moalem etesab

در پی اعلام رسمی اعتصاب معلمان سراسر کشور در روز یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ بیش از ۹۵ درصد از سایتهای مخابره کننده اخبار اعتراضی معلمان ایران فیلتر و یا به طور کلی از دسترس خارج شدند. بر اساس همین گزارش انجمن صنفی معلمان ایران در اواخر بهمن ماه طی درخواستی که به وزارت کشور ارائه کرد و تصویر آن در سایت حقوق معلم و کارگر منتشر شده است تقاضای خود را برای برگزاری تحصن در روز ۱۰ اسفند ۹۳ به این وزارتخانه ارائه داد و در پی عدم پاسخگوئی وزارت کشور با استناد به اصل بیست و هفت قانون اساسی طی اطلاعیه های نهائی خود برگزاری این تجمع را در جلو مجلس در تهران و ادارات کل در استانها و همچنین ادارات در شهرستانها رسمیت بخشید .
گفتننی است در راستای انتشار اخبار تحصن و اعتصاب معلمان سایت کانون صنفی معلمان ایران و شهرستان ها به طور کامل از دسترس خارج و فیلتر گردید ه است . قبل از این نیز سایت تعدادی از فعالین این صنف مثل آقای مهدی بهلولی و جواد لعل محمدی وجعفر ابراهیمی فیلتر گردیده بود. عین بیانیه نهائی هیأت مدیره کانون صنفی معلمان و اطلاعیه این کانون پیرامون تجمع اعتراضی ۱۰ اسفند به شرح زیر است :
به نام خداوند جان و خرد
اطلاعیه کانون صنفی معلمان پیرامون تجمع اعتراضی سکوت
در جلسه سه شنبه پنجم اسفند ۹۳تصویب شد که تجمع ۱۰ اسفند معلمان در اعتراض به وضعیت نابسامان آموزش و پرورش با استناد به اصل بیست و هفت قانون اساسی برگزار گردد.
۱-تجمع روز ۱۰ اسفند برگزار می شود .
۲-در تهران تجمع از ساعت ۱۴ الی ۱۶ مقابل مجلس شورای اسلامی و در شهرستانها مقابل ادارات آموزش و پرورش برگزار می گردد.
۳-تجمع معلمان در مقابل پارلمان به شکل سکوت برگزار خواهد شد .
کانون صنفی معلمان ایران – اسفند ۹۳
منبع: سایت خبری تحلیلی حقوق معلم و کارگر

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com