یازده نفر از دوچرخه سواران ایرانی با پیام «اعتراض مردمی» در ترکیه رکاب زندند.

مصطفی حافظ، آمنه شیرافکن، هادی عباسی، راحله زارع، محمد مرادی، حسین ایمانی، زهرا فاتحی، محمد شرافتیان، عیسی انوری، سهیل عیسی پور و حامد منصوری در این سفر از ۱۷ شهر کشور ترکیه عبور کردند و پیام «اعتراض مردمی» را به مردم استانبول، آنتالیا، کمر، قومولجا، فنیقه، دمره، کاش، قالقان، پاتارا، زانتوس، فتحیه، اورتاچا، کویچه گیز، مارماریس، داتچا، بدروم و ازمیر رساندند. همچنین با بازدید آثار و ابنیه تاریخی بسیار در این مسیر، اعتراض خود را مستند کردند.

حامد منصوری، سرپرست این تیم می‌گوید: در مدت ده روز مسافت حدود ششصد کیلومتر را در ساحل مدیترانه و از میان شهرهای پرجمعیتی که میزبان گردشگران زیادی از کشورهای اروپایی، امریکایی و آسیایی بود عبور کرده و پیام «اعتراض مردمی» را منتقل کردیم. گردشگران که بیشتر آنها از کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان، هلند و روسیه بودند، با دیدن تیم دوچرخه سوار که لباس متحدالشکل پوشیده و پلاکارت بزرگی را با خود حمل می‌کردند، علاقه زیادی به سوال کردن و کسب اطلاع بیشتر در خصوص این پیام داشتند. ما نیز تا جایی که می‌توانستیم با آنها صحبت کرده و واقعیت این مشکل را برایشان توضیح می‌دادیم.

حامد منصوری به نمایندگی از تیم ابراز امیدواری می‌کند که: تداوم این فعالیت مثبت موجب شود محرومیت‌ها و محدودیت‌های دارویی علیه ایران رفع شده و مشکل جمعیت قابل توجهی از ایرانیان عزیز، کمتر یا برطرف گردد.

DSC_0148 DSC_0483 Untitled-1

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com