«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور دولت «حسن روحانی» گفت: «همه اسناد و مدارکی که نشان دهنده ورود پول‌های کثیف در حوزه قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و بقیه روزنه‌ها در حوزه اقصادی است را آماده کرده‌ام تا در مجلس به نمایندگان با برخی مصداق‌ها ارایه دهم.»

به گزارش خبرگزاری دولتی ایران، «ایرنا»، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز سه‌شنبه اول اردیبهشت ماه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: من به عنوان وزیر کشور موظف هستم در مجلس حاضر شوم و توضیحات کامل را درباره پول‌های کثیف ارایه دهم.

fazli

بنابه این گزارش، وی با بیان این که قانون ضد پولشویی وجود دارد و با فعال کردن این قانون قادریم موضوع را مدیریت می‌کنیم، ادامه داده است: «بنده همه اسناد و مدارکی که نشان دهنده ورود این پول ها از قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و بقیه روزنه‌ها در حوزه اقتصادی است را آماده کرده‌ام تا در مجلس به نمایندگان با برخی مصداق‌ها ارایه دهم.»

وزیر کشور خاطرنشان کرده است: «ما از مجلسی‌ها به عنوان امین‌های ملت انتظار داریم تا کمک کنند، دولت و قوه قضاییه در این عرصه موفق باشند؛ چرا که اولین حسن موفقیت در این عرصه این است که شاهد یک بستر وشرایط مناسب اقتصادی، کسب درآمد سالم ، کسب مالیات های مناسب در دولت و ارتقای سلامت اقتصادی جامعه خواهیم بود.»

«عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور ایران روز شنبه دوم اسفند ماه سال گذشته گفته بود، گردش مالی قاچاق مواد مخدر در کشور سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان است و بخشی از این پول وارد عرصه سیاست، انتخابات و انتقال قدرت می‌شود.

مطالب مرتبط

وزیر کشور آمادگی دارد برای پاسخ‌گویی در مورد پول‌های کثیف به مجلس برود

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com