هدف از برگزاری این سلسله نشست‌های آن‌لاین تبادل تجربه و همچنین فراهم آوردن امکانی برای دریافت اطلاعات دست اول از مسایل دنیای روزنامه‌نگاری و فعالیت‌های مدنی در کشورهای مختلف دنیاست.
بدین وسیله از شما دعوت می‌شود در اولین وبینار شرکت کنید. در صورت تمایل می‌توانید از نام مستعار در طول نشست برخوردار باشید و هویت شما نزد ما محفوظ می‌ماند. پشتیبان فنی کنشگران داوطلب اطلاعات مربوط به چگونگی ورود به وبینار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تاریخ ۲۸ ژانویه – ۸ بهمن – ساعت ۸ شب به وقت اروپای مرکزی – ۳۰/ ۱۰ شب به وقت تهران

لطفا از طریق آدرس ایمیل va.webinar2014@gmail.com ثبت نام کنید.

سخنران اول: خانم آنخلس اسپینوزا

Angeles Espinosaسخنران اولین وبینار خانم آنخلس اسپینوزا٬ خبرنگار با سابقه روزنامه اسپانیایی زبان ال‌پاییس٬ هستند. آنخلس دست کم از زمان جنگ ایران و عراق تا کنون خبرنگار ال‌پاییس در حوزه ایران و خاورمیانه و کشورهای شمال آفریقاست. وی چند سال نیز در تهران مستقر بود که پس از انتخابات مناقشه‌برانگیز ۸۸ و در پی مصاحبه با پسر آیت‌الله منتظری اجازه اقامت کاری‌ خود را از دست داد. او هم‌اکنون در دبی مستقر است و از آن زمان تا کنون تنها دو بار توانسته ویزای کوتاه مدت برای سفر کاری به ایران دریافت کند. آنخلس نه تنها به پیچیدگی‌های کار روزنامه نگاری در کشورهای نظیر ایران آشناست که با مسایل مربوط به حقوق بشر در ایران و چگونگی پوشش اخبار در این حوزه نیز آشناست و می‌تواند از تجربیات خود درباره مرز میان این دو حوزه نیز سخن بگوید یا به سوال‌ها پاسخ دهد. او پیش از ایران بر عربستان متمرکز بوده که کتابی هم در این‌باره دارد و در شب وبینار نیز در یک سفر کاری در بغداد به سر می‌برد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com