#من_هم_شمعی_روشن_خواهم_کرد
کلیپ جمعی در گرامیداشت یاد جانباختگان پرواز۷۵۲
تهیه شده در کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

نه میبخشم ‌نه فراموش میکنم

اطلاعیه
گرامی باد یاد قربانیان هواپیمای مسافربری PS752 اوکراینی

صبحگاه چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸، روزی که ۱۷۶ انسان با هزاران امید و آرزو چمدان زندگیشان را بدست گرفته بودند تا بسوی آینده قدم بردارند. هر کدام از ۱۷۶ مسافر یک دنیا زندگی بودند و‌نفر صد و هفتاد و هفتم مسافر کوچکی بود که هرگز زاده نشد، هدف موشکهای عامدانه رژیم اسلامی جنایتکار اسلامی قرار گرفت.
جمهوری اسلامی تلاش کرد که واقعیت ها را انکار کند ولی جامعه یک صدا در اعتراض به این جنایت هولناک و در حمایت از صدها خانواده داغدار اعلام کردند که این جنایت جمهوری اسلامی با نقشه بالاترین مقامات حکومت و عمدی بوده است.ده ها نفر در اعتراض به جنایت هولناک بازداشت و‌محاکمه ‌و به زندان‌محکوم شدند، اما این اعتراضات سر ایستا نداشته است.
در طی دو سال گذشته، دادخواهی خانواده قربانیان هواپیمای اکراینی در سطح گسترده ای با خانواده های قتل عام‌ دهه شصت، خانواده های جان باختگان دی ۹۶، آبان۹۸ در یک بستر قرار گرفته ‌و یک جنبش دادخواهی علیه کلیت جمهوری اسلامی براه افتاده است.
این جنبش با تمام تهدیدات و فشارها رو به جلو‌ رفته ‌و خواهان تحریم جمهوری اسلامی و همچنین به محاکمه کشاندن تمام عاملین و امرین این جنایت‌ها در دادگاهای بین المللی هستند.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در راستای پیشبرد جنبش دادخواهی این کیفرخواست را در سطح بین المللی دنبال میکنیم و به هیچ چیز کمتر از محاکمه آمران و عاملان این جنایت فجیع، بعنوان یک جنایت آشکار علیه بشریت، رضایت نخواهیم داد.
به مناسبت دومین سال گرامیداشت یاد جانباختگان هواپیمای PS752 , خانواده های دادخواه به یاد جانباختگان اعلام کردند که #من_هم_شمعی_روشن_خواهم_کرد

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان به همه مردم آزادیخواه، در هر کجای دنیا که هستند فراخوان میدهد که تجمع کنند و همصدا با خانواده های دادخواه اعلام‌کنند که #من_هم_شمعی_روشن_خواهم_کرد

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۰۲۲/۰۱/۲

https://wp.me/p9yWrK-2gQ

لینک تماس با کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

https://linktr.ee/cfppi

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)