خلیلی طبرزدیمهندس حشمت الله طبرزدی  موکل اینجانب که چندین روز است بر خلاف تعهدات بین المللی و بر خلاف قوانین جاری ایران دستگیر گردیده و متاسفانه رفته رفته ایشان به فراموشی سپرده شده اند و در دست دژخیمان رژیم در زیر اعمال شکنجه در سلول انفرادی به جهت استفاده از حق آزادی بیان و انتقادات قانونی خویش قرار گرفته اند و نمی دانم آقای روحانی که خود را رییس جمهور حامی مردم می داند وبا حرکات نمایشگرانه سعی در معرفی خود بعنوان حامی حقوق بشر درایران می نماید چه زود مفاد منشور حقوق شهروندی را فراموش نمودند و جای صد افسوس دیگر اینکه ایشان بعنوان یک وکیل سوگند به حمایت از حقوق مردم یاد کرده است  و افسوس که جضور در قدرت و حاکمیت تا چه حد برایشان مهم است که پشت با بر ارزشهای انسانی و حقوقی می زنند ؟

استناداً به میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی مصوب‌ ۱۶ دسامبر ۱۹۶۶ میلادی‌ و اعلامیه جهانی حقوق بشر  و اصول ۲۲ ،۲۳،۲۴،۲۵،۲۶و۳۲  قانون اساسی و قانون آیین دادرسی کیفری ایران  آزادی بی قید و شرط مهندس حشمت ا… طبرزدی را دارم .

  محمد علی خلیلی

وکیل پایه یک دادگستری

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com