برای چهارمین بار اعزام سید سراج میردامادی به بیمارستان جهت درمان و کنترل عوارض ترکش موجود در بدن بی نتیجه ماند.

seyed-seraj-mirdamadi

بنا به گزارش رسیده سید سراج الدین میردامادی که برای چهارمین بار به منظور معاینه و برخی معالجات به جهت ترکش های موجود در بدن به بیمارستان اعزام شده نسبت به روند بی نتیجه این امور اظهار نارضایتی نموده است.

 

بنا بر گزارش دریافتی این جانباز دفاع مقدس پس از چندین بار مراجعه به مراکز درمانی بدون نتیجه مشخص و آغاز وضعیت موثر درمانی مورد نیاز به اوین بازگردانده شده است.
میردامادی که در پاریس اقامت داشت، در پی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رئیس دولت یازدهم، به ایران بازگشت و به‌هنگام ورود به «فرودگاه امام»، گذرنامه‌ وی توقیف شد. پس از آن نیز بارها برای بازجویی فراخوانده شد تا این‌که سرانجام او را در اردیبهشت سال جاری بازداشت کردند.

seraj-mirdamadi

این روزنامه‌نگار با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام‌های «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به ترتیب به یک و پنج سال حبس تعزیری محکوم شده اما سپس شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، سه سال از محکومیت سراج‌الدین میردامادی روزنامه‌نگار را کاهش داد.

سراج‌الدین میردامادی، پسر دایی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است.

وی در سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ معاون مدیرکل انتخابات وزارت کشور دولت محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران نیز بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com