اعدامحکم اعدام سه زندانی محبوس در سنندج، صبح امروز پنج‌شنبه ۱۸ دی‌ماه در زندان مرکزی این شهر به اجرا درآمد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، فرشاد شریعتی، افشین مختاری و سید حمدالله حسینی سه زندانی محکوم به اعدام، سحرگاه امروز پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳، در زندان مرکزی سنندج به دار آویخته شدند.
یک منبع مطلع از وضعیت این زندانیان به «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت: «صبح امروز فرشاد شریعتی اهل سنندج و افشین مختاری اهل کرج که از سال ١٣٨٩ به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان به سر می‌برند به همراه سید حمدالله حسینی اهل یکی از روستاهای قروه به اتهام قتل عمد اعدام شدند.»
این سه زندانی محکوم به اعدام، دیروز چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه، به قرنطینه‌ی زندان مرکزی سنندج منتقل شده بودند و به دنبال آن، بامداد امروز پنج‌شنبه حکم اعدام از طریق چوبه‌ی دار برای آنها به اجرا درآمد.
گفته شده زندان سنندج از جمله زندان‌های امنیتی ایران است که وضعیت وخیم زندانیان و آمار دقیق اعدام‌شدگان آن به سختی به خارج از زندان منتقل می‌شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com