان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به صفوف این گروه برای جهاد نکاح جلوگیری شود زیرا زنان این کشورها شرایط جهاد نکاح را ندارند.

سایت «زی‌اینترسیبت» گزارش داده است «ابوبکر بغدادی»، خلیفه داعش در نامه‌ای به اعضای مخفی آن گروه، که خبرگزاری «آلمان» به آن یافته، خواسته است که از عضوگیری زنان عرب حاشیه خلیج فارس برای جهاد نکاح با جنگجویان داعش خودداری کنند.

در نامه «ابوبکر البغدادی» آمده است که زنان عرب حاشیه خلیج فارس شرایط جهاد نکاح را ندارند، زیرا آن‌ها بیشترشان سیه‌چرده هستند، و این باعث می‌شود که به گفته وی مجاهدان برای همبستر شدن با آن‌ها رغبتی نداشته باشند.

jahanekah1

در این نامه همچنین از اعضای مخفی داعش در خارج از عراق و سوریه خواسته شده که به هر طریق ممکن، تلاش کنند از کشورهای غربی جهان عرب و اروپا، زنان را برای اعزام جهت جهاد نکاح با جنگجویان داعش اعزام کنند، زیرا زنان کشورهای غربی جهان عرب و اروپا، زیباتر هستند و توانایی ارضای خواسته‌های جنسی جنگجویان را دارند.

در همین نامه «البغدادی» نوشته است که اعضای مخفی این گروه باید از زنان کشورهای حاشیه خلیج فارس برای انجام عملیات انتحاری عضوگیری کنند، چون مدتی است این گروه با کمبود عامل انتحاری روبرو شده است.

سایت «زی‌اینترسیبت» در مورد چگونگی دسترسی خبرگزاری «آلمان» به نامه «ابوبکر البغدادی» توضیحی نداده است.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com