آقای چپ !صحبتهای دکتر نجیب اله-رییس جمهور فقید افغانستان- رو درباره فلسطین گوش کن .نقد رادیکال به نگرش سرمایه داری وموضع اون و مسولیت اون در قدرت گرفتن وحشی ترین اسلا م گرایان در قالب القاعده ,طالبان و وهابی ها .

نجیب اله اسم حزب دمکراتیک خلق رو به حزب وطن تغییر داد و این فقط یه نمایش نبود.تاکید اون بر منافع ملی یک تعدیل اگاهانه و هوشمندانه بود برای جلوگیری از نابود شدن یک کشور به دست انترناسیونال مسلمین و به بهانه فلسطین.ا

حرفهای اون البته پیشنهاد ساده و روشنی هم به مسلمینی که از کشورهای عربی به افغانستان می اومدن برای ازادی فلسطین در برداشت. اون جا که می گه اقایون مسلمین و عرب, کشورهای شما که به فلسطین نزدیک تره.چرا برای ازادی فلسطین اینوری میاید؟چرا از همونجا به سمت فلسطین حرکت نمی کنید که قدس رو ازاد کنید و به عباداتتون بپردازید.من می تونم حداقل به دوستانی که عاشق ازادی فلسطین هستند و در اروپا هستند پیشنهاد بدم منتظر حرکت قافله راهیان قدس از ایران نباشید می تونید از همونجا مستقیم به سمت مصر و فلسطین حرکت کنید البته نه با اتوبوس بلکه با پروازهای مطمئن اروپایی!باور کنید من اگه واقعن عاشق کسی,ارمانی,یا کشوری بودم حتمن در اولین فرصت یه کاری اسای برای این عشق جانسوز می کردم.

شعار شماره ی یک القاعده هم نجات فلسطین بود اقای سر تا پاش حماسه! و این حرفها و تحلیلهای این مرد شریف به این دلیل مهمه که به درستی تشخیص داد و پیش بینی کرد و هشدار داد و تا اخرین لحظه در کنار مردمش موند و مسولیت پذیرفت.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com