مصطفى تاج زاده مى گوید فشارها بر دولت «همه به یک اتاق فکر در سپاه برمی گردد. همان اتاق فکر ستاد مهندسی انتخابات که اکنون دارند خودشان را آماده می کنند که مملکت را در دست بگیرند و فکر می کنند “ژنرال السیسی” ایران هستند».

فخرالسادات محتشمی پور در یادداشتی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است گزارشی از ملاقات کابینی امروز با همسرش مصطفی تاجزاده ارائه کرده است.

همسر این زندانی سیاسی از عدم رسیدگی به وضعیت جسمی وی خبر داده و نوشته است پزشکی قانونی بدون توجه به ناراحتی های مربوط چشم و گردن و قلب و ریه تنها دستور درمان مشکلات دندانپزشکی وی را داده اند.

مصطفی تاج زاده در این دیدار به حسن روحانی پیغام داده است تا به دنبال خواستگاه و جناح تندروهای بی اخلاق نگردد زیرا به اعتقاد وی سرنخ تمام اقدامات غیرقانونی از نصب بیلبوردهای خلاف سیاست های دولت تا فیلم ها و اس ام اس ها و همه تخریب هایی که فارس و تسنیم و جوان و شبکه های هزارنام اقتدارگراها می کنند، همه به یک اتاق فکر در سپاه برمی گردد. همان اتاق فکر ستاد مهندسی انتخابات که اکنون دارند خودشان را آماده می کنند که مملکت را در دست بگیرند و فکر می کنند «ژنرال سیسی» ایران هستند.

اشاره ى تاج زاده به وزیر دفاع پیشین مصر است که تابستان سال گذشته، با کودتا علیه محمد مرسی، اولین رئیس‌جمهور منتخبِ مصر، وى را از قدرت برکنار و هوادارانش را سرکوب کرد؛ پیش تر، سازمان عفو بین الملل، آمار کشته شدگان در سرکوب هاى ژنرال سیسى را بیش از ١۴٠٠ تن اعلام کرده بود.

عضو ارشد جبهه مشارکت همچنین با اشاره به بحثهای مربوط به ثبت نام یارانه ها گفته است: «این ثبت نام به واقع نشانه شکست اقتصادی جمهوری اسلامی بود اگر فرض را بر صحت اظهارات مردم بگذاریم و اگر خدای ناکرده آن را دروغ بپنداریم که نشانه ورشکستگی اخلاقی جمهوری اسلامی است و در هر دو حال مایه شرمساری است و نشانه نادرستی سیاست ها کلان کشور است.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com